Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1341 PostWysłany: 22 Mar 2016 09:58 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 17
Jeśli płatność będzie w koronach, to wówczas zapłaciłbym kartą dolarową, bo wówczas przelicznik będzie korona-dolar po dobrym kursie Mastercarda.

Płacąc kartą euro miałbym przewalutowanie korona-dolar po kursie banku i dalej dolar-euro po kursie Mastercard.

Karta euro nadaje się tylko do płatności w Euro, a karta dolarowa w dolarach i pozostałych walutach.

I nie za bardzo rozumiem to zdanie:

> Euro to nie jest lokalna waluta w Czechach, więc moim zdaniem płatność w koronach zostanie
> przewalutowana na euro.

Dlaczego tak sądzisz?
Góra
 Profil Relacje PM off
jobi lubi ten post.
 
      
Weekend w Barcelonie za 689 PLN😍 😎 Loty (sobota-niedziela) i hotel w centrum Weekend w Barcelonie za 689 PLN😍 😎 Loty (sobota-niedziela) i hotel w centrum
Egipt: 5* all inclusive w Hurghadzie 🌴🏊‍♀️ 7 dni nad Morzem Czerwonym za 2564 PLN Egipt: 5* all inclusive w Hurghadzie 🌴🏊‍♀️ 7 dni nad Morzem Czerwonym za 2564 PLN
#1342 PostWysłany: 22 Mar 2016 10:57 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1189
Loty: 146
Kilometry: 290 982
niebieski
Pewności co do swojej teorii nie mam, wydaje mi się, że płaciłem za coś w szwedzkich koronach kartą dolarową i miałem właśnie podwójne przewalutowanie...

Możesz mieć rację, że nastąpi pojedyncze przewalutowanie z korony na dolara.
Ale wtedy chyba identycznie działa płatność kartą eurową - pojedyncze przeliczenie z korony na euro?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1343 PostWysłany: 22 Mar 2016 11:29 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 17
A jaką kartą płaciłeś?

Bo, przynajmniej z tego, co wyczytałem, to ten Aliorowy Mastercard jest kartą, której walutą (jeśli się nie płaci w walucie karty) jest dolar.

Czyli płacąc w innej walucie kartą dolarową, przewalutuje mi bezpośrednio z waluty na dolar, i to po dobrym kursie (MC ma dobre kursy).
A płacąc eurową, przewalutuje z korony na dolar, a potem na euro.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1344 PostWysłany: 22 Mar 2016 15:11 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 17
W kwestii płatności - napisałem do hotelu, odpisali, że będę mógł zapłacić w euro lub koronach, tak jak sobie zażyczę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1345 PostWysłany: 24 Mar 2016 15:26 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 230
niebieski
Cześć,
Mam pytanie - moja karta została obciążona kwotą za nocleg. Zgodnie z rezerwacją nocleg opłacałem w hostelu na miejscu gotówką. Po ilu mniej więcej dniach od wymeldowania mogę się spodziewać odblokowania kwoty z konta przez booking.com?
Wymeldowałem się w poniedziałek, a niestety kwotę mam nadal zablokowaną na koncie i nie wiem czy powinienem się martwić ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1346 PostWysłany: 24 Mar 2016 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1105
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
Miałem podobną sytuację - płaciłem gotówką na miejscu w Londynie, a z karty pobrano połowę kwoty - niby miała być zdjęta po kilku dniach. Rachunek dostałem dopiero przy wyjeździe - musiałem się dopominać - i wtedy zwrócili mi gotówkę - podobno były problemy z wycofaniem blokady :twisted: /?/ - odnoszę wrażenie, że jakbym się nie dopominał, zapłaciłbym podwójnie. Na karcie Raiff. z reguły blokady schodzą mi po tygodniu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1347 PostWysłany: 24 Mar 2016 16:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4191
blazejdaw napisał(a):
Po ilu mniej więcej dniach od wymeldowania mogę się spodziewać odblokowania kwoty z konta przez booking.com?
A jaką dostałeś wiadomość z booking.com po zgłoszeniu im tego?
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1348 PostWysłany: 24 Mar 2016 17:06 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 230
niebieski
Czekam na odpowiedź ze strony (mail wysłany wczoraj). Zobaczymy co odpiszą, poinformuje jak rozwinie się sytuacja, aby zostawić informacje na przyszłość dla innych użytkowników z ewentualnymi podobnymi problemami.

UPDATE:

Wszystko dobrze się skończyło, booking.com po paru dniach od wymeldowania odblokowało kwotę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1349 PostWysłany: 26 Mar 2016 22:45 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
Pewnie podobny problem pojawił się już w tym temacie, ale wybaczcie, ciężko przejrzeć ponad 60 stron postów.

