Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
wyszukiwarka-najtanszych-biletow-w-pendolino-intercity,35,155015


 [ 984 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna
Autor Wiadomość
#901 PostWysłany: 23 Cze 2022 14:53 

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 591
złoty
Dziś są chyba jakieś problemy z ich stroną, godzinę temu kupowałem bilet i też nie udało się za pierwszym razem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#902 PostWysłany: 23 Cze 2022 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 554
Loty: 163
Kilometry: 195 895
srebrny
@radeom przed chwilą bez problemu kupiłem bilet blikiem

edit: bez problemu też oddałem bilet
Góra
 Relacje PM off
ona123 uważa post za pomocny.
 
 
#903 PostWysłany: 24 Cze 2022 22:59 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2726
srebrny
U mnie tak to długo trwa, gdy oddaję bilet... bezpłatny (dla dziecka). Przy normalnym to kwestia sekundy. Ale w ostatnich miesiącach ta strona w ogóle ledwie zipie. Czasem podczas zakupu raptem dwóch biletów potrafi mnie ze dwadzieścia razy wylogować, pokazać "nie znaleziono sesji" itp. Co ciekawe, takich problemów nie ma podczas "gorących nocy", gdy pojawiają się bilety na weekendy, ale wówczas są inne problemy, na przykład nieustannie kręcące się kółeczko wyszukiwania połączeń. Ostatnio poddałem się po trzech godzinach i poszedłem spać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#904 PostWysłany: 27 Cze 2022 14:30 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 450
Loty: 6
Kilometry: 5 948
kewatkO napisał(a):
correos napisał(a):
to teraz wracajac do mojego wpisu dot. biletów z Katowic do Lublina
IC Lublin - Katowice, w Lublinie podstawiono jeden autobus zastepczy na trase Lublin - Kraśnik, na pytanie czy beda kolejne moze tak moze nie
W Krasniku ludzi zabral TLK Lublin - Bohumin........ z Jej natychmiastowym zasnieciem nie stwierdzilem :D



Jutro wybieramy się do Sopotu , jak na razie mamy same pozytywne odczucia i mam nadzieje że jutro (i w niedzielę_wracamy) się to nie zmieni chociaż widzę że odłożenie na EC Sobieskim jutro będzie pewnie ponad 100% bo biletów już nie ma na niego od 2 tygodni.




Jako że już jesteśmy po kolejnej podróży z PKP Intercity napiszę kilka moich przemyśleń/uwag może ktoś ze "specjalistów" Intercity kiedyś to przeczyta.

Zacznę może od początku czyli od wyjazdu z Katowic w Boże Ciało czyli 16 czerwca pociągiem ECE 106 SOBIESKI , do Katowic przyjechał z opóżnieniem około 62 minut , opóżnienie powstało z zagranicy (ja zawsze sprawdzam na tej stronie może ktoś nie zna to polecam : https://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zponline)
więc żadna to wina IC co nie zmienia faktu że jakbym szybciej czyli póżniej jeszcze se sprawdził tą stronę to mógłbym dłużej poleżec w łóżku zamiast stać na stacji bo 1 raz jak sprawdziłem to Czechy pokazywały opóżnienia tylko 20 minut i tak mniej więcej dotarliśmy na stacje w KCE ,a dopiero jak sprawdziłem na stacji to było już 55 minut a faktycznie przyjechał chyba z 60 minut a odjechał 65 minut opóżniony.

Frekwencja/zapełnienie do Katowic około 50% ale już z Katowic było grudo ponad 75% a czym dalej tym gorzej ,siedzieliśmy w wagonie 347 i był to drugi wagon za lokomotywą więc jak wjeżdzaliśmy na kolejne stacje to wiedzieliśmy ile osób czeka na ten pociąg, do Warszawy było już ponad 100% zapełnienia ale jeszcze w miarę ok bo pojedyńcze osoby siedziały na korytarzu, na moje oko to jakieś 110_115%, natomiast od Warszawy było coraz gorzej bo co prawda w Warszawie z połowa pociągu wysiadła ale 2 x tyle dosiadło :shock:
Do Sopotu dotarliśmy z opóżńieniem 28 minut ,sporo zostało skrócone na centralnym bo samego postoju tam było 27 minut a faktycznie stał nie dłużęj niż 5_8 minut ,resztę opóżnienia nadrabiał na trasie . Z tego odcinka byliśmy bardzo zadowoleni bo jechaliśmy nad morze więc jak wiadomo luz, ciut gorzej było na powrocie ale też ok.


