Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 16 Gru 2015 21:56 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
W Dubaju to nawet na parkingu SIXT nie udalo mi sie znalesc Yarisa choc maja go na stronie, dostalismy C-klase automat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#62 PostWysłany: 18 Gru 2015 13:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3536
srebrny
gosiagosia napisał(a):
Sprawa zakończyła się kilka dni temu. Pełna kwota została przelana na moje konto ale… no właśnie - jest ale.
W warunkach ubezpieczenia jest zapis:
„Naszym celem jest dokonanie zwrotu w ciągu 7 dni po otrzymaniu wszystkich wymaganych dokumentów”.
Przy zwrocie pojazdu oprócz kwoty depozytu (1 250 euro) pobrano od nas damage application fee w wysokości 60 euro.

Czyli niby dobrze się skończyło bo odzyskałam pełną kwotę ale w sumie to bez łaski – ostatecznie zapłaciłam za produkt. Kartę spłacić musiałam . Nie podobało mi się to, że procedura trwała tak długo. Myślę, że rentalcars nie poniósł z tego tytułu żadnych kosztów, bo szkoda została pokryta z ubezpieczenia sprawcy i o to chodziło przy przeciąganiu procedury.
No i tyle. Obiecałam , że napiszę :)

a mnie niestety odpisali ze ta oplata jest obowiązkowa i jej nie zwroca
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 18 Gru 2015 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 975
niebieski
@becek a sprawdziłeś warunki umowy w tej firmie? W rentalcars w warunkach jest napisane, że pełne zabezpieczenie wkładu własnego pokrywa opłaty administracyjne nałożone przez wypożyczalnię. Nie wiem jak było w Twoich warunkach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 05 Sie 2016 19:33 

Rejestracja: 27 Lip 2016
Posty: 1
Opiszę swoje doświadczenie z Rental Cars.
Pierwszy raz wynajmowałem jakiekolwiek auto i pierwszy raz z Rental cars.

Z jakieś 2 miesiące wcześniej szukałem najtańszej opcji wynajęcia auta w Palma de Mallorca.
Padło na Rentalcars i auto "Ford Fiesta lub podobny" z wypożyczalni Goldcar.
Zapłaciłem przedpłatą 363 zł za wynajem od 22.06.2016 do 29.06.2016.
Warunki były jasne 1100 euro wkładu własnego lub trzeba z wypożyczalni wykupić ubezpieczenie żeby znieść wkład własny. No i dodatkowo wiadomo płatność za bak paliwa według stawek wypożyczalni.

Zacząłem szukać opinii o Rental Cars i GoldCar, no i powiem że nie ciekawie się czułem po tym co czytałem, że naliczali za jakieś zarysowania czy sprzątanie auta itp.
Sprawdziłem ile musiałbym zapłacić za ubezpieczenie w GoldCar, a ile wykupując ubezpieczenie w RentalCars. Postanowiłe wybrać opcję ubezpieczenia w RentalCars za ok. 300 zł, bo wychodziło z tego co pamiętam połowę taniej. Oczywiście wtedy blokują przy odbiorze auta kwotę 1100 eur, na czas wynajmu i ok. 2 tygodnie po wynajmie.

Całość w przedpłacie wyszło 660 zł.

Po przylocie na lotnisko - nie miła niespodzianka. Kolejka do GoldCara największa. Pobiera się numerek i należy czekać. Czekaliśmy na obsłużenie 1,5h. Do wszystkich innych wypożyczalni brak kolejek, oprócz jeszcze RecordGo.

Gdy nadeszła nasza kolej do okienka. Oczywiście od początku ubezpieczenie proponowała pani z okienka, ale powiedzieliśmy że depozyt chcemy. No to 1100 eur - tutaj brak niespodzianki wiadomo było, kwota była przygotowana na karcie kredytowej.

Następnie pani mówi, że ze względu na posiadanie prawo jazdy poniżej 5 lat (kierowca posiadał 4,5 roku i powyżej 25 lat) będzie dopłata 8 eur dziennie (56 eur), to że nie było informacji na stronie Rental Cars o tym pani nie obchodziło powiedziała, że taka informacja znajduje się na ich stronie.

Więc powiedziała, że razem do zapłaty 175 eur. Ok, zapłacone.

Otrzymaliśmy auto Citroen C3 Picasso w Dieslu, czyli inne auto. (Co się okazało na wyciągu płatności, że za diesla jest dodatkowa opłata - 27 eur za nasz okres wypożyczenia, rzeczywiście na stronie GoldCara jest o tym wspomniane, ale na RentalCars na którym zostało wypożyczone auto już nie) Auto nowe z tego roku, na liczniku 3700 km, więc naprawdę nówka sztuka. Instrukcje otrzymaliśmy, żeby obejrzeć auto i zaznaczyć uszkodzenia na kartce jeśli jakieś znajdziemy, oprócz jednego już zaznaczonego bardzo małe wgniecenie wielkości pół małego paznokcia u ręki. Znalezliśmy jedną małą ryskę na drzwiach zaznaczyliśmy podeszliśmy na parkingu do budki GoldCara gość dał pieczątkę i skserował tę kartę, nawet nie podszedł do auta tego sprawdzić.

