Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#901 PostWysłany: 25 Sty 2017 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
Nazwa hotelu: ibis Toulouse Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Wczesny check-in (10:00), 2 razy małe piwo jako welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, centrum miasta, niedaleko stacji metra Jeanne D'Arc i miejsca, do którego dojeżdża autobus lotniskowy. W okolicy wiele sklepów, restauracji, barów, fast foodów...centrum w sumie. Na dworzec autobusowy i kolejowy jest około 15 minut piechotą. Pokoje małe i nie pierwszej nowości. Widok z okna - brudne podwórko, ale generalnie polecam hotel za cenę, przewidywalny standard oraz dobrą lokalizację.



Nazwa hotelu: ibis Carcassonne Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Wczesny check-in (11:00), 2 razy małe piwo jako welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Hotel mały, ok. 30-40 pokoi. Obiekt dobrze zlokalizowany, centrum miasta, niedaleko przystanku autobusu lotniskowego. W okolicy kilka sklepów, barów, fast foodów...ale ze względu na porę poza sezonem turystycznym, sporo z tego było zamknięte. Na dworzec kolejowy jest około 20 minut piechotą. Pokoje małe i zdecydowanie nie pierwszej nowości. Widok z okna - brudne podwórko. Hotel częściowo w remoncie (3 piętro). Wczesny check-in hotel potwierdził, ale po przybyciu okazało się, że musimy pół godziny zaczekać, bo nie przygotowali pokoju...słabo raczej zważywszy na fakt, że łącznie w hotelu mieli tego dnia może nastu gości...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Turcji z all inclusive 🍹🏖️ 4* hotel z widokiem na góry za 1499 PLN 😎🏊‍♂️ Tydzień w Turcji z all inclusive 🍹🏖️ 4* hotel z widokiem na góry za 1499 PLN 😎🏊‍♂️
Dwa tygodnie na Bali za 2881 PLN 😍🌴 Loty Qatar Airways w sezonie + ⭐⭐⭐ hotel z basenem 💦👙 Dwa tygodnie na Bali za 2881 PLN 😍🌴 Loty Qatar Airways w sezonie + ⭐⭐⭐ hotel z basenem 💦👙
#902 PostWysłany: 25 Sty 2017 21:43 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 344
niebieski
Właśnie wróciłem z Novotelu Ateny. Hotel z zewnątrz robi lepsze wrażenie niż okolica. Lobby ładne, obsługa przy biurku również. Hotel sam z siebie zamienił mi pokój z superior na familijny i za to plus. Bliskość windy również jest plusem. Otrzymałem pokój nr 123, który składał się z korytarza, części dla dzieci z łazienką i czajnikiem oraz osobnej sypialni. W każdym części TV na wysięgniku. I tyle zalet. Teraz wady: wykładzina stara, brudna i nie odkurzona, brudne i zakurzone klimatyzatory, grzyb na suficie, przy wejściu drewniana zabudowa źle zabezpieczona - przy lekkim nacisku otwierały się drzwi do instalacji elektrycznej i wodnej. Po zgłoszeniu uwag w recepcji dostaliśmy pokój piętro wyżej nr 223, gdzie poza grzybem na suficie reszty usterek nie stwierdziłem. Czy zgłaszać to na jakąś reklamację? Niby sami upgradowali mi pokój mimo, że mam tylko Silver'a, jednak warunki pierwszego pokoju były skandaliczne. Do hotelu trafiliśmy (ja, żona i dzieciaki) ok. 24, więc spaliśmy w tym pokoju, ale po śniadaniu bez problemu nam wymieniono pokój na pozbawiony wad, poza grzybem który żył sobie w dokładnie tym samym miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#903 PostWysłany: 26 Sty 2017 01:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Zgłoś. Najlepiej wyślij zdjęcia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacik76 uważa post za pomocny.
 
