Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1749 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 31 Lip 2017 12:37 

Rejestracja: 08 Sie 2011
Posty: 1251
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Stuttgart Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Trochę głośna klimatyzacja w pokoju.Standardowe śniadanie. W sumie nic szczególnego. Kiepski stosunek ceny do jakości. Za pokój zapłaciłem poand 100€

Inne uwagi: Wbrew nazwie hotel nie znajduje się w centrum Stuttgartu. Jest od niego oddalony o ok. 4 km. Dobre połączenie S-bahn - stacja Nordbahnhof ok. 5-7 min spacerkiem. Hotel idealny do zwiedzania muzeum Porsche czy Mercedesa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#1002 PostWysłany: 31 Lip 2017 21:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1629
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Leuven Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): nie znam

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jeden z trzech hoteli Accora w Leuven, moim zdaniem najlepiej położony, bardzo blisko starego centrum miasta, ok. 15 min. spacerem od dworca. W okolicy sklepy, puby, restauracje, kawiarnie. Pod względem wyposażenia i śniadania typowy, przyzwoity czerwony Ibis.

Inne uwagi: W hotelu mieszkałam kilkukrotnie po 4-5 dni, za każdym razem rezerwował mi go organizator szkolenia, więc nie znam stawek. Za ostatnim razem próbowałam podpiąć pobyt pod moje konto accor - niestety obsługa nie była w stanie tego zrobić, bo rezerwacja obejmowała kilkanaście pokoi i podobno nie dało się wydzielić z niej jednego. Obiecano mi, że postarają się to jakoś załatwić, ale póki co nie widzę na swoim koncie efektów. Przy wyjeździe zaproponowano mi tylko voucher na welcome drinka.


Nazwa hotelu: Novotel Leuven Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, list od managera, prezent (czekoladki + kubek termiczny z logo hotelu), late check out, dwie wody mineralne

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocja -30%, punkty, dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mam mieszane uczucia co do tego hotelu. Z jednej strony fajne wyposażenie pokoi, duża łazienka, osobna toaleta, naprawdę dobry prezent powitalny, duży wybór napoi w ramach welcome drinka, duży wybór produktów na śniadanie. Z okien widać fabrykę Stelli Artois ;) Z drugiej strony nic w okolicy hotelu nie ma, ani knajpy, ani sklepu, do centrum i dworca 10-15 minut na piechotę. Niby niedużo, ale opisany powyżej Ibis jest pod tym względem 10 razy atrakcyjniejszy. A z jeszcze innej strony wkurzyła mnie konieczność czekania na pokój - i to mimo zrobienia check inu online i prośby o pokój na czas, bo będę po całonocnej podróży. W końcu byłam w hotelu godzinę po zadeklarowanym czasie przyjazdu, a musiałam czekać jeszcze półtorej godziny, aż pokój będzie gotowy. A w międzyczasie zakwaterowano dwie kilkunastoosobowe grupy. Słabo.

Inne uwagi:Jeżeli miałabym doradzić komuś wybór hotelu na krótkie zwiedzanie Lowanium, to radziłabym jednak wybrać Ibisa lub nawet Ibisa Budget (jest tuż przy dworcu kolejowym, niedawno wybudowany).
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1003 PostWysłany: 02 Sie 2017 19:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Milano Centro

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior 2+1

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: butelka wody do odbioru w barze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocja SuperSale -30% + free breakfast, płatne punktami + mała dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Położenie w centrum Mediolanu sprawiło że wszędzie chodziliśmy pieszo :) za to duży plus. W pokoju ekspress do kawy na kapsułki (bezpłatne jak zaznaczyła Pani na recepcji). Śniadania jak dla mnie nędza, nic na ciepło - ale taki urok Włoch...kupa wycieczek więc wielkie kolejki do recepcji, tłok na śniadaniach. Ogólnie nieźle chociaż przydalby się remont. Zwykły ibis.

