Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4601 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 231  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2521 PostWysłany: 08 Gru 2018 14:25 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
Arcon napisał(a):
@metalzul86 zawsze możesz też wejść przez przeglądarkę na wizzair.com i stamtąd zapisać kartę pokładową na telefonie jako pdf.
Jeszcze jakiś czas można było też pobrać karty pokładowe w formacie "mobilnym" - pliki pkpass, które można było otwierać programami w rodzaju Passwallet i inne. Teraz widzę, że została tylko opcja w postaci pliku pdf lub karta w apce mobilnej Wizzair. Chyba, że ktoś ma pomysł jak wyciągnąć pkpass'a to proszę o info... :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowa wycieczka do Hiszpanii 🇪🇸 Loty do Madrytu i 4⭐️ hotel za 710 PLN ✈️ Okołoweekendowa wycieczka do Hiszpanii 🇪🇸 Loty do Madrytu i 4⭐️ hotel za 710 PLN ✈️
Styczniowa ucieczka na Cypr 🇨🇾☀️ Loty do Pafos i 3 noce w hotelu za 619 PLN 💛 Styczniowa ucieczka na Cypr 🇨🇾☀️ Loty do Pafos i 3 noce w hotelu za 619 PLN 💛
Offline
#2522 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:08 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Witam,

W dniu dzisiejszym zarezerwowałem lot do UK na Sylwestra na stronie Wizzair.com

Wszystko pięknie ładnie kiedy przyszedł moment opłacenia rezerwacji okazało się, że moja karta płatnicza nie chce przejść więc wybrałem przelew bankowy

Na moim koncie w Wizzair pokazała się rezerwacja, numer rezerwacji wszystko się zgadzało był podany numer konta itp więc dokonałem przelewu

Po godzinie lub dwóch wszedłem na moje konto na wizzair.com żeby zobaczyć szczegóły rezerwacji i w tym momencie okazało się, że rezerwacji nie ma!
Nie ma po niej żadnego śladu w żadnych historiach, nigdzie nie można jej znaleźć :(

Miał ktoś kiedyś taki problem? Czym to może być spowodowane? Powinienem do nich dzwonić czy cierpliwie czekać?
Przelew poszedł transakcja "wykonany"

Na maila nie dostałem żadnego potwierdzenia rezerwacji no ale numer na stronie się pojawił.

Ostatnio kiedy dokonywałem w ten sposób rezerwacji wszystko było ok owszem czekałem ponad tydzień na zaksięgowanie wpłaty ale rezerwacja na koncie nie znikła

Proszę o pomoc, boję się że kasa przepadła, a to nie mały pieniądz :(

Pozdrawiam,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2523 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:12 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25493
Tiak..

To ze niedziela i banki nie robią przelewy może?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2524 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:14 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Ale dlaczego rezerwacja znikła skoro na początku była?

Powinna być z tytułem "Oczekuje na płatność" czy coś takiego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2525 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2013
Posty: 131
Loty: 132
Kilometry: 368 969
A masz jakieś potwierdzenie transakcji?
_________________
Fascynat Ameryki Południowej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2526 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:16 

Ale co ma do tego niedziela czy dzień wolny, że w ogóle rezerwacji nie widzi....

W temacie z linku
platnosc-przelewem-w-wizzair,181,17452?start=380
Na stronie 20 masz podane jak tanio jutro popołudniu do nich zadzwonić i po nr rezerwacji wyjaśnić
Jest więcej niż 14 dni do sylwestra więc to nie to


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 09 Gru 2018 22:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off
Marios lubi ten post.
 
