Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Lista pośredników wraz z ich prowizją stworzona przez @ansbach1. B oznacza brutto N netto, pierwsza kwota etap polubowny druga etap sądowy, chyba, że jest taka sama.
AirCashBack - 25 B
AirCompensa - 20 B
AirHelp -35 B - 50B
AirMoney - 25B -50B
delayfix - 25B - 40B
givt - 25B -49B
odzyskajzalot - 25B -35B
lotopozniony - 25B
zwrotzalot - 25N

ostatnia aktualizacja: 19/11/2019


 [ 264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 02 Lut 2020 19:03 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2229
złoty
baselypo1919 napisał(a):
Kiedy kwota odszkodowania za osobę dorosłą, to według Airhelp 390 euro.

Za każdego płatnego pasażera należy się 600EUR a firma pośrednicząca pobrała 35% prowizji. Tak jak to mają opisane w cenniku.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#82 PostWysłany: 02 Lut 2020 20:28 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
baselypo1919 napisał(a):
Po 3 dniach od wysyłki wniosku ndo Airhelp, otrzymałam odpowiedź pozytywną...

"Właśnie dotarły do nas wspaniałe wieści. Nasza praca i cierpliwość się opłaciły – linia Qatar Airways zgodziła się wypłacić Ci odszkodowanie za lot do Bangkok."

Jestem zaskoczona w jakim tempie sprawa została 'załatwiona' w związku z tym mam pytanie, ponieważ ciężko mi uwierzyć że tak łatwo poszło. W jakim terminie powinnam otrzymać pieniądze ze zwrotem. Oraz we wniosku uwzględniłam dziecko poniżej 2 roku życia, jaka kwota odszkodowania przysługuje dziecku?
Kiedy kwota odszkodowania za osobę dorosłą, to według Airhelp 390 euro.

Będę wdzięczna za odp.


35 % <marzyciel>
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 13 Lut 2020 15:17 

Rejestracja: 13 Lut 2020
Posty: 1
Sytuacja bardzo aktualna - w 6 osób wylecieliśmy 27.01 do Bangkoku z Wawy przez Pekin. Lot przebiegł super. Bilety kupione przez Gotogate. Lot powrotny planowany był : 11.02 z Bangkoku do Pekinu, 12.02 lot z Pekinu do Warszawy (3h oczekiwania na lotnisku w Pekinie). Około 4.02 na aplikacji Gotogate zauważyliśmy, że lot z Pekinu do Wawy został odwołany a dali nam lot z inym numerem 14.02 a lot z Bangkoku jest nadal w tym samym terminie (50h oczekiwania na lotnisku), później również został odwołany i dano nam lot 12.02 z Bangkoku do Pekinu. W tym czasie nasz przewoźnik Air China wysłał informację do wszystkich, że można odwołać lot samemu i oni zwrócą część kosztów. Nie chcieliśmy się na to zgodzić, bo wiedzieliśmy co to znaczy "część". Napisaliśmy do AirChina Polska - zaproponowali nam tylko zmianę terminu na późniejszy lot bez hotelu na lotnisku. Pojechaliśmy do biura Air China w Bangkoku, tam powiedziano nam, że mamy tylko tę opcję która była na aplikacji Gotogate - czyli 50h oczekiwania na lotnisku w Pekinie bez hotelu, lub lot 20.02 bez pokrycia kosztów przedłużonego pobytu. Wydali nam oświadczenie, że lot został odwołany - bez podania powodu bo podobno nie wyświetlał się w systemie. Z lotu zrezygnowaliśmy, od Gotogate dostaliśmy informację, że lot został anulowany z powodu korona wirusa. Kupiliśmy bilety przez Moskwę na własną rękę za 1800zł od osoby (tyle samo co w dwie strony zapłaciliśmy za oryginalny lot) Zwrócili nam po 1000zł od osoby. Czy możemy jeszcze pisać do Air China bezpośrednio po zwrot czy już oni czyli gotogate to pokryli? Czy uważacie, ze należy nam się odszkodowanie dodatkowe - wykupiliśmy ubezpieczenie podróżne https://www.solidab.se/villkor/lankar/E ... eneric.pdf <- tutaj warunki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 13 Lut 2020 17:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7125
srebrny
Nie czytałaś warunków tego ubezpieczenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 15 Lut 2020 12:20 

Rejestracja: 15 Lut 2020
Posty: 1
Witam.

Miałem opozniony lot trasa Wrocław Antalya linie Onur Air 19 sierpien 2019 lot opóźniony o ponad 5 godzin liczba pasażerów 4. Może doradzicie mi przy pomocy jakiej firmy najlepiej ubiegać się o odszkodowanie i którą firma podejmie sprawę w sądzie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 15 Lut 2020 12:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7125
srebrny
Zerknij na Wiki u góry i wybierz tą, która ma najniższą prowizję.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#87 PostWysłany: 20 Lut 2020 11:49 

Rejestracja: 20 Lut 2020
Posty: 4
Miałem opóźniony lot Qatarem z Warszawy do KL o ponad 4h ' tak więc potencjalne odszkodowanie to EUR 600 x2 pasażerów.
Opóźnienie wg. linii lotnicznej wynika z przyczyn operacyjnych. Na razie zwróciłem się z wnioskiem do prawopasażera i ich odradzam, bo chyba nie bardzo czytają co wysyłają, najpierw dopytują o szczegóły typu czy wiem jaki był powód opóźnienia, etc. a potem odpisują, że "po dokonaniu analizy Pana sprawy informujemy, że w tej sytuacji jednak nie będziemy mogli pomóc. Z uwagi na brak skutecznej możliwości wyegzekwowania odszkodowania od tej linii lotniczej". A informacja o tym, że chodzi o Qatar była w pierwszej wiadomości do nich.