Inne uwagi: Dzieci poniżej 18lat nie płacą city tax, więc mimo że podczas rezerwacji wyskakuje kwota podatków do zapłaty w hotelu to podczas zameldowania wystarczy wypełnić deklarację i jest się parę euro do przodu. Przestrzegam przed pokojami w skrzydle Zielonym - to ta niższa część od ulicy Via Lazzaretto (tam są chyba same superiory) - klima chodzi tak głośno że się nie da spać a po otwarciu okna i wyłączeniu klimy nie dadzą nam spać tramwaje :) W takim przypadku upgrade = downgrade
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1004 PostWysłany: 03 Sie 2017 11:05 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 250
Nazwa hotelu: Mercure Ostrava Center

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege, dostęp do Lounge bar i sauny parowej w strefie Wellness, butelka wody 0,75, mus malinowy i ciasteczka, szlafroki i kapcie, minibar do wykorzystania z dwoma piwami, dwiema puszkami coca-coli, dwoma butelkami soku

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (40% zniżki + śniadanie)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Przyjemny salonik na trzecim piętrze, ale bardzo szybko oprozniany z zawartosci, szczegolnie alkoholu. Brunch podobno mial byc w godzinach 10:30-12:00, ale chyba go nie bylo, akurat pilem tam wtedy kawe. Kolacja na ciepło 18:00-21:00, poprzednio byla o wiele lepsza. Piwa, soki, napoje gazowane, wody, trochę owoców, kanapek, jogurtów. Ogólnie można posiedzieć, poczytać, posłuchać muzyki lub skorzystać z komputera i drukarki.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Poprzednio było lepiej, tym razem hotel z powodu festiwalu muzycznego był dość mocno obłożony. Wszysstkie jego zalety pozostały, ale były mankamenty. Na głównej drodze trwa remont, trzeba to wziąć pod uwagę, bo trochę hałasu dociera do pokojów. No i miałem problem z zakodowaniem karty do pokoju, albo nie działał za dobrze zamek w drzwiach.

Inne uwagi: Jeżeli nie korzysta się z parkingu hotelowego to trzeba uważać gdzie się parkuje, po okolicy krąży Mestska Policia.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1005 PostWysłany: 03 Sie 2017 12:08 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 427
niebieski
Nazwa hotelu:]NOVOTEL SEVILLA MARQUÉS DEL NERVIÓN

[/b]Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard 2+2

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do superior, z czym wiąże się bezpłatny minibar, ekspres na kapsułki i szerszy zakres kosmetyków ( chyba), wstawka, voucher powitalny, wcześniejsze zameldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+ mała dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].Jestem bardzo zadowolona, idealny dla rodzin z dziećmi, latem wielką zaletą jest basen na dachu, mini]bar bezpłatny uzupełniany każdego dnia w 2 butelki wody, 2 cole i 2 piwa , dokładane kapsułki z kawą, mleczko itp. Recepcja bardzo przyjazna, kontakt mailowy od początku super, łącznie z odpowiedziami na głupie pytania . Hotel oddalony nieco od centrum, ale zaraz obok metro i można dojechać 3 przystanki, na piechotkę pod katedrę ok 20-25 min. Zaraz obok hotelu centrum handlowe oraz duży Lidl. Śniadania bardzo dobre, z dużym wyborem i na ciepło i na zimno i churrosy :-)

Inne uwagi:.......
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1006 PostWysłany: 04 Sie 2017 10:56 

Rejestracja: 08 Lis 2010
Posty: 68
Loty: 193
Kilometry: 361 281
Nazwa hotelu: Novotel Katowice Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy z dwuosobowym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wczesne zameldowanie, upgrade do Executive na 11 piętrze, wstawka, 2 x voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata, Sweet Break

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetny hotel. Zarezerwowany w ostatniej chwili na pobyt festiwalowy w toczącej się obok Strefie Kultury. Mimo to bez problemu otrzymałem upgrade i należne przywileje. Zaznaczyłem podczas zameldowania on-line, że będę ok. 13 - pokój był gotowy już po 11 (ok - wstawkę donieśli trochę później) i nie było problemu z zameldowaniem. Pokój Executive na 11 piętrze nowocześnie urządzony, przestronny ze świetnym widokiem na centrum Katowic i Strefę Kultury. W pokoju ekspres kapsułkowy + 4 kapsułki, szlafroki, kapcie i lepsze kosmetyki. Przemiła obsługa. Bardzo dobre śniadania. Voucher można wymienić na któryś z 'autorskich' pysznych drinków albo wino, piwo czy inny standard.

