Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1022 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Malediwy
#981 PostWysłany: 05 Wrz 2020 09:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 1812
platynowy
@2catstrooper A propos cen. Na ostatni mizliwy termin bez testow np. 5 dni 9-14 IX Radisson Blu 350usd za noc. A Curio by Hilton "tylko" 160usd za noc. Wiec prawie nic. ;-)
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#982 PostWysłany: 05 Wrz 2020 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 955
złoty
Podroz poslubna. @tropikey zastanow sie czy dalej chcialbys uzyc tego przycisku ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
maginiak lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#983 PostWysłany: 05 Wrz 2020 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 199
srebrny
@Flyguy super! dzieki!
Jest na mojej liscie na przyszly rok, o ile sytuacja sie unormuje.

Trzy lata temu mielismy piekna pogode przez 10 dni w sierpniu w "srodkowych" atolach. Tez nam mowili, ze takiego slonecznego sierpnia nigdy nie widzieli. A w Male byla powodz, hehehe...
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#984 PostWysłany: 05 Wrz 2020 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016
Posty: 113
Loty: 22
Kilometry: 67 312
Flyguy napisał(a):
Podroz poslubna. @tropikey zastanow sie czy dalej chcialbys uzyc tego przycisku ;)


Ja chętnie użyję przycisku :lol: , bo też zamyślałam nad podróżą poślubną na Malediwy ale to dopiero w listopadzie mamy urlop no i już testy wtedy wymagają, więc nie chcę się wpakować sytuację, że zrobię test (spoko niech będzie) i na 3 dni przed okaże się, że stracę kasę z rezerwacji :(
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#985 PostWysłany: 05 Wrz 2020 22:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 955
złoty
Zarezerwuj loty Qatarem i zwrotna rezerwacje hotelu, po problemie. My bedac na miejscu przesuwalismy lot powrotny o jeden dzien bo chcielismy ostatni dzien spedzic w Male ale nie bylo takiej mozliwosci ze wzgledu na zamkniecie wysp lokalnych. Bez problemu to zrobili, zadzwonilem na inoflinie i po problemie. Rowniez wiekszosc hoteli ma opcje rezygnacji do ostatniego dnia przed wyjazdem (z reguly troche drozsza rezerwacja)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#986 PostWysłany: 05 Wrz 2020 23:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016
Posty: 113
Loty: 22
Kilometry: 67 312
Akurat u Qatarczyków mam voucher za skasowany lot na podróż "przedślubną" do Tajlandii, jak widać może się zmieni w poślubną :)

Akurat te resorty, które patrzyłam przeważnie mają bezpłatne odwołanie na 3 dni przed, więc "łapią" się w graniczny czas z testem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#987 PostWysłany: 06 Wrz 2020 23:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 955
złoty
To nie kwestia resortow tylko posrednika przez ktorego rezerwujesz. Dopalcajac wiecej mozesz prawie kazdy resort miec z mozliwoscia odwolania do 1 dnia przed przylotem
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Turtelik uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#988 PostWysłany: 25 Wrz 2020 12:04 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 709
Loty: 63
Kilometry: 202 612
@Flyguy A jak rafa w tym Radissonie? Nurkowałeś/snurkowałeś? Jak wrażenia?
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#989 PostWysłany: 25 Wrz 2020 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 955
złoty
@marcinsss

Przy samym resorcie powiedzialbym, ze rafa jest ''przecietna''. Oczywiscie mnostwo kolorowych ryb, zolwie, rekiny i plaszczki, natomiast rafa nie powala. Wystarczy poplynac lodzia 10min dalej od resortu i robi sie ''magia hd'' ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2catstrooper lubi ten post.
marcinsss uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#990 PostWysłany: 26 Wrz 2020 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 199
srebrny
A tak przy okazji...
Zupelnie nie rozumiem tych opisow Malediwow z okazjami ze strony glownej.

Np. "Malediwy kuszą wspaniałymi plażami, (na przykład Hulhumale Beach)"...

Przeciez plaza w Hulhumale to niemal wysypisko smieci. W wodzie plywa sobie papier toaletowy, syf na piasku, itp...
Pisza tez, ze jest to najpopularniejsza plaza... Bzdura. Chyba, ze chodzi o wyrzucanie smieci, to wtedy jak najbardziej.

