Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Lista pośredników wraz z ich prowizją stworzona przez @ansbach1. B oznacza brutto N netto, pierwsza kwota etap polubowny druga etap sądowy, chyba, że jest taka sama.
AirCashBack - 25 B
AirCompensa - 20 B
AirHelp -35 B - 50B
AirMoney - 25B -50B
delayfix - 25B - 40B
givt - 25B -49B
odzyskajzalot - 25B -35B
lotopozniony - 25B
zwrotzalot - 25N

ostatnia aktualizacja: 19/11/2019


 [ 264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 13 Lip 2020 08:59 

Rejestracja: 23 Lip 2015
Posty: 12
Nam nie odmówili, nas zbywają, że mamy się uzbroić w cierpliwość, bo koronawirus i nie latają, ale "wkrótce ruszą wypłaty odszkodowań...". Jakoś w to nie wierzę, bo będą czekać na przedawnienie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 14 Lip 2020 16:18 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 21
Nie wiem o co chodzi, może ktoś ma wiedzę w czym szkopuł, ale do rzeczy. Lufthansa dwukrotnie odmówiła mi wypłaty odszkodowania za odwołany lot z listopada z powodu strajku UFO - wnioski o wypłatę odszkodowania/reklamacje były składane przez ich stronę po polsku, ze wskazaniem wysokości żądania podstawa prawną itd. Lufthansa tłumaczyła się, że nie mieli wpływu na to i że to właściwie nie byli ich pracownicy . Jedna firma pośredniczących również, bo ja stwierdzili "przewoźnik ma rację".

Bez żadnego przekonania złożyłem do lor-opóźniony, bo mieli 25 % prowizji i dobre opinie na trustpilot. No i się udało. Pieniądze wpłynęły. Cieszę się, choć z drugiej strony zastanawia mnie czym przekonali przewoźnika ? Czy że pismo było wysłane listownie, że po angielsku czy niemiecku, czy że podpisał się pod tym jakiś prawnik? Ma ktoś jakiś pomysł, albo wiedzę?

Żeby nie było tak słodko, to muszę wspomnieć że pośrednik nie wypłacił kasy w ciągu 14 dni, musiałem się upomnieć, ale po monicie na drugi dzień były już na koncie. Więc jednak warto walczyć do końca.
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 14 Lip 2020 22:26 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2164
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Czy w sprawie zapadł wyrok? Czy lot był z Warszawy? Z własnego doświadczenia wiem, ze Lufa nie zmienia zdania, a gdy sprawa trafia do sądu walczy. W zależności od okręgu może być różny wyrok.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 15 Lip 2020 22:26 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 21
Nie, nie było żadnej batalii sądowej. W kwietniu złożony wniosek przez pośrednika, a kasa w czerwcu wpłynęła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 16 Lip 2020 08:54 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2164
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
A z jakiego miasta był wylot?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 26 Sie 2020 16:34 

Rejestracja: 26 Sie 2020
Posty: 4
ansbach1 napisał(a):
Przede wszystkim musiałbyś podać więcej danych, numer lotu datę. Qatar ma oddział w Polsce i jest możliwa skuteczna egzekucja, dlatego to jest bujda. Każdym przypadkiem się zajmuję, a trudnymi w szczególności.


Ansbach1, czy mógłbyś się ze mną skontaktować? Nie mogę wysyłać wiadomości na priv (jestem świeżym użytkownikiem). Zorientowałem się, że ja i żona możemy uzyskać odszkodowanie za opóźniony lot (trasa Warszawa --- Las Vegas, opóźnienie dokładnie 4 godziny 10 minut). Jeden rok od lotu mija w połowie października, więc mało czasu zostało. Nie chciałbym korzystać z firm znalezionych w necie, ale kogoś właśnie jak ty, z pasją.
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#127 PostWysłany: 20 Paź 2020 18:54 

Rejestracja: 20 Paź 2020
Posty: 1
Czy ktoś może wskazać z podanej listy pośredników takich którzy podejmą się sprawy dotyczącej Lufthansy, przy czym ze względu na termin prawdopodobnie trzeba będzie zgłaszać się do procesowania w Niemczech ...

Odwołany lot miał miejsce 20/10/2017r ... z tego co wyczytałem to czas odwołania dla Lufthansy/Niemiec liczy się jednak do końca roku kalendarzowego....

Na ten moment AirCashBack nie podjął się realizacji. Macie jakieś inne sprawdzone typy ? uderzać do tych co biorą prowizję także za reprezentację sądową ? Nie chcę utknąć u kogoś kto nic skutecznego nie zrobi ..

