Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 716 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 36  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 16 Mar 2020 12:26 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1101
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Chcesz lecieć w C :) Jesteś zainteresowaną stroną...
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kreta all inclusive od 2097 PLN ☀️💙 Tydzień w 4* hotelu z parkiem wodnym 🌊🏊 Kreta all inclusive od 2097 PLN ☀️💙 Tydzień w 4* hotelu z parkiem wodnym 🌊🏊
Teneryfa all inclusive za 2449 PLN🍹🍴 Tygodniowy relaks na Wyspach Kanaryjskich 🌴☀️ Teneryfa all inclusive za 2449 PLN🍹🍴 Tygodniowy relaks na Wyspach Kanaryjskich 🌴☀️
#202 PostWysłany: 16 Mar 2020 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
Mam propozycję do @Washington i innych z Administracji, by może utworzyć w Luźnych Gadkach nowy wątek, np. "Wpływ koronawirusa na branżę lotniczą" (czy jakoś w tym stylu) i przenieść tam cześć wpisów z tego wątku, ale jako pierwszy dać tam dzisiejszy wpis @Tulio w wątku o informacjach prasowych (wspomniany przeze mnie nieco wyżej).

Edit: no, chyba że po prostu temat do rozwinięcia w wątku ogólnym o koronie, choć tam to już się czeluść zrobiła ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 16 Mar 2020 12:31 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9862
Loty: 1080
Kilometry: 1 068 671
platynowy
Wracając do dyskusji o zdążeniu lub nie - niedawno miałem dolot LH do Dublina, skąd miałem dzień później wylot do Afryki.
Teoretycznie luz zupełny, ale właśnie nadciągał huragan i Lufa odwołała wszystko swoje loty do Irlandii w ten i kolejny dzień, zresztą praktycznie jako jedyna linia.
Tylko dzięki sprzyjającemu biegowi zdarzeń udało mi się ostatecznie do Afryki polecieć mimo iż nie dotarłem do Dublina.
Dlatego nie wyobrażam już sobie planowania przed lotem długodystansowym zapasu 2 lub 3 godzinnego, szczególnie w porze jesienno-zimowej, kiedy wszystko się może zdarzyć.
Ale nawet latem miałem przypadek, kiedy powinienem był lecieć wieczorem z Gdańska by złapać kolejny lot z W-wy przed południem. Ostecznie zdążyłem na styk biorąc pierwsze Pendolino z rana.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#204 PostWysłany: 16 Mar 2020 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 817
Loty: 69
Kilometry: 196 395
Zbanowany
brzemia napisał(a):
Ja pojadę autem.


Podobne ryzyko.
Weź koło zapasowe i klucze. Większość współczesnych samochodów ma tzw zestawy naprawcze ;)
_________________
Jak żyć, to nie jako widz
Góra
 Profil Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
      
#205 PostWysłany: 17 Mar 2020 02:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2785
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
Wchodzę do aplikacji Air France na telefonie, aby zobaczyć czy wszystko w porządku z moją rezerwacją. Na czerwono pojawia się informacja, że za darmo mogę zmienić swój lot. Myślę, ok ale pewnie jest dopłata do normalnej ceny taryfy a nie za darmo, gdy EF jeszcze działał... Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że jednak za 0 zł a wybór jest jeszcze większy niż w sobotę! Sprawdźcie swoje rezerwacje ponownie :)

edit: Nie trzeba w aplikacji, działa również w KLM ;)
Niestety zmiana destynacji nie wchodzi w grę (chyba że źle szukałem) ale ze względu na COVID-19 jest oczywiście możliwość zmiany dat (nie wiem w jakim zakresie).

Zastanawiam się czy zmienić na lot późniejszy, aby zdążyć do BUD pociągiem (mam spod domu) ale wtedy będzie 777-300 KLM a tam Business nie wygląda tak dobrze jak w A330-300 Delty (układ 2+2 zamiast 1+2+1).
Czy ktoś może doradzić który lepszy?

@SPLDER
Zobacz czy możesz zmienić swoje bo z tego co czytałem byłeś średnio zadowolony ;)

Załączniki:
bus.png
bus.png [ 32.21 KiB | Obejrzany 790 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#206 PostWysłany: 17 Mar 2020 05:53 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3461
srebrny
Ogólnie jestem zadowolony z lotu w delta one na A330, natomiast chętnie bym zmienił o tyle, że mam 9h lot TATL w biznesie, a następnie 5h w first w USA - wolałbym wydłużyć odcinek TATL i skrócić ten w USA. Zdaje się że przesiadki na zachodnim wybrzeżu są niedostępne .

Mogę zmienić loty, ale wybór jest tylko do 17 stycznia - a oryginalna podróż rozpoczyna się 23. Zobaczę czy za tydzień (o ile jeszcze bilety nie będą skasowane) ten okres się wydłuży.


Nie mam doświadczeń osobistych, bo ze Sky Team mi nie jest "po drodze" ale z recenzji wynika, że Delta to zdecydowanie lepszy wybór.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
 
      
#207 PostWysłany: 17 Mar 2020 08:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 650
Loty: 146
Kilometry: 358 646
niebieski
U mnie za zmianę życzą sobie od 8500PLN do nawet 15000PLN
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#208 PostWysłany: 17 Mar 2020 08:32 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 595
niebieski
to może ja rówież zapytam co byście bardziej polecili na locie TATL: czy lot w biznesie AF obsługiwanym przez Boeing 777-300 czy w biznesie Delty Airbus A330-300 ? (chyba w obydwu jest układ (1-2-1) ?

btw na powrocie mam 777-200 w AF , na stronie AF pokazuje 1-2-1 a na Seat Guru 2-3-2, to możliwe zeby ten drugi rozkład siedzeń był prawdziwy ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 17 Mar 2020 09:17 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
U mnie kazda zmiana 5000pln/osoba
Ma szczęście jeszcze przez weekend zmienilem sobie z 380 na 777-300 bo C w 380 to taka lepsze premium economy w A380 AF
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#210 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12076
HON fly4free
@Zjadacz
Są 4 wersje 777-200ER w AF
2-3-2: https://www.seatguru.com/airlines/Air_F ... -200_B.php
1-2-1: https://www.seatguru.com/airlines/Air_F ... -200_C.php
1-2-1: https://www.seatguru.com/airlines/Air_F ... -200_E.php
1-2-1: https://www.seatguru.com/airlines/Air_F ... -200_F.php
Góra
 Profil Relacje PM off
Zjadacz uważa post za pomocny.
 