Polecaja tez plaze Reethi Rah. Plaza jest piekna, ale dostepna tylko i wylacznie dla gosci na wyspie, gdzie sie znajduje. Bo to 5* resort One&Only.

"Jednak za najpiękniejszą uważana jest Reethi Rah. Aby się tam dostać, będziecie musieli skorzystać z motorówki lub wodolotu."

Wiec, nie, droga redakcjo, aby sie tam dostac, oprocz seaplane (czyli nie wodolotu), lub motorowki (albo hotelowego jachtu) trzeba tez bedzie wybulic jakies U$2,000 za noc. Wiec to raczej nie dla osob, ktorym redakcja poleca noclegi w Kaani Grand Seaview na lokalnej wyspie Maafushi.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
HandSome uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#991 PostWysłany: 26 Wrz 2020 10:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 955
złoty
Wiesz, w takich promo na glownej glownie chodzi o w miare tanie bilety, a hotel dobiera sie najtanszy zeby naglowek sie zgadzal ;) Malediwy za 2500zl, czyz nie brzmi zachecajaco :) Swoja droga dziala to mniej wiecej tak jak u ludzi ktorzy wybierajac sie ta mowia, ze nie interesuja ich wogole resorty, bo to wyrzucanie pieniedzy w bloto. To tak samo jakby powiedziec, ze odcinek A do B np. 300km moge w takim samym czasie przejechac 20 -letnim Passatem niz np. nowym Mercedesem. Ba Passat pewnie bedzie tam o 10min szybciej ;) Moznaby mnozyc przyklady w nieskonczonosc.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2catstrooper lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#992 PostWysłany: 26 Wrz 2020 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 199
srebrny
Flyguy, ja to rozumiem.
Ale tak bez sensu jest polecac cos o czym nie ma sie najbledszego pojecia (jak w przypadku tych plaz). Jesli chca polecac piekne lokalne plaze, to jest ich bez liku na lokalnych wyspach, gdzie sa guesthousy. A nie jak idioci wyskakiwac z plaza w jednym z najbardziej ekskluzywnych resortow i udawac bywalcow.

Ale w sumie nic mi do tego. Tylko smiesznie sie te oferty czyta.

PS> Patrze na ten twoj radisson blu na koniec marca...
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#993 PostWysłany: 26 Wrz 2020 11:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5849
platynowy
Cytuj:
Ale tak bez sensu jest polecac cos o czym nie ma sie najbledszego pojecia (jak w przypadku tych plaz).

Kasa leci za każdy tekst. A gdyby mieli polecać coś, o czym mają pojęcie, to pisaliby zupełnie gdzie indziej. ;)
Niestety, co chwila na SG można trafić na analogiczne polecenia.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#994 PostWysłany: 27 Wrz 2020 23:30 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 709
Loty: 63
Kilometry: 202 612
@2catstrooper Jeżeli chcesz zwrócić uwagę autorowi, to najlepiej tu: pytania-wnioski-sugestie-do-redaktorow-pomaranczowych,19,81072&start=380

Bo tutaj pewnie tego nie zauważy.
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#995 PostWysłany: 27 Wrz 2020 23:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 199
srebrny
Autorzy dobrze wiedza, bo dwa razy zostawilam komentarze pod "okazjami", ktore to komentarze zostaly wykasowane.
Teraz jestem moderowana jesli chce komentowac na stronie glownej.

Moj wpis tutaj to raczej dla osob interesujacych sie okazjami na Malediwy.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#996 PostWysłany: 28 Wrz 2020 00:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5849
platynowy
No to witaj klubie! ;)
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
2catstrooper lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#997 PostWysłany: 03 Paź 2020 03:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 199
srebrny
Nie mam linku po angielsku, ale wlasnie dostalam wiadomosc, ze najprawdopodobniej turysci, ktorzy chca sie zatrzymac na lokalnych wyspach z guesthouse'ami beda musieli wykupic specjalne ubezpieczenie, ktore w tej chwili wlasnie organizuje rzad malediwski.

