Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 411 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4071
HON fly4free
@dmirstek Regulamin sobie,a praktyka sobie.Wielokrotnie kupowałam bilety wraz z dokupowaniem WDC płacąc przelewem i nie było z tym żadnego problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#402 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:53 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
dmirstek napisał(a):
Regulamin WDC, punkt 3.1


No niby tak, ale nigdzie taka opcja przelewu nie została mi zablokowana. Co więcej strona mi pokazuje ze czeka na przelew.. jedyne co jest nie tak, to brak maila...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#403 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4071
HON fly4free
@Shalafi1 Bez maila też będziesz w stanie to zapłacić nr rezerwacji masz ,nr konta też jest na ich stronie,a to wszystko co musisz mieć ,no i oczywiście kasę na przelew ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#404 PostWysłany: 12 Lip 2018 14:06 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
teoretycznie wszystko mam, kasę też ;)
Ale wzburza to mój niepokój, że mail nie przyszedł, a teraz szczególnie jak znalazłem ten zapis w regulaminie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#405 PostWysłany: 12 Lip 2018 14:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4071
HON fly4free
Nie wzburzaj się,tylko uruchamiaj przelew. ;) Rezerwacja widnieje na Twoim koncie i oczekuje zapłaty by zmienić status na potwierdzona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#406 PostWysłany: 13 Lip 2018 00:03 

Rejestracja: 01 Lip 2018
Posty: 7
CDD22 napisał(a):
pytanko czy zamiast przelewu moge zrobić poprostu wpłate na ich konto??


Jasne. Jak wybierasz opcje "przelew" to dostaniesz e-mailem nr konta, na ktory trzeba zrobic tradycyjny przelew. Tytułem numer rezerwacji i wygenerowana kwota.

Jesli w PLN to na to konto:

Wizz Air Hungary Kft

Bank: CITIBANK HANDLOWY

Nr konta: 07103015080000000802909004

SWIFT code: CITIPLPX
BIC: PL07103015080000000802909004

Jesli w inncyh Walutach to tutaj jest lista wszystkich kont na jakie WIZZAIR przyjmuje przelewy.

https://wizzair.com/en-gb/information-a ... ayments/#/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#407 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:02 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 1
Witam wszystkich

Mam prośbę. Zrobiłem dzisiaj rezerwację i zrobiłem opcję przelewu. Wszystko wypełniłem w przelewie ale w polu tytułem wpisałem tylko kod potwierdzenia. Niżej nie wpisałem Imienia i nazwiska. Zakładam że powinno być wszystko ok ale wolę dopytać.

Bardzo proszę kogoś o odpowiedź i z góry dziękuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#408 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4071
HON fly4free
Wpisałeś to co miało być ,jest dobrze za 2-3 dni rezerwacja będzie potwierdzona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#409 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:14 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2040
złoty
sam nr rezerwacji wystarczy
Cytuj:
W głównym polu tytułu przelewu wpisz kod potwierdzenia. Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera podanego w rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#410 PostWysłany: 11 Paź 2018 01:20 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 1
Witam mam taki problem, w poniedziałek kupiłam bilety wizzair w 2 strony i chciałam zapłacić kartą PKO BP i 3 razy wyrzucam mnie że strony PKO jako nieprawidłowe hasło mimo że było sprawdzane że jest zgodne i wracałam spowrotem na stronę wizz i musiałam wpisać dane karty ponownie i wybrałam inną. Dostałam z tego banku SMS z kodem potwierdzającym i na końcu wyskoczyło "transakcja zaakceptowana" po zaakceptowaniu wróciłam na stronę wizz i wyskoczył komunikat kartą odrzucona... więc nie miałam już innego wyboru i kliknęłam przelew bankowy. Przelałam pieniądze z iPKO tak jak wszystko było w mailu, numer krajowy Citibank i w tytule tylko numer rezerwacji. Na stronie wizz widnieje płatność "wstrzymana" po kliknięciu w szczegóły pisze "oczekuje na płatność". Dzisiaj mija 2 dzień i jeszcze nie dostałam potwierdzenia rezerwacji.
Czy wszystko poszło w porządku i mam nadal czekać? Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem? Nie chce aby moje bilety mi przepadły:(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#411 PostWysłany: 11 Paź 2018 01:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4071
HON fly4free
Najprawdopodobniej jutro lub pojutrze zaksięguje się u nich twój przelew i dostaniesz maila z fakturą a rezerwacja zmieni status na potwierdzona,cierpliwości czasem trwa to do 5 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 411 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: ofer oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group