Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 11 Cze 2017 00:14 

Rejestracja: 27 Wrz 2011
Posty: 26
Hej :)
czy wizzair ma jakiś okres ochronny np 24h po dokonaniu rezerwacji, kiedy można zmienić trasę/godzinę/nazwisko za free tak jak rayan czy nie ma takiej opcji?
Albo czy mozna jakoś "zablokować" odebranie przez wizzair płatności przelewem? rezerwację zrobiłam wczoraj (sobota) a zaraz potem przelew Jako że nie jest to dzień roboczy to jeszcze nie wyszedł. Spróbuję zablokować go w swoim banku ale nie wiem czy mi się zdążę. I dlatego się zastanawiam czy można jakoś poprosić Wizzair żeby nie księgowało wpłaty ;)
Z góry dz za odpowiedź:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Nowym Jorku za 3673 PLN. Loty z Berlina i noclegi w hotelu Boże Ciało w Nowym Jorku za 3673 PLN. Loty z Berlina i noclegi w hotelu
Wycieczka na wybrzeże Cinque Terre za 1219 PLN. Loty do Włoch z Warszawy, noclegi i auto Wycieczka na wybrzeże Cinque Terre za 1219 PLN. Loty do Włoch z Warszawy, noclegi i auto
#162 PostWysłany: 11 Cze 2017 06:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@‌Agat2005‌ Najprościej byłoby abyś jeszcze dzisiaj zablokowała realizację przelewu w banku,jeśli jest to możliwe.Możesz też spróbować anulować twoją jeszcze niepotwierdzoną rezerwację ,może się uda z racji tego,że ma taki status.Jeśli zgodziliby się teraz anulować rezerwację ,to nawet jak potem przelew zostałby zrealizowany odzyskasz pieniądze.Pomyśl nad dobrym uzasadnieniem swojej prośby i pamiętaj opcja przelewu jest min. po to aby przemyśleć decyzję i nie trzeba płacić natychmiast ,można nawet za 3-4 dni ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 11 Cze 2017 10:38 

Rejestracja: 27 Wrz 2011
Posty: 26
Dzięki :)
No ja właśnie miałam wszystko przemyślane tylko mój pracodawca zmienił zdanie jak już kupiłam bilety, że jednak nie mogę mieć wolnego (a wcześniej mogłam) Ma jeszcze mi potwierdzić dzisiaj, dlatego sprawdzam możliwości, bo nie wiem czy lepiej rozstać się z biletami czy pracodawcą;)
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#164 PostWysłany: 11 Cze 2017 13:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Spokojnie poinformuj pracodawce, ze odwolanie zgody na twoj urlop w danym terminie bedzie go/firme kosztowac tyle a tyle.
Dziala cuda.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 11 Cze 2017 13:32 

Agat2005 napisał(a):
Hej :)
czy wizzair ma jakiś okres ochronny np 24h po dokonaniu rezerwacji, kiedy można zmienić trasę/godzinę/nazwisko za free tak jak rayan czy nie ma takiej opcji?
Albo czy mozna jakoś "zablokować" odebranie przez wizzair płatności przelewem? rezerwację zrobiłam wczoraj (sobota) a zaraz potem przelew Jako że nie jest to dzień roboczy to jeszcze nie wyszedł. Spróbuję zablokować go w swoim banku ale nie wiem czy mi się zdążę. I dlatego się zastanawiam czy można jakoś poprosić Wizzair żeby nie księgowało wpłaty ;)
Z góry dz za odpowiedź:)

W kazdym normalnym banku jest możliwość ODWOŁANIA czy edycji przelewu w opcji jak twoją.
W innym przypadku w poniedziałek rano po połnocy go zaksięują i po otwarciu banku/infolinii bedzie za późno
Ktoś pisał, że w Wizz do godziny od REZERWACJI dane zmieniają, ale ty się nie łapiesz
A na darmowe zmiany nie licz, rezerwacja ma być przemyślana
Góra
 PM off  
      
#166 PostWysłany: 11 Cze 2017 14:21 

Agat2005 napisał(a):
Hej :) Albo czy mozna jakoś "zablokować" odebranie przez wizzair płatności przelewem? rezerwację zrobiłam wczoraj (sobota) a zaraz potem przelew Jako że nie jest to dzień roboczy to jeszcze nie wyszedł. Spróbuję zablokować go w swoim banku ale nie wiem czy mi się zdążę.


Nie każdy bank umożliwia anulowanie przelewu. Poniżej lista pokazująca stan na grudzień 2015 r. - od tego czasu mogło się dużo pozmieniać. To zależy wszystko od danego banku.