Powrót w niedzielę 19 czerwca tym samy pociągiem , niestety jako że pociąg zaczynał bieg w Gdyni nie było jak sprawdzić czy i w ogóle jest jakieś opóżnienie ,chociaż już po planowym odjeżdzie z Sopotu sprawdził mi kolega i na dzień dobry Gdynia pokazywała 40 mniut chociaż pani z megafonów zapowiedziała tylko 15 minut (chyba żeby nie denerwować ludzi ) po tych 15 minutach zapowiedziała kolejne i potem znowu dołożyła kolejne żeby skończyć na 60 minutach ,ja już po p0 20 minutach wiedziałem że będzie opóznienia minimum1h bo czekali w Gdyni na jakiś opózniony regio z Helu tak mi przekazał kolega i tak faktycznie było .
Jak już pociąg przyjechał to zapełnienie było około 60% w Sopocie to było już minimum 80% natomiast ,Oliwa Wrzeszcz i sam Gdańsk oraz Tczew I Malbork to był dramat , na powrocie siedzieliśmy w wagonie 350 czyli mniej więcej w środku składu ,frekwencja na odcinku Gdynia_Warszawa według mnie to było coś koło albo i ponad 200% , dlaczego ? No właśnie skąd takie a nie inne wyliczenia ? bo wagony po modernizacji czyli 60 miejscowe w naszym wagonie 350 na korytarzu jak wyjrzałem z przedziału sam naliczyłem 57 głów a nie widziałem ile osób było jeszcze w przedsionku z 2 strony wagonu , natomiast jak tylko wyjechaliśmy z Gdańska to jeszcze przeciskałem się do Warsu gdzie w samym Warsie i na korytarzach w tym wagonie naliczyłem kolejne ponad 100osób i to tylko tych co widziałem i pewnie we wszystkich nastęnych 10 wagonach było podobnie , ale tu pojawia się moje pytanie czy pożal się Boże Ci specjaliści IC naprawdę nie widzą jaka jest sprzedaż na danym pociągu ?, przecież mają wgląd ile jest zakupionych biletów itd.itp. , jaki jest problem (wiem że przepustowość linii, inni przewożnicy itd, itp.) ale co za problem uruchomić skład BIS danego pociągu na najbardziej zatłoczonym odcinku a takim w naszym przypadku był właśnie odcinek Gdynia_Warszawa bo już od W-wy Centralnej do Katowic zapełnienie wynosiło znowu 100% może 110% chociaż w naszym wagonie nie było nikogo kto by siedział na korytarzu ,samo IC zresztą gdzieś tam w zeszły wtorek czy środę właśnie się chwaliło że niedziela 19 czerwca była rekordowa pod względem przewozów i że przewieżli ponad 250 000 osób a najbardziej obleganą trasą była właśnie trasa Trójmiasto - Warszawa i wszystko mogę potwierdzić tylko tak jak pisałem wyżej dlaczego część podróżnych musiała jechać na stojąco i mniej komfortowo niż my w przedziałach płacąc penie więcej niż my za bilet bo specjaliści za biurkami nie potrafią wyobrazić sobie najprostszych rzeczy . :?

Reasumując bo i tak już wyszedł z tego ładny spam :
Jesteśmy nadal pod pozytywnym wrażeniem zmian jakie zaszył na kolei pod kątem czasu przejazdu ceny, wygody itd. i jak tylko będziemy mogli i będzie się to opłacało to na pewno wybierzemy kolej kolejny raz , a nawet jak się nie będzie opłacało ekonomicznie a tylko np. czasowo to też będziemy brać kolej pod uwagę (np. przejazd pociąg_taxi itp.) w tym przypadku braliśmy również pod uwagę samolot ale jak już pisałem gdzieś albo i nie wylot z Krakowa był nieopłacalny bo wychodziło coś ponad 200zł osoba (dla nas x4) ale jakby się trafiła Franca jak w marcu tego roku do Szczecina (Goleniowa) za 24 zł to nawet by nie było mowy o pociągu tym bardziej że w niedzielę bardzo by nam odpowiadał powrót w okolicach północy z niedzieli na poniedziałek .
Góra
 Relacje PM off  
 
