Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
ten numer: +48 22 512 3917 jest wyłączony on tygodnia i na ten kiedyś szło bez problemu się dodzwonić. U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920.


 [ 779 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Następna
Autor Wiadomość
#721 PostWysłany: 02 Lip 2020 09:35 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 370
Loty: 169
Kilometry: 286 924
niebieski
Dzisiaj atakowałem infolinię od 7:50. Dopiero o 8:02 udało mi się połączyć z infolinią i słuchałem muzyczki do 8:55. Jak już się ludzkiego głosu i powiedziałem Pani o zmianach w swoim locie Pani prosiła, żebym poczekał na linii to ona sprawdzi różne opcje.. Po trzech minutach mnie rozłączyło....
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#722 PostWysłany: 02 Lip 2020 09:40 

Rejestracja: 16 Lip 2014
Posty: 52
Loty: 33
Kilometry: 80 408
Mnie się dzisiaj udało załatwić zmianę lotów. Infolinię włączają o 8:01. Wczoraj nie miałem tego szczęścia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#723 PostWysłany: 02 Lip 2020 10:27 

Rejestracja: 08 Sty 2012
Posty: 16
malediwy napisał(a):
Dzisiaj atakowałem infolinię od 7:50. Dopiero o 8:02 udało mi się połączyć z infolinią i słuchałem muzyczki do 8:55. Jak już się ludzkiego głosu i powiedziałem Pani o zmianach w swoim locie Pani prosiła, żebym poczekał na linii to ona sprawdzi różne opcje.. Po trzech minutach mnie rozłączyło....


Miałem tak samo.... Półtorej godziny oczekiwania, 3 minuty sprawdzania i się rozłączyło... Oczywiście nikt nie oddzwonił. Potem zadzwoniłem jeszcze raz, znów półtorej godziny oczekiwania (miejscami melodia się zatrzymywała i była cisza przez 10 minut), po połączeniu - 30 minut na linii i sprawa załatwiona po mojej myśli.
Góra
 Relacje PM off  
 
#724 PostWysłany: 02 Lip 2020 12:48 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 567
srebrny
Chyba dostałem wreszcie zwrot za lot anulowany w marcu. Tzn. saldo na karcie kredytowej wzrosło mi o kwotę dokładnie odpowiadającą cenie biletu i o tyle spadło zadłużenie. W historii transakcji nie ma nic, żadnej informacji ani od Lufthansy ani od banku (równolegle uruchomiłem chargeback). Może za jakiś czas coś się pokaże i wyjaśni się, czy to Lufthansa oddała cichaczem kasę, czy chargeback zadziałał. Raczej to Lufthansa, bo przed chwilą przerabiałem jeszcze jeden udany chargeback i dostałem od banku informację o uznaniu reklamacji na piśmie w PDF.
Góra
 Relacje PM off  
 
#725 PostWysłany: 02 Lip 2020 18:14 

Rejestracja: 23 Lut 2020
Posty: 3
12.03 odwołali mi loty po długiej batali i wymianie maili oraz zaczętym charbacku, który w pierwszej chwili bank odrzucił, jednakże odwołując się czekałem sobie na odpowiedź, wczoraj dostałem maila, że pieniądze zostały wysłane ponad 2 tygodnie temu a dziś kwota została zwrócona na kartę kredytową. Także po prawie 4 miesiącach została zwrócona kwota większa część kwoty za odwołane loty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#726 PostWysłany: 02 Lip 2020 18:48 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 136
niebieski
Mi Lufthansa przesłała maila z informacją o zwrocie pieniędzy dokonanym przez nich 17.6. Minęły dwa tygodnie i kasy jak nie było tak nie ma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#727 PostWysłany: 02 Lip 2020 20:45 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 326
Loty: 141
Kilometry: 205 098
niebieski
Informacyjnie- otrzymałem zwrot za loty odwołane w marcu. Rozmowa z infolinią w marcu, od tego czasu żadnych rozmów, żadnych ponagleń ani maili. Teraz też żadnych informacji, ale pieniądze na koncie są.
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
 
#728 PostWysłany: 03 Lip 2020 08:11 

Rejestracja: 24 Cze 2020
Posty: 6
przyszedł mi wczoraj oficjalnie email z lufthansy i 2 odcinki anulowane (miałam na 1 bilecie) i zaznacz akceptację lub zmiana rezerwacji, a jak chcę zwrot kosztów !
jak tych opcji nie wybiorę to mam się kontaktować do 5.07, jak dzwonię ciągle i zajęte - masakra
Góra
 Relacje PM off  
 
