Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#881 PostWysłany: 20 Sty 2017 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś coś obiecuje, a potem zmienia to jest nieprofesjonalne i nie powinno mieć miejsca. Obowiązkiem w relacjach klient - sprzedawca jest dotrzymywanie danego słowa nawet, jeżeli naraża to go na stratę. Z mordy nie robi się cholewy.
Stan sauny powinien być na bieżąco monitorowany, a że przyszło bydło to nie usprawiedliwia niczego, ponieważ chcesz skorzystać z niej w normalnych warunkach.
Góra
 Profil Relacje PM off
michal24 lubi ten post.
 
      
Riwiera Majów w sezonie ☀️🌴 Tydzień w Meksyku za 2574 PLN (loty + ⭐⭐⭐⭐ noclegi ) 😎🐢 Riwiera Majów w sezonie ☀️🌴 Tydzień w Meksyku za 2574 PLN (loty + ⭐⭐⭐⭐ noclegi ) 😎🐢
Riwiera Turecka w luksusowym wydaniu 🌴🏖️ 5* hotel z all inclusive za 1499 PLN 😍 Riwiera Turecka w luksusowym wydaniu 🌴🏖️ 5* hotel z all inclusive za 1499 PLN 😍
#882 PostWysłany: 20 Sty 2017 15:47 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
@‌Michy

Piszesz tak jakbyś tam pracował. Ty masz swoje wrażenia - ja mam swoje.
Chyba nie do końca przeczytałeś tego co napisałem. Dzwoniłem 4 razy do recepcji w sprawie tych szlafroków i za każdym razem mówili ze zaraz przyniosą. Po kilku próbach olałem to i poszedłem na saune bez nich. Uważasz że powinienem zadzwonić piąty raz?
Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał. Dobrze znam reguły sieci Accor - nie musisz wypisywać standardowych hotelowych regułek.

Ty się "bijesz" ze mną że tak nie jest jak napisałem a ja piszę tylko jak było. Być może trafiłem na najgorszych ludzi jakich tam maja i mieli zły dzień. Nie będę ich tłumaczył - piszę jak uważam.
Nigdy tam już nie zanocuje.
Ps. Nie oceniaj ludzi i nie wrzucaj ich do jakiegokolwiek worka - to jest forum
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
koza91 lubi ten post.
 
      
#883 PostWysłany: 20 Sty 2017 15:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Cytuj:
Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał.

I co zrobiłeś, gdy pokój okazał się bez upgrade'a?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#884 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:00 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
niebieski
@‌michal24‌, nie oceniam Cię, napisałem tylko jak to odebrałem. Ponieważ nocowałem tam kilka razy i ani razu nie było żadnego incydentu, mimo, że było wiele okazji, jest to dziwne. Ty napisałeś swoje zdanie a ja swoje. Możliwe, że miałeś pecha i trafiłeś na jakiś "ciężki" dzień w hotelu.

Jeśli miałeś meila z oferta na konkretny pokój to trochę zmienia postać rzeczy. W takim wypadku poprosiłbym kierownika do recepcji, ale nie napisałeś, że miałeś taki mail.

Ty więcej tam nie wrócisz, a ja bardzo chętnie ot i każdy pozostanie przy swoim bez wrzucania nikogo do "worka" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#885 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:08 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
boots napisał(a):
Cytuj:
Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał.

I co zrobiłeś, gdy pokój okazał się bez upgrade'a?


Telefon do recepcji - kierownik/zastępca tylko przeprosił za zaistniałą sytuację.
Ale w tej ocenie, upgrade nie był kluczowy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#886 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:20 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Przeprosił, a Ty nie żądałeś wywiązania się z ustaleń?
Czyli kluczowym w Twojej druzgocącej opinii był brak szlafroków?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#887 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:30 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
następny... cofnij się i przeczytaj ponownie, bo nie czytasz ze zrozumieniem. Nie brak szlafroków mnie zirytowało tylko gwarantowanie klientowi że za 10min. ktoś przyniesie a nie przynosił - tak 4 razy.
W skrócie napisze Tobie: OBSŁUGA!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#888 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Jeśli chodzi o obsługę, to opisałeś tylko sprawę upgrade'u (ale piszesz, że to nie było kluczowe), szlafroków i bliżej nieoznaczonych rozmów przy śniadaniu.

