Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1641 PostWysłany: 02 Paź 2016 14:51 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
Na plus tego portalu przemawia fakt, ze obiekty nie mogą samodzielnie odwoływać rezerwacji.
Nie wiem jak wygląda sytuacja u innych, ale wydaje mi się, że na niektórych portalach istnieje taka możliwość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy wypoczynek w tureckim Side 🏖️🌴 Ultra all inclusive w 5* hotelu za 2399 PLN 🍹 Luksusowy wypoczynek w tureckim Side 🏖️🌴 Ultra all inclusive w 5* hotelu za 2399 PLN 🍹
Super 🤩 Mediolan z weekendem od 152 PLN 😍💚🤍❤️ Loty z 5 miast 🔥 Super 🤩 Mediolan z weekendem od 152 PLN 😍💚🤍❤️ Loty z 5 miast 🔥
#1642 PostWysłany: 02 Paź 2016 15:10 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1075
niebieski
Kto wie.. Może u mnie z tą awarią to była ściema tylko by mnie spławić ;)? Na szczęście płatność miałem dopiero na miejscu, więc nie musiałem się "bujać" ze zwrotem ojrosów od obiektu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1643 PostWysłany: 03 Paź 2016 09:49 

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 12
Loty: 68
Kilometry: 104 579
Wie ktoś może na jakich warunkach (jest gdzieś regulamin) i w jakich terminach od odbycia noclegu zwracany jest % kosztów na konto wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1644 PostWysłany: 03 Paź 2016 09:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
Wie to wiele osób :)
5-kredytu-wizz-air-przy-rezerwacji-zakwaterowania,81,71305&start=200
Góra
 Profil Relacje PM off
dziku uważa post za pomocny.
 
      
#1645 PostWysłany: 03 Paź 2016 19:32 

Rejestracja: 26 Sie 2016
Posty: 77
Czy booking ma możliwość ustawienia alertu dostępności? Chodzi mi o to żeby dostać cynk, że pojawiły się jakieś nowe opcje hotelowe w danych datach. Mnóstwo hoteli ma opcje odwołania rezerwacji za darmo, a do wyjazdu mnóstwo czasu, więc domyślam się że wiele osób robi kilka rezerwacji, a na koniec odwołuje to co sie nie spodoba. Czyli to co dziś ma "brak pokoi" jutro może byc wolne. I na te właśnie opcje chciałbym zapolować ;) Czy jednak trzeba codziennie włazić i szukać "z ręki"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1646 PostWysłany: 03 Paź 2016 19:34 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Niestety, nie ma. Sam tego szukałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1647 PostWysłany: 03 Paź 2016 22:47 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1685
niebieski
kiedyś było, taki powiadamiacz jak pojawiała sie dostępność..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1648 PostWysłany: 23 Paź 2016 12:22 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Czy rezerwując noclegi przez booking.com na miejscu w miejscu noclegu muszę mieć to potwierdzenie, które otrzymałem na maila?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1649 PostWysłany: 23 Paź 2016 12:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Gru 2013
Posty: 660
niebieski
Nigdy mi się nie zdarzyło żeby było potrzebne, zawsze wystarczało nazwisko. Ale jakby co jest też aplikacja mobilna, zawsze można mieć na wszelki wypadek.
_________________
Iberomat.com - stories from Spain & Portugal. Slow travel, local food, wine, culture & hidden places of the Iberian Peninsula.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1650 PostWysłany: 25 Paź 2016 10:31 

Rejestracja: 14 Paź 2016
Posty: 3
bardzo długi ten wątek, nie mogę znaleźć czego szukam:

jak zarezerwuję kartą kredytową innej osoby np. męża, a na miejscu w hotelu nie będę mieć tej karty (bo nie moja) i na miejscu moge zapłacic np. gotówką?
Czy jest konieczność zapłaty kartą, jak podałam jej dane?

W hotelach, które rozpatruję, jest w jednym przypadku: oferta bezzwrotna (przedpłata, zostaniesz obciążony przedłatą będącą całkowita ceną rezerwacji po jej dokonaniu)
Czyli od razu ściągna z karty tak? Czy muszę mieć tę kartę na miejscu w hotelu?