Najlepiej skontaktuj się jak najszybciej z infolinią banku.

Załączniki:
przelew_anulowanie.png
przelew_anulowanie.png [ 36.29 KiB | Obejrzany 4821 razy ]
Góra
 PM off
p.wl uważa post za pomocny.
 
      
#167 PostWysłany: 12 Cze 2017 10:39 

Rejestracja: 27 Wrz 2011
Posty: 26
Chętnie bym się dostosowała do rady żeby wystawić fakturę pracodawcy, ale to jest przyszły pracodawca więc... Miałam zacząć pracę dzisiaj, to że pozwala mi lecieć bylo dla mnie warunkiem zatrudnienia, ponieważ lece na wesele do przyjaciółki jako świadkowa, on o tym wiedział od początku i się zgodził. W momencie kiedy kupiłam bilety (sobota) i go poinformowałam (sobota), wtedy dopiero przyszło na niego olśnienie że w grafiku to nie pasuje i by musiał zamknąć biuro na 3 dni. Więc łaskawie mnie poinformował, że mnie nie zatrudnia. Natomiast jakby od początku powiedział że się nie zgadza to skoro jeszcze pracy nie mam poleciałabym na dłużej. I stąd właśnie zamieszanie związane ze zmianą biletów.
I jak się skończyło? Otóż ryanar w ciągu 24h można zmienić, więc zmieniłam za kwotę różnicy w cenie biletów. A po długich bojach z bankiem (pierwszych kilku konsultantów twierdziło, że się nie da) przelew został cofnięty (a tak naprawdę zablokowany), za prowizję w wysokości 20zł, ale bilet był znacznie droższy więc się opłacało.
Natomiast po tych bojach mogę podpowiedzieć, że jeśli ktoś nie jest pewny zakupu (ja niestety byłam ;p) to oprócz tego że opcja płatności przelewem daje możliwość zapłaty kilka dni później (u mnie jak się dowiedziałam byłaby wstrzymana do 18.06 czyli ponad tydzień) to jeszcze wystarczy im wysłać niepełną kwotę np 2 euro mniej i wtedy po tych kilku dniach od wysłania przelewu dzwoni się do wizzair z pytaniem czemu rezerwacja jest wstrzymana i dostaje się odpowiedź, że jest niedopłata. I wtedy można podjąć decyzję czy się dosyła brakującą kwotę czy jednak nie. Jeśli nie to wizzair oddaje całą wpłaconą kwotę. Informacja od Wizzair z infolinii :)
Może komuś się przyda zanim zrobi przelew :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#168 PostWysłany: 12 Cze 2017 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
Agat2005 napisał(a):
Jeśli nie to wizzair oddaje całą wpłaconą kwotę. Informacja od Wizzair z infolinii :)
Może komuś się przyda zanim zrobi przelew :)


Oddaje, z tym że nie wiem jak teraz ale wcześniej zwroty szły chyba na konto Wizz...
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 12 Cze 2017 11:21 

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 110
mi ostatnio dokonali zwrotu bardzo szybko, bodajże o 3 dniach była kwota na koncie wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 12 Cze 2017 11:50 

Rejestracja: 27 Wrz 2011
Posty: 26
Przyznam szczerze o to na jakie konto nie dopytałam bardziej mi zależało na informacji czy oddadza w ogóle;)
Jakoś tak odniosłam wrażenie, że na to samo konto z którego się wysłało, ale mogę być w błędzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 01 Lip 2017 09:39 

Rejestracja: 01 Lip 2017
Posty: 1
Witam

Mam do Was pytanie - pare dni temu miałem dziwną sytuację a mianowicie telefon od Wizz z informacją że moja rezerwacja została przez nich wycofana. Jako powod podali zeplatnosc która dokonałem voucherem jest nie wazna. Vouchery zakupiłem na allegro w dosc duzej ilosci i kilkakrotnie juz z nich skorzystałem i nie było problemu dopiero przy ostatnim locie. Rezerwacji dokonałem w kwietniu a anulacja nastapiła 1 dzień przed odlotem zero wyjasnien zeroinformacji tylko zdawkowe ze jest anulowana mimo iz miałem już wydrukowane karty pokładowe. Przy okazji przepadło mi kilka innych reczy typu hotel wynajem auta bilety wstepu na koncert itp . Od wizz nie mam nic na pismie tylko dostalem telefon z nr zastrzezonego. Czy ktoś może był w podobnej sytuacji lub moze doradzić co w taiej sytuacji zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 01 Lip 2017 09:46 

