Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 630 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 13 Mar 2020 14:40 

Rejestracja: 09 Sty 2020
Posty: 47
Loty: 16
Kilometry: 33 033
Od 4 dni nie mogę skontaktować się z GoToGate.
Z powodu anulowania mojego lotu, w poniedziałek zrezygnowałam z rezerwacji i przez telefon poinformowałam Panią z GoToGate. Powiedziała, że prześle potwierdzenie anulowania i wniosek do AirFrance o zwrot pieniędzy.
Lot był w czwartek, a w środę AirFrance poinformowało mnie, że żaden wniosek do nich ne wpłynął...
I tak od 3 dni telefony w GoToGate w ogóle nie działają, a o odpowiedzi mailowej mogę pomarzyć. Nie jestem nawet pewna, czy ten wniosek poszedł dalej, ani nie mam żadnego potwierdzenia, że w ogóle zrezygnowałam z lotu.

Czy powinnam poczynić jakieś kroki?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN
Wakacyjny city break w Rumunii za 939 PLN. Bezpośrednio PLL LOT z Warszawy + 4* hotel (3 noce) Wakacyjny city break w Rumunii za 939 PLN. Bezpośrednio PLL LOT z Warszawy + 4* hotel (3 noce)
#422 PostWysłany: 13 Mar 2020 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Też się zastanawiam, czy lepiej dzwonić czy pisać do G2G. To drugie chociaż jakiś ślad zostawi.....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#423 PostWysłany: 02 Kwi 2020 12:22 

Rejestracja: 19 Paź 2014
Posty: 25
Loty: 60
Kilometry: 128 196
Tomasz Skwira napisał(a):
Zeus napisał(a):
No to wyjdziesz z samolotu, przejdziesz kontrolę graniczną i polecisz do AMS. Bagaż z automatu poleci do AMS


Dzięki, zmylilo mnie to że aplikacja KLM podaję to jakby osobna rezerwację a nie na jednym bilecie, ale na stronie wygląda wszystko normalnie. A całość była kupowania właśnie na raz.



Jednak tak jak myślałem. Z ZNZ bagaż nadaje się tylko do Da Es Salam, tam trzeba go odebrać. Przejść z 300m do nowego terminala(całkiem fajny) i nadać ponownie. Dlatego w apce to widniało jakby inna rezerwacja :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#424 PostWysłany: 15 Kwi 2020 01:40 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
Niestety, w obliczu kryzysu GoToHell zupelnie sie posypalo. W chwili obecnej nie potrafia zrobic niczego (chwala Bogu, ze w jezyku polskim istnieje podwojne zaprzeczenie).

Austrian, LOT, i United chca mi przebookowac lot. jednakze potrzebuje jedynie zgody GoToHell. Probowalem odzyskac moje rezerwacje zrobione przez ten serwis, ale niestety - wszystko wyglada jak na scrennie ponizej 4-5 godzin i 2-3 minuty rozmowy z jakims czlowiekiem, ktory nie rozmawia po angielsku na angielskiej infolinii. Teraz czeka mnie dluga zabawa z chargebeckami. Ogolnie lepiej byc kurtyzana niz pracownikiem GoToHell.

Załączniki:
thumbnail_Image.jpg
thumbnail_Image.jpg [ 60.13 KiB | Obejrzany 4269 razy ]
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#425 PostWysłany: 15 Kwi 2020 02:25 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
Niestety wygląda to dramatycznie. Rezerwacja z dealu do Bostonu na czerwiec. AirCanada pozmieniała godziny odlotów i wymaga akceptacji na infolinii już obecnych godzin nie mówiąc już o kwestii bardzo prawdopodobnej anulacji całego lotu. Dodzwonić się nie da do gotogate. Jeżeli już teraz są takie problemy to co będzie przed wakacjami. :? Do tego AirCanada daje tylko vouchery zamiast gotówki, co przy wartości biletów z nie jest absolutnie żadnym rozwiązaniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#426 PostWysłany: 15 Kwi 2020 09:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
@LLAP @greg1291 wszyscy mamy nauczkę. Od teraz, zamiast łasić się na 50-100zł oszczędności, będziemy kupowali bilety bezpośrednio w liniach lotniczych.