Czyli, jak na razie wymogi na lokalne wyspy z guesthouse'ami sa:

test przed przylotem na Malediwy
test przed wylotem z Malediwow
maski na twarz obowiazkowo w miejscach publicznych
restrykcje poruszania sie po lokalnej wyspie (tylko te sklepy i restauracje, ktore beda mialy odpowiednie pozwolenie od ichnego sanepidu beda mogly obslugiwac turystow)
transport pomiedzy wyspami tylko uprzednio rezerwowanymi motorowkami (nie wolno lokalnymi promami)
i teraz wychodzi na to, ze trzeba bedzie kupic specjalne ubezpieczenie.

Guesthousey maja sie otworzyc za dwa tygodnie, ale bardzo wielu wlascicieli nadal mowi, ze wciaz nie ma odpowiednich wytycznych dla ich wysp.

Czyli, w sumie, tak w zasadzie, to nie warto. Lepiej spedzic czas bez stresu na wyspie wczasowej.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Góra
 Relacje PM off
maginiak lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#998 PostWysłany: 03 Paź 2020 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 691
Loty: 256
Kilometry: 411 326
srebrny
Bez stresu na wyspie wczasowej, to lubię! Jesteś dobrym prorokiem, prawda? :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#999 PostWysłany: 03 Paź 2020 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 935
Loty: 248
Kilometry: 798 343
srebrny
Ja też juz wróciłem z Malediwów. Nocowałem w LUX* South Ari Atol. Mega się starają, hotel wywarł na mnie mega wrażenie. Udało mi się wynegocjować gigantycznie tanią opcję jak na ten poziom hotelu. Patrząc na booking cena ustalona bezpośrednio z hotelem była 50% tańsza. W hotelu duże obłożenie domków na wodzie - tak z 70%. Większość Rosjanie. Test tylko przed przylotem, miał być jeszcze drugi na wyspie, ale zrezygnowali z tego. Nie było wymogu chodzenia w maseczkach nigdzie. Maseczki tylko nosiła obsługa. Ludzie mega mili, standard bardzo wysoki.

Mogę szczerze polecić LUX* i zawsze, ale to zawsze negocjujcie bezpośrednio z hotelem, przez żaden portal rezerwacyjny - jak booking, hotels, zenhotels, expedia nie dostaniecie takiej ceny (chyba, że błąd taryfowy) jak bezpośrednio z hotelem. Doba w romantic pool villa wychodziła z all inclusive 700 USD (po negocjacjach), a ze śniadaniami 400 USD. All inclusive nie jest do końca potrzebne, chyba, że chcecie się pić dużo alkoholu.

Ja leciałem finalnie na trasie FRA-DOH-MLE-DOH-FRA. Przesiadki w DOHA po 3h, salonik na PP otwarty i bardzo dużo ludzi, ogólnie w Doha bardzo dużo tranzytowych pasażerów. Widziałem nawet sporą (jak na te czasy) kolejkę do lotu AKL i SYD. Tak oceniam ze 100 osób stało w kolejce do boardingu na loty DOH-AKL i DOH-SYD. Później po przylocie resort wiadomo odbiera gości i czeka się na hydroplan w ich saloniku, później 25 minut lotu i jest się na atolu. Wyspa robi bardzo duże wrażenie, można latać dronem jak się uzgodni to z hotelem. Zgadzają się też na pobyt niemowlaków i dzieci w domkach na wodzie. Ogólnie zależy im na klientach. To jest oczywisty fakt.

Jeśli macie pytania to śmiało piszcie priv.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Malediwy
#1000 PostWysłany: 03 Paź 2020 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016
Posty: 113
Loty: 22
Kilometry: 67 312
ledakar napisał(a):
Jeśli macie pytania to śmiało piszcie priv.


Test robiłeś we FRA? Czy dowiadywałeś się może, co robi QR jeśli Twój test wyszedł by jednak pozytywny? Bezpłatnie przebookują lot czy "masz pecha"?

Te 700 US to było za całość czy noc :) Z hotelem po prostu piszesz do nich "hej, chciałbym do Was przyjechać, ale czy możecie zaoferować jakaś zniżkę"? Na Booking (tak tak mówiłeś, by nie przez nich) hotel pozwala na anulacje 42 dni przed... i tu takie samo pytanie, co jeśli test na 3 dni przed wyjdzie pozytywny?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1022 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group