Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#41 PostWysłany: 06 Lip 2015 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2012
Posty: 925
Zbanowany
Płacąc kredytówką Wizz nie przewalutowuje podwójnie więc najlepiej sprawdzić kursy Mastercard i zabookować w tej w której wyjdzie najmniej.

Jeśli się mylę (od niedawna mam kartę) to poprawcie mnie proszę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Majówka w słonecznej Chorwacji 🌊🏖️Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu z wyżywieniem za 2098 PLN Majówka w słonecznej Chorwacji 🌊🏖️Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu z wyżywieniem za 2098 PLN
☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍 ☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍
Offline
#42 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:18 

Rejestracja: 03 Mar 2017
Posty: 17
Witam,
w maju lecę na Gran Canarię, zarezerwowałam nocleg na Bookingu ale ten sam apartament na Travelrepublic jest sporo tańszy, nigdy nie korzystałam z tego serwisu no i są to moje pierwsze kroki w podróżowaniu na własną rękę. Chciałabym się dowiedzieć jak jest z płatnością w tym serwisie. Nie posiadam kart walutowych, jedynie debetową w PLN i kredytową w PLN mastercard w Getinie. Czy nie będzie problemu z zapłatą nimi? Czy serwis pobierze odpowiednio kwotę za pobyt, jeśli wybiorę opcję aby sami obciążyli ??? Czy wiąże się to z jakimś mega niekorzystnym przewalutowanie ?? Niechciałabym aby okazało się że 3 tygodnie przed wyjazdem, są jakieś problemy a ja nie mam czym zapłacić;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#43 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1869
srebrny
Trochę z boku Ci odpowiem. Może rozważysz założenie konta np. w kanorze aliora i wyrobienie karty w euro? Bezkosztowa przy odpowiednim używaniu, a życie ułatwia.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off
macq91 lubi ten post.
 
      
Offline
#44 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1195
niebieski
Problemu z zapłatą raczej nie będzie. Po jakim kursie Ci przeliczy transakcję to kwestia banku. Jeśli chcesz uniknąć niekorzystnych przewalutowań to załóż bezpłatne konto w kantorze Alior Banku + karta MC.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#45 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:45 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 421
niebieski
Korzystałem z serwisu wielokrotnie i nigdy nie było żadnych problemów. Ceny mają czasem rewelacyjne. Kurs rozliczenia zależy od banku a nie od operatora. Polskie karty są tak samo dobre jak inne. W przypadku pobrania tylko 1 euro przy rezerwacji resztę ściągają automatycznie w podanym terminie. Możesz też sam uiścić różnicę w dowolnym terminie. W przypadku rezygnacji z rezerwacji pobierają dodatkową opłatę zgodnie z warunkami podanymi w ich regulaminie a nie tylko wpłacone 1 euro.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#46 PostWysłany: 03 Mar 2017 10:54 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2910
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@mkmka_19 sprawdź w TOiP, bo możliwe, że Twoja karta kredytowa z Getinu ma dobre przewalutowania po kursie Mastercarda i bez prowizji banku. Wtedy opłacałoby się nią zapłacić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#47 PostWysłany: 03 Mar 2017 11:42 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 501
niebieski
Ja płacę za tej stronie zawsze kartą debetową z PeKaO ponieważ debetówka ma b. dobre przewalutowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#48 PostWysłany: 04 Mar 2017 13:12 

Rejestracja: 03 Mar 2017
Posty: 17
dziękuję Wam za pomoc, zdecydowałam się i już zarezerwowałam :) A jeszcze mam pytanie czy ten Voucher który otrzymałam po rezerwacji to on już uprawnia do zameldowania w apartamencie, czy po obciążeniu karty otrzymam jeszcze jakiś inny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#49 PostWysłany: 04 Paź 2017 12:47 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
Proszę o info czy voucher z travelrepublic przychodzi drogą mailową czy też pocztą tradycyjną? Dopytuję bo muszę zrobić rezerwację a zostało mi 10 dni do wylotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#50 PostWysłany: 04 Paź 2017 13:00 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 444
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
mailem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#51 PostWysłany: 26 Paź 2017 17:19 

Rejestracja: 26 Paź 2017
Posty: 10
Witam kolegów i koleżanki z forum,
Od dłuższego czasu regularnie śledzę stronę i korzystałem już kilkukrotnie ze znalezionych przez Was okazji. Do tej pory byłem raczej biernym użytkownikiem, teraz zwracam się do Was o pomoc. Z góry za nią dziękując.