Jak ktoś już napisał te firmy prowadzą super wygodny biznes pt. zajmiemy się prostymi i oczywistymi sprawami za 20% prowizji a jak już trzeba zrobić coś bardziej skomplikowanego to wypisują banialuki, że nie będą mogli pomóc.

@ansbach1 - pytanie czy temat byłby dla Ciebie interesujący.?
Niestety nie mogę napisać w PW.

Pozdrawiam,
Darek


Ostatnio edytowany przez Abcn, 21 Lut 2020 20:29, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 20 Lut 2020 14:01 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Przede wszystkim musiałbyś podać więcej danych, numer lotu datę. Qatar ma oddział w Polsce i jest możliwa skuteczna egzekucja, dlatego to jest bujda. Każdym przypadkiem się zajmuję, a trudnymi w szczególności.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 20 Lut 2020 14:11 

Rejestracja: 20 Lut 2020
Posty: 4
Lot był z soboty na niedzielę 14/15 grudnia 2019r.
Cały lot na jednym bilecie Qatara z międzylądowaniem w Doha. Lot z Doha do KL był opóźniony na starcie o ponad 4h (miał wystartować 8:30 czasu lokalnego a finalnie wystartował chwilę przed 13 z tego co pamiętam).
Numery lotów to odpowiednio QR262 i QR852.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 20 Lut 2020 14:44 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Był problem z samolotem, który miał obsługiwać ten lot, ponieważ wykonał go samolot, który wylądował dopiero o 11:14, czyli nie był do tego pierwotnie przeznaczony.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 20 Lut 2020 16:51 

Rejestracja: 20 Lut 2020
Posty: 4
ok :-)
Ja dostałem następującą informację smsem: "Dear customer, we regret to inform you that your flight QR0852/15DEC19/DOH-KUL is delayed due to operational reasons(...)" nie pisali nic o problemach technicznych innego samolotu. No i pytanie co to dla mnie oznacza, że był problem z samolotem, który miał obsługiwać ten lot, ponieważ wykonał go inny samolot?
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 17 Mar 2020 15:07 

Rejestracja: 21 Paź 2014
Posty: 90
Loty: 91
Kilometry: 187 205
Hej, szybkie pytanie, miałem lot aeroflotem do Warszawy z przesiadką w Moskwie, lot z Moskwy miał wykonywać LOT na zlecenie aeroflotu. Wszystko na jednym bilecie. Jeśli lot do Warszawy został anulowany przez to, że zamknęli nam granice to czy jest szansa na odszkodowanie czy już z góry jesteśmy skazani na porażkę ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 17 Mar 2020 15:18 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3300
srebrny
Bartek Barszczewski napisał(a):
z góry jesteśmy skazani na porażkę
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 27 Mar 2020 11:46 

Rejestracja: 10 Lut 2019
Posty: 18
Hm, jak na temat o pośrednikach to zdecydowanie mało jest opinii o pośrednikach. :)

A szukam jakichś opinii o AirCashBack, który sprawia wrażenie znanego pośrednika i ma jedną z lepszych stawek prowizji (w porównaniu np. do AH). Czy ktoś ma doświadczenie we współpracy z tą firmą i mógłby się podzielić swoją opinią?

Sprawę mamy niemałą, bo opóźnienie prawie 1-dniowe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 27 Mar 2020 12:56 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Z własnego doświadczenia powiem, że niezależnie od branży bardzo niewiele osób wystawia opinie. Kilkaset załatwionych spraw, kilka opinii.

Ps. O wypłacie odszkodowania nie decyduje czas tylko przyczyna.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 20 Kwi 2020 13:25 

Rejestracja: 20 Kwi 2020
Posty: 1
ansbach1 czy mogę prosić o kontakt? Chciałbym Ci zlecić uzyskanie odszkodowania od Wizzair za opóźniony lot 21 godzin z Teneryfy do Katowic. W sumie 4 osoby.
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#97 PostWysłany: 20 Kwi 2020 18:38 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Nie masz pięciu postów, ale chyba wiadomości powinieneś dostawać :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 20 Kwi 2020 22:40 

Rejestracja: 20 Kwi 2020
Posty: 1
ansbach1 to ja też poproszę abyś się ze mną skontaktował. Potrzebuję pomocy w odszkodowaniu od Ryanaira za odwołanie lotu z powodu crew strike (czyli z tego co rozumiem to odszkodowanie się należy).

ansbach1 napisał(a):
Nie masz pięciu postów, ale chyba wiadomości powinieneś dostawać :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 21 Kwi 2020 00:24 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Wygrana czy przegrana często zależy od sadu rozpatrującego sprawę. Warszawa jest propasażerska, podobnie Wrocław.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 04 Maj 2020 05:00 

Rejestracja: 04 Maj 2020
Posty: 1
Czesc
U mnie problem z Polskimi Liniami Lotniczymi, moja mama miala opozniony lot Waw - Los Angeles w pazdzierniku ubieglego roku. Lot opozniony o ponad 3 godz. Powod jaki dostalem od LOT-u "warunki pogodowe"
Jak mozna z nimi powalczyc? Data podróży: 2019-10-05 Numer lotu:LO21
ansbach1 Jak sie mozna z Toba skontaktować? Czy moglbys napisac do mnie na PW?
Dziekuje
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group