#905 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:11 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 138
kewatkO napisał(a):
ale tu pojawia się moje pytanie czy pożal się Boże Ci specjaliści IC naprawdę nie widzą jaka jest sprzedaż na danym pociągu ?, przecież mają wgląd ile jest zakupionych biletów itd.itp. , jaki jest problem (wiem że przepustowość linii, inni przewożnicy itd, itp.) ale co za problem uruchomić skład BIS danego pociągu na najbardziej zatłoczonym odcinku a takim w naszym przypadku był właśnie odcinek Gdynia_Warszawa bo już od W-wy Centralnej do Katowic zapełnienie wynosiło znowu 100% może 110% chociaż w naszym wagonie nie było nikogo kto by siedział na korytarzu ,samo IC zresztą gdzieś tam w zeszły wtorek czy środę właśnie się chwaliło że niedziela 19 czerwca była rekordowa pod względem przewozów i że przewieżli ponad 250 000 osób a najbardziej obleganą trasą była właśnie trasa Trójmiasto - Warszawa i wszystko mogę potwierdzić tylko tak jak pisałem wyżej dlaczego część podróżnych musiała jechać na stojąco i mniej komfortowo niż my w przedziałach płacąc penie więcej niż my za bilet bo specjaliści za biurkami nie potrafią wyobrazić sobie najprostszych rzeczy . :?

Raczej wiedzą ale nie mają czego dostawić :D Już wcześniej pisałem że np. pociąg który obserwuję w aplikacji miał mieć od czerwca dostawiony wagon 1. klasy. Nawet można było w maju kupować na 1. klasę bilety. Ale wagonu częściej nie ma niż jest i już nawet z planów biletowych wyleciał. W info dodają (i) zmiana usług dostępnych w pociągu: 2 klasa i tyle.
Taboru nowego brak, stary wolniej się naprawia niż psuje, dodatkowo mają dużo większe zapotrzebowanie na Rzeszów z wiadomych względów i tam pewnie przekierowali tabor w marcu i już go na te wakacje nie ruszą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#906 PostWysłany: 04 Lip 2022 15:51 

Rejestracja: 04 Lip 2022
Posty: 1
Rozumiem że lata temu nowe linie lotnicze wprowadziły taki model sprzedaży biletów i politykę cenową która szybko reaguje na zmiany popytu, no ale na litość boską, to co pkp-intercity wyprawia w tej kwestii, to już lekka przesada.
Przykład: chciałem kupić bilet do Berlina, sprawdzam cenę super promo: ~100 zł, faktycznie super promocja! Chcę więc kupić 3 bilety, a tu cena już 450zł, a to raczej nie 3x100zł. Pomyślałem zaj..ście, ale nie ma sprawy, kupię 3x po jednym te trzy bilety. Z tym że miejscówki obowiązkowe, więc wpisałem nr-y miejsc/wagonu (w jednym przedziale), które minutę wcześniej były podane jako wolne. No niestety, system pisze mi że zajęte. Czyli w przypadku pojedynczych biletów promocyjnych nie ma szansy żeby miejsca były obok siebie. Ale spoko, to niech już będzie 450zł, wracam więc do rezerwacji, a tu kolejna niespodzianka: cena w tym momencie już wynosi 3x200 zł, algorytmowy Wielki Brat chyba zauważył moją desperację i pomyśłał że trochę zarobi. Z tym że nie podoba mi się jak mają mnie za frajera, więc postanowiłem sprawdzić co mi zaoferuje platforma „europodróże”. Surprise: 2.klasa za 460 zł, 1. klasa tylko 550zł! Klikam więc na zakup biletów 1 klasą, pomyślałem spoko i to, dawaj dalej płatność i zamykamy sprawę. Nie powiem że całkowicie byłem zaskoczony kiedy u góry pojawiła się informacja że Przewoźnik w trakcie procesu zakupu zmienił cenę na 880zł i pytają mnie czy mimo to kontynuuję płatność :-) Nie kontynuowałem, to już nieuczciwa praktyka na maksa, kodeks handlowy przecież obowiązuje wszystkich.
Wyłączyłem kompa i powiedziałem żonie że jednak pojedziemy samochodem...
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#907 PostWysłany: 04 Lip 2022 20:18 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 85
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Hej, ja z takim małym pytaniem, może ktoś doradzi: mam sobie bilet z Wro do Gdańska Gł., ale ostatecznie dużo wygodniej byłoby mi wysiąść jedną stację dalej, czyli na Gdańsk-Wrzeszcz. I teraz:
- czy jest opcja online w PKP, aby mi za darmo zmienili stację docelową na Wrzeszcz (cena i tak byłaby taka sama), ale bez anulacji biletu i kupna nowego, bo mam ten super-tani, a teraz cena na ten pociąg jest 3 razy wyższa
- jeśli nie, to czy da się go zmienić jakoś w pociągu albo u pani w kasie
- lub też: czy w ogóle tym się nie przejmować i jechać ten jeden przystanek dalej (to 5 minut), bo przecież nikt nie bedzie wtedy sprawdzał biletów?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
 
