Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 603 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 05 Maj 2018 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1919
Loty: 651
Kilometry: 1 617 242
niebieski
Tak, ja rezerwowałem F + C w LH.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Relacje PM off
bazx lubi ten post.
bazx uważa post za pomocny.
 
 
#482 PostWysłany: 10 Maj 2018 22:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 3676
Loty: 6
Kilometry: 8 297
platynowy
-- 10 Maj 2018 22:22 --

Brazylia z Hiszpanii via Bogota (do wychustania nawet dluga przesiadka)

-- 10 Maj 2018 22:31 --

czasem biz tanszy od eko..


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Jesli planujesz podroz dookola swiata to poczytaj tu o moich.. >>> Relacje
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#483 PostWysłany: 10 Maj 2018 22:53 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3768
złoty
55 k to standardowa stawka za C do Am Pd, Y droższe bo pewnie połączenie przekracza 24 h i nalicza stawki jak za dwie osobne nagrody albo są mieszane klasy tylko
Góra
 Relacje PM off  
 
#484 PostWysłany: 07 Cze 2018 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2013
Posty: 623
Loty: 212
Kilometry: 353 574
Czy jest możliwość bookowania biletów wewnątrz kontynentu ze stopem 24h? Jeśli tak to w jaki sposób?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Rowerem do Aten
Kazbek - 5033 m n.p.m.
Liczba odwiedzonych krajów: 68
Góra
 Relacje PM off  
 
#485 PostWysłany: 07 Cze 2018 16:43 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3768
złoty
Można zrobić "stop" poniżej 24 h, powyżej da się zabookować, ale w innej/wyższej stawce milowej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#486 PostWysłany: 10 Sie 2018 19:53 

Rejestracja: 12 Sie 2010
Posty: 30
Loty: 6
Kilometry: 24 047
Podpowiecie czy jest jakis sposób aby podejrzeć konkretne połączenia nie mając odpowiedniej ilości mil ? Dopiero zaczynam wrzucać w A3 i nijak nie mogę tego obejść :-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#487 PostWysłany: 20 Sie 2018 13:11 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 2
Mielibyście jakąś radę na 4 tanie odcinki z KRK? Do golda potrzebuję w miarę szybko zrobić.

I jeszcze pytania - czy odcinki również się naliczają przy koncie together? Tzn. jak pojadę z osobą którą dołącze do swojego konta po dwa odcinki to w sumie naliczy mi 4?

Pozdr.
Zbyszek
Góra
 Relacje PM off  
 
#488 PostWysłany: 20 Sie 2018 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 2087
srebrny
Nie, tylko twoje odcinki się liczą.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#489 PostWysłany: 20 Sie 2018 23:56 

Rejestracja: 15 Gru 2017
Posty: 45
Loty: 399
Kilometry: 608 545
Widziałem Wawa Ateny Londyn Ateny wawa za 500 pln w listopadzie 26-28.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Relacje PM off  
 
#490 PostWysłany: 30 Sie 2018 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 966
Loty: 305
Kilometry: 773 515
srebrny
Hey takie szybkie pytanie jeśli status mam do 04.02. to liczy się to z tym dniem włącznie ( tzn. zaliczy mi lot tego dnia do przedłużenia statusu) czy też ostatni lot przedłużający status muszę zrobić do maksymalnie 03.02. ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#491 PostWysłany: 09 Wrz 2018 09:18 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 153
Loty: 138
Kilometry: 293 761
-- 07 Wrz 2018 01:08 --

Kochani potrzebuje trochę porady w sprawie "przejścia" do M+B

Od tego roku bawie się w zbieranie mil - z M&M i od Stycznia zebrałem w M&M 14571 mil Statusowych i 45058 mil Premiowych (głównie wspierane przez HolidayCheck i transfery z Hoteli) - dwa tygodnie temu wskoczyłem też na FTL w M&M (Na dzień dzisiejszy 36 segmentów). Mam oczywiście świadomość ż takimi ilościami nie mam szans na Gold'a z Lufą. FTL mam ważny do 02.2021

Mam teraz spory dylemat co robić dalej - Chodzi mi mocno po głowie przejście do M+B licząc że dobije do Golda (zapowiada się że w przyszłości będę latał trochę więcej) Będę miał też w przyszłym tygodniu lot (POZ-FRA-AMS, AMS-MUC-POZ) za który kalkulator M&M pokazuje mi 2,4k mil Premiowych i 5k mil statusowych (Bookingi H i M) Where to Credit pokazuje 4tyś mil w A3 i tak mi chodzi po głowie że byłby to dobry początek do zbierania w A3.

