Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1581 PostWysłany: 28 Sie 2016 14:18 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 398
niebieski
booking nic tu nie jest winien...Z apartamentami zawsze jest jakieś tam ryzyko.
Na Ko Samui ( 3 noce ) na nasz pokój z widokiem na morze był overbooking więc dostaliśmy inny pokój.
Nawet o wyższym standardzie ale bez balkonu,bez widoku na którym tak nam zależało.
Szybki kontakt z booking i szybka odpowiedź z ich strony.Najlepsze żę właściciel się wyparł i twierdził że dostaliśmy właściwy pokój.
Następny @ do booking poleciał już z fotami i krótkim filmikiem.
Zmiany nie dostaliśmy ale po około 2 tyg na skrzynce przeprosiny a na kartę 45 euro rekompensaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przedłużony weekend w sercu Alicante 😍🏖️ Loty + hotel w centrum za 789 PLN ✈️ Przedłużony weekend w sercu Alicante 😍🏖️ Loty + hotel w centrum za 789 PLN ✈️
🚨Tajlandia w cenie Bałtyku🚨 Wycieczka na Phuket za 2780 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐ hotel 🌴😎 🚨Tajlandia w cenie Bałtyku🚨 Wycieczka na Phuket za 2780 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐ hotel 🌴😎
#1582 PostWysłany: 28 Sie 2016 14:28 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
W moim przypadku booking znów zaplusował i zwrócił różnicę w cenie za pobyt w alternatywnym miejscu, które sam zaproponował.

Załączniki:
zwrot.jpg
zwrot.jpg [ 76.24 KiB | Obejrzany 1749 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#1583 PostWysłany: 28 Sie 2016 14:46 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Razem napisał(a):
booking nic tu nie jest winien...Z apartamentami zawsze jest jakieś tam ryzyko.
(ciach)

Owszem, bo jest tylko pośrednikiem ale faktem jest, że zawsze stara się pomóc wybrnąć z kłopotliwej sytuacji. Ja, po tej ostatniej sytuacji, nauczyłem się czegoś nowego - robić zdjęcia/filmy aby mieć dowód do reklamacji. Na szczęście, opinie innych gości i ich zdjęcia, udowodniły, że mieliśmy rację i mówiliśmy prawdę. Bank też mi zwrócił pieniądze za chargeback. Nie mam jednak pojęcia czy kontaktował się z Booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1584 PostWysłany: 28 Sie 2016 14:58 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 398
niebieski
w Booking jesteśmy od początku 2013 roku...
W tym czasie dokonaliśmy ponad 200 rezerwacji od zwykłych hosteli czy apartamentów po 5 gwizadkowe hotele
Nigdy nie mieliśmy żadnych przypałów z kartą kredytową,żadnych nieautoryzowanych transakcji itp
Przez te prawie 4 lata w 99,9% wszystko było tip top
Może z 3 razy reklamowaliśmy noclegi ale zawsze doskonały kontakt i szybki załatwienie sprawy..
Obecnie Booking No1 choć jeden mały minus...
Brak jakiś promocji,zbieranie punktów itp
Szczególnie że jesteśmy z nimi długo i zostawiliśmy dużooo kasy
Dlatego ostatnio testujemy Hotels (gromadzenie 10 noclegów=1 gratis)
P.S W Booking mamy Geniusa ale tak na prawdę korzyści z tego są niewielkie..
Zniżki genius i tak można dostać u innych,jakieś drinki powitalne itp można włożyć między bajki ( nigdy nie dostaliśmy )
Jedyny plus Geniusa który na prawdę funkcjonuje i są z niego korzyści to późne wymeldowanie o godzinie 14
Działa bardzo często nawet w hotelach 4 czy 5 gwiazdkowych...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1585 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:05 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25183
Booking jest mega fajny, jak się ma konto i zbiera punkty w Pins. Za nocleg jest około 770 pins, i można wymienić na loty AirBaltic np. (od 10600 pins za bilet rtn) albo na vouchery do LuxExpressa (krajówki od 750 pins, międzynarodowe od 1000 do 2500)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1586 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:08 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 398
niebieski
Zeus napisał(a):
Booking jest mega fajny, jak się ma konto i zbiera punkty w Pins. Za nocleg jest około 770 pins, i można wymienić na loty AirBaltic np. (od 10600 pins za bilet rtn) albo na vouchery do LuxExpressa (krajówki od 750 pins, międzynarodowe od 1000 do 2500)