Masz rację, to pewnie najgorszy hotel Accor, w którym byłeś. Aż się dziwię, że nie składałeś pisemnie formalnego zażalenia na sposób traktowania gościa z najwyższym statusem, a tylko ograniczyłeś się do tak zdawkowej informacji tu na forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#889 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Właśnie po to jest forum żeby każdy opisywał swoje spostrzeżenia. To jest w tym najlepsze. Nie ma co się nawzajem krytykować tylko wyciągać wnioski z opisywanych sytuacji.

Odnośnie sauny z której korzysta się indywidualnie na określony czas przed każdym następnym klientem personel powinien wymienić kosmetyki i ręczniki przy okazji sprawdzając jej stan. Ciężej jest przy saunie z której można korzystać w każdej chwili, tutaj realnie nie da się cały czas monitorować stanu więc zapewne stąd problem.

Z upgradem dziwna sprawa, w Accorze do tej pory jeżeli dzwoniłem wcześniej i prosiłem o podwyższenie standardu pokoju i mi go przyznawali, pokój znikał z systemu rezerwacyjnego. Nie było możliwości żeby ktoś inny go zarezerwował lub żeby przy check-in nie był dla mnie dostępny.

Lista niedociągnięć idealnie wpasowuje się do napisania reklamacji i ubiegania się o sporą liczbę punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#890 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:41 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
boots napisał(a):
Jeśli chodzi o obsługę, to opisałeś tylko sprawę upgrade'u (ale piszesz, że to nie było kluczowe), szlafroków i bliżej nieoznaczonych rozmów przy śniadaniu.

Masz rację, to pewnie najgorszy hotel Accor, w którym byłeś. Aż się dziwię, że nie składałeś pisemnie formalnego zażalenia na sposób traktowania gościa z najwyższym statusem, a tylko ograniczyłeś się do tak zdawkowej informacji tu na forum.


Akurat w tym tymacie nie napisałem mojej opinii. Administrator przeniósł ją tu z innego tematu.
Nie pisałem tego żeby oczernić ten hotel a w odpowiedzi na to co ktoś napisał, podkreślam - w innym temacie.

-- 20 Sty 2017 15:44 --

Kovalsky napisał(a):
Właśnie po to jest forum żeby każdy opisywał swoje spostrzeżenia. To jest w tym najlepsze. Nie ma co się nawzajem krytykować tylko wyciągać wnioski z opisywanych sytuacji.

Odnośnie sauny z której korzysta się indywidualnie na określony czas przed każdym następnym klientem personel powinien wymienić kosmetyki i ręczniki przy okazji sprawdzając jej stan. Ciężej jest przy saunie z której można korzystać w każdej chwili, tutaj realnie nie da się cały czas monitorować stanu więc zapewne stąd problem.

Z upgradem dziwna sprawa, w Accorze do tej pory jeżeli dzwoniłem wcześniej i prosiłem o podwyższenie standardu pokoju i mi go przyznawali, pokój znikał z systemu rezerwacyjnego. Nie było możliwości żeby ktoś inny go zarezerwował lub żeby przy check-in nie był dla mnie dostępny.

Lista niedociągnięć idealnie wpasowuje się do napisania reklamacji i ubiegania się o sporą liczbę punktów.