Inne uwagi: Polecam wpisywać podczas meldunku/rezerwacji w uwagach wymagania - jest to jeden z tych hoteli, które najwyraźniej je czytają
___________________

Nazwa hotelu: Novotel Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wczesne zameldowanie, upgrade do Executive, wstawka (m.in. makaroniki), 2 x voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata, Early Breaks

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobrze wspominam ten pobyt. Hotel położony jest w samym centrum Łodzi, 3 minuty piechotą od Piotrkowskiej. Otrzymaliśmy upgrade do pokoju Executive, który był urządzony bardzo nowocześnie, choć i przytulnie: wygodne duże łóżko, niesamowicie komfortowa leżanka, kapsułowy ekspres do kawy. Łazienka oddzielona od pokoju szklaną ścianką, która po przyciśnięciu przycisku zmienia się w przejrzystą taflę, która pozwala choćby cieszyć się telewizją podczas brania prysznica (z deszczownicą) - w łazience, w kabinie prysznicowej zamontowany także głośnik z tv. Śniadania bardzo smaczne i zróżnicowane (gofry!). Obsługa na najwyższym poziomie.

Inne uwagi: Nie wiem czy to częste, ale podczas naszego pobytu, widok z okna był zasłonięty wywieszoną na niemal całym hotelu wielką płachtą reklamową.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomek Zien lubi ten post.
Tomek Zien uważa post za pomocny.
 
      
#1007 PostWysłany: 04 Sie 2017 12:27 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
To jest chyba stała reklama, bo w grudniu 2016 tez zasłaniała mi widok z okna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1008 PostWysłany: 07 Sie 2017 11:07 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1754
srebrny
Nazwa hotelu: IBIS Praha Mala Strana

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka (owoce, ciasta, woda), voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Przed przyjazdem hotel sam z siebie przysłał mi maila z informacją o braku możliwości upgradu do apartamentu ze względu na to, że był zajęty i przeprosinami, informacją o pogodzie i prośbą o informację o planowanej godzinie przyjazdu gdybym chciał się zameldować wcześniej. Sam właściwy check-in (wcześniej zrobiłem check-in online) trwał poniżej minuty. Hotel w dobrej lokalizacji - ok. 300m od stacji metra Andels i przystanku tramwajowego, skąd bardzo szybko można dostać się do centrum. Z przystanku autobusowego obok odjeżdża bardzo często autobus na lotnisko. Na piechotę do Wełtawy ok. 5min, do Hradczan - ok. 30min. Obok duże centrum handlowe (m.in. Tesco), Starbucs, McDonalds, KFC itd. Sam pokój wyglądał jak typowy pokój IBIS-a - bez żadnych odchyleń w górę czy w dół. Bardzo wygodne materace. Jedyne czego mi brakowało to lodówki ale tej w IBIS-ach zwykle nie ma. Ze śniadań nie korzystałem a biorąc pod uwagę ich koszt (11 EUR/os) i bogatą ofertę gastronomiczną w bardzo bliskiej okolicy to nie żałuję. W porównaniu do pozostałych praskich hoteli Accora w momencie rezerwowania był wyraźnie tańszy - za tę cenę na pewno warty polecenia

Inne uwagi: brak
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
      
#1009 PostWysłany: 07 Sie 2017 13:35 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: IBIS Styles Aurora Kłajpeda

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): płatna w hotelu, zapłaciłem voucherami Accor