Po skończonym wynajmie porobiłem zdjęcia auta, bo naczytałem się o opiniach że naliczali jakieś opłaty za rysy których nie było czy sprzątanie auta, nawet chciałem odkurzyć w dniu oddawania auta ale na żadanej stacji nie mogłem znaleźć działającego odkurzacza :o

Bak wyjezdziliśmy cały.

Teraz konkrety:
Blokada 1100 eur, zeszła po jakiś 2 dniach od oddania auta. Cała kwota - więc pozytywnie. Po opiniach opiniach i małym już doświadczeniu z GoldCar myślałem, że jednak jeszcze coś naliczą.

W dzień który wróciłem lub dzień poźniej napisałem reklamację do Rental Cars dlaczego zostały pobrane opłaty za prawo jazdy poniżej 5 lat i opłata za Diesla. Ktoś pisał na forum, że jak już podpisaliśmy rachunek to RentalCars już nie obchodzi bo zaakceptowaliśmy warunki, ale to może dotyczyło ubezpieczenia które ktoś zawarł. Ja jednak spróbowałem do nich napisać i powiem, że jestem pozytywnie zaskoczony, bo 05.07.2016 dostałem zwrot od GoldCar na kwotę 27 eur za tego diesla, chcociaż odpowiedzi na reklamacje nie otrzymałem, dopiero dnia 20.07.2016 otrzymałem e-mail z odpowiedzią, że w wyniku błędu GoldCar zwrócił 27 eur, a RentalCars właśnie dokonuje zwrotu 56 eur (czyli za te prawo jazdy poniżej 5 lat).
Dnia 22.07.2016 otrzymałem zwrot.
Więc jak dla mnie RentalCars bardzo na plus.
GoldCar na minus.

Na koniec tylko dodam, że na stronie GoldCara o tym prawo jazdy jest napisane, że opłata dodatkowa obowiązuje jak prawo jazdy jest poniżej 4 lat.
Góra
 Profil Relacje PM off
feeling7 lubi ten post.
 
      
#65 PostWysłany: 17 Sie 2016 16:08 

Rejestracja: 17 Sie 2016
Posty: 3
Loty: 4
Kilometry: 27 966
Hej!
To i ja podepnę się pod temat (-;

Mam jedną wątpliwość do całego procesu wynajmu auta na rentalcars. Głównym kierowcą będzie moja dziewczyna (ja nie posiadam nawet prawa jazdy), dlatego to na nią będzie wynajem. Szkopuł w tym, że nie posiada na swoje nazwisko karty kredytowej. Z własnego doświadczenia możecie powiedzieć czy będą robić problemy przy próbie zapłaty moją kartą? Wiem, że regulamin wyraźnie mówi o karcie na nazwisko głównego kierowcy, ewentualnie nazwisko dodatkowego. Tyle, że ja nawet nie mogę być zarejestrowanym dodatkowym kierowcą bez odpowiednich dokumentów...

Jakieś rady, ewentualnie lifehacki? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 17 Sie 2016 16:14 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2245
Tak, karta musi być na głównego kierowcę (z małymi wyjatkami typu Wyspy Kanaryjskie + np Locauto we Włoszech, które z debetówki KIEROWCY ściąga cała kwotę i potem niby oddaje).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 19 Sie 2016 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 45
Loty: 69
Kilometry: 121 360
boch3n napisał(a):
Hej!
To i ja podepnę się pod temat (-;

Mam jedną wątpliwość do całego procesu wynajmu auta na rentalcars. Głównym kierowcą będzie moja dziewczyna (ja nie posiadam nawet prawa jazdy), dlatego to na nią będzie wynajem. Szkopuł w tym, że nie posiada na swoje nazwisko karty kredytowej. Z własnego doświadczenia możecie powiedzieć czy będą robić problemy przy próbie zapłaty moją kartą? Wiem, że regulamin wyraźnie mówi o karcie na nazwisko głównego kierowcy, ewentualnie nazwisko dodatkowego. Tyle, że ja nawet nie mogę być zarejestrowanym dodatkowym kierowcą bez odpowiednich dokumentów...

