Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#861 PostWysłany: 08 Gru 2016 09:43 

Rejestracja: 06 Gru 2011
Posty: 280
Loty: 2
Kilometry: 9 598
niebieski
Nazwa hotelu: Pullman Eindhoven Cocagne

Twój status w programie lojalnościowym: platyna

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drinki powitalne dla każdej osoby, upgrade z pokoju classic do pokoju deluxe,

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobry hotel za stosunkowo nieduże pieniądze (4000pkt za 2 osobowy pokój). Bardzo fajne centrum SPA z darmowym, kamerlanym basenem, sauna sucha, sauna na podczerwień i deszczownice ze zmienną temperaturą wody. Oczywiście również siłownia.

Inne uwagi: za lobby stanowiska komputerowe wraz z ekspresem do kawy i herbatą, stanowisko z komputerem i drukarką oraz kącik dla dzieci. Odległość ok. 350 metrów od głównego dworca w Eindhoven więc dystans " buta".


Ostatnio edytowany przez michzak, 08 Gru 2016 09:56, edytowano w sumie 1 raz
znaczniki pogrubienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka w luksusowym wydaniu 🌴🏖️ 5* hotel z all inclusive za 1499 PLN 😍 Riwiera Turecka w luksusowym wydaniu 🌴🏖️ 5* hotel z all inclusive za 1499 PLN 😍
Zimowa Malta z all inclusive 🏝️🍹 Relaks w Qawra Palace za 1703 PLN Zimowa Malta z all inclusive 🏝️🍹 Relaks w Qawra Palace za 1703 PLN
#862 PostWysłany: 13 Gru 2016 23:21 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1860
srebrny
Nazwa hotelu: MERCURE Racławice Dosłońce Conference&Spa

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu (bardzo duży - chyba z 30-35m2 pokój dzienny z zestawem wypoczynkowym, telewizorem i szafkami, sypialnia, toaleta przy pokoju dziennym i łazienka z toaletą przy sypialni), słodka wstawka (świeża i bardzo smaczna szarlotka), 2x welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie posiada

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jak dla mnie miejsce super - cisza i spokój. W hotelu pustawo (myślę, że zajętych było max. 10 pokoi, w drugi dzień było duże szkolenie w ciągu dnia i trochę więcej osób zostało na noc). Bardzo przyzwoita strefa rekreacyjna z saunami (jak dla mnie rewelacja). Duży bezpłatny parking. W okolicy nic nie ma. Zasięg telefonów komórkowych raz jest a raz nie ma, może to zależeć od usytuowania w hotelu. Do najbliższego (dobrze zaopatrzonego) sklepu ok. 2,5km. Obsługa na wysokim poziomie (sugerowałbym jedynie osobie odpowiedzialnej za strefę spa, aby co jakiś czas zajrzała i ogarnęła okolicę basenu bo niestety goście zostawiają tam spory bałagan). Korzystałem też z restauracji - wbrew opiniom, które można zobaczyć gdzieś w necie jedzenie było smaczne (ale to pewnie kwestia subiektywna) i nie czekałem na nie dłużej niż czeka się w typowej restauracji

Inne uwagi: Widać, że typowy target hotelu to grupy szkoleniowe, konferencje, wesela itp. Przy większej liczbie gości (mnie to ominęło) może to oznaczać mniejszy komfort w strefie spa, szczególnie, że za bardzo nikt z hotelu się nią nie interesował podczas mojego pobytu. Jednego dnia np. 4-ej panowie z firmy, która miała w hotelu szkolenie zrobiła sobie przy basenie (w częściowo w basenie) mini-imprezę z wrzaskami i generalnie generującą nieproporcjonalnie dużo zamieszania w stosunku do liczby uczestników. Jeśli w hotelu byłaby grupa 50-osobowa nastawiona równie imprezowo (a wyjazdy firmowe niestety często tak mają) to mam obawy czy nie wyglądałoby to gorzej. Jeśli chodzi o mnie to na pewno tam wrócę ale mając na uwadze relaks zapewne będę celował w martwe okresy, kiedy jest mniej imprez a więcej gości indywidualnych (np. między Świętami a Nowym Rokiem, tuż przed Wielkanocą itp.