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony jest blisko nowego portu, skąd odpływają statki wycieczkowe. Obok hotelu są różne miejsca przeładunkowe, w nocy nie da się spać przy otwartym oknie. Hotel jak typowy Ibis, tyle, że z kolorowymi wstawkami. Pokoje czyste, sprzątane codzienne. Niedaleko hotelu, tak do 600 metrów jest centrum handlowe, dwie stacje benzynowe. Do centrum miasta jeździ autobus 9. Bilety kupuje się u kierowcy albo w kioskach z prasą. Restauracja oferuje smaczne i nie tak strasznie drogie posiłki. Śniadania już są mniej smaczne i obfite, ale głodnym się nie wyjdzie. Jajecznica z masy pasteryzowanej, niesmaczna. Obsługa młoda, nie do końca rozeznana w Accorowych niuansach. Przyprawiłem o ból głowy personel voucherami i kartą Ibis Business. Biedactwa nie wiedzieli, że takie coś istnieje i to jeszcze rabaty daje. Bo i skąd. Większość gości to Rosjanie rezerwujący przez różne portale rezerwacyjne.

Nazwa hotelu: IBIS Kaunas

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): przedpłata plus punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel idealnie położony przy dworcu autobusowym w Kownie, jakieś 300 metrów od dworca kolejowego. Na wspomnianym dworcu autobusowym jest supermarket, pasaż ze sklepami, tanie bary. Obsługa młoda, mało rozeznana w statusach w Accor. Musiałem się upominać o kupon na napój powitalny. Pokoje czyste, na plus tego hotelu to zestaw do parzenia kawy i herbaty w pokojach. Śniadania podobne do polskich Ibisów, ale specyfika kuchni jest zachowania np. śledź z cebulką, lokalne sery i wędliny. Kuchnia jest otwarta na jadalnię, więc goście widzą jak obsługa przygotowuje posiłki.

Nazwa hotelu: Mercure Marijampole

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink, upgrade do pokoju executive, prezent VIP

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, Baltic taste obejmująca kolację z 3 dań.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest położony w centralnym punkcie miasteczka Mariampol. Samo miasteczko nie jest czymś wyjątkowym, ot zadbane, czyste i małe. Hotel uważam za bardzo dobry punkt na nocleg w drodze na Litwę czy na Łotwę albo Estonię. Obsługa jest bardzo miła, kompetentna, bardzo dobrze się czułem jako gość. Z meldunkiem o godzinie 11 nie było problemu. W recepcji od razu wiedzieli jaką mam stawkę i poinformowano mnie, że wystarczy że kelnerowi powiem, że mam Baltic taste ofertę i wystarczy. I tak było. Jedzenie było bardzo pyszne. Pokój był bardzo wygodny, przestronny z widokiem na dawny rynek, tak sądzę. Śniadanie podawane w małej salce. Nie było problemu ze skorzystaniem ze śniadania na kwadrans przed godziną otwarcia restauracji. Jajecznica z gotowej masy jajecznej pasteryzowanej. Jedyny mankament. Hotel polecam podróżnym i zwiedzającym Litwę. Otrzymałem w hotelu również prezent, zestaw woreczków podróżnych na kosmetyki, kable, odzież, obuwie. Bardzo praktyczny i sympatyczny gest.

Nazwa hotelu: Novotel Vilnius Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink, upgrade do apartamentu, wstawka, prezent VIP

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, Baltic taste obejmująca kolację z 3 dań.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w ścisłym centrum miasta, u wylotu starówki. Zostałem przywitany przez managera hotelu osobiście na recepcji. Przydzielono mi apartament na 8 piętrze z pięknym widokiem na katedrę i wzgórza oraz część starówki. Sam apartament jest bardzo przestronny, z dwiema łazienkami, przy wejściu i przy sypialni.
W pokoju czekał na mnie list od managera, trochę słodkości i miód pitny w prezencie. Z kolacją była heca, bo w recepcji dziewczyna powiedziała, że wystarczy jak w restauracji podam numer pokoju. W restauracji barmanka oczekiwała ode mnie vouchera, była zaskoczona procedurą. Chyba usługa była nie dogadana, bo wyskoczył ten sam menadżer do restauracji i opanował sytuację, po jego wizycie do piwa za voucher, na mój stolik powędrowały precelki, orzeszki itp. Widać było, że chłopakowi bardzo zależało aby mój pobyt był dobry. Atmosfera po jego wizycie w recepcji i w restauracji bardzo się poprawiała. Wręcz byłem bombardowany przyjaznymi gestami wszędzie. Obsługa nie mówi po polsku, choć Polaków trochę było w hotelu. Za to Rosjanie mają bajkowo. Jest ich rzeczywiście w hotelu więcej niż połowa.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Washington uważa post za pomocny.
 