#908 PostWysłany: 04 Lip 2022 20:31 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7963
Loty: 911
Kilometry: 876 816
platynowy
Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby w pociągu dalekobieżnym (w szczególności kończącym bieg w Gdyni) sprawdzano bilety pomiędzy stacjami na terenie Trójmiasta.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
magda1enka lubi ten post.
 
 
#909 PostWysłany: 04 Lip 2022 20:42 

Rejestracja: 27 Kwi 2019
Posty: 309
Loty: 21
Kilometry: 19 609
srebrny
Ja miałem raz taką sytuację w Wawie, jechałem Pendolino i miałem bilet do Zachodniej, a potrzebowałem wysiąść na Wschodniej i konduktor powiedział, że luuz ;)
Ale na przyszłość to w przypadku Wawy, czy Trójmiasta warto brać sobie bilety do ostatniej stacji, bo płacimy tyle samo, a wtedy możemy wysiąść na dowolnej i nie musimy przejmować się ani tym czy możemy, ani tym, że ktoś ma dalej nasze miejsce i będziemy musieli stać (często z bagażem) w przejściu.
Góra
 Relacje PM off
magda1enka lubi ten post.
 
 
#910 PostWysłany: 04 Lip 2022 21:11 

Rejestracja: 04 Gru 2016
Posty: 205
Ostrzeżenia: 1
niebieski
W przypadku Łodzi i Warszawy IC mają zasadę (pisaną!) że dowolna stacja zawierająca w nazwie "Warszawa" lub "Łódź" jest równoważna z pozostałymi zbieżnymi stacjami i nie trzeba nic robić z biletem wystawionym do jednej z nich.
W przypadku Trójmiasta takiej zasady nie ma ale żeby w przeciągu 5 minut konduktor cię zdążył zapytać o bilet, to musiałby chyba stać podczas odjazdu za twoimi plecami i typować "to napewno gapowicz, wygląda 100% na taką która nie ma 4 zeta na bilet na SKM"
Jak jeszcze by miał zacząć wystawiać nowy bilet a ty powiesz że chcesz płacić kartą to się nawet nie wyrobi, pociąg dojedzie na stacje a konduktor nie może olać reszty obowiązków czy cię zatrzymać.

100% możesz korzystać z tego biletu jaki masz (mimo że 'nielegalnie').
Za zmianę będą chcieli napewno dopłaty a konduktor, cóż. Jest szansa że machnie ręką, jest też taka że wystawi osobny bilet z Głównego na Wrzeszcz. Wtedy już radzę jechać tramwajem albo SKM.
_________________
Witajcie na forum gdzie pewne sfery zwolnione są z przestrzegania zasad a nawet zwykłej kultury.
A moderacja się temu biernie przygląda.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
magda1enka uważa post za pomocny.
 