Jestem również w trakcie zgłoszonej wczęsniej reklamacji bezpośrednio do Lufthansy - na razie zakwestionowałem ich odpowiedź że przyczyną były warunki atmosferyczne.
Z tego co sprawdzałem to mgła występowała w Balicach 20/10/2017 ale rano czy później to już brak takich informacji ... natmomiast odwołano mi lot z Monachium do Krakowa z godziny 21:50 ((LH 1626))


Dodatkowe - przypięte pytania:
Dtugie pytanie - czy ktoś moze wskazać gdzie szukać potwierdzonych przyczyn odwołania lotu ? może powstaje już taka baza poza pośrednikami powyżej ...
alternatywnie - prognozy pogody w danym dniu na lotniskach ...

Trzecie pytanie - jeśli dobrze zakładam to przy łączonej trasie z jednej rezerwacji Helsinki>Monachium>Kraków ... w przypadku odwolania ostatniego odcinka przysługuje mi odszkodowanie wysokości 400E?

Dziękuję za pomoc
Piotr
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 20 Paź 2020 21:38 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2164
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Według mnie roszczenie jest przedawnione. Temat jest wałkowany od dawna. Sąd stosuje przepisy prawa materialnego tam gdzie pasażer mieszka o ile w tym miejscu miało miejsce lądowanie lub start. W przypadku braku takiego miejsca siedziba przewoźnika.


Nie ma czegoś takiego jak spis potwierdzonych przyczyn opóźnienia lub odwołania lotu. Jeśli taka lista istniałaby to za miesięczny abonament wynosiłby kilkadziesiąt tysięcy zł ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 20 Paź 2020 22:16 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2234
złoty
@ansbach1 @Cytrek
tu są historyczne dane pogodowe (za darmoszkę) do roku 2012: http://rp5.co.uk/Weather_archive_in_Krakow_(airport),_METAR
KRK tego dnia był taki sobie. O ile dobrze rozumiem VV (widoczność horyzontalna-przedostatnia kolumna-w km) w godzinach wieczornych była jednak od 800m do 1500m czyli w normie dla podstawowego ILS, który jest na tym lotnisku.

Prawdopodobnie LH nie posłała samolotu bo przewidywała mgłę poranną w następnym dniu. I tak rzeczywiście było.
Pytanie do kolegi @ansbach1 czy realistyczne jest ugranie odszkodowania, jeśli linia odwoła wieczorną rotację przy zapowiedziach mgły na poranek następnego dnia?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
radeom uważa post za pomocny.
 
 
#130 PostWysłany: 20 Paź 2020 22:59 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2164
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
@Chupacabra A jak myślisz jaką odpowiedź Ci udzielę? ;)

Sprawa oczywiście ma kilka stopni wtajemniczenia. Czy problemy na poprzedzającym locie to nadzwyczajna okoliczność? W zależności od sądu i sędziego stanowisko jest mniej lub bardziej kategoryczne. Generalnie traktuje się, że przyczyna opóźnienia wynika ze stosowanego przez przewoźnika systemu rotacyjnego tj. wpisuje się w ramy normalnego wykonywania działalności. Prawdą jest, że rotacyjny system obsługi lotów jest opłacalny, ale jeśli przewoźnik go stosuje to ponosi ryzyko z nimi związane. Nie może przerzucać ciężaru na pasażera.

Jaką masz wiedze, żeby ocenić czy w danych warunkach samolot mógł lądować? Zabawa w biegłego to nie rola pasażera.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 09 Lis 2020 17:33 

Rejestracja: 09 Lis 2020
Posty: 1
-- 09 Lis 2020 17:31 --

@ansbach1 możesz do mnie napisać PW proszę?

Mam odszkodowanie do uzyskania z LOT za lot do Hiszpanii.

-- 09 Lis 2020 17:33 --

ansbach1 napisał(a):
@Chupacabra A jak myślisz jaką odpowiedź Ci udzielę? ;)

Sprawa oczywiście ma kilka stopni wtajemniczenia. Czy problemy na poprzedzającym locie to nadzwyczajna okoliczność? W zależności od sądu i sędziego stanowisko jest mniej lub bardziej kategoryczne. Generalnie traktuje się, że przyczyna opóźnienia wynika ze stosowanego przez przewoźnika systemu rotacyjnego tj. wpisuje się w ramy normalnego wykonywania działalności. Prawdą jest, że rotacyjny system obsługi lotów jest opłacalny, ale jeśli przewoźnik go stosuje to ponosi ryzyko z nimi związane. Nie może przerzucać ciężaru na pasażera.

Jaką masz wiedze, żeby ocenić czy w danych warunkach samolot mógł lądować? Zabawa w biegłego to nie rola pasażera.