      
#904 PostWysłany: 26 Sty 2017 02:22 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Jak nie napiszesz to na pewno nic nie dostaniesz - jak napiszesz to zawsze jest szansa, że jakieś dodatkowe punkty wpadną.
Tylko nie pisz do hotelu, tylko od razu Accor.
Mi kierownik Novotel Suite w Paryżu zaproponował 200 punktów, nawet mu nie odpisałem - po zgłoszeniu do Accor dostałem w ramach rekompensaty 1000 punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
Pacik76 uważa post za pomocny.
 
      
#905 PostWysłany: 26 Sty 2017 18:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Nazwa hotelu:Mercure Palermo Centro – styczeń 2017

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive, vouchery na welcome drinki (dla 5 osób :D ), wstawka ciasteczka+list powitalny, późne wymeldowanie do 14.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + symboliczna dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel świetnie położony w centrum Palermo – wszędzie blisko z buta (centrum, dworzec, Teatro Massimo, Politeama,San Domenico, Mercato Vucciria etc.), miła obsługa, naprawdę duuuże pokoje Executive, dobre śniadania – sporo ciast na słodko łącznie z cannoli do własnoręcznego nadziewania, ale również duży wybór innych rzeczy – jajecznica, bekon, 2 rodzaje sera, kulki mozzarelli, serek topiony, 2 rodzaje wędliny, duży wybór dżemów, tosty, bułeczki, woda mineralna gaz i niegaz, 2 rodzaje soków z maszyny + sok z świeżych pomarańczy do samodzielnego wyciskania z owoców, kawa z maszyny (niedobra) – można jednak bezpłatnie zamówić dobre cappuccino lub espresso u kelnerki. W łazience standardowe, uzupełniane codziennie kosmetyki Mercure

Inne uwagi:Hotel godny polecenia, świetny dojazd z lotniska busem Prestia e Comande (wysiadka na Politeama). Voucher na welcome drinka warto wykorzystać w barze w godz. 16-19 ponieważ wtedy pojawiają się w barze w sporych ilościach świetne zakąski/antipasti z których można korzystać: bruschetta, parówki w cieście, salami, omlety, chipsy, orzeszki i inne. Zestaw do parzenie kawy/herbaty (brak w pokoju po zameldowaniu) przyniesiony do pokoju niezwłocznie po upomnieniu się w recepcji.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu:Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci – styczeń 2017

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Privilege na 4 piętrze, vouchery na welcome drinki (2 os), wstawka: ciasteczka,butelka wody,jabłko,cukierki+list powitalny, w pokoju ekspres do kawy z kapsułkami oraz dodatkowo zestaw z czajnikiem do herbaty/kawy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + bardzo symboliczna dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel świetnie położony w centrum Bergamo – wszędzie blisko z buta (centrum, dworzec, Funicolare, Citta Alta etc.), miła obsługa, dobre śniadania – sporo ciast na słodko jak to w Italii, ale również duży wybór innych rzeczy – jajecznica, bekon, parówki, omlety, ser żółty, serek topiony, serek philadelphia, wędliny, dżemy, tosty, bułeczki, świeżutki chleb i bagietki, woda mineralna gaz i niegaz, 2 rodzaje soków w dzbankach, kawa z maszyny. W łazience nieco ponadstandardowe kosmetyki Mercure – większe mydła, zestaw szczoteczka+pasta do zębów, vanity set.

Inne uwagi:Hotel godny polecenia, świetny dojazd z lotniska busem nr 1. Warto zwrócić uwagę przy upgrade do Privilege, że zawartość minibaru jest do wykorzystania za free - w moim przypadku: 2 butelki wody (gaz i niegaz), 2 puszki coli, sok pomarańczowy w butelce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#906 PostWysłany: 30 Sty 2017 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 2027
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Racławice Dosłońce

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Wczesny check-in (12:00), 2 razy porządny drink z karty jako welcome drink, check out do 14:00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Upgrade do apartamentu (pokój 219), 20% żniżki na gastronomię.
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#907 PostWysłany: 04 Lut 2017 15:20 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Nazwa hotelu:Mercure Gdańsk Posejdon

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wczesny check-in (13ta), późny check-out (15), 2 napoje powitalne, wstawka - sos malinowy z winogronami oraz 10proc znizki na gastronomię