 
#911 PostWysłany: 05 Lip 2022 09:08 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 85
Loty: 48
Kilometry: 70 122
@tiffany - to bardzo ciekawe, nie wiedziałam o takiej zasadzie. Próbowałam coś szukać na necie, ale nie widzę. Podeślesz inf, gdzie to jest opisane? Z góry dzięki :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#912 PostWysłany: 05 Lip 2022 11:10 

Rejestracja: 04 Gru 2016
Posty: 205
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Jest to spadkobierczyni dawnej oferty "Aglorezerwacja" która uprawniala do dokonczenia przejazdu za jedyne 1 pln (zazwyczaj +1 do regulanej ceny). Ciekawe dlaczego sie nie przyjela... :mrgreen:

Na szybko:
http://www.zzdrpkp.org.pl/1317,zmiany-p ... s.a.-.html
_________________
Witajcie na forum gdzie pewne sfery zwolnione są z przestrzegania zasad a nawet zwykłej kultury.
A moderacja się temu biernie przygląda.
Góra
 Relacje PM off  
 
#913 PostWysłany: 05 Lip 2022 17:30 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 450
Loty: 6
Kilometry: 5 948
-- 05 Lip 2022 18:24 --

KamcioPL napisał(a):
Ja miałem raz taką sytuację w Wawie, jechałem Pendolino i miałem bilet do Zachodniej, a potrzebowałem wysiąść na Wschodniej i konduktor powiedział, że luuz ;)
Ale na przyszłość to w przypadku Wawy, czy Trójmiasta warto brać sobie bilety do ostatniej stacji, bo płacimy tyle samo, a wtedy możemy wysiąść na dowolnej i nie musimy przejmować się ani tym czy możemy, ani tym, że ktoś ma dalej nasze miejsce i będziemy musieli stać (często z bagażem) w przejściu.


@KamcioPL nie wiem jak jest w Warszawie bo nie miałem okazji sprawdzić , zresztą i tak zawsze wysiadam na zachodniej ,ale co do Trójmiasta na pewno się nie zgodzę że cena będzie taka sama ,sam zresztą ostatnio jak jechałem nad morze to bilet Katowice_ Gdynia Gł kosztował , strzelam teraz bo nie pamiętam dokładnie ale np: 33zł a do Sopotu 31zł różnica nie była duża ale nie widzę powodu abym dopłacał do koleii , oczywiście co innego jak pojadę do ostatniej stacji ale jak wysiadam szybciej to po co płacić więcej ?

Zgadzam się natomiast że zawsze można przejechać tą jedną stację (mi się zdarza czasami zamiast wysiąść we Wrocławiu to wysiadam na Wrocław Mikołajów) można też podejść do konduktora i po prostu zapytać czy trzeba dopłacić , kilka razy już tak robiłem i nie było żadnego problemu na przejechanie tych 3 czy 5km w danym mieście ,oczywiście nie jak ta następna stacja jest za 50 czy 70km. Polecam czasami również porozmawiać z drużyną konduktorską i pytać to też są ludzie i bardzo często bardzo sympatyczne osoby .

-- 05 Lip 2022 18:30 --

tiffany napisał(a):
W przypadku Łodzi i Warszawy IC mają zasadę (pisaną!) że dowolna stacja zawierająca w nazwie "Warszawa" lub "Łódź" jest równoważna z pozostałymi zbieżnymi stacjami i nie trzeba nic robić z biletem wystawionym do jednej z nich.
(.....)
100% możesz korzystać z tego biletu jaki masz (mimo że 'nielegalnie').
Za zmianę będą chcieli napewno dopłaty a konduktor, cóż. Jest szansa że machnie ręką, jest też taka że wystawi osobny bilet z Głównego na Wrzeszcz. Wtedy już radzę jechać tramwajem albo SKM.



@tiffany to ciekawe co piszesz o takiej zasadzie , w czwartek będę w Warszawie to aż z ciekawości zapytam konduktora czy kierownika czy faktycznie jest taka zasada i to pisana , bo że może jest jakaś ustna to prędzej byłbym skłonny uwierzyć. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#914 PostWysłany: 05 Lip 2022 17:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 4806
platynowy
Cena może być różna do poszczególnych stacji w danej metropolii bo wyliczana jest na podstawie tabeli kilometrowej, wyjątkiem są taryfy promocyjne, w których te najtańsze bilety (19,29, itd. czy 49 na pendolino) mają stałą cenę niezależnie od tego czy jedziesz do Gdańska czy Gdyni z dajmy na to Warszawy.

