Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Informacje o przekształceniu kredytu Wizz tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz


 [ 366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:20 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 2226
złoty
Jeżeli metafory są dla ciebie zbyt enigmatyczne to napiszę prostszym językiem.

Na stole są cztery kiełbasy śląskie. Zjadasz dwie i jesteś najedzony. Pozostałe dwie wkładasz do kieszeni, bo może zjesz później, może komuś sprzedasz, a może się zepsują.

Po tobie przychodzi ktoś głodny, ale dostaje chochlą po łapach i wychodzi głodny, bo stół jest pusty.
Góra
 Relacje PM off
spejson911 lubi ten post.
spejson911 uważa post za pomocny.
 
 
#302 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:23 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3763
złoty
boots napisał(a):
Się przekonasz...

Forumowy jasnowidz ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#303 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2061
złoty
man4business napisał(a):
No i generalnie, kierowanie się maksymą Hoarcego, "odi profanum vulgus et arceo", jest...

8-)

Kothson napisał(a):
Na stole są cztery kiełbasy śląskie. Zjadasz dwie i jesteś najedzony. Pozostałe dwie wkładasz do kieszeni, bo może zjesz później, może komuś sprzedasz, a może się zepsują.

Po tobie przychodzi ktoś głodny, ale dostaje chochlą po łapach i wychodzi głodny, bo stół jest pusty.


To następnym razem przyjdzie wcześniej ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
pabien uważa post za pomocny.
 
 
#304 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:34 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1239
platynowy
Informacyjnie: otrzymałem właśnie faktury korygujące. Zatem oczekuję, że Wizzair bez zbędnych interakcji wywiąże się ze zobowiązania całkowitego zwrotu na oryginalny kanał płatniczy. Więcej chyba nie ma sensu pisać, aż do czasu odpowiedzi ze strony Wizzair.

Edit: wyjaśniam, że chodziło mi konkretnie o to, że złożyłem reklamację dotyczącą zwrotu na oryginalny środek płatniczy, Wizzair korygując faktury przyznał prawo do otrzymania pełnego zwrotu. Dopóki nie otrzymam odpowiedzi na moją reklamację, "nie ma sensu pisać". Inni postąpią według własnego uznania.


Ostatnio edytowany przez man4business, 20 Maj 2023 15:45, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
Tomasz101 lubi ten post.
 
 
#305 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:36 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 3763
złoty
Pewnie tak będzie, a cukierki zostawią, by osłodzić nam życie po 19 urodzinach😉
Góra
 Relacje PM off  
 
#306 PostWysłany: 20 Maj 2023 15:42 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4192
Ostrzeżenia: 1
platynowy
man4business napisał(a):
Informacyjnie: otrzymałem właśnie faktury korygujące. Zatem oczekuję, że Wizzair bez zbędnych interakcji wywiąże się ze zobowiązania całkowitego zwrotu na oryginalny kanał płatniczy. Więcej chyba nie ma sensu pisać, aż do czasu odpowiedzi ze strony Wizzair.

Czyżby
Wcześniej przyszedł e-mail "przetworzone kredyt' co już jednoznacznie sugeruje co zamierzają
Teraz dostałeś Fakturę elektroniczną.
Napisz jeszcze czy masz tam podaną formę zwrotu.

Według mnie nic nie robiąc Wizzair teraz uważa sprawę czy temat za zamknięty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#307 PostWysłany: 20 Maj 2023 16:08 

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 690
platynowy
Cytuj:
I pozew zlożony…
A może postąpić tak, jak mawiał klasyk?
Załącznik:
Zrzut ekranu 2023-05-20 o 16.04.47.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#308 PostWysłany: 20 Maj 2023 16:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2016
Posty: 162
Wizzair obchodził urodziny - miło z Waszej strony, że złożyliście się na prezent ;)
Góra
 Relacje PM off
12 ludzi lubi ten post.
tom971 uważa post za pomocny.
 
 
#309 PostWysłany: 20 Maj 2023 16:36 

Rejestracja: 28 Lis 2017
Posty: 205
Szykuje się kandydat na " akcję roku ".
Już myślałem, że będzie ciężko przebić wątek o anulacjach TK z KTW ;)
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#310 PostWysłany: 20 Maj 2023 18:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 1767
Loty: 296
Kilometry: 416 674
srebrny
jar188 napisał(a):
boots napisał(a):
Tak, powinny.
Rozumiem, że zamiast po prostu od razu wypłacić środki z konta, wszyscy wolą rozpoczynać procedurę CB? :roll:
Zwrot środków ma nastąpić na MOJE konto, jedyne co to odczekałbym 14dni i wtedy CB. Nie widzę powodu,żeby tutaj coś robić za nieuczciwego przedsiębiorcę (nie mówię o anulacji biletów).
Mój czas też kosztuje i nie mam obowiązku wypleniania dodatkowych formularzy.