      
#1010 PostWysłany: 08 Sie 2017 18:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 204
Kilometry: 285 320
niebieski
Moje doznania częściowo pokrywają się, a częściowo zupełnie mijają się z niedawnymi @vivere ...

Nazwa hotelu: Ibis Milano Centro

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior 2+1

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 3 x butelka wody + 3 x małe piwo jako welcome drink (były oddzielne vouchery, w obu przypadkach napoje do odbioru w barze), późny check-out (poprosiłem o wymeldowanie o 17-tej i tak bez problemów dostałem)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Promo -30% + free breakfast, punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ibis jak to ibis - standard jaki jest każdy wie. Plusem jest położenie w centrum Mediolanu, bardzo blisko linii metra M1 i M3 oraz Stacji Milano Centrale (i dojeżdżających tu shuttle busów z podmediolańskich lotnisk). W pokoju ekspress do kawy. Śniadania przeciętne, to znaczy, jest znacznie lepiej niż w większości włoskich hoteli, ale faktycznie nie ma nic na ciepło i tłok w restauracji spory (wcześnie rano jest bezproblemowo, koło 9-tej, jest trudno o stolik).

Inne uwagi: Zupełnie nie zadziałał mi fast track po wmeldowaniu on-line. Byłem jedyny i mimo to musiałem sporo zaczekać, aż ktoś mnie wmelduje - personel był co prawda zajęty, ale chyba nie do końca to powinno tak działać (?). Cała sprawa wiąże się z bardzo dużą liczbą gości hotelowych. Hotel jest bardzo duży i infrastruktura (śniadanie, bar) oraz personel (check-in) nie za bardzo na to wystarcza. Spałem w skrzydle Zielonym - na klimę absolutnie nie narzekam. Natomiast okno miałem hmmm...na schody przeciwpożarowe i ścianę - Superior ? No comments ... chociaż może to lepiej niż głośna ulica i tramwaje ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere lubi ten post.
 
      
#1011 PostWysłany: 10 Sie 2017 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2689
HON fly4free
Nazwa hotelu: MERCURE AMSTERDAM SLOTERDIJK

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: DE LUXE

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju PRIVILAGE z bezpłatnym mini barkiem, późny check-out, welcome drinki dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty + niewielka dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: TAK - szczegóły poniżej

Inne uwagi: Hotel położony jest w bardzo dobrym miejscu - tuż obok węzła komunikacyjnego Sloterdijk na północy Amsterdamu. Wjazd obwodnicą A10 - 15 minut jazdy od autostrady A1. Tuż obok parknig P+R umożliwiający (po godz. 10.00) parkowanie za 1 euro (+bilety na komunkację miejską - za 5 euro dla 2 osób tam i z powrotem). Z dworca Sloterdijk można kolejką, metrem, autobusem lub tramwajem dostać się do centrum miasta.
Sam hotel oddany 2 lata temu jest przyjemny, aczkolwiek wielkość pokoi pozostawia do życzenia - podobnie wielkość łóżek. W pokoju do dyspozycji: ekspres do kawy, mini barek z dwoma butelkami wody i 3 napojami. Dodatkowo żelazko, deska do prasowania, szlafrok, ciapy, zestaw kosmetyków.
Na 8 piętrze znajduje się restauracja z przyjemnym widokiem na okolice. Tuż obok darmowy w weekendy parking. Parking podziemny w cenie 15 euro za dobę.
Polecam hotel ze względu na układ komunkacyjny umożłiwiający w kilkanaście minut dostanie się na Central Station.
Dodatkową zaletą mojego pobytu była niezbyt wygórowana - jak na Amsterdam - cena pokoju (rezerwacja dzień przed przyjazdem - 320 PLN bez śniadania.