Poza tym co do zasady (a każda reguła może mieć swoje wyjątki) konduktorzy pociągów dalekobieżnych zaczynają sprawdzać bilety dopiero po wyjechaniu z ostatniej stacji miasta/metropolii w której pociąg zaczyna bieg i dajmy na to jak taki pociąg jedzie do Gdyni (przez Gdańsk, Sopot) to jak się wyrobią z obleceniem całego pociągu przed dojechaniem do Trójmiasta to już spokój, a jak pociąg zaczyna bieg w Gdyni (przez Sopot, Gdańsk) to sprawdzanie biletów zazwyczaj startuje po odjeździe z Gdańska Głównego.
Góra
 Relacje PM off
KamcioPL lubi ten post.
 
 
#915 PostWysłany: 05 Lip 2022 18:08 

Rejestracja: 27 Kwi 2019
Posty: 309
Loty: 21
Kilometry: 19 609
srebrny
@kewatkO zwracam honor, faktycznie w przypadku droższych taryf na IC czy TLK wychodzi te 2 czy 3 PLN różnicy między Gdańskiem, a Gdynią ;) , ale nie zauważyłem podobnych różnic w przypadku Pendolino (niezależnie od tego czy cena wynosi 49 czy 225 PLN), niemniej imo zawsze warto sprawdzić, bo zajmuje to kilkanaście sekund, a możemy mieć więcej możliwości za free.
Góra
 Relacje PM off  
 
#916 PostWysłany: 25 Lip 2022 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Mar 2013
Posty: 781
Loty: 8
Kilometry: 8 761
niebieski
Chciałbym pojechać Gdańsk - Kraków, nazwa Rozewie, czy taki pociąg posiada wagon bezprzedziałowy? Chciałbym w takim siedzieć, bo nie lubie przedziałów, ale próbując kupić przez internet mogę wybrać tylko z przedziałem, sprawdzałem tez inne pociągi z Gdańska, ciut wcześniejszy i to samo tylko przedziały dostępne, natomiast dość nie dawno odprowadzałem znajomą na pociąg w Krakowie do Gdyni, Ona miała bilet w przedziale, ale widziałem wagon z miejscami bez przedziału, pytam Was tu jak to jest czy nie ma czy może na stacji by mi się udało kupić taki bilet z miejscem przy oknie w wagonie bez przedziałowym ? czy po prostu wykupione i dlatego nie widze?
Góra
 Relacje PM off  
 
#917 PostWysłany: 25 Lip 2022 18:08 

Rejestracja: 06 Wrz 2012
Posty: 325
Loty: 150
Kilometry: 159 974
srebrny
https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pa ... iagow.html
Tutaj sprawdzisz jakie wagony pojadą w Twoim pociągu :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Captivity uważa post za pomocny.
 
 
#918 PostWysłany: 25 Lip 2022 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Mar 2013
Posty: 781
Loty: 8
Kilometry: 8 761
niebieski
dzieki, to duzo daje, na moje oko wagon bez przedzialow jest polaczony z miejscem na rowery ale we Wroclawiu chyba jest odlaczany i jedzie do Szklarskiej czy tam Polanicy Zdroju, to odpad, ale kurde patrzylem tez inne pociagi wczesniej i pozniej, sa wagony bez przedzialow ale i tak nie da sie do nich dostac moze w kasie na dworcu predzej
Góra
 Relacje PM off  
 
#919 PostWysłany: 25 Lip 2022 19:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2056
złoty
Do sprawdzania zestawień polecam obecnie najlepszą stronkę:

http://bocznica.eu/
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
7 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#920 PostWysłany: 04 Sie 2022 08:09 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 9
Loty: 90
Kilometry: 183 016
Na stronie Intercity mam taką informację dotyczącą pociągu na który chcę kupić bilet (Gdynia-Kraków TLK53170 na 3.09.2022)
Cytuj:
(...)blokada sprzedaży na daty odjazdu od 03.09.2022(...)


Czy ktoś wie kiedy mają w zwyczaju odblokowywać sprzedaż?
Czy to będzie jak wrzucają pulę na nowy dzień (czyli 0:30 któregoś dnia), czy może o dowolnej porze dowolnego dnia?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 984 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group