Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 12 Sty 2022 22:05 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1217
niebieski
AC mocno traci na jakosci od jakiegos czasu. Mialem kupiony u nich bilet do Kostaryki z krotkimi przesiadkami w obie strony, po czym zmienili rozklad tak, ze trzeba bylo na locie tam i z powrotem nocowac w Kanadzie. Wszystkie prosby o pokrycie kosztow dodatkowych noclegow zlali i nie pozostalo mi nic innego jak oddac bilet. Tylko przez to musialem kupowac bilet w innej lini lotniczej, na 3 tyg przed wylotem i za chora cene. Od tego momentu trzymam sie z dala od AC.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#162 PostWysłany: 13 Sty 2022 13:04 

Rejestracja: 10 Mar 2016
Posty: 88
Nie wiem, czy ja mam takiego pecha do tej linii, czy co, ale na kolejnym rejsie trafiła mi się cabin crew psychopatka xD odwalała takie akcje, że jak najpierw zapytałem o możliwość upgrade do biznes, to zarzuciła, że podszedłem do niej, bo jest kobietą (?) xD potem się przypierdzielała, że za długo piję, nie mam maski między łykami, źle zapiąłem pas (ok. 150 lotów rocznie xD) wystawi mi mandat na 5000CAD za niestosowanie się do poleceń, aż w końcu cierpliwość mi się skończyła i wezwałem szefa pokładu, który od razu wiedział, o kogo chodzi, odsunął ją do końca rejsu od obsługi klientów, przeprosił mnie i wymienił osobę w premium. Nowy crew był super przyjazny i powiedział, że w ciągu sześciu lat w firmie pierwszy raz z nią leci, ale wśród cabin crew AC już o niej wcześniej każdy słyszał, a on sam czuje się niekomfortowo z nią pracując. Na jej nieszczęście trafiła tym razem na Polaka i dziś piszę maila do CEO Air Canada z nadzieją, że rejs powrotny do Toronto będzie jej ostatnim w karierze.
Góra
 Relacje PM off
Oszukani uważa post za pomocny.
 
 
#163 PostWysłany: 13 Sty 2022 17:46 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 486
niebieski
Tak, mail do CEO z pewnością sprawi, że pracownica zostanie zdyscyplinowana XD
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#164 PostWysłany: 13 Sty 2022 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6568
HON fly4free
Kto wie, może pod wdzięcznym nickiem @batq kryje się Justin Trudeau, który po prostu nigdy nie przyznawał się do słowiańskich korzeni :D
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
lataczuk uważa post za pomocny.
 
 
#165 PostWysłany: 13 Sty 2022 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1029
Loty: 319
Kilometry: 507 446
srebrny
batq napisał(a):
Na jej nieszczęście trafiła tym razem na Polaka i dziś piszę maila do CEO Air Canada z nadzieją, że rejs powrotny do Toronto będzie jej ostatnim w karierze.


Na nasze szczęście trafiła tym razem na Ciebie a Ty zrobisz z nią porządek w imieniu całego narodu!
Góra
 Relacje PM off  
 
#166 PostWysłany: 13 Sty 2022 20:42 

Rejestracja: 10 Mar 2016
Posty: 88
@potylika @tropikey @maginiak

Rozumiem, że Wam nie przeszkadzałoby bycie tak traktowanym - co kto lubi ;) mi to przeszkadza i w związku z tym reaguję. Tak się składa, że również prowadzę firmę i gdyby taka rzecz przytrafiła się u mnie, to pracownik byłby zwolniony. Może ich CEO się przejmie, może nie, ale podejmuję działanie, zamiast siedzieć z założonymi rękoma, jak większość malkontentów w tym kraju.
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
 
