Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 196 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 04 Lis 2014 21:07 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2189
złoty
Staram odszukać warunki przedłużenia statusu Gold po wejściu w życie nowych zasad.
Wiadomo że jest to 12000 mil + 4 loty Aegean lub 24000 mil i że trzeba to uzbierać w ciągu roku.
Pytanie brzmi czy trzeba to zebrać od momentu uzyskania statusu czy też od momentu wejścia w życie nowych zasad (24-11-2014). Mam nadzieje że to drugie, ale pewny nie jestem.
Znalazł ktoś gdzieś tą informację? Z tego http://www.newmilesandbonus.com/en#faq nic nie wynika.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych Wycieczka na Cypr za 1040 PLN. Loty z Radomia + hotel tylko dla dorosłych
#162 PostWysłany: 04 Lis 2014 21:13 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7924
HON fly4free
Od momentu uzyskania statusu, ale mając *G w starym M&B z dniem wejścia nowego M&B status zostanie przeniesiony więc pewnie będzie to rok od tej daty
Góra
 Profil Relacje PM off
tasma uważa post za pomocny.
 
      
#163 PostWysłany: 04 Lis 2014 21:16 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
tasma napisał(a):
Staram odszukać warunki przedłużenia statusu Gold po wejściu w życie nowych zasad.
Wiadomo że jest to 12000 mil + 4 loty Aegean lub 24000 mil i że trzeba to uzbierać w ciągu roku.
Pytanie brzmi czy trzeba to zebrać od momentu uzyskania statusu czy też od momentu wejścia w życie nowych zasad (24-11-2014). Mam nadzieje że to drugie, ale pewny nie jestem.
Znalazł ktoś gdzieś tą informację? Z tego http://www.newmilesandbonus.com/en#faq nic nie wynika.


W momencie wejścia w życie nowego programu, czyli 24 listopada uzyskasz w nim status gold ważny przez rok. Od tego czasu będziesz miał rok na spełnienie wymagań dot. utrzymania statusu.
Góra
 Profil Relacje PM off
tasma uważa post za pomocny.
 
      
#164 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
To tak naprawdę nie jest nigdzie podane i to sa zgadywanki najlogiczniejszej opcji. Nie jest wykluczone ze Golda przedłuża do takiej dart jak był (jest) teraz ważny m&b. Byłoby fajnie ale dużo bardziej prawdopodobne jest wlasnie ze utna wszystkim do roku


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
slaweko napisał(a):
Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy


Air Berlin przecież wchodzi do star aliance (bzdury napisałem). A A3 potrafi nie wchodzić nawet na lotnisku, ja ostatnio miałem problemy w LOT. Najwyżej trzeba potem wstecznie requestowac dopisanie.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez BrunoJ, 05 Lis 2014 09:18, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:22 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
BrunoJ napisał(a):
slaweko napisał(a):
Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy


Air Berlin przecież wchodzi do star aliance. A A3 potrafi nie wchodzić nawet na lotnisku, ja ostatnio miałem problemy w LOT. Najwyżej trzeba potem wstecznie requestowac dopisanie.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


Air Berlin do *A? Chyba jednak nie.
Natomiast ciekawe jest, że bardzo często na check-inie pytają o kod linii lotniczej (A3). Zdarzyło mi się to na 3 kontynentach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
A faktycznie. Cos mi sie pomieszało z tym *A. Albo kiedyś był. Co nie zmienia faktu ze A3 potrafi nie wchodzić w komputer przy checkinie jak i na lotnisku.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:40 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8900
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Air Berlin jest członkiem OneWorld.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 05 Lis 2014 09:13 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
slaweko napisał(a):
Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy?

Wprowadź nr A3 po zalogowaniu się na stronie UA (kodem rez United, znajdziesz go na CheckMyTrip).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 05 Lis 2014 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Wrz 2013
Posty: 276
Loty: 889
Kilometry: 1 994 438
niebieski
mucha napisał(a):
slaweko napisał(a):
Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy?

Wprowadź nr A3 po zalogowaniu się na stronie UA (kodem rez United, znajdziesz go na CheckMyTrip).


Dzięki wielkie, poszło pomyślnie, pzdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 19 Lis 2014 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 158
Orientuje sie ktoś może z czego może wynikać to ze latając LO lub LH w klasie eco premium (N, E w LH lub np. R w LO) do A3 dostaniemy 0 mil (w TK zreszta podobnie) ?? Linie nie chcą płacić do innych programów ?