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:sam hotel jest bardzo ładny, po remoncie, przypomina budową Mercure Karpacz

Inne uwagi:hotel ma ewidentnie problem z zapachem z kanalizacji, który jest dośc mocno wyczuwalny w recepcji i pokoju (pobyt w listopadzie 2016)

Na blogu jest szersza recenzja z pobytu:
https://bosypiamwygodnie.blogspot.com/
FB: https://www.facebook.com/bosypiamwygodnie/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#908 PostWysłany: 04 Lut 2017 23:39 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 279
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
Nazwa hotelu: Hotel Ibis Styles A Coruna

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 razy małe piwo jako welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Po zwiedzeniu Santiago de Compostella postanowiliśmy przenocować w tym hotelu, ciężko go było znaleźć - tylko GPS, hotel znajduje się w dzielnicy przemysłowej, udało nam się zaparkować na bezpłatnym parkingu (o godzinie 22). Hotel czysty, śniadania jak to w Ibisie, nic na ciepło. Kącik dla dzieci - suuuper. Mogliśmy się wymeldować o 13 i zwiedzić dzielnicę portową. Łóżeczko i poscielka dla małego dziecka na życzenie gratis.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#909 PostWysłany: 07 Lut 2017 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Porto Gaia

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check-out 16:00, 2 napoje powitalne, wstawka - dwa jabłka i litrowa butelka wody, brak upgrade`u pokoju w momencie meldunku, ale zaproponowano zmianę w innym dniu.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

- lokalizacja na mapie jest świetna, ale w rzeczywistości bez auta nie jest łatwo :)
- centralnie przed hotelem jest duże centrum handlowe z dobrze zaopatrzonym Auchan
- w okolicy jest niewiele atrakcji
- przystanek autobusowy do centrum Porto jest oddalony o 10 minut drogi na piechotę
- pokoje schludne i czyste
- przemiła obsługa podczas meldowania się. Bez problemu szybko zorganizowano dla nas łóżeczko dla synka
- ceny w restauracji nie są wysokie, a jedzenie godne polecenia. Znakomita obsługa.
- porządny wybór win w atrakcyjnych cenach
- smaczne i urozmaicone śniadania
Szczerze polecam każdemu ten hotel, ale trzeba mieć świadomość, że lokalizacja jest raczej dla zmotoryzowanych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#910 PostWysłany: 07 Lut 2017 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3468
HON fly4free
Nazwa hotelu: Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Executive, ręcznie wyrabiane praliny, butelka wody i welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Muszę przyznać, że byłem pod wrażeniem. Wydaje mi się, że pokój jaki otrzymałem (mimo, że nie był obszerny), wyróżniał się na tle innych warszawskich hoteli porównywalnej klasy. I do tego piękny widok z 28 piętra z panoramą wschodniej Warszawy. W pokoju automat do kawy, czysta łazienka z dużym prysznicem, wygodne łóżko z dużą ilością poduszek i ładnie oświetlone wnętrze zarówno lampami stojącymi, jak i ledowym panelem wokół zagłówka łóżka. Sam hotel położony w centrum miasta - tuż obok Pałacu Kultury. Ciekawostką osobne stanowisko do zameldowania osób z kartą Le Club Accor.
Góra
 Profil Relacje PM off
futrzak uważa post za pomocny.
 
      
#911 PostWysłany: 08 Lut 2017 00:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
takie stanowisko "priority" dla posiadaczy karty jest praktycznie w każdym hotelu, tyle że nie zawsze odpowiednio wyeksponowane, czasem to po prostu karteczka lub dywan przy rogu kontuaru, za którym stoi i tak tylko jedna osobna więc średnio to działa ;-).
Ale w bardziej 'ruchliwych' hotelach stanowisko jest zazwyczaj obsadzone i potrafi pomóc (np. w hotelach lotniskowych, gdzie można w ten sposób ominąć kilkudziesięcioosobową wycieczkę)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#912 PostWysłany: 08 Lut 2017 00:10 

Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Grand

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privellege, jabłko, batonik i napój, dodatkowo 4 butelki wody, w barku trzy napoje w cenie. Welcome drink - alkoholowy rum ze spritem.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (40% zniżki + śniadanie)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: -
Góra
 PM off  
      
#913 PostWysłany: 12 Lut 2017 23:42 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 250
Nazwa hotelu: Mercure Ostrava Center

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege, dostęp do Lounge bar i sauny parowej w strefie Wellness, butelka wody 0,75, praliny czekoladowe, szlafroki i kapcie, minibar do wykorzystania z dwoma piwami, dwiema puszkami coca-coli, dwoma butelkami soku

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (40% zniżki + śniadanie)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Przyjemny salonik na trzecim piętrze. Brunch 10:30-12:00, Kolacja na ciepło 18:00-21:00. Wino, mocne alkohole, piwa, soki, napoje gazowane, wody, trochę owoców, kanapek, jogurtów. Mało ludzi w weekend, przyjemne miejsce, żeby zjeść, posiedzieć, poczytać, posłuchać muzyki lub skorzystać z komputera i drukarki.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, bardzo dobry personel, sam hotel jest w zaadaptowanej całej starej kamienicy i robi pozytywne wrażenie. Polecam jak najbardziej.

Inne uwagi: Obok hotelu są miejsca gdzie można zostawić w weekend auto wzdłuż ulic, w ciągu tygodnia są tam parkometry.
Góra
 Profil Relacje PM off
futrzak uważa post za pomocny.
 
      
#914 PostWysłany: 14 Lut 2017 17:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
Oba hotele już były, ale może komuś się przyda

Nazwa hotelu:Mercure Delta Roma Colosseo

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Superior z widokiem na Koloseum, na najwyższym piętrze; wstawka - woda i ciasteczka; voucher na 30% discount do restauracji hotelowej; voucher na welcome drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:dobra lokalizacja nie tylko ze względu na bliskość atrakcji, ale przede wszystkim na dostęp do obu linii metra, linia A ciut dalej, ale ciągle tylko kilka minut pieszo, szybciej i przyjemniej niż przeciskanie się na Termini, żeby się przesiąść na dwa przystanki na B... Widok z okna pokoju na Koloseum imponujący zarówno w dzień jak i w nocy. Warto również wjechać na dach na taras. Na dachu mini-basen, raczej do pomoczenia się niż pływania, mimo zimy woda była czysta, chętnych do pływania zero ;-). Sam pokój nieduży, chociaż upchnięte wydzielone biurko do pracy. Sensowna restauracja, cena z uwzględnieniem vouchera akceptowalna. Dookoła, oddalając się od Koloseum, można znaleźć sensowne bary i fastfoody. Sprawny internet, skromne - jak to we Włoszech - śniadanie. Cenowo hotel wypada raczej przeciętnie, warto polować na promocyjne stawki.


Nazwa hotelu:Novotel Gdansk Marina

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój rodzinny 2+2 oraz osobno na krócej pokój standardowy dla jednej osoby