-- 13 Gru 2016 22:30 --

Nazwa hotelu: Ibis Singapore on Bencoolen

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka (owoce), 2x welcome drink, późny check-out (do 17)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie posiada

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja-pomiędzy dwoma stacjami metra (Bugis i Rochor), tuż obok Sony Centre - max. 5 minut ze stacji metra na piechotę. Dzielnica Little India w zasięgu krótkiego spaceru pieszo. Hotel bardzo czysty, obsługa w recepcji perfekcyjna. Hotel spory (chyba ponad 200 pokoi) i w recepcji pojawiała się co jakiś czas kolejka ale obsługa wg jakiegoś swojego klucza bardzo sprawnie wyławiała klientów statusowych, których obsługiwano przy osobnym stanowisku. Standard samego hotelu w mojej ocenie wyższy od przeciętnego Ibisa. Chyba najwygodniejsze łózko w jakim spałem w Ibisie - podobnie jak śniadanie (tak dużego wyboru nie widziałem jeszcze w żadnym Ibisie - mówiąc szczerze bardziej pasował do Sofitela niż do Ibisa i aż żal było z niego wychodzić). Nie za bardzo mam się do czego przyczepić - polecam.


Inne uwagi: brak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#863 PostWysłany: 13 Gru 2016 23:42 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 250
Nazwa hotelu: Novotel Kraków Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: pozne wymeldowanie do 15:00, voucher na dwa drinki powitalne

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zmienialem w polowie listopada date pobytu, ktora ostatecznie wypadla w ostatni weekend. Hotel potwierdzil mozliwosc zmiany, potwierdzil wstawienie lozeczka dzieciecego i na tym do dnia przyjazdu skonczyl sie nasz kontakt. Niestety w dniu przyjazdu w godzinach wieczornych okazalo sie, ze nie ma dla nas pokoju, ze nie zostal przygotowany ani przydzielony. Zamieszanie trwalo chwile, ale zostalo zazegnane, pokoj z rezerwy zapewne sie znalazl, a lozeczko po kolejnych kilku chwilach zostalo dostarczone. Hotel byl zajety calkowicie, sporo zagranicznych wycieczek. Nie dostalismy zadnego upgradu, ale mielismy gdzie spac. Sam pokoj byl czysty, dosc duzy, choc miejscami szczegolnie meble byly juz zmeczone. W pokoju minibar i okna otwierane tylko po telefonie na recepcje! Minusem moim zdaniem byly komsetyki wylacznie w zasobnikach, za to wydaje sie dobrej jakosci. Na poziomie -1 znajduje sie strefa wellness, przyjemny basen z przeciwpradem i biczami wodnymi, jacuzzi i sucha sauna. Co ciekawe zupelnie puste. Obok jest tez silownia i gabinet masazu, z ktorych nie korzystalismy. Sniadanie bogate w produkty, swieze i smaczne, szczerze polecam. Dodatkowo personel w hotelu jest usmiechniety, pomocny, o wysokiej kulturze osobistej i dedykowany swojej pracy, moim zdaniem super. Do tego dziecko dostalo fajne maskotki novotel friends. Ogolnie polecam bardzo, a po mailu do menadzera spotkalo mnie jeszcze jedno zaskoczenie.

