Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#101 PostWysłany: 22 Cze 2017 04:44 

Mniej więcej tyle.
Możesz ewentualne skorzystać z Keisei Main Line - kosztuje niewiele więcej niż bus ~1140JPY.
Góra
 PM off
jacek96 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#102 PostWysłany: 23 Cze 2017 20:33 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3550
złoty
Taka uwaga. Japończycy chyba nie praktykują jazdy na dwóch biletach, bo przy przesiadce na Sengakuji następny pociąg odjeżdża z peronu obok, więc pojechałem bez skasowanego biletu. Pewnie należało wyjsć ze stacji i wejść jeszcze raz?! Przy wyjściu miałem problem, zwłaszcza że facet za którym szedłem w ostatniej chwili odbił na inna bramkę i musiałem sam zmierzyć się z wyjściem bez skasowanego biletu ;)
Jednak b.mila obsługa nie robiła mi problemu, tylko prosiła bym jeszcze raz umieścił bilet w czytniku i cos pogrzebała w systemie. Mam nadzieję, że go nie anulowali i dzis będzie dzialal ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#103 PostWysłany: 17 Maj 2019 15:42 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2725
srebrny
Oni raczej praktykują korzystanie z automatów z dopłatą przed wyjściem z bramek, które są w powszechnym użyciu. Tyle że można się naciąć, bo o ile w Osace, gdy wyjeżdżało się poza strefę, to spokojnie można było dopłacić do biletu dobowego. Tymczasem gdy wysiadając na Naricie włożyłem do automatu bilet 48-godzinny, to mi wyświetliło, że ten bilet nie może być tutaj użyty (a myślałem, że doliczy mi 980 jenów za odcinek od Oshiage). Jednak jak na człowieka wychowanego w Polsce przystało, przewidziałem takie trudności, wstałem na wcześniejszy pociąg i na Oshiage udałem się do automatu po bilet jednorazowy na Naritę. I tu kolejne zdziwienie, bo o ile na Asakusabashi automat proponował po prostu za 1100, to na Oshiage proponuje za 980 przez Keisei Main Line lub 1170 przez SkyAccess. Nawiasem mówiąc Hyperdia sobie z tym metrem nie radzi, bo każe się dwukrotnie przesiadać, a pociąg jedzie bezpośrednio. No więc wziąłem ten za 980, a automat na lotnisku kazał mi dopłacić 190. Nie wiedziałem tylko, skąd wiedział, którą linią jechałem, bo bramki są chyba te same, ale faktycznie ten poranny pociąg jedzie na skróty, przez SkyAccess.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#104 PostWysłany: 17 Maj 2019 21:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
Tokijskie metro oraz Keisei obsługujący połączenia na lotnisko to niezależni przewoźnicy, chociaż mają wspólną taryfę dla niektórych rodzajów biletów. Przejazd pociągiem Keisei to trasa w całości poza systemem metra, dlatego nie jest on traktowany jako wyjechanie poza strefę biletu dziennego na metro.

Na trasie Asakusabashi - Narita Airport kursują jednocześnie pociągi bez żadnych przesiadek jak i wymagające różnych kombinacji przesiadek na stacjach pośrednich. HyperDia jest w stanie wyszukać zarówno połączenia bezpośrednie i z przesiadkami w zależności od wpisanej godziny. Ponieważ bezpośrednie połączenia są dość rzadkie, a te z przesiadkami mają tak krótkie przesiadki, że wcale nie jest wolnej niż bezpośrednio, to w wyszukiwarce częściej będą proponowane wyniki z przesiadkami - dlatego że HyperDia szuka najszybszego połączenia, a nie takiego, które jest bezpośrednie.

Skąd automat wiedział, którą linią jechałeś? Dobre pytanie.;-) Co prawda na lotnisku Access Express ma dedykowany tor niezależny od Skylinera i Keisei Main Line, ale bramki są rzeczywiście te same. Podejrzewam, że maszyna musiała odczytać dane dotyczące czasów przejścia przez bramki zakodowane na bilecie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#105 PostWysłany: 18 Maj 2019 12:24 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2725
srebrny
Ale nie chodzi o to, że pokazuje inne połączenie, lecz że dzieli bezpośredni pociąg na trzy różne, z minutą na przesiadkę. Zorientowałem się, bo przy każdym widniała Narita jako stacja przeznaczenia. Z tym biletem to jest jednak przeoczenie, bo Keikyu, Keisei i Toei obsługują tę całą trasę wspólnie i sporo pociągów jedzie bezpośrednio, a nawet przy przesiadkach nie wychodzi się za bramki. Skoro więc z dobówką dało się wejść, to po dopłacie powinno się dać wyjść (tak jak w innych przypadkach). Zakładałem więc, że sprzeda po prostu bilet na cały odcinek Keisei, od Oshiage. Dobrze że się asekurowałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#106 PostWysłany: 18 Maj 2019 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 417
niebieski
;) Nie chciałbym Cię posądzać o brak spostrzegawczości, więc zapewne zauważyłeś, że HyperDia wyświetla pomiędzy odcinkami przejazdu różne typy oznaczeń - "Tra." w przypadku przesiadek lub strzałki w przypadkach gdy jedynie zmienia się przewoźnik lub numer kursu, ale nie wiąże się to z przesiadką.
Góra
 Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#107 PostWysłany: 18 Maj 2019 15:16 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2725
srebrny
To dzięki, że nie posądziłeś, ale trafiony - zatopiony. No i teraz wszystko jasne.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#108 PostWysłany: 19 Lip 2019 12:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6568
HON fly4free
Znalezione na LL: bilety w 2 strony z NRT do Central Tokyo, Narita Express za 4000 JPY (ważny max. 14 dni):

https://loyaltylobby.com/2019/07/19/fab ... -visitors/

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#109 PostWysłany: 28 Wrz 2019 23:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Czy zakup biletu kombi Skyliner + metro online jest tansze niz stacjonarnie na lotnisku? Znalazlem takie info, ale nie wiem czy ta cena nie jest identyczna kupujac na lotnisku

http://www.keisei.co.jp/keisei/tetudou/ ... index.html

Jesli bilet jest zakupiony online to jest w formie kodu kreskowego do skanowania na bramkach w metrze? Macie jakies doswiadczenia?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#110 PostWysłany: 28 Wrz 2019 23:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6568
HON fly4free
Ja kupowałem na miejscu, ale o ile mnie pamięć nie myli, nie było różnicy w cenie. To było jednak 3 lata temu, więc niewykluczone, że się coś zmieniło.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Narita do Tokio
#111 PostWysłany: 15 Paź 2019 16:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Byla roznica 1080 Jenow w moim przypadku. Po zakupie Online otrzymalem Barcode ktory razem z paszportem okazalem przy okienku skylinera i pani wydala mi bilety. Trwalo to moze 2 min, bezgotowkowo bo placilem rozniez karta online przy zakupie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
 [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group