Około sierpnia, na stronie pojawiła się dobra oferta na majowy pobyt w Maroko, konkretnie 2 tygodnie w Agadir Sofitel Royal Hotel. Za 2 tygodnie razem z przelotem wychodziło jakoś koło 1400 zł. Wszystko wydawało się w porządku, Travelrepublic telefonowało nawet do mnie chwilę po rezerwacji online, z informacją, że pokój który wybrałem jest już niedostępny i że mogę upgrade'ować swoją rezerwację do pokoju Deluxe za 80E, na co się zgodziłem. Dzisiaj otrzymałem od nich następującego maila (którego notabene nie bardzo rozumiem - szczególnie zdania "because the hotelier considers as a group"):

Cytuj:
Dear Client,

We have recently been contacted by your accommodation provider, for whom we are acting as the agent.

As you will see from the following information, they are advising of some important information that may affect your forthcoming holiday:


Please, be aware that the following bookings are denied and cancelled by the hotel because the hotelier considers as a group.


Please contact our Change Control department on 0208 974 7211 or log an entry in this Customer Service Request to acknowledge receipt of this notification. Our phone line is open Monday- Saturday from 9am to 6pm.

Please confirm you are aware.

We would like to apologise on behalf of our supplier for any inconvenience caused by this notification.

Kind Regards,

Hotel Changes Team


No i tutaj moja prośba o pomoc. Czy faktycznie jest to anulacja rezerwacji? Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć jaki jest jej powód? Oraz jak w takiej sytuacji powinienem się zachować? Napomnę tylko, że mam oczywiście już zarezerwowany i opłacony lot w terminie rezerwacji.

Jest to moja pierwsza taka sytuacja, będę bardzo wdzięczny za Wasze zaangażowanie.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#52 PostWysłany: 26 Paź 2017 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1198
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
jest pisz reklamacje do wszystkich angielskich mozliwych biur iata atol abta etc w ktorych zrzeszona jest travelrepublic
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#53 PostWysłany: 26 Paź 2017 18:41 

Rejestracja: 30 Sie 2010
Posty: 356
niebieski
@czarek90 Mam to samo :( Też pierwszy raz mi się to zdarzyło i też nie wiem za bardzo co robić. Jak coś będziesz wiedział to pisz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#54 PostWysłany: 26 Paź 2017 20:14 

Rejestracja: 05 Kwi 2012
Posty: 175
Też tak miałem, tyle że w Hiszpanii z dwa lata temu.
Pisałem mailowo, przez ich formularz, komunikacja bardzo marna, odpowiedź po 1-2 dniach.
W końcu telefon, też ciężko się dodzwonić, dogadać o co chodzi, nie widzieli tego.
Proponowali inny hotel, ale za dopłatą.
Szukaj innego;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#55 PostWysłany: 05 Kwi 2018 12:54 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 564
niebieski
Co to jest "amendment fee of £25"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#56 PostWysłany: 05 Kwi 2018 12:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Zmiana opłaty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#57 PostWysłany: 10 Kwi 2018 15:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2311
Loty: 616
Kilometry: 959 810
niebieski
bronek40 napisał(a):
Co to jest "amendment fee of £25"?

Oplata za dokonanie zmiany w rezerwacji.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
bronek40 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#58 PostWysłany: 25 Kwi 2018 22:26 

Rejestracja: 26 Paź 2017
Posty: 10
Panowie i Panie z forum, po kilku miesiącach bojów udało mi się przywrócić rezerwację.
Tak jak polecił mi kolega powyżej pomogła reklamacja w ABTA. Travelrepublic próbował się wykręcać jak tylko mogli dopóki nie odezwała się do nich ta organizacja.
W hotelu już potwierdziłem i szykuje się na relaks 8-)
Dzięki za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#59 PostWysłany: 26 Kwi 2018 11:28 

Rejestracja: 30 Sie 2010
Posty: 356
niebieski
Wysłałem wiadomość do Ciebie na PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#60 PostWysłany: 26 Kwi 2018 15:41 

Rejestracja: 26 Paź 2017
Posty: 10
Nie mogę odpisać, ponieważ do wysyłania PW potrzeba minimum 5 postów.
c.olowski@gmail.com jak coś.
Cytuj:
Dostałem od nich taką wiadomość:

Thank you for your patience, we apologise for the delay in getting a response.

We have been informed by the provider that your booking has been reinstated and is confirmed with the hotel under the hotels reference number XXXXXX


Please reply to this message to confirm you are aware your booking has been reinstated.


Kind Regards,

Hotel Changes Team.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group