Inne uwagi: Napisałem do hotelu mail z opinia o pobycie i naszymi wrazeniami z meldowania sie i oczekiwania z dzieckiem na rekach w lobby. Hotel wyslal przeprosiny, wytlumaczyl, ze to byly problemy systemowe w zwiazku ze zmiana daty i przelal na moja karte jako rekompensate 2000 pkt LCAH. Podejscie z klasa.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#864 PostWysłany: 14 Gru 2016 13:37 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4594
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure Royal Hoi An

Twój status w programie lojalnościowym:platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Junior Apartment, wstawki, vouchery na drinki, early check-in i późny check-out, voucher na 10min masaż, tort urodzinowy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:jeśli chodzi o poziom obsługi to jeden z najlepszych hoteli Accor, w którym byłam – podobnie jak w Novotel Cusco. Hotel zapewnia masę darmowych atrakcji dla gości – codziennie wycieczki rowerowe po okolicy, transfery do miasta i na plażę, darmowe rowery przez cały dzień. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zarezerwowałam pokój standard z dostawką – dostaliśmy upgrade do Apartamentu. Obchodziłam tam swoje urodziny – dostałam tort i napoje w ramach prezentu. Oprócz normalnej wstawki dostaliśmy też vouchery na masaż (10min). Generalnie świetny hotel i żałowaliśmy, że spędziliśmy tam tylko 1 noc. W hotelu byliśmy ok godz 9 rano i nie było problemu z check-in. Check out do 18, lot mieliśmy o 22. Śniadanie jedynie troszkę słabe – wydaje mi się, ze to wynikało z małego obłożenia i wybór potraw był niewielki, ale każdy znalazł coś dla siebie. Bardzo polecam!


Nazwa hotelu:Mercure Hanoi La Gare

Twój status w programie lojalnościowym:platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju Deluxe, wstawki, vouchery na drinki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):płatność pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Bardzo dobry hotel w dobrej lokalizacji – łatwy dojazd busikami z lotniska, do centrum spokojnie można iść piechotą. Zamówiłam pokój standard, a dzień przed informowałam o dostawce. Hotel chyba tego nie odnotował, ale z racji upgradu w pokoju była sofa, więc bez problemu można było spać. Zamówiłam tylko dodatkową kołdrę. Pokój duży ok 35m, więc pomieściliśmy się :) Pokój był opłacony z góry i mimo iż zameldowaliśmy się w 3os, hotel nie pobrał od nas ok 40usd/os/noc za dostawkę, więc duży plus :) Nie korzystaliśmy ze śniadań. Ogólnie bardzo ładny, zadbany hotel, pokój ok, dobra lokalizacja
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#865 PostWysłany: 14 Gru 2016 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3469
HON fly4free
Nazwa hotelu: Mercure Poznań Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Superior, drink powitalny, 2 butelki Lecha 0,33 + orzeszki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Przyjemny hotel w centrum miasta, tuż obok dworca. Duży pokój, równie duży przedpokój :), wanna w łazience, zestaw hotelowych kosmetyków do dyspozycji. Istnieje możliwość pozostawienie samochodu na parkingu ogólnodostępnym (Zwierzyniecka) w strefie płatnej. Miła obsługa. Fajna restauracja (posiłku nie jadłem - nie mogę się wypowiedzieć na temat jakości).

Inne uwagi:.......

-- 14 Gru 2016 14:17 --

Nazwa hotelu: Mercure Mrągowo

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Superior (dopiero po zameldowaniu - hotel tłumaczył się, że nie było prośby o podwyższenie jakości pokoju w rezerwacji), welcome drink i ręcznie wyrabiane praliny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (promocyjna 2 noclegi)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Po sezonie hotel trochę straszy pustkami. Czuć, że zyje latem - śnieg na Mazurach, wcześnie zachodzące słońce powodują, że hotel traci na swojej atrakcyjności wynikającej z położenia - tuż nad brzegiem jeziora, w niewielkim lasku. Pokój duży - prysznic w łazience + zestaw hotelowych kosmetyków. Z racji, że jest to SPA - dostęp do basenu dla gości hotelowych (z niewielką zjeżdżalnią, otwartego do godz. 21.00 ) i siłowni darmowy. W pokoju do dyspozycji szlafrok z kapciami jednorazowymi. Wygodne łóżko, duży balkon. Smaczne śniadania, choć wybór niezbyt imponujący - tak jak pisałem - zapene to wina pory roku (mało gości).