6 dni temu zarezerwowałem sobie apartament na dość odległy termin (jesień 2016). Cena bardzo okazyjna. Dzisiaj dostałem maila od bookingu, że cena wynika z błędu, że w rzeczywistości jest prawie 7x większa, ale oferują mi nocleg w kwocie 4x większej niż mam na rezerwacji. Jak się zachować? Negocjować czy odpuścić temat?
Mam jeszcze inne, zapasowe rezeewacje, więc nie będę zbyt stratny, ale najciekawsze jest to, że w momencie gdy zarezerwowałem ten apartament, to na bookingu pojawiła się informacja, że ten obiekt nie jest już dostępny w tych dniach. Teraz jak wchodzę na ten obiekt (nadal mam rezerwację na koncie) to pokazuje, że ten obiekt jest wolny w tych dniach za TAKĄ SAMĄ cenę za jaką ja zrobiłem rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1350 PostWysłany: 26 Mar 2016 23:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@Norday Jeżeli obiekt w twoim terminie jest nadal dostępny w"okazyjnej" cenie to zrób nową rezerwację a tamtą odpuść i czekaj na reakcje ze strony booking.Tym sposobem będziesz miał lepszą pozycję do ewentualnych negocjacji bo mimo wykrycia błędu nadal go nie poprawili.Potraktuj to raczej jako zabawę bo szansa uznania jest znikoma zwłaszcza,że termin odległy.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1351 PostWysłany: 26 Mar 2016 23:51 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
@miriam
Próbowałem, ale wygląda to na błąd w aplikacji mobilnej (wcześniej rezerwację dokonywałem ze zwykłej strony). Po kliknięciu "rezerwuj" pokazuje się na ułamek sekundy ekran ładowania, a potem nic. Na zwykłej stronie nie pokazuje dostępności tego apartamentu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1352 PostWysłany: 27 Mar 2016 00:04 

Rejestracja: 17 Lut 2014
Posty: 1440
Loty: 8
Kilometry: 22 290
niebieski
możesz śmiało robić nową rezerwacje. Skoro się w ten sposób odezwali to jest to błąd ( dość często się zdarzają) i poprostu jak nie przyjmiesz ich porpozycji to anulują Ci nocleg. 0 szans na ugranie czegokolwiek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1353 PostWysłany: 28 Mar 2016 12:00 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 158
Komedii ciąg dalszy.
Odpisałem grzecznie, cytując ich regulamin, że mamy umowę prawnie wiążącą, że hotel ponosi odpowiedzialność za ceny pojawiające się na bookingu (wg instrukcji z przypiętego postu). Niestety nie chcieli zejść z ceny, więc uprzejmie podziękowałem i zrezygnowałem z rezerwacji.
W momencie gdy dostałem maila z informacją o odwołaniu rezerwacji od razu sprawdziłem jaką cenę sobie zażyczyli za nocleg na takich samych warunkach, w tym samym terminie. Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem cenę niższą o 28% od tej super atrakcyjnej, oferowanej w ramach rekompensaty za błąd.
Oczywiście zrobiłem rezerwację. Ciekaw jestem czy ponownie do mnie napiszą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1354 PostWysłany: 28 Mar 2016 13:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Wydaje mi się,że ta cena ma szanse się utrzymać z racji tego,że od pierwotnej z błędem jest kilkakrotnie wyższa,ale tak naprawdę z bookingiem nigdy do końca nic nie wiadomo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1355 PostWysłany: 29 Mar 2016 23:42 

Rejestracja: 29 Mar 2016
Posty: 11
Mam podobny problem, co dwa posty wyzej.
Zarezerwowalam hotel, z opcja platnosci na miejscu. Dopiero pozniej zauwazylam ze z tego miejsca nie dotre na czas na poranny lot powrorny. Zarezerwowalam wiec na te noc hotel blizej lotniska, chcialam zmienic date wymeldowania z hotelu "glownego", a tam informacja ze moge jedynie odplatnie anulowac rezerwacje. Czy jesli ja anuluje, to hotel lub booking.com beda mnie scigac?
Nie podawalam nigdy nr karty na tej stronie.
prosze o pomoc i przepraszam za brak polskich znakow
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1356 PostWysłany: 30 Mar 2016 00:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@kma Poczytaj temat Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia w okolicach str. 55-58 były poruszane podobne problemy. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
kma uważa post za pomocny.
 
      
#1357 PostWysłany: 30 Mar 2016 10:16 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 116
Loty: 22
Kilometry: 56 054
Szybkie pytanie. Mam KK w CitiBanku. Dokonałem rezerwacji hotelu Seri Resort na Gili Meno z płatnoscią na miejscu. Dokonali jednak preautoryzacji karty (przynajmniej tak mi się wydaje). Pobrali kwotę Rp 10 641 456 (kwota rezerwacji) co w przeliczeniu powinno wyniesć 3 015 zł. Zniknęło jednak 3237,57 zł. Za co ta dopłata/prowizcja?

Teraz najważniejsze pytanie. Termin spłaty karty mam 1 kwietnia. Kartę muszę oczywiscie spłacić, jednak co się stanie, jezeli hotel po 1 kwietnia odmrozi moje srodki ? Będę miał tak duża nadpłatę ? Kartę mam od niedawna, nigdy nie spotkałem się z sytuacją, gdzie termin spłaty nałożył się praktycznie z preautoryzacją.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1358 PostWysłany: 30 Mar 2016 10:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@Bankers
1) hotel wziął tyle co chciał, za pewne, czyli ta wartość w rupiach (?) a ile z tego było złotówek to już kwestia Twojego banku.
2) musisz spłacić tyle ile masz na ostatnim wyciągu. tam tej blokady jeszcze nie ma, prawda?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Bankers uważa post za pomocny.
 
      
#1359 PostWysłany: 30 Mar 2016 11:06 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 116
Loty: 22
Kilometry: 56 054
5 marca dostałem wyciąg, na nim kwotę X, którą spłaciłem. 1 kwietnia mija termin spłaty, który teoretycznie jest spłacony nie licząc zapłaty za hotel. Na tą chwilę rzeczywiscie widnieje: kwota do zapłaty 0 zł. Więc nie muszę uregulować zapłaty za hotel do 1 kwietnia ?mimi iż wtedy mija termin spłaty za kartę ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1360 PostWysłany: 30 Mar 2016 11:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Jeśli masz wątpliwości to infolinia citi działa chyba dość dobrze :)
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group