A kolejny hotel ma tak: Zapłać w obiekcie przedpłata nie jest wymagana - pewnie tez musze podać dane karty, a na miejscu mogę zapłacic gotówką?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1651 PostWysłany: 25 Paź 2016 10:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Dobrze zrozumiałaś.W przypadku pierwszym pobyt będzie z góry opłacony.Jeśli hotel pobiera dodatkowo jakieś kwoty np.klimatyczne czy kaucję zwrotną powinno to być określone na stronie rezerwacji i można to uiścić gotówką po przybyciu.W drugim przypadku wszystkie opłaty zrobisz gotówką .Prawie się nie zdarza by obiekt nie dopuszczał opłaty w gotówce natomiast odwrotnie bywa-nie wszędzie akceptują karty ale z reguły wcześniej to zaznaczają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1652 PostWysłany: 26 Paź 2016 16:32 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 2
Witam,
Temat dość rozległy, dlatego ciężko mi się odnaleźć, a potrzebuję szybkiej i sprawnej pomocy.
Mam zamiar zarezerwować pokój w Pradze (dokładnie w ,,Orea Hotel Pyramida") i automatycznie nasuwają mi się poniższe pytania:

1. Czy ktoś już tam był i mógłby zdać jakieś ogólne relacje?
2. Czy cena podana za pokój jest ceną ostateczną? (Zaznaczono, że wliczony podatek VAT, miejski, ale chodzi mi o jakiekolwiek koszty, które mógłby zażądać hotel. Możliwa jest taka sytuacja?)
3.Moje zwątpienie pojawiło się w momencie, kiedy przeglądałam inne oferty i tam booking oznaczył je jako: ,,Ostateczna cena, bez niespodzianek", a przy wybranym przeze mnie hotelu nie było takiej informacji. Czy powinnam się martwić? Zaczęłam się zastanawiać czy podana cena jest tylko przedpłatą czy ceną ogólną? Czy ktoś mógłby wyprowadzić mnie na prostą? :D
4. Czy jeśli zamawiam w ofercie bezzwrotnej i płacę z góry to lepiej wybrać cenę w zł czy w euro? Czy ta kwestia ma większe znaczenie jedynie przy zapłacie na miejscu?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1653 PostWysłany: 26 Paź 2016 16:42 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
2-3. Tak, to cena ostateczna. Dodatkowe usługi typu pralnia, minibar nie są wliczone. Pamiętaj, że zapłacisz w koronach czeskich i stąd wynika odpowiedź na pytanie 4 - bez względu na walutę, jaką wybierzesz, zostanie ona pobrana w koronach (zmiana waluty ma tylko charakter poglądowy, abyś nie musiała przeliczać ceny), zatem Ty musisz określić, którą kartą najlepiej zapłacić - tak, aby zminimalizować przewalutowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1654 PostWysłany: 26 Paź 2016 16:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
2. Skoro masz wliczony VAT i podatek miejski, na miejscu nie będzie dodatkowych kosztów. Chyba, że np. opróżnisz barek.
4. Przelicznik na €/zł jest tylko orientacyjny. Zapłacisz w walucie hotelu (w tym przypadku prawdopodobnie będzie to Kč).
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1655 PostWysłany: 26 Paź 2016 17:19 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
Odnośnie pkt 1 możesz zadać pytanie w tym temacie praga-noclegi,1396,18465
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1656 PostWysłany: 28 Paź 2016 19:49 

Rejestracja: 20 Sie 2016
Posty: 99
Loty: 1
Kilometry: 562
Witam,

Czy słyszał ktoś coś o dożywotniej 10% zniżce na booking.com?

Pzdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1657 PostWysłany: 28 Paź 2016 20:13 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
To nie jest dożywotnia, bo zawsze można program zawiesić.
Jest Genius, po zrobieniu bodajże 10 rezerwacji się dostaje ten status, ale nie na wszystkie hotele/hostele działa.
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#1658 PostWysłany: 28 Paź 2016 20:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌mariusz198787‌ Czy chodzi ci o taki komunikat w statusie genius? "Udało Ci się zrealizować 5 rezerwacji na naszym portalu, co oznacza, że otrzymujesz 10% zniżki do wykorzystania w wybranych obiektach, a także inne ekskluzywne korzyści." Jeśli tak to dużo osób to ma ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1659 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:19 