#729 PostWysłany: 03 Lip 2020 09:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 601
Loty: 394
Kilometry: 420 913
srebrny
Ja mialem bilet na trasie Luksemburg - Dublin via Frankfurt. 2 tygodnie temu skasowano mi wszystkie odcinki z wyjatkiem FRA-DUB. Wczoraj dostalem maila czy planuje poleciec na tym jednym odcinku (w jedna strone) czy wole przelozyc rezerwacje. :lol:

P.S. Dzis jest kolejny dzien kiedy infolinia jest zajeta.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#730 PostWysłany: 03 Lip 2020 11:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 765
srebrny
@monika8080

Wypełnij ten formularz - https://www.lufthansa.com/xx/en/refund
Góra
 Relacje PM off  
 
#731 PostWysłany: 03 Lip 2020 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2014
Posty: 339
Loty: 333
Kilometry: 636 485
niebieski
Wisiałem dwie godziny na infolinii, żeby zmienić lot na przyszły tydzień więc trzeba uzbroić się naprawdę w ogromną cierpliwość. Miałem anulowany ostatni segment podróży z JTR i moja podróż miała zakończyć się w MUC zamiast w AMS lecz ostatecznie udało się załatwić bez większego problemu przekierowanie przez FRA.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#732 PostWysłany: 06 Lip 2020 10:24 

Rejestracja: 06 Lip 2020
Posty: 1
Witam. Lufthansa zaproponowała mi zmianę rezerwacji lotów lub voucher i początkowo wybrałem druga opcje. Czy istnieje możliwość rezygnacji z vouchera i wykorzystanie istniejącej rezerwacji, którą zaproponowali? W informacji piszą, że rezerwacja zostaje zachowana ale bilet skasowany.
Oczywiście opcja 'moja rezerwacja' nie działa i nie dostałem też żadnego maila zwrotnego po moim wyborze.
Góra
 Relacje PM off  
 
#733 PostWysłany: 06 Lip 2020 11:25 

Rejestracja: 10 Lut 2014
Posty: 20
U mnie sprawa wygląda tak, że na trasie BZG-FRA-LHR-FRA-BZG odwołano loty BZG-FRA i FRA-BZG. Zaproponowali mi w zamian samo FRA-LHR-FRA. Oczywiście to nieakceptowalne. Nie odpowiedzieli przez dwa tygodnie na żadną prośbę o zmianę lotniska wylotu na GDN, a dodzwonić o żadnej porze nie mogę się na infolinię polską, irlandzką lub amerykańską. Na szczęście płaciłem przez PayPal i założyłem tam spór o zwrot pieniędzy za całą rezerwację. Czy ktoś już z tego korzystał w sporze z Lufthansą? Jeśli tak, w jakim czasie PayPal zwrócił środki?
Góra
 Relacje PM off  
 
#734 PostWysłany: 07 Lip 2020 11:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 806
Loty: 338
Kilometry: 316 159
srebrny
Gdybyście mieli problem dodzwonić się na polską infolinie LH, a połączenie w języku angielskim nie jest problemem to polecam Słoweński serwis. Szybko, sympatycznie i rzeczowo.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#735 PostWysłany: 07 Lip 2020 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 134
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
3h 30min dziś na linii, dzwonienie na polską infolinie po południu nie ma żadnego sensu...
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#736 PostWysłany: 07 Lip 2020 20:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 971
złoty
Ja miałem od razu, że numer zajęty jak dziś po południu dzwoniłem. Lufa totalnie namieszała w moich lotach do BCN (w jedną stronę zmienili na przesiadkę 6h, a powrót przez noc). Co ciekawe, mam 3 oddzielne rezerwacje, bo lecimy oddzielnie ja, żona z dzieckiem i szwagierka i na mojej rezerwacji mogę oddać lot online i odzyskać cała kasę, a na pozostałych dwóch do zwrotu jest 0.
Jutro chyba zadzwonię do Niemiec skoro jest taki problem z polską infolinią. Muszę odkręcić te loty, bo są miejsca w normalnych godzinach.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#737 PostWysłany: 08 Lip 2020 09:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 134
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
Dzisiaj równo 8:01 zadzwoniłem i po 40 min się udało, więc z rana najlepiej :D
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#738 PostWysłany: 08 Lip 2020 09:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 971
złoty
teraz cały czas zajęte, tak samo na niemieckiej infolinii. W sensie rozłącza zamiast czekać na konsultanta.
Ktoś wie czy biuro na Okęciu jest otwarte? Miałem przedwczoraj 2h we FRA i zamiast pójsc do service center to bezsensownie czas straciłem.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#739 PostWysłany: 08 Lip 2020 09:55 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 109
@cart na lotnisku w Warszawie nie ma biura lufy, jest tylko agent, który sprzedaje bilety. Tam za wiele nie zdziałasz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#740 PostWysłany: 08 Lip 2020 10:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 971
złoty
ten agent robi też rebooking jeśli trzeba.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 779 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: 2catstrooper, CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group