Załączniki:
Mercure Amsterdam 2.jpg
Mercure Amsterdam 2.jpg [ 192.72 KiB | Obejrzany 1914 razy ]
Mercure Amsterdam 1.jpg
Mercure Amsterdam 1.jpg [ 187.3 KiB | Obejrzany 1914 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1012 PostWysłany: 15 Sie 2017 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Nazwa hotelu: Bruksela : Mercure Center de Midi

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka w postaci czekoladek, butelki piwa 0,3 , butelki wody 0,5 (brak wody w pokoju, wstawka przy meldowaniu w torebce). Brak upgrade, brak vouchera na napoje w barze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): minus 30%+ śniadanie gratis, płatne punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie nie polecam. Pokój bardzo słaby, źle posprzątany z brudną wykładziną(w każdym miejscu pokoju). Na wyposażeniu pokoju nie znalazła się nawet butelka wody. Do tego lodówka pełna pozostałości po poprzednich gościach, na suficie łazienki pleśń. Lokalizacja w godzinach nocnych taka sobie, dzielnica imigrantów i okolice dworca. Na plus 800 m od hotelu przystanek autobusów z lotniska Charleoi. Z pewnością więcej bym się tam nie zatrzymał. Najsłabszy hotelu accor w jakim miałem okazję spać.
Załącznik:
DSC_0524.jpg
DSC_0524.jpg [ 261.02 KiB | Obejrzany 1755 razy ]

Załącznik:
DSC_0527.jpg
DSC_0527.jpg [ 272.28 KiB | Obejrzany 1755 razy ]

Załącznik:
DSC_0529.jpg
DSC_0529.jpg [ 542.62 KiB | Obejrzany 1755 razy ]


Nazwa hotelu:Bruksela : Ibis St Catherine

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: z problemami ale późne wymeldowanie (14:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): minus 30%+śniadanie gratis, płatne punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel dobrze zlokalizowany, w spokojnej dzielnicy miasta, a zarazem blisko wszystkich najważniejszych zabytków i atrakcji. Pokoje czyste, śniadanie jak na Ibis na wysokim poziomie. Gorzej z przywilejami należnymi klubowiczom. Nie otrzymaliśmy vouchera na drinki, na naszą prośbę o późne wymeldowanie (wraz z okazaniem karty od Accor z wyraźnym statusem) usłyszeliśmy, że mamy zapłacić 30 euro. Prośba była o wymeldowanie o 17:00, po konsultacji z koleżanką Pan utrzymał swoje stanowisko, więc kazaliśmy mu skonsultować z menadżerem. Pani menadżer zgodziła się na wydłużenie doby ale do 14 z powodu wielu rezerwacji (wcześniej nie było problemu za kasę do 17).

Nazwa hotelu:Mercure Centrum Warszawa

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do superior, przywileje dla superior (soki + voucher na wino i przekąskę w barze), voucher na napoje, wstawka czekoladki, późne wymeldowanie (15:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):minus 30%+śniadanie gratis, płatne punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie warto, jeden z ulubionych hoteli Accor w Polsce. Fajne pokoje, dobra lokalizacja. Po brukselskich wpadkach Accor bardzo sympatyczna odmiana.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 23 Sie 2017 07:52, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1013 PostWysłany: 16 Sie 2017 13:52 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Bydgoszcz Sepia

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privilege, voucher na napoje, wstawka - wino, 10% rabatu na gastronomię

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (punkty + gotówka)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel idealnie położony w centrum, obsługa na recepcji bardzo przyjazna. W Bydgoszczy są problemy z miejscami parkingowymi w strefie miejskiej, hotel oferuje własny, ciasny parking za 49 PLN za dobę - drogo. Pokój był z widokiem na Brdę, stare miasto i operę. W pokoju zestaw herbat, kaw, Nespresso, wody w butelkach szklanych, nie plastykowych. Łazienka dobrze wyposażona w przybory toaletowe. Budynek drży przy przejeżdżających tramwajach. Hotel oferuje świetne śniadania. Do wyboru są lokalne wędliny, sery, duży wybór ryb wędzonych, to co wymieniam jest oprócz standardowego zestawu w każdym Mercure. Restauracja może się pochwalić naprawdę dobrą kuchnią. Szczególnie polecam w tym hotelu dania z ryb.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1014 PostWysłany: 16 Sie 2017 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1551
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
@krzysztof.ka nadal są wódki smakowe Soplica na śniadanie? PS. 49 PLN za parking to nie tak drogo ;-) Średnia cena hotelowa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysztof.ka lubi ten post.
 