Taki @Analsix ma 45 formularzy do wypełnia, z czego jeden dla wkurzonej teściowej.
Dodatkowo należy podjąć próbę wyjaśnienia ze sprzedającym sytuacji poprzez napisanie wiadomości lub reklamacje, aby złożyć wniosek o chargeback.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#311 PostWysłany: 20 Maj 2023 20:12 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 1953
Loty: 127
Kilometry: 264 239
platynowy
Napisałem maila z prośbą o zwrot środków na oryginalną metodę płatności czyli na kartę.

Edyta: jak widać skala wk. ludzi i być może reklamacji zrobiła swoje (a być może taki mieli system od początku tylko zapomnieli o tym napisać ;) ), bo zaczynają zwracać kasę,u mnie pierwsza płatność z konta wizz wisi jako wypłacona. Ogarniają się.


Ostatnio edytowany przez jar188 20 Maj 2023 20:24, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#312 PostWysłany: 20 Maj 2023 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10259
HON fly4free
Skoro Wizz w mailu napisał o 5 dniach roboczych, to może poczekajmy te 5 dni roboczych. Przecież w międzyczasie mógł sobie przelać na środki Wizz :)
Jeśli po upływie ustawowych 14 dni nadal nie będzie środków na oryginalnej formie płatności, to wtedy będzie można "walczyć".
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#313 PostWysłany: 20 Maj 2023 20:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7891
srebrny
A co to za ustawowe 14 dni?
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
#314 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:03 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 114
Loty: 18
Kilometry: 24 820
boots napisał(a):
A co to za ustawowe 14 dni?

zapytaj swojego wykładowcy na którego się powoływałeś.
a tak z ciekawości,miałeś jakiś bilet ?czy tylko tak sobie piszesz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#315 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:11 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 2226
złoty
dabecja1 napisał(a):
a tak z ciekawości,miałeś jakiś bilet ?


Ankieter z GUS? Nie wiedziałem że budżetówka pracuje w sobotnie wieczory.
Góra
 Relacje PM off
kostek966 lubi ten post.
 
 
#316 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7891
srebrny
Cytuj:
zapytaj swojego wykładowcy na którego się powoływałeś

Sensowniejsze jest jednak pytanie skierowane do osoby, która się na to powołuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#317 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sie 2015
Posty: 164
Czy przypadkiem (EC) No 261/2004 nie ma tutaj zastosowania? Anulacja to anulacja. Jest tu jakiś garniak :D, który może to potwierdzić / zaprzeczyć?

Article 8

Right to reimbursement or re-routing

1. Where reference is made to this Article, passengers shall be offered the choice between:

(a) - reimbursement within seven days, by the means provided for in Article 7(3), of the full cost of the ticket at the price at which it was bought, for the part or parts of the journey not made, and for the part or parts already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to the passenger's original travel plan, together with, when relevant, (...)

Article 7

Right to compensation

3. The compensation referred to in paragraph 1 shall be paid in cash, by electronic bank transfer, bank orders or bank cheques or, with the signed agreement of the passenger, in travel vouchers and/or other services.


Ja tam nie mam zamiaru się przepychać o sam bilet, ale za zwrot bezpośrednio w żetonach Wizz (nawet tymczasowy), na który się rzekomo zgodziłem (wg Wizz Air) to ja podziękuję.
Góra
 Relacje PM off  
 
#318 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:25 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 114
Loty: 18
Kilometry: 24 820
Kothson napisał(a):
dabecja1 napisał(a):
a tak z ciekawości,miałeś jakiś bilet ?


Ankieter z GUS? Nie wiedziałem że budżetówka pracuje w sobotnie wieczory.

pisać aby pisać. Pytanie nie było do Ciebie więc po co zabierać głos.
Góra
 Relacje PM off  
 
#319 PostWysłany: 20 Maj 2023 21:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7891
srebrny
@japhar
Nie ma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#320 PostWysłany: 21 Maj 2023 00:38 

Rejestracja: 21 Maj 2023
Posty: 2
boots napisał(a):
dg72 napisał(a):
Wywody amatora

Jeden z moich wykładowców często powtarzał, że lepiej być mądrym amatorem, aniżeli głupim fachowcem.

@boots Szkoda, że nie posłuchałeś rady swojego wykładowcy.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group