@ansbach1 możesz do mnie napisać PW proszę?

Mam odszkodowanie do uzyskania z LOT za lot do Hiszpanii.
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 01 Gru 2020 13:51 

Rejestracja: 01 Gru 2020
Posty: 1
ansbach1 napisał(a):
.

Kolego czy możesz się do mnie odezwać..mam sprawę o odszkodowanie. Pomimo posiadania 5 postów nie mogę wysłać PW.
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#133 PostWysłany: 22 Gru 2020 13:52 

Rejestracja: 22 Gru 2020
Posty: 4
Witam!

Sprawa z przelomu lipca/czerwca roku 2019. Posrednik ACB w moim imieniu domaga sie za opoznienie od linii Enterair kwoty 400€. W lipcu 2019 po podpisaniu pelnomocnictwa zostalem poinfomowany, ze zostalo wyslane wezwanie do zaplaty. Od tamtej pory cisza w eterze, az do wczoraj, gdzie dzwoni do mnie ACB z oferta, krotkoterminowa (5dni na decyzje), ze wyplaca mi kwote, ale pomniejszona o prowizje 40% a nie 25% jak mialo miec miejsce pierwotnie w lipcu 2019. I teraz ja sie pytam co zrobic? Czy istnieje opcja, ze dostali kase i chca mnie skubnac na te dodatkowe 15%? I co z odestkami, czy po ponad 1,5roku od rozpeczecia sprawy cos mi przysluguje?

Z gory dziekuje za odpowiedzi/podpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 22 Gru 2020 14:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
Czytałeś zawartą umowę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 22 Gru 2020 15:18 

Rejestracja: 22 Gru 2020
Posty: 4
Czytalem, ale to bylo w lipcu zeszlego roku, nie bardzo pamietam jakie konkretne warunki, jedyne co posiadam to upowazeniani i odnosniki w mailach do regulaminu, gdzie wyraznie widnieje ich dola 25%. Dlatego tez pytam, czy jest to mozliwe, ze zmieniaja warunki tlumaczac sie tym, ze ich ryzyko jest wyzsze i podsylaja mi cesje na kwote pomniejszona o 40%. Co jesli nie podpisze? Mozliwe, ze nie dostane nic? Ulegnie przedawnieniu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 22 Gru 2020 15:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
Przeczytaj zatem ponownie. I poproś o przeslanie pisma z warunkami, które miałbyś zaakceptować. A potem je przeczytaj i przeanalizuj.
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 22 Gru 2020 16:12 

Rejestracja: 22 Gru 2020
Posty: 4
Umowy zadnej nie podpisywalem, jedynie pelnomocnictwa, ze beda dzialac w moim imeiniu celem odzyskania wczesniej wyszczegolnionej kwoty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 22 Gru 2020 16:35 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2164
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Dowiedz się czy sprawa jest w sądzie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 22 Gru 2020 16:40 

Rejestracja: 22 Gru 2020
Posty: 4
" Uprzejmie informujemy, że proces likwidacji Państwa szkody o odszkodowanie za lot z dnia19.06.2019; powoli zbliża się ku końcowi.
Skierowaliśmy do naszego Działu Prawnego pytanie o aktualny status wniosku."

Takie info zwrotne dostalem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 21 Sty 2021 20:06 

Rejestracja: 21 Sty 2021
Posty: 4
ansbach1 napisał(a):
Dowiedz się czy sprawa jest w sądzie.

Witam tez mam sprawe
Przez Expedie wykupilem lot na 19 grudnia 2020 warszawa (KL1362) amsterdam (VS6879) calgary. Na pre godzin przed wylotem (mysle mniej niz 12) dostalem emaila ze moj lot jest "canceled" kilkanascie tel do Expedii Virgin Atlantic i KLM poskutkowalo zaoferowaniem lotu na trasie warszawa paryz toronto calgary (wylot odbyl sie 90min pozniej) do celu przylecialem ponad 7h pozniej. Lecialem z dzieckiem. napisalem do air france (pracownik klm powiedzial ze to oni rozpatruja ich reklamacje) ale odpisano mi ze "According to our records non of your flights was cancelled on 19th of December. However you had to be rerouted through different city than Amsterdam due to busy security filters at Schiphol airport. I would like to explain, that KLM can't take responsibility for it as it was due to the Schiphol airport handling Company (A.A.S)"
czy przysluguje mi odszkodowanie? Jestem obywatelem Polskim i Kanadyjskim (miejsce zamieszkania Kanada) a moj syn rowniez dwa obywatelstwa ale zamieszkaly w Polsce. (nie wiem czy ten fakt ma jakies znaczenie)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], kettler11 oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group