      
#1015 PostWysłany: 16 Sie 2017 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher dla wszystkich na napoje - dla dzieci również, wstawka w postaci słodyczy i jakiegoś mussu owocowego (specjalnosc szefa kuchni), soki, późny checkout do 14.00, zniżka na śniadania

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jak większośc wie hotel rewelacyjnie położony, więc nie będę się o tym rozpisywał. Mo pobyt obejmował długi weekend sierpniowy, więc obłożenie było niemal 100% co wiązało się niestety z brakiem możliwości upgrade'u pokoju - w dniu meldowania brak było pokoi wyższej klasy niż standard. Nie miałem wykupionych śniadań więc na drugi dzień pobytu (poza weekendem) zaproponowano mi zniżkę 20zł od osoby za śniadanie - niejako za brak upgrade'u pokoju, śniadania i tak chciałem wykupic więc zgrało się dobrze - poziom śniadań powyżej oczekiwań. W pokoju szlafroki, kapcie, soki, wstawka, woda (kinga pienińska w butelce szklanej), kawa, herbata itp
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysztof.ka lubi ten post.
 
      
#1016 PostWysłany: 16 Sie 2017 19:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Styles Białystok

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Apartament rodzinny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka x2, zniżka 10% na gastronomię, wstawka z ciasta do pokoju x2, pokój na ostatnim 11 piętrze, panoramiczne okna z widokiem na Stare Miasto

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (gotówka + vouchery)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nowy hotel, otwarty w zeszłym roku. Bardzo czysto, schludnie. Smaczna kuchnia w restauracji hotelowej i bardzo tania. Dogodne położenie, prawie w samym centrum, dodatkowym plusem darmowy podziemny parking. Pokój lepiej poprosić od al. Marszałka Piłsudskiego, inaczej otwierając okno, narażamy się na szum wentylatorów z dachu centrum handlowego i tracimy ładny widok na Starówkę. Śniadanie bardziej niż przyzwoite. Wiele rzeczy na ciepło (w tym naleśniki), miód, domowe konfitury, świeże owoce, warzywa, jogurty, ciasta na słodko. W hotelu jest jeszcze siłownia z szatnią i sauną. Dobra baza wypadowa na całe Podlasie.


Nazwa hotelu:Novotel Poznań Malta

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do superior, ekspres do kawy, szlafroki, kapcie, voucher na drinka x2, wstawka w postaci słodyczy, późne wymeldowanie do 17.00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nocowała tam moja mama, rezerwacja z mojego konta. Fajny hotel na ciepłe miesiące, tuż przy jeziorze Malta, obok Termy. Można wypożyczyć rowery. W samym hotelu basen oraz fajnie zaaranżowana strefa basenowa, leżaki, hamaki, stoliki, krzesełka, zadbany ogród. Śniadanie przyzwoite, dużo świeżych owoców, możliwość spożycia na ogrodzie. Ogólnie hotele jednak przypomina trochę ośrodek wczasowy z lat '90(tylko niektóre pokoje mają klimatyzację), jak dla mnie jednak zasłużone 3* za całokształt. Jeśli dostanie się up do świeżo wyremontowanego pokoju superior, to ciężko narzekać. W każdy razie, mama była zadowolona.
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1017 PostWysłany: 16 Sie 2017 19:56 

Rejestracja: 08 Sie 2011
Posty: 1251
niebieski
Nazwa hotelu:NOVOTEL AIRPORT WARSZAWA

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na drinka z karty do 30 zł x 2 osoby, późne wymeldowanie do 15.00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w miarę blisko lotniska. Idealny na jednodniowy pobyt. W weekendy mają bardzo dobre stawki za pobyt.