Wszystkie OTA dają d*** po całości. Albo olbrzymie haracze za zmiany/zwroty albo po prostu brak kontaktu w jakimkolwiek kanale. A GoToHell ma taki model biznesowy, zarząd gdzieś w Skandynawii a w Indiach kilkanaście osób supportu. W normalnych warunkach ciężko uzyskać od nich pomoc, a teraz to już po prostu apokalipsa.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#427 PostWysłany: 15 Kwi 2020 09:48 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22445
Ale Go2Hell od wielu lat ma taką opinię. Jakoś nigdy nie miałem zamiaru tam kupować.
Góra
 Profil Relacje PM off
olajaw uważa post za pomocny.
 
      
#428 PostWysłany: 15 Kwi 2020 11:02 

Rejestracja: 13 Lis 2017
Posty: 15
Loty: 210
Kilometry: 530 541
Dzisiaj zauważyłem pewną dziwną prawidłowość przy próbach połączenia się z serwisem Gotogate. Przy drugiej i trzeciej próbie połączenia otrzymałem informację, że Call Center nie odbiera połączeń z powodu przeciążenia. Używając w tym samym czasie innego telefonu i dzwoniąc pod ten sam numer uzyskałem połączenie i załatwiłem sprawę odwołanego lotu. Wygląda na to (choć to może nieco spiskowa teoria), że kolejne połączenia z tego samego numeru są nieco inaczej traktowane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#429 PostWysłany: 15 Kwi 2020 16:43 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
mucha napisał(a):
@LLAP @greg1291 wszyscy mamy nauczkę. Od teraz, zamiast łasić się na 50-100zł oszczędności, będziemy kupowali bilety bezpośrednio w liniach lotniczych..


Niestety tego nie dało się kupić bezpośrednio tylko przez pośredników. W chwili obecnej tylko expedia i rodzina w miarę dają radę. Reszta leży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#430 PostWysłany: 16 Kwi 2020 02:47 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
-- 15 Kwi 2020 22:56 --

mucha napisał(a):
@LLAP @greg1291 wszyscy mamy nauczkę. Od teraz, zamiast łasić się na 50-100zł oszczędności, będziemy kupowali bilety bezpośrednio w liniach lotniczych..


Zgadzam sie w 99.9% - zwykle kupuje bezposrednio na stronie linii - dzeki temu zalatwilem bezbolesnie sprawy z kilkoma przewoznikami (o ile otrzymanie voucheru to pozytywne zalatwienie sprawy:)), ale jak robilem te rezerwacje to roznica byla taka (az wygrzebalem moje notatki ;-))

LH.com - 883.73 $
GoToHell - 624.55 $

Wiec jednak czuje sie usprawiedliwiony ;-)

-- 16 Kwi 2020 02:47 --

Zwykle moimi dokonaniamy w dziedzinie ChargeBack chwale sie po 4-5 miesiacach. Tym razem jestem w szoku:

Zglosilem wczoraj w nocy chargeback w sprawie GoToHell - dzisiaj rano dostalem telefon mojego banku abym w miare mozliwosci podeslal wszystkie "dowody". Po 6 godzinach dostalem zwrot 100% na konto. Dane do porownan - moze komus sie przyda:

Platnosc: Karta kredytowa VISA
Bank: PNC
Kwota: 625 $ - podroz RT - polowa juz zrealizowana - ale zwrot calosci.
Czas: okolo 14 godzin - srodki dostepne bezwarunkowo (nie blokada czy cos)

Minus - PNC uznal, ze GoToGate jest "non-reliable at this time" i pokryl to z mojego ubezpieczenia transkacji - moje APR wzroslo z 16.65% do 19.65% na najblizsze 12 miesiecy.

Ale niech hindusi na infolinii jeszze bardziej nas olewaja...
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#431 PostWysłany: 16 Kwi 2020 08:02 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
@LLAP ale co Ty porównujesz nasz polski grajdołek z pro-konsumencką Hameryką. Zawsze powtarzam, że w USA lubię trzy rzeczy: darmową wodę w każdej knajpie, darmowe kible w miejscach użyteczności publicznej i... amerykański model obsługi klienta.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#432 PostWysłany: 16 Kwi 2020 09:45 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
LLAP napisał(a):
Po 6 godzinach dostalem zwrot 100% na konto

Jakieś pół roku temu czy coś takiego (chyba przy zmianach z PSD2) zmienił się proces chargeback. Było: składasz wniosek, oni procesują, jak pozytywny to dostajesz zwrot, jak negatywny to nie. Teraz jest, że składasz wniosek, dostajesz zwrot, oni procesują, jeśli pozytywny wynik to kasa zostaje, jeśli negatywny ściągną Cię jeszcze raz. GTG nic do tego, chargeback nie został jeszcze uznany
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 16 Kwi 2020 09:51 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
@michzak ale z tego co pisze @LLAP to zostało to przeprocesowane nie przez chargeback ale z ubezpieczenia bankowego. Oni w USA mają takie dziwne rozwiązania.