Trochę lipa, teraz bilety do JFK, ORD sa po około 3,5-4 k mniej więcej tyle co wysokie klasy eco ... i możliwość naliczenia mil praktycznie tylko do M&M...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 19 Lis 2014 20:19 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7924
HON fly4free
Nie updatowane tabele milowe - w LH i LO są to relatywnie nowe klasy, a wiele programów robi aktualizacje tabelek raz na rok albo i rzadziej...
Poza tym powodem może być też brak szybkiej wymiany informacji między liniami. Problem dotyczy wielu programów, z resztą M&M tez nie zawsze na bieżąco reaguje na zmiany u innych parnteów ze *A.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 19 Lis 2014 20:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 158
Opieszałość programów jest jakimś wytłumaczeniem tylko LO ma Y+ juz ponad rok a zmiany widać tylko w M&M ... cóż może A3 czeka juz do nowych zasad, poczekam z zakupem biletu te 5 dni :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 23 Lis 2014 22:58 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2189
złoty
Mam pytanie dotyczące wymieniania mil na loty po USA. Czy lot United "kosztujący" na stronie United 12500 mil + 5,60 USD przy zakupie milami Miles&Bonus będzie również "kosztował" 12500 mil plus podobna dopłata? Żeby nie pytać ponownie proszę również o informację jak to wygląda w przypadku M&M?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 24 Lis 2014 01:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
bez sprawdzania odpowiedz brzmi nie bo to mile w programie United. Każdy program wycenia loty po swojemu (milowo), odnośnie dopłat nie mam pojęcia. Musiałbyś podać jakiś konkretny przykład, żeby można było sprawdzić ile konkretnie mil w jakim programie (albo sprawdzić samemu).
Poza tym od jutra nie ma już programu Miles&Bonus, będzie Miles+Bonus.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#176 PostWysłany: 24 Lis 2014 10:11 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1868
HON fly4free
@tasma
W przypadku M&M wygląda to tak, jak napisane, czyli 12500 mil plus dopłata $5,60. Dzwonisz na infolinię, zamawiasz bilet, podajesz przez telefon numer i ważność twojej karty bankowej (oczywiście imiona i nazwisko pasażera jak w paszporcie + data urodzenia). Możesz najpierw zarezerwować, otrzymasz maila, a potem potwierdzić, albo od razu potwierdzić i zakupić. Warto mieć podczas takiej rozmowy otwartą stronę z konkretnym połączeniem-biletem nagrodą, czasem się zdarza, że ty bilet widzisz, a po drugiej stronie nie, więc trzeba kreatywnie reagować ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
tasma uważa post za pomocny.
 
      
#177 PostWysłany: 24 Lis 2014 10:29 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2189
złoty
@man4business
Tak mi się właśnie wydawało, że wszystkie loty USA wewnątrz części kontynentalnej są za tyle samo i nie ma znaczenia czy to lot LAX-LAS czy LAX-BOS.

Gdyby ktoś tak jak ja miał potrzebę przedłużenia statusu to najtańsza obecnie opcja wygląda tak:
WRO (ewentualnie POZ, GDA) - SFO linie SAS, cena w marcu od 1999zł, daje 11500 do 12100 mil za taki RT, w zależności od przesiadek
WAW-któraś z greckich lokalizacji leciana oczywiście Aegeanen, najlepiej Heraklion bo jest bez nocek w Atenach przy przesiadce - obecnie od około 600zł, a bywa i po jak jest promocja
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 24 Lis 2014 10:31 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
man4business napisał(a):
@tasma
W przypadku M&M wygląda to tak, jak napisane, czyli 12500 mil plus dopłata $5,60. Dzwonisz na infolinię, zamawiasz bilet, podajesz przez telefon numer i ważność twojej karty bankowej (oczywiście imiona i nazwisko pasażera jak w paszporcie + data urodzenia). Możesz najpierw zarezerwować, otrzymasz maila, a potem potwierdzić, albo od razu potwierdzić i zakupić. Warto mieć podczas takiej rozmowy otwartą stronę z konkretnym połączeniem-biletem nagrodą, czasem się zdarza, że ty bilet widzisz, a po drugiej stronie nie, więc trzeba kreatywnie reagować ;)


Edit: Razem z opłatą za rezerwację w Miles&Bonus zapłacisz około 30 EUR. Stawka milowa się zgadza.


Ostatnio edytowany przez blasto, 24 Lis 2014 11:45, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 24 Lis 2014 10:55 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1868
HON fly4free
@blasto
Czy cos sie zmienilo? Korzystalem ostatnio we wrzesniu (rezerwowalem chyba ze 2 mce wczesniej), zadnej oplaty rezerwacyjnej mi nie naliczano.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 24 Lis 2014 11:36 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
man4business napisał(a):
@blasto
Czy cos sie zmienilo? Korzystalem ostatnio we wrzesniu (rezerwowalem chyba ze 2 mce wczesniej), zadnej oplaty rezerwacyjnej mi nie naliczano.


Na pewno masz na myśli Miles&Bonus? Opłata za rezerwację przez telefon była tam od zawsze, a inaczej się nie da.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 196 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Benias oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group