#167 PostWysłany: 13 Sty 2022 20:46 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1603
niebieski
Co prawda miałem styczność z Air Canada i była taka powiedzmy "neutralna", ale podejście czysto kpiące z kogoś, kto - de facto - chce, aby NAM WSZYSTKIM żyło się lepiej, uskuteczniając mocno i merytorycznie uzasadniony i rozwijający nas jako ludzi pozytywny krytycyzm, jest daleko... nieludzkie. I takie które absolutnie nie rozwija, tylko próbuje uskuteczniać status quo, bo "po co coś zmieniać", bo "nic ci się nie uda", bo "zdziwiasz" itd.
A potem ci sami - ostro narzekają. Ale dopiero jak ICH to spotka.
Ten sam mechanizm funkcjonuje w serwisach wielu marek - może przyjść 1000 klientów z tą samą usterką, a i tak ten 1001-wszy usłyszy, że "jest Pan pierwszy z taką reklamację". :shock: Czemu? Aby "wykazać", że to klient jest dziwny i osamotniony.

...a wiecie, że kiedyś ludzie stwierdzili, że "jednak jaskinia nie jest taka super"? I jednak poszli - mimo taki przeciwności w postaci "zniechęcaczy-cofaczy" - do przodu? Wiecie, że dzięki temu macie smartfony i internet, prawda...? Nie...?
No to trudno. :mrgreen: :lol:
Góra
 Relacje PM off
miszczu1987 lubi ten post.
 
 
#168 PostWysłany: 13 Sty 2022 20:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6568
HON fly4free
@batq: jedna rzecz, to godne pochwały zwrócenie uwagi na pokładzie (które z resztą - jak piszesz - przyniosło momentalnie skutek), a co innego pisanie maila do prezesa linii lotniczej (który - jak może mylnie zakładam - odpisze Ci palcami podwładnego, że im bardzo przykro, itd.).
Tu nie chodzi o jakieś naigrywanie się z Ciebie przez (w oczach @sanchopan) malkontentów, tylko o stosowanie środków efektywnych. Pierwszy z ww. taki był, a drugi (obym się mylił) należy raczej do kapiszonów. Piszę na bazie swoich doświadczeń, bo sam też wystrzeliłem kilka takowych :D


Ostatnio edytowany przez tropikey, 13 Sty 2022 21:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#169 PostWysłany: 13 Sty 2022 20:59 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1603
niebieski
5x napiszesz do Prezesa - i nawet tego nie przeczytają.
1x napiszesz do Prezesa - i coś się zmieni w całej linii.
Ten 1x jest warty tych 5x "kapiszonów". :D :D

Tak zmienia się świat. Na lepsze. ;) Wysiłkiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#170 PostWysłany: 13 Sty 2022 21:12 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 83
maginiak napisał(a):
batq napisał(a):
Na jej nieszczęście trafiła tym razem na Polaka i dziś piszę maila do CEO Air Canada z nadzieją, że rejs powrotny do Toronto będzie jej ostatnim w karierze.


Na nasze szczęście trafiła tym razem na Ciebie a Ty zrobisz z nią porządek w imieniu całego narodu!


Dowcip nie na miejscu. Policjanci na Florydzie mają takie hasło: "See something, say something". I w zgodzie z nim uważam, że należy dostarczać informacji zwrotnej każdorazowo, gdy usługa lub towar nie jest zgodny z naszymi oczekiwaniami (szczególnie, gdy cena usługi/towaru jest różna od nieistotnej). Dotyczy to również sytuacji, w których jestem przyjemnie zaskoczony in plus (ludzie chętniej piszą skargi niż pochwały, więc staram się to kompensować). Jak napisał @sanchopan - kropla drąży skałę nie siłą, lecz częstością padania. Nie wiem, czy @batq powinien pisać do samego CEO, ale na pewno do działu zajmującego się takimi sprawami (Customer Relations).
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
 
#171 PostWysłany: 13 Sty 2022 21:29 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1768
niebieski
Znajac zycie, to monitorowaniem ogolnie dostepnej skrzynki CEO zajmuje sie ogarnieta/ ogarniety asystentka/ asystent wiec taka wiadmosc powinna zostac odfiltrowana i przekazana do Customer Relations i ktos powinien na to jednak spojrzec.
Góra
 Relacje PM off  
 
#172 PostWysłany: 13 Sty 2022 21:31 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1751
srebrny
Niedawno dzwoniłem na infolinię M&M w sprawie zakupu biletu. Byłem bardzo miły, w przeciwieństwie do konsultantki. Chyba miała 'te dni', bo bardzo się czepiała, wbijała delikatnie szpilki. Styl rozmowy nie do końca przypadł mi do gustu, więc wreszcie zapytałem wprost:

"Nie ma Pani chyba dzisiaj dobrego dnia co?".