A propos PSD2, masz gdzieś link do tej interpretacji? W tekście rozporządzenia są tylko opisane "nieautoryzowane transakcje płatnicze" czyli np. fraudy.

Z mojego doświadczenia wynika że zależy to od banku. Niektóre zawsze oddawały hajs w dniu przyjęcia reklamacji (np. mBank) i zabierały w przypadku odmowy a w niektórych zawsze trzeba było czekać na finalne rozstrzygnięcie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
LLAP lubi ten post.
 
      
#434 PostWysłany: 16 Kwi 2020 10:51 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
Dziś wreszcie informacja, ale dziwna, bo anulacja części lotu wynikła ze zmiany przesiadki z Montrealu na Toronto, a oni to podciągneli pod epidemię. Niestety oferują zmianę rezerwacji za dopłatą różnicy w cenie, co zupełnie się nie opłata lub zwrot pieniędzy do 12 miesięcy. O dziwno nic o voucherze. Nie wiem jak to się ma do obecnej polityki aircanada, która pozwala na bezpłatną zmianę rezerwacji lub właśnie voucher. :? Wygląda na jakiś podstawowy mail nie mający nic wspólnego z polityką konkretnej linii lotniczej.

Your flight(s) have unfortunately been affected by the extraordinary situation with Covid-19. Due to the airline’s changes you can no longer travel as planned on your original itinerary. Some airlines have adopted more flexible ticket rules and it is now possible to make changes to your flight tickets. Please note that the total price for your ticket(s) may change depending on your choices (including any difference in tax, price and fee’s of the airline and us).

If you would like to rebook your existing ticket(s) form. Date changes are permitted only with the same airline and for the same route. Once we receive your answer we will send you an email with the alternative flights along with a payment link.

If you would still like to cancel your ticket(s), please use this link.

Note that the airline only offers partial refund or a limited tax refund. Fees may apply and some additional services may not be refunded. Due to the extraordinary situation, the refund time frame is extremely long. With some airlines it may take up to 12 months to receive the refund. If the refund request is granted by the airline, we will process your payment in accordance with the airline’s policy and our Terms and Conditions. The refund amount will be paid out to your original form of payment.

Depending on the airline of your booking and the then-current airline rules and policies, there might be other options available for your booking. The airlines' rules and policies change constantly and some airlines have suspended their operations. For more detailed information about your flight options please visit the airline’s website. We kindly advise you to frequently visit our website for general information on the Covid-19 situation’s impact on travel and any fees that may apply.

As date changes and cancellations are allowed only before the original date of departure, please make sure to reply to this email no later than 24h after receiving it.

We thank you for your patience and understanding during this challenging time.

Kind regards,
Your Travel Agency
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#435 PostWysłany: 16 Kwi 2020 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Maj 2015
Posty: 51
Loty: 38
Kilometry: 138 005
Dostałam takiego samego maila przed świętami (anulowany lot z dealu do BOS) wypełniłam formularz z linku o zwrot i czekam Dodzwonić się do nich pewnie oli tak nie da a AirCanada kieruje do pośredników..
Ten maila oraz formularze z linków były dziwne ale może chcą na szybko przefiltrować ile osób będzie chętnych na przebookowanie a ile na zwrot. Albo porostu liczą na to, że ludzie nie orientują się w polityce bezpłatnych zmian w poszczególnych liniach i chcą naciągnąć na zmianę z dopłatą przez nich ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 16 Kwi 2020 11:19 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
@gemmab Po wejściu w link pojawiają się konkretne kwoty do zwrotu, czy tylko ogólny wniosek? AirCanada daje tylko Vouchery na 24 miesiące a nowe rezerwacje z voucherem pewnie wymagają dopłaty. Czy da się w ogóle przebukować dealowe bilety na późniejszy termin bez dopłaty? Ktoś próbował?

