Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1681 PostWysłany: 06 Gru 2016 14:26 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Chargeback w banku? Na jakiej podstawie?
Najpierw, to Ty weź potwierdzenie rezerwacji i sprawdź, czy rzeczywiście istniała bezpłatna możliwość jej odwołania, czy tylko Ci się wydawało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
Po słońce na Florydę☀️ Ferie zimowe w Miami za 3727 PLN 🇺🇸👙Loty Turkish Airlines i hotel 🌴 😍 Po słońce na Florydę☀️ Ferie zimowe w Miami za 3727 PLN 🇺🇸👙Loty Turkish Airlines i hotel 🌴 😍
#1682 PostWysłany: 06 Gru 2016 14:44 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Shelter napisał(a):
Mam taki problem, zarezerwowałem hotel w Bernago (ITA), wydaje mi się, ze było napisane, że bezpłatna możliwość anulowania rezerwacji.


Ale wydaje ci się czy wiesz? Bezpłatna anulacja często jest możliwa tylko do określonej daty, do kiedy mogłeś odwołać bezpłatnie?
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#1683 PostWysłany: 06 Gru 2016 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Tak jak pisze Marysiek: sprawdź w potwierdzeniu, które na pewno dostałeś przy rezerwacji, do kiedy jest darmowa anulacja.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1684 PostWysłany: 12 Gru 2016 19:55 

Rejestracja: 11 Gru 2016
Posty: 1
Cześć.

Proszę o poradę :) Zarezerwowałem na booking hostel na 2 noce - od 30 grudnia do 1 stycznia. Rezerwację mogę bezpłatnie odwołać do 22 grudnia.

Zmieniły nam się nieco plany i chcielibyśmy przenocować w Budapeszcie jedynie w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia. Sądziłem, że skoro jest możliwość całkowitego, bezpłatnego anulowania rezerwacji to skrócenie jej o 1 dzień również nie będzie problemem. Tymczasem na booking nie mogę zmienić terminu rezerwacji. Wyświetla się komunikat: "Przepraszamy, zmiana nie została wprowadzona - ta rezerwacja nie może zostać przeniesiona na wybrane daty".

Co mogę teraz z tym zrobić? Napisać prośbę do hostelu? Dzięki z góry za podpowiedzi :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1685 PostWysłany: 12 Gru 2016 20:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Możesz też zadzwonić do Booking.com na polską infolinię może ci pomogą Numer krajowy: 22 306 08 57
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1686 PostWysłany: 12 Gru 2016 20:08 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Niektóre obiekty mają minimalną ilość noclegów, może ten ma minimum ustawione na 2 noce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1687 PostWysłany: 12 Gru 2016 20:13 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
pisz lub dzwoń do booking - jak zadzwonisz to szybciej pomogą. Mi zawsze pomagali. Niekiedy miałem ładne jazdy ale tylko i wyłącznie z winy hosteli, hoteli, ale interwencja w booking zawsze pomagała. Nie wiem czy uda się u Ciebie zmienić z 2 dni na jeden ale próbuj. W razie braku możliwości skrócenia noclegu - anuluj obecny i rezerwuj na nowo inny. Jezeli sie na to zdecydujesz to możesz pierwsze zarezerwować inny nocleg a dopiero po jego rezerwacji anulować ten co masz - tak jest bezpieczniej. Ale pierwsze telefon do booking.
Mi zawsze pomagali ale tylko raz miałem sytuacje "z mojej winy" - którą wyprostowali bez problemów i opłat. A tak to sytuacje z winy hosteli i hoteli
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1688 PostWysłany: 16 Gru 2016 13:09 