      
Offline
#2527 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:18 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Mam potwierdzenie z banku oczywiście

Kwoty oraz numer rezerwacji znikąd sobie nie wziąłem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2528 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:21 

Bez zadzwonienia do Wizzair tego nie wyjaśnisz, spróbuj jeszcze sprawdzając na apce
Góra
 PM off  
      
Offline
#2529 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:23 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
W aplikacji miałem to samo bo sprawdziłem
Rezerwacja była i teraz jej nie ma to samo jak na stronie
No nic muszę dzwonić i wyjaśnić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2530 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2013
Posty: 131
Loty: 132
Kilometry: 368 969
to skoro masz numer rezerwacji i potwierdzenie płatności to czym się denerwujesz? :)

jutro to na spokojnie sprawdź/wyjaśnij
_________________
Fascynat Ameryki Południowej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2531 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:26 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Denerwuje się tym, że była rezerwacja na stronie, a nagle jej nie :(
Może jestem w gorącej wodzie kąpany i powinienem poczekać do jutra lub kilka dni ale pomyślałem, że ktoś już mógł mieć taki problem wolałem dopytać i się upewnić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2532 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:28 

Jest tylko tu 21 stron osób z podobnym problemem ;)
Co najwyżej zwrócą kasę, ale jest spora szansa na sukces, ale..... trzeba będzie zadzwonić :!:
Góra
 PM off  
      
Offline
#2533 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2013
Posty: 131
Loty: 132
Kilometry: 368 969
@Konasz147 rozumiem, ale czasami to może być nawet problem techniczny od strony IT i rezerwacja może się pojawić później - jutro na spokojnie to wyjaśnij :)
_________________
Fascynat Ameryki Południowej


Ostatnio edytowany przez Marios, 09 Gru 2018 22:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2534 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
Konasz147 napisał(a):


Proszę o pomoc, boję się że kasa przepadła, a to nie mały pieniądz :(

Pozdrawiam,

O kasę się nie martw.Jeśli rezerwacja z jakiegoś powodu nie doszła do skutku to pieniądze po dotarciu na ich konto będą jako niezidentyfikowana płatność i po opisaniu przez ciebie mailowo sytuacji zwrócą je na twój rachunek.Może jednak sprawa znajdzie pozytywny finał i rezerwacja się odnajdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2535 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:39 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
miriam napisał(a):
i po opisaniu przez ciebie mailowo sytuacji zwrócą je na twój rachunek


Maila to oni mi chyba podadzą bo z tego co się zorientowałem to nie ma do nich bezpośredniego maila tylko infolinia
Dobrze, żeby to wszystko się wyjaśniło do sylwestra bo trzeba będzie zmienić plany
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2536 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
Składasz to przez formularz skargi dostępny na ich stronie,ale to dopiero jak się okaże ,że z rezerwacji nici.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2537 PostWysłany: 09 Gru 2018 22:45 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
A dziękuje, przydatna informacja
Jeśli do jutra się nic nie wyjaśni nie dostanę potwierdzenia rezerwacji lub nie zostanie ona przywrócona w systemie będę się z nimi kontaktował, mam nadzieję że się to jakoś wyjaśni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2538 PostWysłany: 10 Gru 2018 12:50 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Rozmawiałem z konsultantem dzisiaj. Po odrzuceniu karty płatniczej rezerwacja znikła choć nadal była w systemie. Po 5 dniach mam do nich dzwonić i zwrócą pieniądze na konto. Pytanie, ile dni będę musiał czekać na przelew zwrotny z ich strony? Mogę składać wniosek przez internet lub znowu do nich dzwonić i podać dane konsultantowi, wybiorę opcje drugą myślę, że szybciej to przejdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2539 PostWysłany: 10 Gru 2018 12:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
Jeśli zlecą zwrot to za 2-3 dni będą pieniądze na koncie.A na przyszłość pamiętaj,że aby zmienić sposób płatności z karty(po odrzuceniu) na przelew, proces rezerwacji trzeba przejść powtórnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2540 PostWysłany: 10 Gru 2018 13:16 

Rejestracja: 09 Gru 2018
Posty: 9
Dziękuje za pomoc. Ostatnim razem po odrzuceniu karty nie musiałem jeszcze raz robić rezerwacji i wszystko przeszło jak należy.. Tym razem jak widać zrobiło się inaczej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4601 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 231  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group