      
#211 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3449
HON fly4free
U mnie (niestety) w dwóch przypadkach po rezerwacji w szczegółach wyświetliła mi się konfiguracja 2-3-2...


Ostatnio edytowany przez Garmond, 17 Mar 2020 10:54, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2785
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
W takim razie u mnie możliwość całkowicie darmowej zmiany wynika chyba z faktu, że podróż mam zaplanowaną na 11 czerwca? (COVID-19, chociaż w warunkach mają podróż do końca maja) Na FF czytałem, że też co najmniej jedna osoba może za darmo zmieniać loty.

Próbowałem nawet na środek lipca - po kilka darmowych możliwości do wyboru ale tylko kombinacja KLM/DELTA (AF zawsze z dopłatą).

Co ciekawe w KL/AF po jednym odcinku wewnątrz US mimo klasy rezerwacyjnej I/J pojawia mi się opis klasy jako "economy" chociaż na stronie Delty to First (czyli oczywiście ich business) i miejsca mam wybrane w business.

@Zjadacz
2-3-2 to układ Premium Economy. Co prawda nie znam się za bardzo ale nie spotkałem się z klasą biznes o takiej konfiguracji ;)
Patrzysz więc na Y+.


Ostatnio edytowany przez monroe, 17 Mar 2020 10:58, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#213 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:52 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1350
platynowy
monroe napisał(a):
2-3-2 to układ Premium Economy. Co prawda nie znam się za bardzo ale nie spotkałem się z klasą biznes o takiej konfiguracji ;)
Patrzysz więc na Y+.

Niekoniecznie. Ja pierwotnie miałem odcinek CDG-ATL w B77W (AF682) i patrząc na miejsca do wyboru, miałem właśnie układ 2-3-2. Z tego powodu zresztą zmieniłem na DL CDG-JFK (AF3628) z układem 1-2-1.
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe uważa post za pomocny.
 
      
#214 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:52 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
Jak widać po przykładzie AF nie kazdy biznes jest taki sam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2785
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
@aeonflux
Fakt, masz rację, sorry. Widzę, że w ich niektórych B777 jest jeszcze taki układ siedzeń... :o
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 17 Mar 2020 10:58 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1350
platynowy
To moja pierwsza przygoda z C, ale już zdążyłem się przekonać że "starsze" modele/warianty niemal zawsze oferują cztery siedzenia w rzędzie, podczas gdy nowe, np. B777-300ER, są już znacznie bardziej upakowane. To by się zgadzało z trendem "dewaluacji" układów C/F w liniach z USA.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:29 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
Te 2-3-2 772 AF to tylko kilka egz i w tym roku podlegają wymianie kabiny (jeden już ma wymienioną); AF używa ich głównie do obsługi swoich "kolonialnych" krajówek ex ORY. Do USA raczej się nie pojawiają, a jeśli to bardzo sporadycznie.
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
 
      
#218 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:40 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1350
platynowy
W takim razie miałem "szczęście" - na AF682 dostałem do wyboru jak poniżej. Lot w grudniu, więc wiele mogłoby się pewnie jeszcze zmienić :)

Załączniki:
AF777300.PNG
AF777300.PNG [ 73.77 KiB | Obejrzany 448 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2785
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
@marek2011
Czyli jednak głównie po 4 siedzenia w rzędzie?
Właśnie patrzyłem na różne linie i z tego co mi się wydaje trend jest jednak 2+2 lub 1+2+1 nawet w B777 ale mogę się mylić ;)

Miałeś okazję lecieć w C w KL/AF/DL? Jeśli tak to które wg Ciebie lepsze?
Czytałem kilka opinii i są w sumie różne.. :?

Ja mam lot powrotny w A330neo w ich nowych Suites i to zostawię ale zastanawiam się nad zmianą DL A333 (1+2+1) na KL B773 (2+2).


Ostatnio edytowany przez monroe, 17 Mar 2020 11:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:43 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
Do grudnia to się jeszcze 15 razy może zmienić , także na gorsze w stosunku do wybranych teraz typów samolotów w DL czy AF - KL jest stabilny produktowo, wszystkie samoloty mają nowe kabiny , chociaż ich układ nie jest wszędzie identyczny.

@monroe:

Ja wolę zdecydowanie KL, AF ma słabą obsługę i soft produkt też IMO, kabiny nowe są za to dość solidne w układzie 1-2-1 (KL ma głównie 2-2-2, z wyjątkiem 787, tam też 1-2-1. Ale jeśli nie lecisz sam, to kabina KL jest bardzo fajna dla dwóch osób). DL ma ogromny mix kabin od słabych bo bardzo fajne, z obsługą jest jak się trafi, w tamtym roku DL poprawiła też serwis pokładowy. Ale generalnie nie tak źle, jak niektórzy amerykańskie linie malują.
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
monroe uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 716 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 36  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group