Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1661 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Czy dobrze rozumiem, że płatność kartą nie została pobrana (gwarantowana, przetworzona), a więc rezerwacja nie została dokonana?
O co się zatem awanturujesz???
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥 Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥
#1662 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:39 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
W niektórych przypadkach booking blokuje należność, wiec brak terminala w hotelu o niczym jeszcze nie świadczy.
Wina nie jest ewidentna, gdyż jak sam pisałeś, początkowo wprowadziłeś złą kartę.
Mogłeś anulować, jak przy pierwszej rezerwacji i po raz trzeci zarezerwować i byłoby ok.

Ja mam następne dobre doświadczenie.
Za ich pośrednictwem hotel anulował mi rezerwacje bezzwrotną.
Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1663 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:41 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Cytat :Dla tej rezerwacji pomyłkowo podałem numer karty debetowej MasterCard, która nie była aktywowana :?: :?:
Brak możliwości potwierdzenia rezerwacji za pomocą KK :!: :!:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1664 PostWysłany: 06 Lis 2016 23:51 

Rejestracja: 29 Lip 2016
Posty: 123
Rezerwacja nie potwierdzona kartą kredytową więc na jakie koszty Cie booking narazil? Troche ogarnięcia i temat byłby szybko rozwiazany..

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1665 PostWysłany: 07 Lis 2016 00:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Zarazerwowałem hotel za 280pln, po dwóch tygodniach dostałem informację że to błąd cenowy i hotel nie uzna tej rezerwacji i że poprawna cena, wraz ze specjalną zniżka dla mnie z powodu niedogodności to 400zł i czy akceptują stawkę. Odpisałem powołując się ich regulamin, że rezerwacja to wiążąca umowa i że wiążąca nie jest tylko w przypadku oczywistych błędów, a 280zł vs 400zł to raczej oczywisty błąd nie jest. Po godzinie dostałem odpowiedź, że przepraszają i uznają stawkę w pierwotnej wysokości. Także czasem nie jest tak źle z tym bookingiem.
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#1666 PostWysłany: 12 Lis 2016 12:06 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7129
Loty: 569
Kilometry: 1 186 630
Info z hotelu, ze maja jakas awarie i nie moga mnie przyjac, dostalem propozycje nowego noclegu, drozszego i takie cos
Cytuj:
Choć koszt rezerwacji w obiekcie będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Trwa to miesiącami taki zwrot czy pyk pyk i po sprawie ? Bo sli miesiacami to oleje i wezme cos innego
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1667 PostWysłany: 12 Lis 2016 12:58 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1075
niebieski
U mnie trwało to dosłownie kilka dni. Pisałem o tym w tym wątku. Babka do mnie dzwoniła w dniu noclegu, który został odwołany z powodu awarii bojlera bodajże, zaproponowała nocleg, 15E drożej. Potem wysłałem im mailem rachunek z hotelu i przysłali specjalny link w którym miałem podać dane karty i na ta kartę zrobili zwrot 15E.
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski uważa post za pomocny.
 
      
#1668 PostWysłany: 12 Lis 2016 13:08 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7129
Loty: 569
Kilometry: 1 186 630
U mnie też bojler :mrgreen:
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
      
#1669 PostWysłany: 04 Gru 2016 17:34 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 79
Witam

3 tygodnie temu zarezerwowałem ofertę bezwrotną na Teneryfie.

10 dni temu napisałem do hotelu, że zgubiłem dokumenty i nie wiem czy przyjadę zwracając się tym samym z anulowanie rezerwacji bez kosztów.

Na odpowiedź czekałem 3 dni ( na moje poprzednie maile związane z pytaniami ogólnymi dot. rezerwacji odpowiadali w ciągu godziny )
i nie dostałem odpowiedzi pomimo interwencji booking.
czwartego dnia napisałem , że odzyskałem nie wszystkie dokumenty ( niestety portfel bez pieniędzy i prawa jazdy ) i czy moja rezerwacja jest aktualna odpisali, że tak. Dopiero wtedy po 4 dniach !

Nie mam natomiast zamiaru jeździć po wyspie taksówkami

Skłoniło mnie to do poczytania tripadvisor ( szkoda , że nie przed zarezerwowaniem oferty ) i hotel a właściwie domki letniskowe mają skrajne oceny od tragicznych do dobrych.

Karta moja gwarantująca rezerwację jest zastrzeżona więc jak nie przyjadę to jaka jest realna możliwość ściągnięcia tej kwoty przez hotelarza to żadna sieciówka a prywatna oferta wrzucona na booking.

wiem , że to mój błąd rezerwacje bezzwrotne nigdy więcej.