Inne uwagi: Dla członków statusowych miły gest - własnoręcznie napisane przez Dyrektor Hotelu życzenia spokojnego pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#866 PostWysłany: 22 Gru 2016 00:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
Nazwa hotelu: Pullman Dresden Newa

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: klasyczny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: słodki poczęstunek w pokoju, 4 darmowe napoje w lodówce; welcome drink i późne wymeldowanie do 17.00 (ostatnie dwa po upomnieniu się)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w bardzo przyjemnym miejscu, blisko dworca głównego i tuż obok początku zakupowego deptaka Prager Strasse. Na stare miasto 10-15 minut spacerem (można też podjechać tramwajem), w pobliżu dziesiątki sklepów, knajpy, bary, piekarnia, w której można zjeść śniadanie, supermarket REWE itp. W grudniu pod samymi oknami rozkłada się świąteczny jarmark. Dodatkowo duży plus za adaptację komunistycznego budynku do współczesnych warunków. Pokój klasyczny niezbyt duży, ale niewielką powierzchnię rekompensuje ogromne okno i widok z niego (warto poprosić o pokój na wyższym pietrze z widokiem na stare miasto). Generalnie hotel raczej godny polecenia, zwłaszcza w porównaniu do położonych tuż obok Ibisów, ale nie wiem, czy standardowa cena za pokój (ok. 130-140 euro) nie jest przesadzona (+ patrz uwagi poniżej).

Inne uwagi: Przez cały pobyt miałam wrażenie, że personel jest mocno nieogarnięty. Przy stanowisku dla gości ze statusem obsługiwani byli wszyscy jak leci - więc czas oczekiwania był długi. Na dzień dobry brak upgradu pokoju + położenie otrzymanego pokoju niezgodne z preferencjami w profilu. Konieczne było upomnienie się o welcome drink. Prośbę o późne wymeldowania pani z obsługi zanotowała na jakimś świstku, w związku z czym następnego dnia o 10 do pokoju wpadła pani sprzątająca, a chwilę po 11 przestał działać klucz. Zakodowano mi go ponownie, ale po powrocie do hotelu ok. 16.30 klucz znowu nie działał (czyli w sumie o dwie wizyty na recepcji za dużo). Sądząc po opiniach w internecie jest to raczej powszechny stan obsługi, więc jeżeli ktoś lubi czuć się "dopieszczony" płacąc ponad 100 euro za noc, to może się rozczarować.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#867 PostWysłany: 30 Gru 2016 23:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2094
złoty
Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive, wstawka w postaci wody, kilku czekoladek, mini choinki(żywej) oraz wymeldowanie o 16, dwie lampki wina w barze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 40% zniżki plus darmowe śniadanie - punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n\a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:W promocyjnej cenie warto - z racji na lokalizację. W pełnej bym się zastanawiał

Inne uwagi:Kolejny pobyt tam i prawie nic się nie zmieniło - świetna lokalizacja, mały pokoik, tłok przy zameldowaniu (stanowisko dla uczestników programu lojalnościowego nieczynne), tłum na śniadaniu - z nowości pani robiąca gofry, nadal termostat w prysznicu ma tendencję do masażu prawie wrzątkiem i następnie zimną wodą w nieregularnej częstotliwości (w każdym dotychczasowym odwiedzanym pokoju tak było)

--

Nazwa hotelu:Mercure Wrocław Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive, późne wymeldowanie o 16, wstawka w postaci pierniczków, darmowe soft drinki z minibaru, drink w barze (najpierw barmanka powiedziała był wybrał co chcę, potem się okazało że powinienem się ograniczyć do prostszych drinków czy też wina\piwa)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n\a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Przyjemny hotel, póki co najlepszy z 5 wrocławskich hoteli sieci Accor jakie odwiedziłem.

