Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 630 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 10 Wrz 2020 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1196
Loty: 399
Kilometry: 662 743
srebrny
Oni nie odpowiadają na maile. Ja się dodzwoniłam się na polską infolinię 22 116 81 21 i czekałam na połączenie tylko kilka minut, więc warto próbować.
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#462 PostWysłany: 10 Wrz 2020 12:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
@maginiak dziękuję pomogło - ta droga (i ten nr telefonu) nadal działa. Również trwało to kilka minut (może kilkanaście) i wniosek o refund został przyjęty. Pozdrawiam.

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 10 Wrz 2020 14:24 

Rejestracja: 15 Wrz 2014
Posty: 108
Loty: 213
Kilometry: 626 131
Gotogate należy do Etraveli Group
Polecam te dwie grupy na FB:
https://www.facebook.com/groups/499826257360191/
https://www.facebook.com/groups/495207658034207/

Mailowo można pisać:
support.gotogate@etraveligroup.com
customercare@support.pl.gotogate.com
mytripsupport@etraveligroup.com (ta sama grupa)

Albo prosto do CEO i innych dyrektorów:
mathias.hedlund@etraveli.com, claes.tellman@etraveligroup.com, mikael.ortelind@etraveli.com, henrik.wetterdal@etraveli.com, andreas.marquardt@etraveli.com, katja.kovala@etraveligroup.com, kristoffer.rengfors@etraveligroup.com


Ostatnio edytowany przez marcin.n, 10 Wrz 2020 16:22, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
puhacz uważa post za pomocny.
 
      
#464 PostWysłany: 10 Wrz 2020 15:34 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 79
Loty: 65
Kilometry: 124 210
Chciałem podzielić się moją historią covidową z Gotogate.

Bilet do USA z kilkoma przystankami ( LOT + Alaska Air ) na sierpień.

LOT długo nie chciał go odwołać chociaż wiadomo było że nie polecimy.
Alaska się twardo trzymała że będzie latać.

W końcu lipca gdy lot odwołał oficjalnie swoje loty zadzwoniłem do nich.
Czekałem kilkanaście minut.

Po krótkie rozmowie, skasowali loty Alaski powiedzieli że wystąpią o zwrot kasy za loty.
Co jakiś czas przychodził email o statusie sprawy.

Kasa po 6 tyg. na koncie ( suma niemała , bilet za 3 osoby ponad 10kPLN )
Pobrali jakąś opłatę manipulacyjną ( 30 EUR ? chyba )

Ogólnie byłem pod wielkim WRAŻENIEM a już mentalnie pożegnałem się z moimi pieniędzmi.
Tak więc dzwonić do nich i powinno być OK. Jedynie jakość połączenia była słaba

Michał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 10 Wrz 2020 15:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
marcin.n napisał(a):


Ze środkowego maila przychodzi autoodpowiedź, że zapytanie nie zostało przyjęte / zarejestrowane oraz link do podstrony z pomocą, więc można go spokojnie wykreślić. Ale i tak szacun, zwłaszcza za zebranie adresów wierchuszki :D Lubię takie akcje. Czy weryfikowałeś może skuteczność pozostałych adresów? Jeśli tak można by rozważyć wikipost…

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#466 PostWysłany: 10 Wrz 2020 16:26 

Rejestracja: 15 Wrz 2014
Posty: 108
Loty: 213
Kilometry: 626 131
Z pozostałych adresów zarówno dyrektorów, CEO, czy tamtych dwóch Customer Service - zwrotki nie ma (sam z nimi koresponduje w ostatnich dniach) bo mam około 7-8 rezerwacji na ok 50k PLN łącznie u nich, m.in. wiele odcinków z trasy RTW : WAW - SIN - SYD - VLI - HIR - NAN - TBU - APW - AKL - PPT - LAX - WAW.

Ostatnie dni piszę z nimi przez : mytripsupport@etraveligroup.com .
Odpowiadają mi w ciągu 24 godzin.
A do CEO i innych jak wysyłałem maila z complain to dostałem zwrotki, że odczytali.
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
Woy uważa post za pomocny.
 
      
#467 PostWysłany: 17 Wrz 2020 13:56 

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 483
złoty
A ja na oba te adresy:

support.gotogate@etraveligroup.com
mytripsupport@etraveligroup.com

Uzyskuję aotoodpowiedź: This email is no longer in use i przekierowanie do kontaktu na stronie GTG. @marcin.n, @puhacz też tak mieliście i mam się nie przejmować czy może coś się zmieniło w ostatnich dniach?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 17 Wrz 2020 15:25 

Rejestracja: 15 Wrz 2014
Posty: 108
Loty: 213
Kilometry: 626 131
Ja ostatni raz z nimi pisałem 10.09.2020 i wtedy też dostałem od nich odpowiedź z tych adresów.
Ale w ostatnich miesiącach miałem sytuacje, że inne ich adresy mailowe co wcześniej działały, nagle przestawały działać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#469 PostWysłany: 18 Wrz 2020 08:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
Woy napisał(a):
też tak mieliście i mam się nie przejmować czy może coś się zmieniło w ostatnich dniach?


