Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 430 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 28 Lut 2018 15:05 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 120
niebieski
Leo w korespondencji twierdzi, że nie ma możliwości kupienia biletu u innego przewoźnika (powołałem się na prawo przewozowe, w pierwszym mailu zaznaczyłem, że nie interesuje mnie połączenie dzienne).
Dalej wymieniać się z nimi uprzejmościami, czy podziękować i wysłać im rachunki za alternatywny transport?
Swoją drogą, miałem jechać z Krakowa na lotnisko w Gdańsku. Jedyną alternatywą dla tego połączenia, na warunkach podobnych do tego co miał mi zapewnić leo jest LOT i Ryanair - chodzi mi o połączenie bezpośrednie (no ewentualnie taksówka :D )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#322 PostWysłany: 28 Lut 2018 16:30 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 746
Loty: 14
Kilometry: 5 377
srebrny
Walcz o swoje , prawo przewozowe obowiązuje wszystkich przewożników
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 09 Mar 2018 19:23 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 44
Tak tylko zostawię. Będę walczył o bilety na pociąg.Image

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
_________________
Administrator: http://plbus.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#324 PostWysłany: 09 Mar 2018 20:24 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 214
niebieski
na kiedy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 09 Mar 2018 20:31 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 44
qbk napisał(a):
na kiedy?
Ostatni piątek marca przed Wielkanocą

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
_________________
Administrator: http://plbus.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#326 PostWysłany: 09 Mar 2018 20:35 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 214
niebieski
ehh ja mam na majowkowy piatek. I cisza poki co.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 09 Mar 2018 21:57 

Rejestracja: 18 Gru 2017
Posty: 665
niebieski
Bo Leo to złodziejska firma :/
Mieliśmy (ja i znajomi jeżdżący często z nimi) o nich dobre zdanie, ale patrząc na to co ostatnio wyprawiają - albo brakuje im inwestorów i toną albo idą na łatwiznę i lubią szybki i łatwy zarobek.

"Z przyczyn niezależnych od nas" znaczy wiecie co? Że myśleli że nikt się nie skapnie i będą mogli nadal sprzedawać bilety aż do zapełnienia autokaru. Ale skoro autokar się słabo zapełniał to nie mieli zbytnio z czego go utrzymywać. Tak więc dogadali się z AD EuroTrans że oni odpowiadają za 12 miejsc tylko. A resztę sprzedaje (i finansuje jak jadą puste) AD. Byłoby spoko, tylko to znaczy że od LEO nie dostaną kasy za więcej niż 12 miejsc.
I w tym tygodniu nagle autokary zaczęły jeździć pełne osób z biletami z Leo. Bo leo sprzedawał za drobniaki ile tylko wlezie miejsc. Efekt: Ad zarabiał jak by wiózł 12 pax a leo zgarniał pozostałe 3/4 kasy.

Kierowca tylko pokazał mi listę i powiedział że wszycy Ci powyżej 12-ki powinni kupić nowy bilet u niego.

To samo było z linią z Berlina do Amsterdamu - dlatego już na nią nie sprzedają biletów. Dochodziło, m.in. dzięki Leo (miał teoretycznie 10 miejsc na tej trasie) do ciągłego overbookingu u CBE i niektórzy musieli zostać na przystanku. Bo Leo sprzedał niewiadomą ilość biletów. Plus za ceny niższe niż sam CBE sprzedawał. A jescze trzeba oddzielić prowizję dla leo za sprzedaż. I co wtedy zostawało dla CBE? Grosze.

Ale to i tak pikuś przy tym jakie szwindle potrafią wywijać :/
_________________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#328 PostWysłany: 09 Mar 2018 23:22 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 44
arturiano napisał(a):
Otrzymałem kolejne informacje, co do mojej rezerwacji na marzec.Image

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Ja tylko przypomnę mój post z 12 lutego. Zapewniali mnie, że mieli błędy systemu a kurs się odbędzie. Nie kupujcie biletów, bo jak widać kłamią.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
_________________
Administrator: http://plbus.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#329 PostWysłany: 09 Mar 2018 23:45 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 214
niebieski
Ja mam bilety na Gdynia-Katowice na majówkę. Kupiłem pare godzin przed tym jak trasa zniknela ze sprzedazy. Pani w Leo mailem zapewnila, ze bilet jest wazny. Ciekawe