Inne uwagi:Fajny i pusty basen zewnętrzny, otoczony bujną roślinnością. Nie wiem jak sobie radzą poza sezonem letnim z temperaturą wody - czyli przez jakieś 10 miesięcy. Drogi parking - 60 zł/dobę i brak możliwości zaparkowania za free wokół hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1018 PostWysłany: 16 Sie 2017 21:36 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2084
srebrny
wojtol napisał(a):
Nie wiem jak sobie radzą poza sezonem letnim z temperaturą wody - czyli przez jakieś 10 miesięcy.[/b]

Nie radzą sobie, po prostu basen jest nieużywany, a woda jest spuszczana. Podobnie jest np. w Mercure Berlin City West.

A z kolei w Mercure'ach w Rimini nawet w grudniu/styczniu baseny zewnętrzne są podgrzewane (co prawda są niewielkie, więc popływać jest ciężko)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1019 PostWysłany: 17 Sie 2017 00:46 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1795
niebieski
wojtol napisał(a):
brak możliwości zaparkowania za free wokół hotelu.[/b]


Na Sulmierzyckiej i Leżajskiej mozna na luzie stanąc - spokojna okolica.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1020 PostWysłany: 17 Sie 2017 12:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4546
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Nazwa hotelu: Hotel de Paris Odessa MGallery by Sofitel

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Niespecjalnie rozpoznali mój status. Jeśli dostałem upgrade to do bardzo kiepskiego pokoju wyższej kategorii. Pierwszy raz zdarzyło mi się że status nie został zauważony. Dostałem pokój w którym ledwie zmieściła się dostawka. Po wstawieniu okazało się, że ma być płatna początkowo 50 EUR, potem 30 EUR w końcu sami chyba uznali, że tak nie wypada i bezpłatna dostawka okazała się największym przywilejem jaki dostałem. Ponieważ w hotelu nie zamierzano przyznać mi przywilejów poprosiłem, aby przeczytaliw regulaminie co mi przysługuje bez pytań. Dostałem czekoladki, owoce i 2 wody bonaqua. Następnego dnia również up do pokoju deluxe z balkonem i widokiem na plac Katarzyny i Schody Potiomkinowskie. Nie było czegoś takiego jak drink voucher, ale w końcu dano mi welcome drink - słabe białe wino. Do wyboru miałem jeszcze kawę. Całkowicie zignorowano przywilej pt bezpłatne soft drinks z minibaru.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Hotel otwarty 2 tygodnie przed moim przyjazdem. Ciekawie zaprojektowany, świetnie położony. Widać, że wydano na to grube miliony. Jednak przy wykonaniu widoczne irytujące błędy - progi w drzwiach o które co druga osoba się potyka, za wąskie drzwi które kiedy otwiera je portier z trudem mieszczą wychodzącego. Okna od placu powinny być trochę bardziej dżwiękoszczelne. Natomiast obsługa w hotelu to jedna wielka tragedia. Noie tylko nie znają regulacji LCAH, nie znają swojej pracy. Po hotelu włóczą się zagubieni pracownicy, oczywiście żadnego użmiechu tylko unikanie wzroku. Ale już przy barze czy w wellnes nie ma nikogo. Recepcjonistki najczęściej rozmawiają przez telefon. Kawa, herbata czy kosmetyki nie są uzupełniane.
A na koniec rozmowa, że oni nie widzą płatności punktami.
Ogólnie odnoszę wrażenie, że ktoś kto nie ma pojęcia o hotelarstwie postanowił zainwestować w brend myśląc, że w ten sposób załatwi wszystko. Plus pewne braki w wykonaniu - inna dostrzeżona, o niedziałające gniazdka USB. Nie załatwiło - poziom obsługi był dramatyczny oprócz wspomnianych mojego welcome drinka nalewano z butelki do menzurki i z menzurki do kieliszka - hotel jest *****!


Ostatnio edytowany przez michzak, 23 Sie 2017 07:54, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
invasion lubi ten post.
invasion uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1749 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group