Inne uwagi:Przestronny pokój, miła obsługa, blisko centrum, dość dobre śniadanie - czego chcieć więcej?

--

Nazwa hotelu:Novotel Wrocław Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive, ceramiczny krasnal i trochę słodkości, drink (wino, piwo) w barze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Chciałem punkty+dopłata, ale nie wiedzieć czemu nie było takiej możliwości w trakcie rezerwacji - więc pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n\a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Miałem wcześnie pociąg, a ten hotel był tańszy od Ibisa Styles - no i to jednak więcej gwiazdek, więc padło nań. Rozczarował mnie ten hotel i następnym razem wybiorę inny.

Inne uwagi:Mały pokój z mikroskopijną łazienką, niedawno wyremontowany hotel, a pomimo tego średnia izolacja akustyczna od pobliskich torów kolejowych. W środku nocy obudził mnie szum lejącej się wody - po dość nerwowych poszukiwaniach okazało się, że to coś w kaloryferze się przelewa, a co się obudziłem to moje... Dodatkowo w barze musiałem pokazywać barmanowi w jakiej szklance się pije pszeniczne piwo, nalewać tego rodzaju piwa też zbytnio nie potrafił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#868 PostWysłany: 09 Sty 2017 00:25 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5485
srebrny
Nazwa hotelu:Novotel Katowice Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju superior na 8 pietrze, 2 vouchery na drink powitalny, wstawka do pokoju (pralinka i kawalek sernika)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus 6.18 pln doplaty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:obsluga ok, hotel nie jest najnowszy, ale pokoj na 8 pietrze byl calkiem ok, lokalizacja ok, latwo sie dostac na dworzec czy ogolnie do centrum Katowic, 4 gwiazdki chyba troche na wyrost, no ale
coz, ciezko dyskutowac z cena 4000 punktow plus 6 pln doplaty za pobyt dla dwoch osob ze sniadaniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#869 PostWysłany: 10 Sty 2017 13:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5498
Loty: 720
Kilometry: 996 938
platynowy
Nazwa hotelu: Grand Mercure Bangkok Fortune

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: De luxe

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Zameldowanie o 9, wymeldowanie o 17 i to nie na prośbę tylko z automatu, śniadanie plus wstęp do lounge, pranie 2 szt dziennie, nieprawdopodobna uprzejmość obsługi. Upgrade do Prestige na wysokim piętrze z wstępem do saloniku

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Hiltonowe saloniki mogą się schować. Nieprawdopodobna obsługa oraz jakość i wybór jedzenia - codziennie 2 sałatki, 2 dania ciepłe, Sushi, wędliny, sery, owoce. Na śniadanie w saloniku odrobinę odmienny i moim zdaniem lepszy zestaw potraw niż w restauracji.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Na pewno poleciłbym osobom ze statusem platinum. Chociaż hotel nie jest pierwszej nowości to jest nadal przyzwoicie utrzymany, ale obsługa pięter executive i salonik naprawdę pierwsza klasa. Lokalizacja hotelu niby taka sobie. Stoi on (dosłownie) na centrum handlowym, ale tuż przy stacji metra, więc transport jest bardzo wygodny. Jedyny minus to taki sobie basen oraz bardzo zaniedbana część SPA.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#870 PostWysłany: 10 Sty 2017 14:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1658
Loty: 117
Kilometry: 168 884
srebrny
Nazwa hotelu:Ibis Lisboa Centro Saldanha

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 vouchery na drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:hotel nie jest położony w ścisłym centrum , ale można do niego dotrzeć pieszo w ciągu pół godziny, lub czerwona linia metra w ciągu kilku minut. Polecam wykupić śniadania-świeżo wyciskany sok pomarańczowy, typowe lizbońskie ciasteczka z budyniem. Hotel trochę tańszy od reszty obiektów, polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#871 PostWysłany: 13 Sty 2017 19:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 2027
srebrny
Nazwa hotelu:Sofitel Taba Heights