Artur, napisz co wywalczyles - tez zamierzam w takim razie powalczyc o pociag. Porownywalne godziny z Gdyni co Leo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#330 PostWysłany: 10 Mar 2018 01:00 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 44
@qbk napisali słowo klucz, że to z przyczyn niezależnych od nich. Trzeba do ad eurotrans zapytać co się działo.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
_________________
Administrator: http://plbus.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#331 PostWysłany: 10 Mar 2018 09:51 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 120
niebieski
Ogólnie korespondencja z nimi to jest jakiś dramat.
Na początku odwołali kursy nocne w poniedziałki, wtorki i środy (ja niestety miałem wyjazd w środę). Od razu napisałem do nich maila, że nie mogę jechać kursem dziennym, żeby mi kupili bilet u innego przewoźnika. Wymiana około 4-5 maili: ja się powoływałem na prawo przewozowe, pani z Leo ciągle twierdziła, że należy mi się tylko zwrot za bilet + 50% wartości w leokoronach.
Już nawet im tłumaczyłem, że robię im grzeczność pozwalając mi kupić alternatywne połączenie, bo inaczej obarczę ich szkodą spowodowaną niedotarciem na lotnisko (loty, noclegi, inne bilety, które już kupiłem w związku z wyjazdem).
Pozwoliłem sobie nawet zadzwonić na infolinie. Tam pani dalej upierała się przy stanowisku leo.
Gdy zapytałem, czy jeżeli zdecyduję się na połączenie dzienne do Gdańska, to zapewnią mi nocleg oraz transport na lotnisko, ponieważ to jest moje miejsce docelowe (powołałem się na dyrektywe unijną). Oczywiście usłyszałem, że nie.
Jedyna informacja jaką udało mi się uzyskać, to że mam napisać oficjalną reklamację na ich maila (tego co podali w sms) i że zostanie ona przekazana do odpowiedniego działu.
Zamierzam oczywiście wysłać maila z zawiadomieniem o zaistniałej sytuacji do odpowiedniego urzędu w Polsce, bo łamią prawo ewidentnie. Pytanie, czy do głównego inspektoratu transportu drogowego, czy do jakiejś innej instytucji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 10 Mar 2018 10:40 

Rejestracja: 18 Gru 2017
Posty: 665
niebieski
@Burdzio, kojarzę że miałeś wtyki gdzie trzeba (+ jesteś obeznany w temacie)
_________________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 10 Mar 2018 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 332
Loty: 56
Kilometry: 96 073
http://bip.gitd.gov.pl/sposoby-przyjmow ... ania-spraw
Cytuj:
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 181/2011 z dnia 16 lutego 2011 r. dotyczącym praw pasażerów w transporcie autobusowym i autokarowym oraz zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L/2011.55.1) jeżeli pasażer objęty niniejszym rozporządzeniem chce wnieść skargę do przewoźnika, składa ją w ciągu trzech miesięcy od dnia, w którym usługa regularna została wykonana lub w którym usługa regularna powinna była zostać wykonana. W ciągu jednego miesiąca od dnia wpłynięcia skargi przewoźnik powiadamia pasażera, że jego skarga została uznana, oddalona lub jest w dalszym ciągu rozpatrywana. Termin, w jakim ma zostać udzielona ostateczna odpowiedź, nie przekracza trzech miesięcy od dnia wpłynięcia skargi (art. 27 rozporządzenia 181/2011).

W przypadku gdy pasażer został zawiadomiony przez przewoźnika drogowego o nieuwzględnieniu wniesionej do niego skargi na podstawie art. 27 rozporządzenia nr 181/2011 albo nie uzyskał odpowiedzi na taką skargę w terminie określonym w art. 27 tego rozporządzenia, może wnieść skargę na przewoźnika drogowego w sprawie naruszenia przez niego przepisów rozporządzenia nr 181/2011 (art. 82b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym). Organem właściwym do rozpatrzenia skargi w przewozach regularnych w międzynarodowym transporcie drogowym jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.

Do skargi pasażer dołącza kopię skargi skierowanej do przewoźnika drogowego, kopię odpowiedzi na tę skargę albo oświadczenie, że odpowiedź nie została udzielona w terminie określonym w art. 27 rozporządzenia nr 181/2011, a ponadto:
1) kopię biletu lub potwierdzonej rezerwacji na daną trasę,
2) inne dokumenty potwierdzające naruszenie przepisów rozporządzenia nr 181/2011
- o ile je posiada.