Rejestracja: 06 Lis 2016
Posty: 1
Witam Państwa,
Booking.com popsuł mojej żonie i mnie dużą część wakacji w Holandii, dokąd wybraliśmy się z rowerami. Dzięki Booking.com straciliśmy sporo pieniędzy na konieczne telefony i rozmowy z tą firmą, bankami i dużo nerwów. Kilka pierwszych dni naszego pobytu było bardzo stresujące, byliśmy skazani na przykre rozmowy z naszymi gospodarzami, u których zarezerwowaliśmy pobyt w Holandii. Pomimo rezerwacji i spełnienia wszystkich wymaganych przez Booking.com procedur, nie mieliśmy ZAREZERWOWANEGO I WYKUPIONEGO noclegu. Rzecz trwała kilka dni w trakcie naszego pobytu w Holandii, pomoc ze strony Booking.com była żadna.
Poniżej zamieszczam korespondencję z Booking.com w naszej sprawie, która była jednocześnie reklamacją. WSZYSTKO zostało przez Booking.com zlekceważone, jedyna niby-odpowiedź była nie na temat.
Dla nas Booking.com zawsze będzie się kojarzył ze stresem i zepsutymi wakacjami.
Korespondencja poniżej.
Pozdrawiam,
Piotr Stachowiak

Szanowni Państwo,

Booking.com naraził mnie na bardzo dużo nieprzyjemnego stresu, wynikającego z ogromnego bałaganu i błednie działającego systemu informatycznego Booking.com.
W związku z powyższym, dojechawszy wraz z żoną do miejsca, gdzie mieliśmy spędzić 7 dni „uroczego” urlopu w Holandii, nie mieliśmy noclegu. Próbując załatwić sprawę, wiele razy musiałem kontaktować się z Booking.com, narażając się na koszty. Pomimo wielu kontaktów i wymiany korespondencji z Booking.com, zostałem pozostawiony sam sobie!!!
Po kolei:
- przed dniem 31.07. zarezerwowałem 10 noclegów w obiekcie w Holandii (nr rezerwacji: 184.583.308, kod PIN: 6306)
- w związku z kontuzją żony, dnia 20.08.2016 ww. rezerwację odwołałem
- kilka dni później dokonałem rezerwacji w tym samym obiekcie, zmieniając termin (nr rezerwacji: 1697447461, kod PIN: 1899). Dla tej rezerwacji pomyłkowo podałem numer karty debetowej MasterCard, która nie była aktywowana
- poprzez link „zarządzaj rezerwacją” kilkakrotnie podawałem dane innych naszych trzech kart (Visa i MasterCard), z których wszystkie były aktywne, na karcie debetowej były środki.
Tymczasem kilkakrotnie, pomimo wprowadzanych danych innych kart, uparcie otrzymywałem komunikat:
„Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
Komunikat ten przychodził kilkakrotnie. Pierwszy raz dnia 26.08.2016 o godz. 01.13.
Dnia 26.08.2016 o godz. 22.26 otrzymałem info:
„Twoja rezerwacja została zmieniona. W dniu piątek 26 sierpnia 2016 wprowadzono następujące zmiany:
Dane karty kredytowej zostały zaktualizowane dla tej rezerwacji”.
Cóż z tego, dnia 26.08.2016 o godz. 23.33 przyszedł ten sam komunikat:
„Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
Ta sama info powtórzyła się:
dnia 27.08.2016 godz. 10.26
dnia 27.08.2016 godz. 11.20
dnia 27.08.2016 godz. 12.08
dnia 27.08.2016 godz. 13.13
dnia 27.08.2016 godz. 15.26
W końcu dnia 28.08.2016 o godz. 02.31 otrzymałem wręcz skandaliczną informację:
„Niestety nie udało nam się obciążyć karty kredytowej, której dane otrzymaliśmy. Kontaktowaliśmy się z Tobą mailowo, aby uzyskać poprawne dane, jednak nie uzyskaliśmy żadnej odpowiedzi”.
Dodam, że przed każdym powyższym komunikatem wprowadzałem do systemu Booking.com dane innych aktywnych kart, moich i mojej żony. Ponadto bank poinformował mnie dnia 27.08.2016 o godz. 10.28, że karta kredytowa mojej żony została przez Booking.cozweryfikowana pozytywnie.
Ponadto kilkakrotnie telefonicznie kontaktowałem się z przedstawicielami Booking.com. opisując całą sytuację. Robiła to także nasza córka, dzwoniąc z Polski do Booking.com. Po którejś z kolejnych rozmów, przedstawicielka Booking com poprosiła o przesłanie zrzutu ekranu otrzymywanych z Booking.com odmownych komunikatów. Taką informację wysłałem na wskazany przez przedstawicielkę Booking.com adres mailowy dnia 27.08.2016 o godz. 13.16 i 13.19.E-mail ode mnie poniżej.
Dnia 27.08.2016 zadzwoniła do mnie przedstawicielka Booking.com, której kolejny raz opisałem sytuację. Owa przedstawicielka poinformowała mnie, że „stara się” załatwić sprawę, jednak w pracy jest do godz. 17.00 i po tej godzinie nic nie jest w stanie zrobić!!!!
Taką reakcję uważam za lekceważacą, wręcz obraźliwą!
Krótko mówiąc zostaliśmy z żoną pozostawieni kompletnie „na lodzie”.
Ponieważ zostaliśmy przez Booking.com zmuszeni do wykonania wielu kosztownych telefonów i przesyłu danych przez internet (roaming), wydania nieprzewidzianych kwot na wynajęcie hotelu na miejscu i co bardzo istotne - stres, irytację, przykre sytuacje w miejscu przyjazdu, oczekujemy rekompensaty ze strony Booking.com.
Wg. moich wyliczeń, dodatkowe nieprzewidziane koszty poniesione przeze mnie z winy Booking.com wyniosły ok. 700,00 PLN (hotel, roaming rozmów i przesyłu danych).
Proszę o propozycję rekompensaty z Państwa strony.
Z poważaniem,
Piotr Stachowiak