Moją główną obawą jest wykorzystywanie Mil, w M&M kuszące są dla mnie pojawiające się loty promocyjne do USA za 25k z Lotem, i trochę się obawiam że kosztem zawalczenia o Golda w A3 będzie ograniczona możliwość wykorzystanie promocyjnie Mil, a na pewno brak możliwości wykorzystania ich razem z milami z M&M.

I tu potrzebowałbym waszej opinii, pod kątem sensu i szans na Golda przy takiej zmianie, pomysłów na wykorzystywanie mil, oraz co w przyszłości (czy np wrzucać tylko wymagane 12k na przedłużenie do A3 a resztę do M&M aby tam utrzymywać FTL?).

Wszelkie porady i opinie mile widziane.

-- 09 Wrz 2018 09:18 --

Jeszcze kontekst pomocniczy do powyższego

Na 36 segmentów mylatanych w tym roku 10 było z Lotem i 26 z LH (1/3 Eco Light prywatne, i 2/3 Eco Flex służbowe).

Z już zarezerwowanych na najbliższy czas mam 6 LH (Flex) i 6 Lot (2 Flex i 4 Light).

Obiło mi się o uszy że A3 słabo traktuje loty po EU z LH pod kątem mil - więc może też to mieć wpływ na tą decyzje.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#492 PostWysłany: 09 Wrz 2018 10:47 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3768
złoty
w strukturze taryfowej LH i LO flex/light nie ma teraz znaczenia dla innych programów, tylko klasa rezerwacyjna, bo jedną i drugą opcję bookuje pod tą samą klasą (literką).

co do wyboru - kwestia potrzeb i możliwości - w M&M masz nikłe szanse na *G bez dobrych kilku lotów międzykontynentalnych liczonych po 100% i więcej procent ; w A3 będzie łatwiej zrobić, a zwłaszcza też potem utrzymać status.

Oba programy mają swoje wady i zalety w zakresie zbierania i wykorzystywania mil - akurat przy generalnie niskich cenach lotów z Europy do USA opcją 25 k mil plus podatki w LO bym się jakoś szczególnie nie podniecał. No ale zależy gdzie i jak chcesz podróżować oczywiście.
Góra
 Relacje PM off  
 
#493 PostWysłany: 09 Wrz 2018 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2550
Loty: 346
Kilometry: 525 595
platynowy
Moja propozycja - dobij do 50k mil premiowych w m&m i będziesz miał LO z najmilszego dla dwóch osób. To naprawdę dobra promocja z bagażem rejestrowanym.

Potem wrzucaj do A3 to co daje Ci dobry przelicznik na ichniejsze mile. Oczywiście pamiętaj, że musisz wylatać sześć odcinków w Aegean, aby mieć golda. Druga sprawa. Jeśli masz możliwość to wybieraj loty SAS`em - 100% mil do A3.
Góra
 Relacje PM off  
 
#494 PostWysłany: 09 Wrz 2018 14:40 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1548
srebrny
Janobr napisał(a):
--

-- 09 Wrz 2018 09:18 --

Jeszcze kontekst pomocniczy do powyższego

Na 36 segmentów mylatanych w tym roku 10 było z Lotem i 26 z LH (1/3 Eco Light prywatne, i 2/3 Eco Flex służbowe).

Z już zarezerwowanych na najbliższy czas mam 6 LH (Flex) i 6 Lot (2 Flex i 4 Light).

Obiło mi się o uszy że A3 słabo traktuje loty po EU z LH pod kątem mil - więc może też to mieć wpływ na tą decyzje.

Jeśli latasz LO po Europie to M&B jest słaby. Z jednej strony daje mile za każdy lot, ale za na przykład KRK-GDN w najniższych taryfach da 76 mil.
Z kolei LH jak już daje to minimum 500. A jak nie daje (w taryfach K i L) to mając golda w A3 korzystasz z przywilejów statusu, a po 14 dniach od lotu zaliczasz je do M&M więć nie tracisz.
Tak jak pisali poprzednicy w LH taryfy flex mają ten sam kod co light (przykład poniżej):
Załącznik:
lh_taryfy.jpg

Jeśli na najtańszy lot jest dostępna taryfa K to taka będzie i dla flexa. Ale jeśli nie ma już natańszych biletów to będzie to W czy S, a jak bilet kupowany na dzień czy dwa przed wylotem to i nawet Y się może trafić.
Jeśli sam kupujesz bilety i robisz to umiejętnie bez problemu trafisz na właściwe taryfy. Jeśli robi to ktoś w firmie, zgodnie z zasadą "jak najtaniej" lub agencja to będzie ciężko.