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do presidential Suite, wstawka plus soft drinki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zdecydowanie polecam, szczególnie w cenie która płaciłem. Fajne baseny, hotel spory, choć dość pusty, szczególnie w okresie zimowym
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#872 PostWysłany: 17 Sty 2017 16:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Nazwa hotelu: Aparthotel Adagio Rome Vatican

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak baru, więc nie było voucherów, upgrade do apartamentu, dwie butelki wody + gratisowy kocyk z logo Adagio.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest dobrze położony - 20 metrów od stacji Roma Balduina. Dojazd z Fiumicono zajmuje niecałą godzinę pociągiem. Do Watykanu szliśmy 20-25 minut. Bardzo miła obsługa podczas check in`u, przy czym nie co mniej przy śniadaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#873 PostWysłany: 18 Sty 2017 23:31 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Mam do was takie pytanie.
Czy udało wam się kiedykolwiek uzyskać upgrade, przy pobycie dłuższym niż jedna/dwie noce?
Z mojego punktu widzenia nie jest problemem przygotowanie przez recepcjoniste upgrade szczególnie dla rezerwacji ze sporym wyprzedzeniem. Osobiście jednak nigdy nie zdarzyło mi się, aby zaproponowano mi cokolwiek więcej niż wysokie piętro dla dłuższych rezerwacji. Po ostatnim stwierdzeniu przy zameldowaniu "Pan, na cztery nocki, a więc oczywiście bez upgrade" postanowiłem zapytać was, czy to jest reguła, czy po prostu wybieram złe hotele. :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#874 PostWysłany: 18 Sty 2017 23:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Zawsze dostaje upgrade pokoju, niezależnie od długości pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off
scorpion1077 uważa post za pomocny.
 
      
#875 PostWysłany: 19 Sty 2017 12:41 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
niebieski
Ja miałem upgrade przy pobycie 5 noclegów, więc to zależy od recepcjonisty.
Góra
 Profil Relacje PM off
scorpion1077 uważa post za pomocny.
 
      
#876 PostWysłany: 19 Sty 2017 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
@‌scorpion1077‌ Obawiam się, że trefiłeś na "czynnik ludzki" :(
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
scorpion1077 uważa post za pomocny.
 
      
#877 PostWysłany: 19 Sty 2017 20:13 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
@up dziękuję za wasze opinie.
Wszystko wskazuje na to, iż najwyższy czas pożegnać się na dobre z Accorem :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#878 PostWysłany: 20 Sty 2017 11:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 837
Loty: 250
Kilometry: 455 640
niebieski
pabien napisał(a):
Nazwa hotelu: Grand Mercure Bangkok Fortune

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b]Hiltonowe saloniki mogą się schować. Nieprawdopodobna obsługa oraz jakość i wybór jedzenia - codziennie 2 sałatki, 2 dania ciepłe, Sushi, wędliny, sery, owoce. Na śniadanie w saloniku odrobinę odmienny i moim zdaniem lepszy zestaw potraw niż w restauracji.

Warto byłoby dodać ten salonik do wikipostu w ogólnej dyskusji o Le Club Accorhotels
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#879 PostWysłany: 20 Sty 2017 12:41 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
michal24 napisał(a):
Novotel Centrum Warszawa - to najgorszy z hoteli sieci Accor w jakich byłem. Zero kompetencji osób tam pracujących!

Pacyfa napisał(a):
@‌michal24‌ Nie odniosłem takiego wrażenia, a wręcz byłem zadowolony z pobytu w tym hotelu i obsługi. Konkrety jakieś ?