Tak samo ale się nie poddawaj ;) bez większego trudu połączysz się z nimi pod numerem podanym przez @maginiak parę postów wyżej.

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 18 Wrz 2020 19:56 

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 483
złoty
Na infolinię dzwoniłem już klika razy, rzeczywiście czasem czeka się bardzo krótko. Tylko co z tego, skoro nie są w stanie przyspieszyć sprawy i potwierdzić bilet z linią lotniczą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#471 PostWysłany: 14 Paź 2020 11:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Po 7 miesiacach od anulowanego lotu LOT dostalam taka wiadomosc od Gotogate:
"Your refund request has been rejected for booking xxxx. This is because the amount repaid by the airline is lower than our handling fee."

Na szczescie dostalam chargeback z karty kredytowej w sierpniu i jak do tej pory nie zostal podwazony. Gdybym czekala na ten zwrot, to moje zgloszenie do ubezpieczenia podroznego nigdy nie mialoby pozytywnego zakonczenia, bo dalej nie znalabym kwoty zwrotu i kwoty handling fee i musialabym sie bujac pewnie kolejne miesiace, zeby dowiedziec sie jakie to byly kwoty i przekazac ubezpieczycielowi.

Kwote do chargeback dostalam przez telefon w lipcu, ale Gotogate nie chcialo jej potwierdzic na pismie.

Byla to moja jedyna stycznosc z tym OTA i ostatnia.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#472 PostWysłany: 05 Lis 2020 09:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2013
Posty: 100
Loty: 132
Kilometry: 207 882
Wczoraj, po ponad 7 miesiącach od anulowanego lotu do Japonii Finnairem, dostaliśmy od Go to gate zwrot kasy za bilety. Aż mi się wierzyć nie chce, że udało się tę sprawę pomyślnie zakończyć :D Wydaje mi się, że nawet nic nie potrącili, bo różnica wyszła tak niewielka, że chyba to tylko przewalutowania. Ostatecznie zadziałał kontakt przez infolinię, ostatnimi czasy faktycznie najłatwiej było się dodzwonić na tę polską.

Trzymam kciuki za wszystkich pozostałych czekających na zwroty!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#473 PostWysłany: 11 Lis 2020 10:17 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
Aga_podrozniczka napisał(a):
Po 7 miesiacach od anulowanego lotu LOT dostalam taka wiadomosc od Gotogate:
"Your refund request has been rejected for booking xxxx. This is because the amount repaid by the airline is lower than our handling fee."


Ten handling fee to w moim przypadku 30 GBP. Sporo, trzeba będzie o resztę jeszcze powalczyć. W każdym razie, zwrot głównej (większej) części należności nastąpił po 60 dniach od złożenia wniosku o refund (lot oryginalnie w AK).

p.
_________________
Moje relacje:


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 11 Lis 2020 15:50, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 11 Lis 2020 11:02 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
U mnie dobrowolnie nie oddali pieniędzy z dwóch rezerwacji.
Kilka e-maili i kilka rozmów telefonicznych również nie poskutkowało.
Dopiero chargeback zrobił swoje. Przyznam, że musiał interweniować Rzecznik Finansowy. Zwrot całości środków.
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
 
      
#475 PostWysłany: 11 Lis 2020 11:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
Niewykluczone, że wpływ na to mógł mieć sam przewoźnik i to czy zwracał pieniadze OTA. Z tego co wiem to AK oddawala pieniądze bez większych problemów.
@walerek z ciekawości - jaka to była linia u Ciebie?

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 11 Lis 2020 11:20 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Oni pieniądze oddali dużo wcześniej ale Gotogate trzymało ponieważ złożyłem chargeback. Taka informację dostałem od nich.

Pieniądze dostałem za rezerwację w LH. W sumie były dwie kwoty. Za podstawową rezerwację i dopłatę do zmiany. Udało się wyrwać obydwie.
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
 
      
#477 PostWysłany: 11 Lis 2020 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
puhacz napisał(a):
Aga_podrozniczka napisał(a):
Po 7 miesiacach od anulowanego lotu LOT dostalam taka wiadomosc od Gotogate:
"Your refund request has been rejected for booking xxxx. This is because the amount repaid by the airline is lower than our handling fee."


Ten handling fee to w moim przypadku 30 GBP. Sporo, trzeba będzie o reszte jeszcze powalczyć. W każdym razie, zwrot głównej (większej) częśći należności nastąpił po 60 dniach od złożenia wniosku o refund (lot oryginalnie w AK).

p.

Moj chargeback byl w lipcu/sierpniu i do tej pory GTG nie probowalo go odzyskac z powrotem, wiec byc moze odpuszcza.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 11 Lis 2020 15:53 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@Aga_podrozniczka

Najlepiej jak byś miała informację z banku o zakończeniu sprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 11 Lis 2020 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Zlozylam wniosek online, nie dostalam zadnego potwierdzenia mailem, ani w innej formie kontaktu, a potem pojawily sie pieniadze na karcie. Zero komunikacji z banku w tej sprawie.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#480 PostWysłany: 27 Lis 2020 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2014
Posty: 1
Loty: 174
Kilometry: 410 692
Gdzie składaliście wniosek online o zwrot środków ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 630 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group