Dla mnie M&B jest najłatwiejszym programem do zdobycia, a później utrzymania golda. Jednak wymaga planowania i latania w odpowiednich taryfach bądź odpowiednimi przewoźnikami. Sposób numer dwa to oblecieć raz w roku jakieś WAW-ATH-LCA RT A3, a później WAW-YYZ-SFO RT AC i gold przedłużony.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#495 PostWysłany: 09 Wrz 2018 19:02 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2076
złoty
Jeśli zależy Ci na *G to nie masz specjalnego wyboru - bo SEN jest bardzo trudno uzyskać o ile nie masz kilka lotów transkontynentalnych w Biznesie, albo wysokopłatnych taryfach ECO.
Jeśli zależy Ci na nagrodach to pewnie lepiej pozostać M&M.

Jeśli zdobędziesz *G, FTL jest bezwartościowy. Ja utrzymuje swój tylko dlatego że mam jeszcze kilkaset tys mil M&M zdobytych kilka lat temu i przedłużam ich ważność, ale po wyczyszczeniu konta dam sobie spokój.
Jeśli nie latasz dużo to rozbijanie mil po różnych programach ma średni sens, bo trudno będzie cokolwiek nazbierać.

Niestety polityka taryfowa w LH zmusza obecnie do gromadzenia mil w M&M, bo najtańsze taryfy eco K,L i biznes (P) praktycznie nie dają żadnych mil poza M&M. Inna sprawa, że tanie bilety w M&M też prawie nic nie dają ( może poza P).
Natomiast jeśli pracodawca kupuje Ci bilety w ECO FLEX to zapewne może bardziej opłacać się je kredytować do M&M, bo obecnie liczba award mil zależy od kwoty zapłaconej za bilet.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#496 PostWysłany: 09 Wrz 2018 19:35 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 473
niebieski
Skoro latasz praktycznie tylko LO i LH to FTL jest użyteczny dla Ciebie i moim zdaniem lepiej dalej kredytować w M&M w przyszłym roku i go przedłużyć na kolejne 2 lata.
_________________
Pierwsza klasa za mile Miles&More.
Senator w Miles&More czy warto?
Góra
 Relacje PM off  
 
#497 PostWysłany: 14 Wrz 2018 17:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2014
Posty: 35
Czesc,

Zbieram od jakiegos czasu sobie mile w MB majac nadzieje na *G, ale chyba nic z tego nie wyjdzie. Od jakiegos czasu prawie wylacznie latam KLM, gdzie w ciagu pol roku zrobilem *S.

Teraz mam 44,5k mil i do *S potrzebuje 7k z 2 lotam A3 lub 19k mil innymi SA, do tego mam czas do 28 listopada.

Czy moge sobie jakos dokupic mile, zeby to nie przepadlo czy moze cos innego.
Dzieki za odpowiedzi.

Aha, ostatnio lecialem LH i choc dalem im karte MB to naliczyli mi te loty w MM, czy mozna to jakos przelac?
Góra
 Relacje PM off  
 
#498 PostWysłany: 15 Wrz 2018 18:50 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5419
Loty: 817
Kilometry: 775 834
platynowy
W KLM mogłeś zrobić Silver, ale raczej nie *S.

W M+B można dokupić trochę mil statusowych, ale to przysługuje Goldom (i być może też członkom, o srebrnym statusie, ale trzebaby sprawdzić), więc w Twoim przypadku nie ma tej opcji.

Nie ma też możliwości przelewanie mil z jednego programu do drugiego. Możesz oczywiście złożyć reklamację, ale sami z siebie tych mil nie przypisali, gdzieś pewnie podałeś nr karty M&M.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#499 PostWysłany: 15 Wrz 2018 22:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2014
Posty: 35
Dzieki za info.

Myslalem, ze *S to silver.
Góra
 Relacje PM off  
 
#500 PostWysłany: 15 Wrz 2018 23:02 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2076
złoty
* to Star Alliance, czyli *S to silver w linii należącej do Star Slliance
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 603 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group