Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 218 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 09 Sie 2016 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1617
srebrny
Czy ktoś już składał claima na odświeżonej wersji strony? Odkąd zmienił się wygląd formularza, to po wysłaniu nie otrzymuję e-maila z potwierdzeniem przyjęcia wniosku, a w konsekwencji (tak mi się wydaje) nie jest on w ogóle rozpatrywany.
Góra
 Relacje PM off  
 
#102 PostWysłany: 09 Sie 2016 12:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1146
Loty: 198
Kilometry: 220 969
srebrny
W IHG z tego powodu po jednej historii z kwestią udowodnienia przesłania wysyłam claimy e-mailem (wg struktury), pewnie i tu zacznę...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#103 PostWysłany: 09 Sie 2016 12:54 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 338
koncentrator napisał(a):
Czy ktoś już składał claima na odświeżonej wersji strony? Odkąd zmienił się wygląd formularza, to po wysłaniu nie otrzymuję e-maila z potwierdzeniem przyjęcia wniosku, a w konsekwencji (tak mi się wydaje) nie jest on w ogóle rozpatrywany.


Tez mi sie tak wydaje. Dawno wyslales claima?
Góra
 Relacje PM off  
 
#104 PostWysłany: 09 Sie 2016 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1617
srebrny
Jednego wysłałem 3 dni temu, drugiego dzisiaj rano i nie mam żadnego potwierdzenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#105 PostWysłany: 09 Sie 2016 13:05 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 338
koncentrator napisał(a):
Jednego wysłałem 3 dni temu, drugiego dzisiaj rano i nie mam żadnego potwierdzenia.
ja w niedziele rano takze więcej niż 48h temu. Ani potwierdzenia ani odpowiedzi.
No cóż.
Góra
 Relacje PM off  
 
#106 PostWysłany: 09 Sie 2016 15:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 434
Loty: 351
Kilometry: 387 631
niebieski
W razie koniecznosc sprawdzenia statusu BRG mozna dzwonic na numer 00800 66445866 (numer w Europie). Numer referencyjny claima nie jest konieczny (dla tych ktorzy nie otrzymali potwierdzenia) - wystarczy numer rezerwacji i kilka danych kontaktowych podanych we wniosku. Brak otrzymania potwierdzenia nie oznacza ze wniosek nie bedzie rozpatrywany.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#107 PostWysłany: 10 Sie 2016 19:32 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 338
napisalam na adres emailowy- ani sladu mojego claima; pisalam ze claim form nie dziala; wyslalam im screeny ze lower rate dalej jest dostepna- napisali ze rezerwacja jest ponad 24 h temu... rece mi opadly..

A lauren u amerykancow pisala ze juz wiedza o problemie i ze beda traktowac nas serio..

zrobilam nowa rezerwacje; nowy claim, od razu screeny na mejla lacznie z screenem z h h honours ze claim byl z sukcesem zgloszony, zobaczymy czy tym razem zrozumieja

telefon wisi- po 10 min czekania sama sie rozlaczylam wiedzac ze pewnei tacy samy nieszczesnicy jak ja blokuja linie..
Góra
 Relacje PM off  
 
#108 PostWysłany: 29 Sie 2016 16:09 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 74
Loty: 41
Kilometry: 92 000
Duże zamieszanie ostatnio z BRG Hiltona. Nie chcąc powielać poprzednich postów o problemach na ich stronie do claim'ów, opiszę jak udało mi się zgłosić claim'a z pozytywną odpowiedzią(odpowiedź przyszła dziś):

1. Normalne zgłoszenie claim'a przez ich stronę.
2. Po dwóch dniach czat z customer care( informacja o tym, że mają dużo problemów z nową stroną do zgłoszeń)
3. Wysłanie maila do: bestrate@hrcc-hilton.com
4. Zrobienie screenshot'a i podanie źródłowego linku OTA
5. Przepychanka słowna w dwóch mailach, ponieważ pani uznała, że na zrzucie z ekranu nie widać warunków anulacji, a zgłaszałem oczywiście z darmowym anulowanie,
6. Grzecznie odpisałem, że po pierwsze, gdyby działała strona to nie pisałbym do nich maili, po drugie to oni są od tego, żeby sprawdzić to co im wysyłam, a po trzecie, że nie mają tygodnia na sprawdzenie(bo tyle to w sumie trwało), tylko znacznie mniej czasu.
7. Claim uznany.