reklamacja napisana była ale po raz kolejny utwierdzili mnie w przekonaniu iż kontakt z klientem u nich kuleje - Pani rozpatrująca reklamacje zaproponowała jakąś śmieszną sumę. Otarło się o dyrektora - nie było sporej liczby punktów :( TO było prawie rok temu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#891 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
Miło, że sobie teraz o tym przypomniałeś. Lepiej późno, niż wcale - jak powiedziała babcia, gdy spóźniła się na pociąg ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#892 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:48 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
nie wiem o co Tobie chodzi? Czyżby profity Ci leciały?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#893 PostWysłany: 20 Sty 2017 17:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9346
srebrny
O nic mi nie chodzi. Wyrażam ogólną impresję na temat tego, że pomimo faktu (jak sam twierdzisz) nocowania dotychczas w dużej ilości hoteli tej sieci i obecności przez kilka lat na forum, nie opisałeś w tym wątku żadnego swojego pobytu. Natomiast po roku czasu od pobytu deprecjonujesz jeden konkretny hotel z powodów - oględnie pisząc - niezbyt ważnych.
Oczywiście masz prawo tak robić. Ale i ja mam prawo to kontestować...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#894 PostWysłany: 20 Sty 2017 17:12 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 573
Loty: 119
Kilometry: 254 856
niebieski
boots napisał(a):
O nic mi nie chodzi. Wyrażam ogólną impresję na temat tego, że pomimo faktu (jak sam twierdzisz) nocowania dotychczas w dużej ilości hoteli tej sieci i obecności przez kilka lat na forum, nie opisałeś w tym wątku żadnego swojego pobytu. Natomiast po roku czasu od pobytu deprecjonujesz jeden konkretny hotel z powodów - oględnie pisząc - niezbyt ważnych.
Oczywiście masz prawo tak robić. Ale i ja mam prawo to kontestować...


Ja nie zamieściłem w tym temacie tej opinii.
Gdyby miał zamieścić zrobiłbym to profesjonalnie, wg. wzoru.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#895 PostWysłany: 20 Sty 2017 17:22 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
michal24 napisał(a):
boots napisał(a):
reklamacja napisana była ale po raz kolejny utwierdzili mnie w przekonaniu iż kontakt z klientem u nich kuleje - Pani rozpatrująca reklamacje zaproponowała jakąś śmieszną sumę. Otarło się o dyrektora - nie było sporej liczby punktów :( TO było prawie rok temu.


Mogę wiedziec jaką ilość pkt Ci zaproponowano w porównaniu do długości pobytu, oraz faktu, czy zapłaciłeś pktami, czy gotówką?

Od siebie powiem tylko tyle, iż mnóstwo najeździłem się z accorem i sam program lojalnościowy w mojej ocenie przeznaczony jest dla docelowego klienta średniej klasy -. I tu jest pies pogrzebany, ponieważ w czteorgwiazdkowym hotelu chcesz być traktowany adekwatnie do ilości gwiazdek, a accor niestety w swej ekonomii większy nacisk kładzie na cenę niż standard. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#896 PostWysłany: 20 Sty 2017 17:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Sam teraz złożyłem pierwszą reklamację na hotel z grupy Accor dokładniej Lisboa Parque das Naçoes.

W poniedziałek mojej siostrze uciekł wizz do Warszawy. Dziewczyna leciała z koleżanką, pierwszy raz zdarzyło im się coś takiego. Nie miały pieniędzy, panikowały, ale od czego jest starszy brat :)
Kupiłem jej bilety na powrót na następny dzień i zadzwoniłem do w.w. hotelu ( był najbliżej lotniska ). Spytałem się czy mogę zrobić rezerwację z mojego konta na siostrę. Dopytałem się o statusowe dodatki, ale rozmawiająca ze mną osoba jedyne co znała za odpowiedź w tej kwestii to no, no, no, only for you. Ok nie da się to trudno, zapytać zawsze można. Spytałem się czy coś będzie potrzebne i powiedziała, że nie. No to robię rezerwację, płacę, wysyłam siostrze na maila numer rezerwacji w mailu od Accora.
Do hotelu przyjechały po pół godzinie, idą na check in, a tam co słyszy ? Że ma zapłacić gotówką za pokój i nie ma w ogóle innej możliwości, ponieważ płaciłem moją kartą na której jest tylko blokada ( nie było jej, ponieważ płatność została od razu rozliczona ), a przecież mówiłem przez telefon, że ja będę rezerwował pokój...
Zero rozmowy w hotelu. Siostra jeszcze bardziej spanikowana dzwoni i opowiada co się dzieje, poprosiłem, żeby dała telefon tej kobiecie. Chciała, żebym wysłał jej na maila zdjęcia mojej karty kredytowej i paszportu ( sic ! ). Powiedziałem, że nie ma w ogóle takiej opcji i dlaczego nie powiedziała o tym wcześniej.
Zaczęła się miotać i spytałem się czy jak wyślę siostrze zdjęcie to czy będzie to dla niej wystarczające - powiedziała, że tak. Zobaczyła fotkę, pogadała coś po portugalsku i dała kartę do pokoju..