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade to Suite - dwa połączone ze sobą pokoje z pojedynczymi łóżkami, z oknami frontem do morza (tylko 4 takie pokoje na piętrze); voucher na drinka dla dwóch osób, wstawka - 4 jabłka; dodatkowy pokój z upgradem do superior z sofą, ale bez vouchera czy dodatków (chyba zapomnieli, nie wykłócałem się)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pokoje duże, dobrze ogrzewane i izolowane od hałasu/wiatru, wygodne łóżka, upgrade do podwójnego pokoju zdecydowanie na plus w porównaniu do oryginalnej rezerwacji - dwie łazienki, dwa telewizory, więcej przestrzeni, możliwość posiedzenia dłużej wieczorem zamykając śpiące dzieci obok itp. Mimo że niższe piętro to piękny widok wprost na morze, latem drzewa mogą już trochę zasłaniać i pewnie lepiej celować wyżej. Dodatkowy, 3ci pokój był sąsiadujący, również od frontu, więc bardzo rodzinnie, trzy pokoje obok siebie, w tym dwa połączone wewnątrz. Codziennie dwie butelki wody w każdym pokoju, lodówka, czajnik plus kawa i herbata. Smaczne śniadania z dużym wyborem. Jedzenie w barze smaczne i duże porcje, ceny powiedzmy że akceptowalne (nic drożej niż w sensownej restauracji na mieście), przy wpisaniu na pokój można opłacić voucherem. Cena za parking została obniżona o połowę (20PLN zamiast 40PLN za dobę), ze względu na długość pobytu. Są kąciki dla dzieci (sala zabaw, piłkarzyki, konsola), spora siłownia, sauna i basen, tutaj warto się rozeznać w zajęciach, bo są szkółki i inne aerobiki, które potrafią zając całą część pływalną. Trochę kiepsko rozwiązane szatnie, wspólne dla wszystkich. Na plus dla mnie - woda w basenie relatywnie chłodna, jedna z części ok 2m głębokości, więc bezstresowe pływanie. Na lato korty tenisowe i plac zabaw. Obsługa bardzo miła i przyjazna, chociaż momentami miałem wrażenie że nie ogarniali trudniejszych pytań ;-) Sam hotel momentami trochę wczorajszy (wyposażenie, detale jakościowe), ale nic co by raziło. Do mola w Sopocie 25 minut spacerem, 10 minut do pętli tramwajowej na Jelitkowie, 25 minut do kolejki (stacja Żabianka). Podobne odległości do najbliższych jadłodalni czy sklepów. Mając auto na miejscu nie ma to większego znaczenia, ale warto mieć na uwadze, szczególnie zimą, gdy wieje i śnieży ;-) Generalnie komfortowy hotel w fajnym miejscu za sensowne pieniądze. Zdecydowanie na liście do ponownego odwiedzenia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
danziger lubi ten post.
 
      
#915 PostWysłany: 14 Lut 2017 17:46 

Rejestracja: 04 Kwi 2014
Posty: 24
Nazwa hotelu: ibis Berlin Tegel

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Niestety nic, nie było wstawki do pokoju, nie wydano również vouchera na napój powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój całkiem spory (+), teoretycznie po remoncie, niestety z grzybem na suficie pod prysznicem (-). Śniadania w standardzie Ibisa, ale bez problemu każdy coś znajdzie coś dla siebie - dla dzieci są m.in. świeżo wypiekane gofry. Co jest dla mnie największym plusem - możliwość zostawienia auta pod hotelem (na ulicy przy której jest hotel) za free.

Ogólna ocena (5/10) - gdyby nie obsługa , stan pokoju - byłoby wyżej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#916 PostWysłany: 14 Lut 2017 18:01 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3200
złoty
Nazwa hotelu:Ibis London Blackfriars

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2xvoucher na drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zależy

Inne uwagi:Pobyt służbowy, w cenie ok. 170GBP/noc można zdecydowanie lepiej nocować. Za inną cenę hotel sensowny. Lokalizacja bardzo dobra, stacja mertra 50m, dużo knajp. Pokój w standardzie Ibisa, jadałem lepsze śniadania w innych Ibisach. Polska obsługa na recepcji :)
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
 
      
#917 PostWysłany: 15 Lut 2017 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2011
Posty: 599
niebieski
Nazwa hotelu:Hotel Novotel Brussels Centre Tour Noire

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):rezerwacja przez pośrednika