Jakieś rady, ewentualnie lifehacki? :D


boch3n spróbuj napisać do wypożyczalni w sprawie płatności inną kartą kredytową. Miałam taką samą sytuację, też nie posiadam prawa jazdy a karta kredytowa wystawiona na moje nazwisko. Rental Cars nie dopuszczało takiej opcji, ale jak pisałam bezpośrednio to dostałam odpowiedzi z dwóch wypożyczalni, że nie robi im to różnicy tylko, że przy odbiorze samochodu muszą być obecne dwie osoby. Dodam, że w końcu z innych powodów zrezygnowałam z wypożyczenia samochodu, więc nie wiem jak by to było w praktyce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 13 Wrz 2016 22:08 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 180
Zarezerwowałam samochód na rentalcars, wypożyczalnia Alamo. Myślałam, że tylko blokują kasę i ściągają po oddaniu samochodu, ale widzę, że mi pobrali już. Wypożyczenie dopiero za miesiąc. Poprzednią rezerwację anulowałam i kasa wróciła na konto.
Miał ktoś tak?
_________________
Ania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 13 Wrz 2016 22:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Tak
Góra
 Profil Relacje PM off
mufl26 uważa post za pomocny.
 
      
#70 PostWysłany: 13 Wrz 2016 22:46 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
mufl26 napisał(a):
Zarezerwowałam samochód na rentalcars, wypożyczalnia Alamo. Myślałam, że tylko blokują kasę i ściągają po oddaniu samochodu, ale widzę, że mi pobrali już. Wypożyczenie dopiero za miesiąc. Poprzednią rezerwację anulowałam i kasa wróciła na konto.
Miał ktoś tak?


Kase od razu pobieraja, ale pamietaj, ze jezeli cena auta stanieje sam mozesz zmienic rezerwcje i otrzymasz zwrot, takze warto sprawdzac aktualna cene auta.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#71 PostWysłany: 13 Wrz 2016 23:46 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 180
tak też zrobiłam:) 2 dni temu samochód był o 100zł droższy więc anulowałam rezerwację, kasa wróciła na konto i zarezerwowałam znowu.
Dzięki za pomoc! Myślałam, że pobierają tylko określoną kwotę jako depozyt, a resztę potem.
Ale skoro jest ok to ok:)
_________________
Ania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 16 Maj 2017 12:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Taka sytuacja: jakiś miesiąc temu robiłem rezerwację przez stronę wizzair w partnerstwie z rentalcars. Bezproblemowo pobrało mi zaliczkę z karty, a dzisiaj powinna zostać pobrana reszta kwoty za wynajem. Dostępne limity, ważność karty – wszystko w porządku, a jednak dostałem takiego maila
Załącznik:
rentalcars.PNG
rentalcars.PNG [ 16.55 KiB | Obejrzany 14432 razy ]

Przyszło z adresu email@reservations.rentalcars.com czyli nie wygląda na próbę wyłudzenia danych karty. Kogoś spotkało może coś takiego i wie z czego może wynikać problem?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 16 Maj 2017 15:50 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Sam już mogę odpowiedzieć :) ale może to info będzie przydatne również dla innych forumowiczów.

Po czacie z mBankiem wyszło, że rentalcars puszcza najpierw zapytanie autoryzacyjne bezkwotowo tzn. bez kwoty płatności. Bank twierdzi, że próba jest puszczana jak płatność fizyczna a nie internetowa i z tego powodu nie dał autoryzacji. W związku z tym rentalcars wysłał maila jak powyżej. W banku musiałem złożyć zlecenie odblokowania kolejnego zapytania.
Załącznik:
mBczat.PNG
mBczat.PNG [ 14.6 KiB | Obejrzany 14413 razy ]

Postąpienie zgodnie ze wskazówkami z maila i ponowne podanie danych karty nie załatwiło jednak sprawy od razu – bank otrzymał tylko ponowne zapytanie bezkwotowe. Zadzwoniłem więc na infolinię rentalcars – konsultantka nie wiedziała kiedy system automatycznie ponowi próbę pobrania z karty, ale miała możliwość wywołania płatności „ręcznie”. Blokada na karcie się pojawiła, na stronie rezerwacji mam potwierdzenie. Kwestię opisanego błędu w zapytaniu zgłosiłem na infolinii rentalcars, ale czy coś z tym zrobią... :?:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 07 Lip 2017 10:54 

Rejestracja: 26 Maj 2017
Posty: 5
Mam pytanie odnośnie zmiany rezerwacji. Cena wynajętego samochodu na stronie korzystnie zmalała- czy mogę dokonać zmian tak aby uaktualnić cenę ? Kontaktowałam się z obsługą klienta-radzą mi żeby zarezerwowac auto w lepszej cenie i się z nimi skontaktować. Jaka mam pewność że zwrócą mi całą kwotę ? (W rezerwacje były wliczone anulacja i zmiany,z karty pobrali całą kwotę ). Może głupie pytanie,ale samochód rezerwuje pierwszy raz :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 07 Lip 2017 11:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
przeczytaj dokładnie warunki rezygnacji - jeżeli jest bezkosztowo, to najprościej zrobić nową a potem starą anulować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 07 Lip 2017 12:29 