Ktoś ma takie doświadczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off
Bruner uważa post za pomocny.
 
      
#1670 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@fiutti Karta była zastrzeżona już jak rezerwowałeś?Ważne też czy chodzi o dużą kwotę za to anulowanie i ile dni do zameldowania.Im mniejsza kwota tym większa szansa,że nie będą zainteresowani dochodzeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1671 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Rezerwacja jest bezzwrotna więc czego oczekujesz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1672 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:20 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
fiutti napisał(a):
wiem , że to mój błąd rezerwacje bezzwrotne nigdy więcej.


Przede wszystkim błąd że najpierw rezerwujesz a dopiero potem szukasz opinii.
Aż dziwne że nie obciążyli karty od razu, przy rezerwacjach bezzwrotnych często tak się dzieje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1673 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:20 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 79
karta była aktywna po rezerwacji zgubiłem dokumenty


rezerwacja 220 euro czyli około 1000 złotych


boli natomiast to że hotelarz miał 11 dni na odwołanie rezerwacji i wrzucenie oferty od nowa choćby jakiś kompromis są sytuacje życiowe na które nie mamy wpływu 4 dni nie odezwał się dopiero jak napisałem do booking , że mnie olewa łaskawie odpisał , że rezerwacja jest ważna
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1674 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:35 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 420
niebieski
Chyba pomyliłeś hotelarza z ubezpieczalnią.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#1675 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:38 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@fiutti To jednak napisz jeszcze raz grzeczną prośbę do Booking.com i obiektu(o ile jesteś pewny,że na 100% rezygnujesz),że jednak prosisz o bezkosztową anulację w związku z poniesionymi stratami i koniecznością zastrzeżenia dokumentów, łącznie z kartą służącą do opłacenia pobytu i takie tam inne argumenty i licz na zrozumienie, może się zgodzą jak im uświadomisz,że ściągnięcie kwoty nie będzie proste.Tak będzie uczciwiej niż nie przyjechać i unikać zobowiązania ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1676 PostWysłany: 04 Gru 2016 18:57 

Rejestracja: 07 Gru 2011
Posty: 473
Loty: 170
Kilometry: 241 509
niebieski
dlaczego dla obiektu ściągniecie kasy nie będzie proste?? pewnie zrobili jakąś preautoryzacje na 1 euro którą potem zwolnili sprawdzając że karta jest ok. Teraz ją obciąża a bank Ci przyśle to do zapłacenia. To że karta jest zastrzeżona nie ma znaczenia. Umowę zawarłeś gdy karta była ok i bank i Ty musicie się z tego wywiązać. Jedynie grzeczna prośba i ludzkie podejście ze strony obiektu może rozwiązać tą sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1677 PostWysłany: 04 Gru 2016 19:01 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 79
tak też zrobię ale nie liczę na pozytywne zakończenie sprawy.

przez 4 dni nie odezwał się to i teraz zdania raczej nie zmieni.


preautoryzacji nie robili bo sprawdzałem na infolinii banku konta nie obciążą a mogą tylko kartę więc opcja preaautoryzowanej karty zastrzeżonej odpada tak się nie da po to jest zablokowanie karty aby nikt jej nie użył a do rachunku mam dostęp tylko ja lub komornik z sądowym tytułem wykonawczym
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1678 PostWysłany: 04 Gru 2016 19:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Obciążenie karty po zastrzeżeniu nie przebiega z automatu ,choć to prawda,że nie jest niemożliwe(sądownie).Małe obiekty często nie preautoryzują karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1679 PostWysłany: 04 Gru 2016 19:22 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 79
dziękuję za wypowiedzi jak coś nowego ustalę to napiszę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1680 PostWysłany: 06 Gru 2016 14:20 

Rejestracja: 06 Gru 2016
Posty: 1
Mam taki problem, zarezerwowałem hotel w Bernago (ITA), wydaje mi się, ze było napisane, że bezpłatna możliwość anulowania rezerwacji. Jednak znalazłem lepszą ofertę w Mediolanie. Chciałem anulować rezerwację, a tam wyskakuje mi, że muszę zapłacić 25 euro ;O (1 noc, 1dzień). Napisałem bezpośrednio do hotelu o możliwość bezpłatnej rezygnacji, to samo do booking.com. Co mogę jeszcze w takiej sytuacji zrobić ? To wirtualna karta, więc jak ją zamknę to nie ściągną potem żadnej gotówki, czy w ostateczności zrobić chargeback w banku ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group