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:TAK

Inne uwagi: Polecam ! Mimo, że nie otrzymałem żadnych korzyści z racji posiadania statusu w Accor jestem zadowolony z pobytu. Odnośnie hotelu jest on bardzo dobrze zlokalizowany: 8 minut do Grand Place, 3 minuty do metra, oraz 2 minuty do Carrefoura Express.
Pokój typowy dla Novotelu, duże wygodne łóżko oraz sofa do wypoczynku, miejsce do pracy przy komputerze. Duża łazienka z prysznicem. Na uwagę zasługuje oddzielna toaleta. Widok z pokoju na kościół św. Katarzyny. Ogólnie bardzo czysto i przytulnie. Obsługa hotelowa była bardzo sympatyczna i pomocna.
Przy recepcji znajduje się automat z różnego rodzaju przekąskami i napojami, a w części ogólnodostępnej trzy stanowiska do skorzystania z internetu (bez drukarki) - możliwe drukowanie po wysłaniu pliku na maila hotelu i odbiór w recepcji.
Zarówno śniadania (m.in. owoce, sery pleśniowe, maszyna do wyciskania soków, hotelowe słodkie bułeczki, gofry), jak i dania główne stoją na wysokim poziomie (smakowite i obfite).
_________________
Proszę, wejdź i kliknij. Możesz pomóc innym :)
www.pajacyk.pl
www.wyklikajzywnosc.pl
www.okruszek.org.pl
www.pustamiska.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#918 PostWysłany: 17 Lut 2017 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2807
platynowy
Nazwa hotelu: ibis Madryt Aeropuerto Barajas

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 drinki whisky z cola

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tylko na jedną noc

Inne uwagi: Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, blisko lotniska. W okolicy kilka restauracji, barów, fast foodów...darmowy transfer na lotmisko w godzinach 6-23.30. Pod hotelem taxi w nocy wiec bez problemu mozna dojechac. Koszt taxi to 12 eur. Widzialem ubera i tam cena byla ok 6 eur ale nie korzystalem. Na pieszo ok 20 min. na lotnisko tak mówili w recepcji. Pokoje małe i nie pierwszej nowości. Brak wody w pokoju.
Minus : fatalna obsługa w restauracji. Na pytania do karty pani było ciężko odpowiedzieć. Widać miała ciągle problem. Jedzenie marne więc nie polecam. Wziąłem jedzenie na pokój i przy wymeldowania okazało się że mam inne ceny niż w karcie. Wcześniej nic nie podpisywałem. Miałem rabat za karte business ibis która wcześniej pokazywałem, pani twierdziła że rabat jest a cena wyższa niż w karcie, ale ostatecznie skorygowali. Ogolnie było nieprzyjemnie. Na jedną noc, jak ktoś musi to można, ale na dłużej odradzam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#919 PostWysłany: 17 Lut 2017 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1687
srebrny
Nazwa hotelu: ibis Bucharest Palatul Parlamentului City Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drinka, ale dopiero po upomnieniu się

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wnętrze hotelu bardzo wyeksploatowane, drewniane blaty recepcji i baru wytarte do granic możliwości, na restauracji stoliki tak porozklejane, że można sobie łokcie pokaleczyć opierając się o nie, czytnik kart w windzie łapie kartę dopiero za 5-6 razem, trzeba się sporo namęczyć, na korytarzach śmierdzi stęchlizną i takim starym odkurzaczem, kabina prysznicowa nieszczelna i po kąpieli cała łazienka stoi w wodzie. Pokoje całkiem przestronne i czyste. Obsługa nie chciała mnie wpuścić na śniadanie, twierdzili, że nie mam wykupionego. Musiałem wracać się do pokoju po telefon i wyjaśniać sprawę na recepcji. Śniadanie urozmaicone, było wszystko co trzeba, żeby się smacznie najeść. Mimo wszystko na jedną noc można tam zawitać i spalić trochę punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#920 PostWysłany: 18 Lut 2017 01:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2807
platynowy
Nazwa hotelu: Mercure Kraków Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check-out (15:00), 2 razy whisky z cola jako welcome drink ale na zapytanie. Pan zaproponował piwo wino napoje. Upgrade do pokoju privilige. List powitalny, praliny i 3 napoje gazowane.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, blisko centrum stareo miasta, blisko stacji kolejowej - kilkaset metrow. Bardzo ladny hotel. Obsluga w piatek przebrana była w regionalne stroje.
Śniadania bardzo dobre z przemiła obsługa.
Jedna uwaga bo recepcja nie zaznaczyła dobrze późnego check out i dwa razy było pukanie do pokoju.
Ogonie bardzo polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group