Skargę należy kierować na adres:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa

W sprawach skarg i wniosków wyznaczony pracownik GITD przyjmuje interesantów, po uprzednim umówieniu się, w czwartki do godziny 17:00. W pozostałe dni interesanci są przyjmowani w godzinach pracy Urzędu (8:15 - 16:15).


Tak to wygląda, a zatem trzeba składać skargę do GITD. Tak durna forma spowodowała jedno:
Cytuj:
We wskazanym okresie nie odnotowano żadnej skargi na przewoźnika, a tym samym Główny Inspektor Transportu Drogowego nie przeprowadził żadnej kontroli w zakresie stosowania przepisów rozporządzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tufli lubi ten post.
 
      
#334 PostWysłany: 11 Mar 2018 20:51 

Rejestracja: 25 Sie 2014
Posty: 260
Żeby nie było że tylko Leo Express to samo zło, to aktualnie w zamian za zainstalowanie ich aplikacji na telefonie i zalogowanie się w Smile Klub otrzymujemy jednorazowy kod na 20zł do wykorzystania do końca marca na przejazdy do końca maja. Warunki kodu:

Jak korzystać z voucherów:

w aplikacji mobilnej Leo Express wybierz swój bilet do 31.5.2018
w Koszyku w pole Kod Rabatowy wpisz swój unikatowy kod
z ceny biletu zostanie odjęta kwota 20 zł, a następnie zapłać za bilet
kod musi zostać wykorzystany do 31.3.2018, więc kup bilet jak najszybciej
kod można zastosować do pojedynczego biletu dla 1 osoby, nie można go zastosować w drodze powrotnej
kod jest nieprzenośny, jego wartość nie można rozdzielić na więcej zakupów
zniżkę można zastosować tylko na przejazd, bez dodatkowych usług (transport nart i rowerów itp.)

Leo Express życzy szczęśliwej podróży z naszą aplikacją mobilną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#335 PostWysłany: 11 Mar 2018 21:06 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 746
Loty: 14
Kilometry: 5 377
srebrny
działą Wam strona LE , mi nie w celu rezerwacji mam kontaktować się poprzez tel lub email, ok nie było pytania mi tez już dziala


Ostatnio edytowany przez mezo23, 11 Mar 2018 21:28, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#336 PostWysłany: 11 Mar 2018 21:24 

Rejestracja: 25 Sie 2014
Posty: 260
Mi działa bez problemu, dochodzi do płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#337 PostWysłany: 11 Mar 2018 23:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 827
Loty: 70
Kilometry: 85 869
srebrny
Z czwartku na piątek jechałem nocnym kursem z Krakowa do Gdańska. Oczywiście miałem wcześniej obawy czy kurs w ogóle się odbędzie, a jeśli już to jakim autokarem. Na szczęście wszystko było w porządku. Kurs się odbył i to czarnym autokarem Leo (na autokarze była nazwa partnera Plominski). Było zatem wygodnie. W Gdańsku byłem punktualnie - kierowca był w pełni profesjonalny.
_________________
quod non est in etixy, non est in mundo
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 12 Mar 2018 02:25 

Rejestracja: 18 Gru 2017
Posty: 665
niebieski
to też jest zastanawiające, dotychczas nocny kurs Krk-Gdy leżał w gestii AD Eurotrans :P

A aplikację mobilną obiecywali "brzy" (= wkrótce) od ponad 2 lat. Także mają tempo...
_________________
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#339 PostWysłany: 13 Mar 2018 20:32 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 44
Ad eurotrans od 26 lutego wykonuje kursy, a wcześniej wozili niby sami - bez pośredników, choć ja mam bilet z połowy lutego a nim jest ad eurotrans. Moim zdaniem tam są jakieś grube przekręty, ale to jest tylko MOJE zdanie ;)Image

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
_________________
Administrator: http://plbus.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 13 Mar 2018 21:48 

Rejestracja: 18 Gru 2017
Posty: 665
niebieski
:roll: jasne że kręcą. Tak samo z informacją o wysłanych milach, raz wysyłają - innym razem wcale. Ale za każdym razem przekonują że informacja wysłana była.
...a potem narzekają w gazetach że się im utrudnia wejście na polski rynek... Sami sobie utrudniają! A wycofywaniem połączeń miesiąc po wprowadzeniu (trasa do Warszawy), owszem - tylko częściowym, ale nadal... kreują w najlepsze obraz kompletnie nie poważnej i nie wartej zaufania firmy.
_________________
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 430 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group