Terms and conditions
You must use your future flight credit for travel within 24 months of your flight cancellation date
Tickets must have been purchased directly from Air Canada, Kayak, Google Flights, Skyscanner or through your travel agent for travel on or after March 1, 2020.
Air Canada tickets can be identified by a 13-digit ticket number beginning with Air Canada’s code “014”. Tickets issued by other airlines with a different carrier code (ticket numbers not beginning with “014”) are subject to the waiver policy of the other airline.
[When booking a new flight with your flight credit, any fare difference will apply if the new flight is more expensive. If the new flight is less expensive, any residual value resulting from a lower fare will be lost.
Exceptions may apply per government regulations
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#437 PostWysłany: 16 Kwi 2020 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Maj 2015
Posty: 51
Loty: 38
Kilometry: 138 005
Żadnych kwot ani nic. Ten link prowadził do jakiegos zabytkowego formularza Uzupełniało się tylko numer rezerwacji nazwisko pasażera datę wylotu, maila było też okienko do wpisania (samemu) powodu anulacji i już... Potem dostałam takie info na maila

 Sir/Madam,

Thank you for writing to us at Etraveli – we have now received your confirmation XXXXXX to cancel your booking. Please note that this is an automatically generated e-mail.

Due to the extraordinary situation with Covid-19 and as all our customers are reaching out to us, we are facing an extraordinarily high number of customer contacts while many of our service centers are strained by government lockdowns. While we need to prioritise case handling, we ask you to allow us to support the most urgent inquiries first.


If you have an active case with us then there is no need to reach out to us again, since we will proceed with the current cancellation request as per your confirmation and will update you with an email.


Thank you in advance for your understanding
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#438 PostWysłany: 16 Kwi 2020 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Maj 2015
Posty: 51
Loty: 38
Kilometry: 138 005
A jeśli chodzi o przebookowanie to wydaje mi się że ciężko będzie znaleźć nowy termin w takiej samej cenie żeby nie musieć dopłacać.. Bezpłatna zmiana dla mnie oznacza brak opłaty za czynność a nie za różnice w cenie... W Lufthansie Pan na infolinii powiedział że jeśli wybiorę przebookowanie to będę musiała dopłacić różnicę w cenie (jeśli będzie a wydaje mi się to więcej jak pewne -przeciez muszą jakoś odrobić straty) oraz muszą lecieć te same osoby co w pierwotnej rezerwacji.... W mojej sytuacji ustalić nowy termin dla 4 różnych osób graniczy z cudem więc poprosiłam o zwrot...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#439 PostWysłany: 21 Kwi 2020 20:14 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2169
srebrny
Jakieś podpowiedzi jak przygotować się do chargeback w gotogate przy płatności revo?
Lot 29/04 linia ET - ET na swojej stronie podaje info ze oferują przesuniecie lotu lub voucher na loty, gotogate ma info ze jeżeli maja pomoc mi anulować lot to potrącają 30E/rezerwacja ale nie mogą zaoferować niczego innego niż pośrednik.
Wystarcza tylko próby połączenia się telefonicznie ? Próbować teraz czy czekać do tych regulaminowych 6 dni przed wylotem ? Pisać jakiegoś maila i go również załączyć ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#440 PostWysłany: 21 Kwi 2020 23:19 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3571
złoty
gemmab napisał(a):
Żadnych kwot ani nic. Ten link prowadził do jakiegos zabytkowego formularza Uzupełniało się tylko numer rezerwacji nazwisko pasażera datę wylotu, maila było też okienko do wpisania (samemu) powodu anulacji i już... Potem dostałam takie info na maila

I agree to proceed with cancellation of my entire booking regardless the refundable amount or any other solution provided by the airline.
I agree to above*

If you do not agree please send us your request through our Contact us page


Tylko ten formularz jak rozumiem pozwala wyłącznie na zaakceptowanie warunków zwrotu zaproponowanych przez linię lotniczą, czyli de facto vouchera, albo bliżej nieznanych opłat za anulację.
Chcąc walczyć o zwrot pieniędzy nie można z niego skorzystać? Dobrze rozumiem?

Cały formularz poniżej :
I agree to proceed with cancellation of my entire booking regardless the refundable amount or any other solution provided by the airline.
I agree to above*
If you do not agree please send us your request through our Contact us page
Contact information
Name*
E-mail*
Telephone number
Booking number*
Order number
Departure date*
...Please state your primary airline*
Message to customer service
Describe your query as precisely as possible
If the information I have provided contain any so called special categories of personal data (for example information concerning my health), I hereby consent to the handling of such data (including the necessary sharing with other parties to fulfill my request). I can read more about the personal data handling and on how to withdraw my consent here.

I agree*
AbortSend
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 630 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group