Rejestracja: 16 Gru 2016
Posty: 1
Przez wiele lat korzystałem z booking.com bez żadnych problemów, a ewentualne niedomówienia z hotelami (błędne ceny) były załatwiane polubownie z pomocą agencji. W ostatnich latach zdarzyły się jednak 2 sytuacje, które sprawiły, że nie będę więcej z ich usług korzystał.
1. Lizbona wracając z Madery z żoną i dorosłą córką. Specjalnie załatwiliśmy rezerwację lotniczą tak, aby spędzić popołudnie, wieczór i noc w Lizbonie. Przez Booking.com załatwiliśmy apartament. Po przyjeździe wczesnym popołudniem okazało się, że do apartamentu nie ma dostępu. Usytuowany w bloku na XIV piętrze. Po pół godzinie czekania ktoś wchodził do bloku, więc poprosiłem o wpuszczenie. Okazało się, że to akurat osoba, która nasz apartament wynajęła na tydzień od dnia poprzedniego. Telefon do warszawskiego oddziału B.c pozwolił ustalić, że rezerwacja została odwołana przez właściciela apartamentu w związku z "awarią kanalizacyjną". My możemy skorzystać bez dopłaty z noclegu w mieszkaniu właściciela apartamentu. Z otrzymanych namiarów wynikło, że mieszkanie oddalone jest od Lizbony o ponad 30 km i praktycznie nie istnieje komunikacja, z której moglibyśmy skorzystać. Po kolejnym telefonie okazało się, że w tej chwili nie mogą się z właścicielem skontaktować, bo aktualnie nie dysponują nikim znającym język chiński, a tylko po chińsku z właścicielem mieszkania można się dogadać. Po kolejnych 2 godzinach czekania okazało się, że właściciel mieszkania może po nas przyjechać o godzinie 21. Gdy nie wyraziłem na to zgody, obiecano szukać noclegu zastępczego, który znaleziono około godziny 18. Wcześniej, około 15:30 żona z córką pojechały metrem do centrum. Szczęśliwie znaliśmy już Lizbonę i chcieliśmy tylko ją sobie przypomnieć i pooddychać atmosferą. O 18:30 ruszyłem taksówką z bagażami do apartamentu, gdzie dotarłem około 19. Żonę i córkę spotkałem w centrum około 20. Booking com pokrył różnicę ceny (10 EUR) i przejazdy taksówkami - pomiędzy apartamentami i rano na lotnisko, a także koszty rozmów telefonicznych. Finansowo w porządku, ale organizacyjnie nie do zaakceptowania. Nie sprawdzili, gdzie się mieści "zastępczy nocleg", ani nie zapytali, czy mamy ochotę nocować w mieszkaniu właściciela.
2. Około 10 tygodni temu zarezerwowałem apartament w Londynie od 14 do 21 czerwca. 2 dni temu otrzymałem, że rezerwacja, której koszt został już ściągnięty przez hotel zgodnie z warunkami rezerwacji, została anulowana, ponioeważ Booking.com rozwiązała umowę z tym hotelem. Mogę wystąpić do swojego banku o wycofanie dokonanej transakcji, a w przypadku braku takiej możliwości mam przedstawić odpowiednie pismo z banku. Booking.com nie zapewni zastępczego noclegu ani nie pokryje żadnych strat. Na kolejne maile Booking.com w ogóle nie odpowiada. Samolot i transfery lotniskowe też już mam opłacone. W tej sytuacji powaznie zastanawiam się nad pozwaniem Booking.com do sądu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1689 PostWysłany: 16 Gru 2016 13:11 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1904
niebieski
I zarejestrowales/as sie tu tylko po to zeby sie z nami tym podzielic?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1690 PostWysłany: 16 Gru 2016 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3588
srebrny
StaWas napisał(a):
Przez wiele lat korzystałem z booking.com bez żadnych problemów, a ewentualne niedomówienia z hotelami (błędne ceny) były załatwiane polubownie z pomocą agencji. W ostatnich latach zdarzyły się jednak 2 sytuacje, które sprawiły, że nie będę więcej z ich usług korzystał.
1. Lizbona wracając z Madery z żoną i dorosłą córką. Specjalnie załatwiliśmy rezerwację lotniczą tak, aby spędzić popołudnie, wieczór i noc w Lizbonie. Przez Booking.com załatwiliśmy apartament. Po przyjeździe wczesnym popołudniem okazało się, że do apartamentu nie ma dostępu. Usytuowany w bloku na XIV piętrze. Po pół godzinie czekania ktoś wchodził do bloku, więc poprosiłem o wpuszczenie. Okazało się, że to akurat osoba, która nasz apartament wynajęła na tydzień od dnia poprzedniego. Telefon do warszawskiego oddziału B.c pozwolił ustalić, że rezerwacja została odwołana przez właściciela apartamentu w związku z "awarią kanalizacyjną". My możemy skorzystać bez dopłaty z noclegu w mieszkaniu właściciela apartamentu. Z otrzymanych namiarów wynikło, że mieszkanie oddalone jest od Lizbony o ponad 30 km i praktycznie nie istnieje komunikacja, z której moglibyśmy skorzystać. Po kolejnym telefonie okazało się, że w tej chwili nie mogą się z właścicielem skontaktować, bo aktualnie nie dysponują nikim znającym język chiński, a tylko po chińsku z właścicielem mieszkania można się dogadać. Po kolejnych 2 godzinach czekania okazało się, że właściciel mieszkania może po nas przyjechać o godzinie 21. Gdy nie wyraziłem na to zgody, obiecano szukać noclegu zastępczego, który znaleziono około godziny 18. Wcześniej, około 15:30 żona z córką pojechały metrem do centrum. Szczęśliwie znaliśmy już Lizbonę i chcieliśmy tylko ją sobie przypomnieć i pooddychać atmosferą. O 18:30 ruszyłem taksówką z bagażami do apartamentu, gdzie dotarłem około 19. Żonę i córkę spotkałem w centrum około 20. Booking com pokrył różnicę ceny (10 EUR) i przejazdy taksówkami - pomiędzy apartamentami i rano na lotnisko, a także koszty rozmów telefonicznych. Finansowo w porządku, ale organizacyjnie nie do zaakceptowania. Nie sprawdzili, gdzie się mieści "zastępczy nocleg", ani nie zapytali, czy mamy ochotę nocować w mieszkaniu właściciela.
2. Około 10 tygodni temu zarezerwowałem apartament w Londynie od 14 do 21 czerwca. 2 dni temu otrzymałem, że rezerwacja, której koszt został już ściągnięty przez hotel zgodnie z warunkami rezerwacji, została anulowana, ponioeważ Booking.com rozwiązała umowę z tym hotelem. Mogę wystąpić do swojego banku o wycofanie dokonanej transakcji, a w przypadku braku takiej możliwości mam przedstawić odpowiednie pismo z banku. Booking.com nie zapewni zastępczego noclegu ani nie pokryje żadnych strat. Na kolejne maile Booking.com w ogóle nie odpowiada. Samolot i transfery lotniskowe też już mam opłacone. W tej sytuacji powaznie zastanawiam się nad pozwaniem Booking.com do sądu.

sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie


Image
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#1691 PostWysłany: 16 Gru 2016 13:20 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
@StaWas
Nie zastanawiaj się, tylko pozywaj i opisz nam dokładnie przewód sądowy.
Ja po raz kolejny otrzymałem pomoc od bookingu, gdy hostel w S.P.z powodu dużego obłożenia nie uznał mojej rezerwacji, tłumacząc się, że ostatniej nocy w pokoju została zbita szyba :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#1692 PostWysłany: 18 Gru 2016 13:03 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 34
Witam. Zarezerwowałem na bookingu apartament w Pradze. Apartament dopiero zaczął współprace z bookingiem, więc nie ma żadnej opinii.Myślicie, że można bez obaw? Dodam, że apartament nie ma nigdzie żadnej opinii, jest całkiem świeży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1693 PostWysłany: 18 Gru 2016 13:07 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Ktoś musi napisać tą pierwszą opinię...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1694 PostWysłany: 18 Gru 2016 15:03 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
Są tego plusy, gdyż początkujący obiekt ma preferencyjne ceny.
Akurat miejscówki w Pradze, bym sie nie obawiał, bo tam baza noclegowa jest na wysokim poziomie, wiec obiekt o niskim standardzie nie przetrwa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1695 PostWysłany: 18 Gru 2016 15:58 

Rejestracja: 26 Sty 2013
Posty: 488
Loty: 312
Kilometry: 394 864
niebieski
Poza tym możesz sprawdzić opinie na Tripadvisorze, o ile obiekt tam jest ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1696 PostWysłany: 18 Gru 2016 16:11 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 34
no właśnie chodzi o to, że go nie ma
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1697 PostWysłany: 18 Gru 2016 16:19 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
To zarezerwuj sobie inny obiekt. Są ich setki, jak nie tysiące w Pradze. Sprawdzonych. Czemu akurat do tego tak się przyspawałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1698 PostWysłany: 18 Gru 2016 17:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌robuś‌ Nie przejmuj się tym,że obiekt jest nowy i nie ma jeszcze opinii.Takie obiekty często bardzo się przykładają aby zebrać pierwsze pozytywne opinie.Jeśli cena i lokalizacja ci pasuje to rezerwuj :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1699 PostWysłany: 18 Gru 2016 18:13 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 34
Dzięki i tak też zrobie.A dlaczego ten obiekt? Jak to w nowych obiektach, cena atrakcyjna i powierzchnia lokalu. Ja nawet swoje mieszkanie mam mniejsze :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1700 PostWysłany: 18 Gru 2016 18:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Jeśli ma zdjęcia i opis jest w miarę poprawny to raczej nie masz się czego obawiać. Możesz także przejście się po google street view żeby zobaczyć co jest w miejscu tego hotelu. Również zapisz sobie (na wszelki wypadek) telefon do bookinga.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group