Powodzenia!
Góra
 Relacje PM off  
 
#109 PostWysłany: 29 Sie 2016 17:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Gru 2013
Posty: 152
Dostałem taką odpowiedź na claima z otel.com. Odpuścić?

Cytuj:
I have reviewed your confirmed reservation as well as the lower rate and
can see that reservations made via otel.com are voucher reservations
where payment is made directly to the third party at the time of booking
and a voucher is issued to be submitted to the hotel upon check in.
These websites are not eligible for our Best Price Guarantee program.
As per our Terms & Conditions the Guarantee does not apply to the
following rates:
"Discount or negotiated rates not available to the general public,
including but not limited to the following rates: membership (e.g., AAA,
AARP or Saga), corporate, government, promotional, unpublished, Senior
HHonors, employee, offline wholesale/FIT, pre-paid rates which may
include a voucher (including electronic vouchers), group or other
specially negotiated rates."



Sent from my iPhone using Tapatalk


Ostatnio edytowany przez michzak, 29 Sie 2016 17:52, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
 
 
#110 PostWysłany: 29 Sie 2016 17:22 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1706
Loty: 44
Kilometry: 65 890
złoty
Faktycznie chyba zrobili im szkolenie i zabrali sie porządnie za BRG....
Ja bym odpuścił, jednak doświadczenie czerpie z innej sieci (marriott). Tam dostałem identyczna odpowiedz i ni jak nie udało mi sie ich przekonać :/
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!
Góra
 Relacje PM off  
 
#111 PostWysłany: 01 Wrz 2016 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1617
srebrny
Czy przerabiał ktoś zmianę zarezerwowanego już pokoju Accessible (z BRG) na normalny (King Accessible Guest Room na King Guest Room)? Czy wtedy podpada to pod zmianę kategorii pokoju i unieważniają wniosek BRG?
Góra
 Relacje PM off  
 
#112 PostWysłany: 19 Wrz 2016 09:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6081
Loty: 171
Kilometry: 188 843
platynowy
Zmiany w BRG Hiltona będą teraz dawać 25% zniżki przy uznanym claimie na cały pobyt. Przy tanich noclegach na jedną noc to oczywiście bardzo zła wiadomość ale dla dłuższych pobytów zmiana może być na plus.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#113 PostWysłany: 19 Wrz 2016 10:20 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1706
Loty: 44
Kilometry: 65 890
złoty
O nie... Skończyły sie darmowe noclegi w Warszawie....
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!


Ostatnio edytowany przez michzak, 19 Wrz 2016 10:25, edytowano w sumie 1 raz
dubel
Góra
 Relacje PM off  
 
#114 PostWysłany: 19 Wrz 2016 10:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1146
Loty: 198
Kilometry: 220 969
srebrny
W sumie po zaostrzeniu polityki, nie aż taki wielki żal, pod warunkiem ze wrócą do "normalnego"/wcześniejszego traktowania zgłoszeń...
A z drugiej strony znika opcja na dobry hotel ze śniadaniem za parę EUR... Jednak dopiero po przekroczeniu 200 USD na rachunku z konkurencyjnej strony będzie się wychodzić lepiej...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#115 PostWysłany: 19 Wrz 2016 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1117
Loty: 104
Kilometry: 466 167
srebrny
gdzie ikona nie lubię
_________________
Pokolenie indywidualistów i roszczeniowych gwiazd
Góra
 Relacje PM off  
 
#116 PostWysłany: 19 Wrz 2016 10:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7322
Jak klikniesz "Lubię" pojawi się opcja "Nie lubię" ;)
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
 
#117 PostWysłany: 22 Wrz 2016 19:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 661
niebieski
Nowy T&C jest już dostępny pod następującym linkiem: http://hiltonworldwide3.hilton.com/en/best-price-guarantee/overview.html
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#118 PostWysłany: 10 Lut 2017 14:43 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 31
Czy rezerwacje z MakeMyTrip z kuponami kwalifikują się do BPG?
Góra
 Relacje PM off  
 
#119 PostWysłany: 10 Lut 2017 14:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 903
Loty: 85
Kilometry: 131 703
niebieski
Nie

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#120 PostWysłany: 07 Kwi 2017 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 434
Loty: 351
Kilometry: 387 631
niebieski
czy ktoś w ostatnim czasie miał choć raz zaakceptowane zgłoszenie z BRG i obniżoną cenę?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 218 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group