1. masz kilka sposobów sprawdzenia rezerwacji czy faktycznie została anulowana

https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch

jeżeli tak to cała reszta poza wartością vouchera/ów wróci np. na konto karty, którą dopłacono

2. Problemem są zapewne niewiadomego źródła vouchery, kiedyś był podobny temat i vouchery były oferowane, a wcześniej kupowane przez złodziei z opłaceniem zakupu voucherów skradzionymi kartami kredytowymi

Rozwiązanie znajdziesz w kontakcie z sprzedającym i allegro
Góra
 PM off  
      
#173 PostWysłany: 01 Lip 2017 09:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@Jan Rem Sprawdziłeś na stronce po tym telefonie,że faktycznie zmieniła status na anulowana?Aby cokolwiek z tym zrobić powinieneś poprosić o potwierdzenie mailem i podanie powodu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 01 Lip 2017 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Zapoznaj się z tym tematem:
vouchery-wizza-ryan-z-allegro,181,19371?start=440
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 01 Lip 2017 10:09 

Linie lotnicze, w tym Wizzair generalnie "niewiele" wyjaśniają, gdy vouchery pozyskano w drodze przestępstwa
...
Można do nich tanio zadzwonić i zapytać:
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=80

A i był lata temu dość spory temat j/w czy problem "dla oszczędnych z alle", tam generalnie wszystko wyjaśniono i mało kto czy w ogóle z tego forum myśli o korzystaniu z takich okazji patrz problemów
Góra
 PM off  
      
#176 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:27 

Rejestracja: 23 Lip 2017
Posty: 2
Witam,

Czy jest tutaj ktoś kto anulował rezerwacje w Wizzairze?
Wiem że do 14 dni przed wylotem mogę anulować lot za 260 zł od lotu tylko mam problem z samą czynnością anulowania.
Do telecentrum nie mogę się dodzwonić a siedzenie na lini niewiadomo ile czasu i płacenie za każdą minute 5zł nie jest kuszące.
W dodatku anulowanie rezerwacji przez telefon to są jeszcze jakieś dodatkowe koszta w kwocie 60zł od lotu.

Anulowanie przez formularz internetowy wydaje mi się bardzo niejasne. Sama czynność nazywa się roszczeniem a typ wiadomości mogę wybrać jeden z trzech (skarga/pochwała/sugestia). Dodatkowo nie wiem czy powinienem coś napisać jeszcze w tej wiadomości czy tylko jakąś krótką informacje że chce anulować. Problemem jest też sam fakt że dają sobie na odpisanie 30 dni a w automatycznej wiadomości jest informacja że same wysłanie nie jest potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.

Tak więc wracam do pytania czy ktoś kiedyś anulował rezerwacje w wizzairze przez formularz i jak to wygląda?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:36 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1744
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
kalwas napisał(a):
Witam,

Czy jest tutaj ktoś kto anulował rezerwacje w Wizzairze?
Wiem że do 14 dni przed wylotem mogę anulować lot za 260 zł od lotu tylko mam problem z samą czynnością anulowania.
Do telecentrum nie mogę się dodzwonić a siedzenie na lini niewiadomo ile czasu i płacenie za każdą minute 5zł nie jest kuszące.

Poczytaj jak nie płacić wiele za kontakt telefoniczny kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=80 i pamiętaj,że te 260 zł jest za każdą osobę na rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
kalwas uważa post za pomocny.
 
      
#179 PostWysłany: 23 Lip 2017 21:49 

Rejestracja: 23 Lip 2017
Posty: 2
jekyll napisał(a):
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.


Rozumiem że kar nie ma ale chciałbym odzyskać pozostałą kwotę za bilet po odjęciu 260zł za lot od pasażera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 24 Lip 2017 02:41 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 801
niebieski
kalwas napisał(a):
jekyll napisał(a):
Nikt nie anulował, bo nie ma takiej potrzeby. Nie odprawia się i się nie leci :)
Kar za to nie ma.


Rozumiem że kar nie ma ale chciałbym odzyskać pozostałą kwotę za bilet po odjęciu 260zł za lot od pasażera.


Cytuj:
Opcja anulowania rezerwacji jest dostępna jedynie dla pasażerów, którzy korzystają z taryfy Plus lub wykupili usługę WIZZ Flex.

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/informacje-o-rezerwacji/zmiany-rezerwacji#faq-jak-anulowac-rezerwacje

Możesz tylko zmienić lot albo pasażera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Facebook [Bot], solek oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group