Zobaczymy co zrobi z tym Accor.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#897 PostWysłany: 21 Sty 2017 20:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1436
Loty: 502
Kilometry: 735 334
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Torino Corso Giulio Cesare

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive, wstawka w postaci wody, kilku czekoladek, ekspresu do kawy (plus 3 kapsułki), koszyku owoców oraz wymeldowanie o 16, dowolny drink z karty w barze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 40% zniżki plus darmowe śniadanie - 2000 punktów plus dopłata 22 euro

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajny hotel, odnowiony pokój z widokiem na bazylikę Superga, jak na Włochy super śniadanie. Miła obsługa. W promocyjnej cenie warto. Gdyby nie zniżka wybrałbym na pewno Ibis Style który jest w centrum, ale tego dnia było wydarzenie sportowe i cena tam była 2x wyższa niż tutaj.

Inne uwagi: Jedyny minus jaki zauważyłem to odległość do centrum - 20 min tramwajem nr 4
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#898 PostWysłany: 22 Sty 2017 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3469
HON fly4free
Nazwa hotelu: Mercure Airport Warszawa

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Superior, praliny ręcznie formowane, welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak

Inne uwagi: Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, tuż obok lotniska Chopina, przy al. Krakowskiej. Dużym plusem jest sporo miejsc parkingowych tuż obok hotelu oraz bliskość licznych sklepów (otwarty do późnych godzin Lidl) i punktów gastronomicznych. Sam hotel jest przyjemny, pokój Superior jaki otrzymałem bardzo duży (ponad 25 m2), czysty, cichy, z wygodnym łóżkiem, dodatkową kanapą rozkładaną oraz zestawem do parzenia kawy (automat na kapsułki). Ogólnie: hotel ma 3 gwiazdki - wg mnie zasłużenie (ze sporym plusem).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#899 PostWysłany: 25 Sty 2017 12:14 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
Nazwa hotelu: Mercure Mrągowo

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):
pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zarezerwowaliśmy dwa pokoje na dwie doby, z konta silver i gold. Z obu kont brak podniesienia statusu, otrzymaliśmy po dwa drinki do wyboru z karty ( z wyłączeniem najdroższych alkoholi wysokoprocentowych ) na każdy pokój.
Pokoje duże, czyste, ale widać, że swoje lata mają.
Pobyt w grudniu, jednego dnia w hotelu pusto, następnego dnia zapełnił się bo przyjechała duża wycieczka dzieci z bratniego kraju, która skutecznie ciszę zniwelowała.
Basen OK, śniadania dobre, ale bez rewelacji. W niedzielę nieco bogatsze niż w sobotę.
Zdecydowanie polecam parkować na ulicy pod tarasem. Wyczytałem tu, że można uzyskać niższą opłatę za parking i na to liczyliśmy. Kiedy zapytałem się o to przy wymeldowaniu, pani na recepcji stwierdziła, że pierwszy raz o czymś takim słyszy i żebym jej pokazał gdzie jest na stronie taki zapis. Zatem nie było z kim i o czym dyskutować.
Ogólne wrażenie zatem średnie, ze względu na to, że ani nie podniesiono standardu pokoju ( choćby dla konta gold ), mimo iż hotel świecił pustkami, ani nie było ukłonu hotelu w postaci zniżki za parking, zwłaszcza, że stawka za pobyt była pełna.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#900 PostWysłany: 25 Sty 2017 12:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9642
HON fly4free
W Mrągowie w tym hotelu byłem we wrześniu (miałem konferencję), generalnie całość wygląda jak ośrodek wczasowy z czasów PRL, pokoje aż wołają o modernizację i odnowienie, jedzenie bardzo przeciętne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group