Mimo najwyższego statusu w programie, zrobili mi upgrade kilka dni przed przyjazdem - widoczny w programie. W dniu przyjazdu dostałem gorszy pokój, zmienili i nawet nie poinformowali przy meldowaniu.
4 razy dzwoniliśmy z prośbą o szlafroki - godzinę oczekiwania, wkurzeni poszliśmy bez szlafroków!
Najwyżej położona sauna w Warszawie - może i tak ale straszny syf, bez klimatu - okno na panoramę Warszawy - brudne
Z tego co pamiętam - pokój bardzo słabo urządzony.
Przy wejściu na śniadanie - obsługa władała językiem nastolatków.

A i dodam że nie porównuje go z obsługą Sofitelu w Warszawie bądź Sopocie. Raczej do Mercury.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#880 PostWysłany: 20 Sty 2017 14:27 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
niebieski
@‌michal24‌ muszę stanąć w obronie obsługi hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Mimo, iż mieszkałem tam 8 razy zdarzenia, o których piszesz nigdy nie miały miejsca. Marka Novotel to dość solidna jakość w porównaniu z innymi markami Accora. Niezależnie od posiadanego statusu zawsze byłem traktowany z szacunkiem przez personel na każdym szczeblu w hierarchii firmy, a ewentualne niedogodności były rozwiązywane możliwie szybko, wystarczyło zadzwonić na recepcję, a szlafrok był dostarczony do pokoju w 10 min.

Musisz zdać sobie sprawę z faktu, że benefity wynikające ze statusu nie są gwarantowane i przysługują jedynie w ramach dostępności. Zatem jeśli nawet został Ci obiecany upgrade pokoju przed przyjazdem, a w międzyczasie ktoś zarezerwował obiecany Ci pokój, to logicznym jest, że hotel nie mógł zrealizować obietnicy, która nie jest gwarantowana. Hotel jedyny obowiązek jaki posiada to wydać Ci pokój za jaki zapłaciłeś, więc jeśli chcesz mieć gwarancję otrzymania konkretnego pokoju, zwyczajnie go zarezerwuj. Na tym forum są osoby, które tak robią i pisały o tym, a jednocześnie nie zgrzytają później zębami jak to zostały źle potraktowane, bo upgrade nie było.

Sauna znajduje się w aktualnym momencie w takim stanie, w jakim pozostawiają ją klienci. Nadal się dziwię jak to jest, że we własnym domu ludzie wielu rzeczy nie robią, a poza domem nie mają już żadnych zahamowań... straciłem już nadzieję na to, że ten fenomen kiedyś zrozumiem. Jednak jeśli uważałeś, że stan sauny jest niezadowalający i należałoby tam posprzątać to w pokoju fitness/relaksu jest telefon i mogłeś zadzwonić po obsługę. Sauna jak i szatnie są sprawdzane w odstępach czasu i w razie potrzeby sprzątane.

Wszystkie pokoje w Novotel są co do zasady wyposażone jednakowo, a zatem wybierając tą markę dobrze wiedziałeś czego się spodziewać. Zastanawia tylko fakt po co rezerwowałeś Novotel skoro wolisz Sofitele.

Osobiście odebrałem wrażenie z Twojego posta, że prezentujesz postawę wysokoroszczeniową i być może to był główny problem podczas pobytu. Tak się zastanawiam czego mógłbym się na siłę przyczepić i jedyne co mi przychodzi do głowy to dwa razy nie działały mi karty w drzwiach do sauny. Po za tym nigdy żadnych problemów nie było, mimo iż Novotel Centrum jest mocno oblegany to nawet z późnym check-out nie miałem nigdy problemu. Wpadki się zdarzały i będą się zdarzać, ale liczy się to jak taka sytuacja zostanie rozwiązana, np. w sytuacji, gdy ktoś zjadł Twoje śniadanie...

Pozdrawiam i życzę dużo optymizmu.
Góra
 Profil Relacje PM off
dziabulek lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group