Witam,
jak śmiecie tak traktować klientów!!!
Przecież Wasza długa odpowiedź jest w ogóle nie na temat! Niejaka Agata, podpisana na końcu, nie wniknęła nawet pobieżnie w problemy, jakie zgotował nam Booking.com. Jest to widać jeden z wzorów odpowiedzi dla "namolnych" klientów, wybrany zupełnie przypadkowo.
Jak możecie napisać: "Powyższa rezerwacja nie została potwierdzona ponieważ obiekt nie mógł obciążyć podanych kart kredytowych..."
Doskonale wiecie, że obiekt Logeerboerderij de Salix nie ma możliwości obciążenia kart kredytowych! Właściciele nie mają terminala, a należne środki za wynajem otrzymują z Booking.com na swoje konto bankowe.
Ponadto, jeżeli na Waszej stronie jest możliwość zmiany danych kart kredytowych, Waszym obowiązkiem jest przyjęcie do wiadomości podanych przez klienta zmian i obciążenie którejś z kart!
Ja podałem dane trzech kart, wszystkie były aktywne i pełne środków. Wy jednak nie obciążyliście żadnej z nich, odpowiadając mi kilkakrotnie z uporem, że obciążenie nieaktywnej karty podanej przeze mnie pomyłkowo przy pierwszej rezerwacji nie jest możliwe. Tego byłem już świadom, ale przecież podałem później właściwe karty.
Ta odpowiedź, niejakiej Agaty, która przy swoim imieniu śmie dodać słowa "z wyrazami szacunku" brzmi jak farsa i mnie obraża.
Nie spodziewałem się, że przez tak wydawałoby się "szacowną i doświadczoną" organizację zostanę potraktowany jak bezmyślny baran, któremu "na odwal" można wcisnąć każdy kit.
O tym, jak Booking.com potraktował mnie i moją żonę zamierzam trąbić głośno i dobitnie na wszystkich możliwych forach internetowych. Będę to robił długo i cierpliwie, aby wszystkich potencjalnie zlekceważonych przez Booking.com klientów ostrzec przed korzystaniem z usług tej firmy.
Piotr Stachowiak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1660 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Jak raz zrobiłem rezerwację, potem ją anulowałem a potem znów zrobiłem to w końcu mieli (w miejsce gdzie spałem) taki bajzel, że spałem za darmo :D

I wydaje mi się, że to jest właśnie powód tych problemów + ta karta. Trzeba było wszystko anulować i zrobić od nowa a nie ulepszać ta niedoskonałą.

Będzie relacja z wyjazdu? :mrgreen:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group