Rejestracja: 21 Lis 2014
Posty: 607
niebieski
pipi99 napisał(a):
Mam pytanie odnośnie zmiany rezerwacji. Cena wynajętego samochodu na stronie korzystnie zmalała- czy mogę dokonać zmian tak aby uaktualnić cenę ? Kontaktowałam się z obsługą klienta-radzą mi żeby zarezerwowac auto w lepszej cenie i się z nimi skontaktować. Jaka mam pewność że zwrócą mi całą kwotę ? (W rezerwacje były wliczone anulacja i zmiany,z karty pobrali całą kwotę ). Może głupie pytanie,ale samochód rezerwuje pierwszy raz :-)


Odwołać istniejącą- jeśli przysługuje ci darmowa anulacja- i zarezerwować nową. Najlepiej w odwrotnej kolejności. Proste.

Niektóre serwisy wręcz do tego zachęcają, np. hotels.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 11 Lip 2017 21:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
@pipi99 Ja miałem taki przypadek:

Zarezerwowałem auto za 2850zł. Po tygodniu patrze, a tam to samo auto za 2750zł. Więc wchodzę w opcję rezerwacji, klikam edytuj/zmień rezerwację (czy jakoś tak), a później zmień samochód. Tam wyskakuje mi lista z samochodami, wybieram to samo auto z nową już niższą ceną. Po akceptacji auta wyskakują ponownie moje dane i reszta rezerwacji, akceptuje. W podsumowaniu jest napisane jak wygląda rozliczenie i ile dostane zwrotu. Lecz mimo, że wcześniej wszystko było dobrze podsumowane (100zł zwrotu) to w danych rezerwacji widziałem np cenę 2799zł, a zwrotu dostawałem tylko 51zł. W takim przypadku zrobiłem po prostu screen oferty i zadzwoniłem na infolinię, a konsultantka sama zmieniała mi cenę. Dwa razy tak miałem. Pierwszy raz akurat niższa oferta była w godzinach działania infolinii (9-17) więc po prostu zadzwoniłem i zapytałem czemu ja mam płacić więcej :) Lecz za drugim razem musiałem zrobić screena, bo tańsza oferta (2650zł) była w godzinach wieczornych. Na infolinii już konkretnie powiedziałem jak wygląda sprawa i czego oczekuje i sprawę załatwiłem od ręki. Takim sposobem otrzymałem już 3 przelewy z rentalcars. : )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 02 Sie 2017 16:15 

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 2
Ja rezerwowałam przez RC auto od Sixta na Majorce i spotkało mnie kilka zaskakujących rzeczy, pozytywnie.
Przy rezerwacji ściągnęło mi z karty opłatę za auto + ubezpieczenie RC. Ok, tak ma być. Przy odbiorze kluczyków zwrócono mi jednak na kartę ściągniętą kwotę za auto i zrobiono blokadę na niższą (pewnie za sprawą lepszego kursu). Na marginesie, już 3 dni po zwrocie auta (10 od zrobienia blokady), a kasa nadal nie zeszła ;) Kolejna rzecz to brak blokady na poczet kaucji, mimo iż nie brałam dodatkowego ubezpieczenia bo miałam wykupione w RC. Udział własny na umowie 0 EUR :P
Czy to normalna praktyka Sixta czy system im coś pomieszał?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 09 Sie 2017 22:16 

Rejestracja: 09 Sie 2017
Posty: 4
Czy ktoś może mi wyjaśnić jak to jest:

chcę samochód za 2 tygodnie w stanach na 15 dni - na PL stronie rentalcars wyświetla mi się że mogę dostać forda focusa albo podobnego za ok. 370 USD z wypożyczalni dollar (cena oczywiście jest podana w PLN, ale przeliczając na USD)

Jak wejdę na stronę wypożyczalni dollar, to okazuje się że samochód o tych wymiarach (albo nawet najmniejszy, najgorszy!) kosztuje ok 570 USD!

Czy to jest ok, czy jak wezmę przez rentalcar, to cena podana przez nich jest niekompletna? Bo to jest bardzo duża różnica i trochę odrzuca mnie, czy to nie jakaś podpucha. Do tego z innych wypożyczalni jest podobnie. Pomijam fakt, że dollar u siebie pokazuje jakiś inny samochód niż Ford focus w tej klasie i chyba nawet takich nie ma, ale to rozumiem że dostanę "podobny".

Różnica w cenie powinna wzbudzić mój niepokój?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 09 Sie 2017 22:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Cytuj:
Różnica w cenie powinna wzbudzić mój niepokój?

Nie. Tak zwykle jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group