Konsultantka szybko wróciła na właściwe tory, rozmowa stała się milsza. Bądźmy ludźmi dla siebie, każdy może mieć słabszy dzień, gorsze chwile w życiu. Mail do CEO nie zawsze to dobry pomysł, tym bardziej że za wyjątkiem kurtuazyjnej odpowiedzi, nic nie zyskasz.

Jeżeli ktoś myśli, że w dobie COVID, braku ogarnietych pracowników na rynku pracy, braku zwyczajnie rąk do pracy, CEO zwolni stewkę, to mocno się myli. W firmie w której pracuję (parę tys. osób) pracownicy nie wylatywali za większe przewinienia, bo umówmy się że pracownik jest tak samo potrzebny jak i klienci.
Góra
 Relacje PM off  
 
#173 PostWysłany: 26 Sty 2022 02:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1349
Loty: 182
Kilometry: 299 644
niebieski
A wracajac do AC na longhaulu na co można liczyć ( mówie o sytuacji pocovidowej) podobnie jak Lufa, czy jednak serwis slabszy - mysle o economy
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#174 PostWysłany: 26 Sty 2022 04:25 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5372
Loty: 392
Kilometry: 793 575
Oni przed pandemią już byli przeciętni. Niewielkie pole do manewru.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#175 PostWysłany: 26 Sty 2022 09:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2193
HON fly4free
Nie jest źle.
Lot YUL - FRA (pomijając 3.godziny opóźnienia).
I brak śniadania: bo wg kapitana za duże turbulencje.
Posiłek vege + dokładka (nie robili problemu) w postaci pasty.
Napoje bezalkoholowe i alko w podstawowej wersji.[
img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220126/da7ab0a5b1133d3d5dae4000d3acb313.jpg[/img]
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#176 PostWysłany: 27 Sty 2022 13:36 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 109
Przymierzam się do zakupu biletów od AC. 2 osoby dorosłe, ale jeden bilet chce kupić w taryfie Basic (bez bagażu rejestrowanego) a drugi Standard (z bagażem rejestrowanym). Czy coś takie jest możliwe na jednej rezerwacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#177 PostWysłany: 27 Sty 2022 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 620
Loty: 142
Kilometry: 341 322
niebieski
@pilotbombowca Jak ma być na 1 rezerwacji to musi być ta sama taryfa. Możesz więc kupić 2x basic i dodatkowo dokupić bagaż albo zrobić 2 osobne rezerwacje
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
pilotbombowca uważa post za pomocny.
 
 
#178 PostWysłany: 27 Sty 2022 16:48 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 109
@Oszukani jak dokupić bagaż? Wziąłem 2 taryfy Basic i chciałem dokupić do jednego biletu bagaż, ale nie widzę takiej opcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#179 PostWysłany: 27 Sty 2022 16:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 620
Loty: 142
Kilometry: 341 322
niebieski
Ze strony Air Canada. Przy check in płacisz za bagaż

Załącznik:
Capture23.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
pilotbombowca uważa post za pomocny.
 
 
#180 PostWysłany: 05 Lut 2022 22:34 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 109
@Oszukani mam lot przez Frankfut (Lufthansa) a dalej AC. Kupowane na jednym bilecie. Czy muszę kupić osobno bagaż w Lufthansie i AC?AC kieruje mnie na stronę Lufthansy w celu zapoznania się z polityką bagażową itp. więc zastanawiam się jak będzie z tym bagażem i gdzie trzeba się będzie odprawić, na stronie Lufy czy AC?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], trunks oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group