zaraz obadam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1587 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:16 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25183
Ale zong! Zmienili zasady...
Teraz jest 2 pins za euro...
http://eshops.pinsforme.com/loyrewards/ ... od=MAL3000
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1588 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:23 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Konto na booking jakoś się powiązuje z kontem pins?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1589 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:30 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 398
niebieski
aaaa i jeszcze jedno dla tych co mają Geniusa w Booking
Bezpłatne późne wymeldowanie + 2 godz najczęściej do 14:00 dla członków przyznawane jest praktycznie z automatu
Ja dodam od siebie że jeśli macie potrzebę warto próbować jeszcze ten czas wydłużyć.Nam z Geniusem udało się już 2 razy bezpłatnie dorzucić 4 godziny.Wymeldowaliśmy się coś koło godziny 16:00
Teraz taki przykładzik że warto próbować,szczególnie jak macie późno lot
W lutym 2017 wracamy do domku i ostatni nocleg mamy w Manili i wylot o północy.
Wiadomo Manila za dużo do zaoferowania nie ma :D a i włóczenie się po mieście kolejnych kilka godzin przed długim lotem nie wydawało się zbyt atrakcyjne.Dlatego szukaliśmy hotelu który dla Geniusa oferuje późniejsze zameldowanie do godz 14:00
Znaleźliśmy 3 gwiazdki 49$ za dwójkę więc rezerwujemy i w opcji Bezpłatne późne wymeldowanie do 14:00 zaznaczamy godzinę 19:00
Tak na przypał,na nic nie liczyliśmy :D nóż widelec się uda :)
Następnego dnia na skrzynce niespodzianka :D

Image

Genius-zniżki,powitalne drinki w praktyce to shit ale opcja późniejszego zameldowania jest zajebista 8-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1590 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@ane.wald W moim przypadku pora też była nieodpowiednia ;) Ale na tym koniec podobieństw.Zerwali współpracę z obiektem i nie raczyli nas poinformować.Dowiedzieliśmy się o tym już na miejscu.Pech chciał,że wcześniej przy próbie płatności kartą bank uznał transakcję za podejrzaną i zablokował naszą kartę.Mieliśmy na szczęście też euro w gotówce ale alternatywa zaproponowana przez booking była o 250 E droższa i nie mogliśmy tyle przeznaczyć z pozostałej gotówki.Znaleźliśmy opcję o 100 E tańszą ale obiekt nie wystawiał rachunków,więc po telefonicznym przedstawieniu sytuacji zaakceptowali ,tyle że potem zamiast 150 E różnicy zgodzili się jedynie na dopłatę 50 E powołując się na brak rachunku co wcześniej było zaznaczone i telefonicznie zaakceptowane.Tak,że bywa z nimi różnie ;)
Strona główna | FAQ
Zarządzaj rezerwacją


Szanowni Państwo!

Dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.

Chcieliśmy telefonicznie porozmawiać z Państwem o rezerwacji nr w obiekcie , ale pora na to nie była odpowiednia .

Raz jeszcze chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności wynikłe w związku z zaistniałą sytuacją. Po rozpatrzeniu Państwa sprawy nasz Dział Relacji z Klientami ustalił, że przysługuje Państwu zwrot w wysokości 50EUR . Prosimy potwierdzić przyjęcie tej propozycji w odpowiedzi na ten e-mail, a my postaramy się jak najszybciej przelać Państwu zwrot na kartę kredytową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1591 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:47 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Ja z nimi nic nie załatwiam telefonicznie, tylko mailowo.
Maile od nich dostaję w nocy, między 2 a 3, więc dobrze że nie próbują dzwonić :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1592 PostWysłany: 28 Sie 2016 15:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
I masz rację . Teraz to i ja wiem,że tak trzeba ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1593 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:08 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Sytuacja z bankiem i przewalutowaniem.
Znajomi rezerwowali noclegi z bezpłatnym anulowaniem oraz płatnością na miejscu gotówką, hotel jednak w momencie rezerwacji pobrał 212e. Zmieniły im się jednak plany i musieli to anulować.
Booking poinformował, że zwróci pieniądze w ciągu kilku dni.
Tak też się stało ale zamiast zaksięgowanych 1033 pln, po przewalutowaniu wróciło 926 pln.
Czy można coś w takim wypadku zrobić? Czy booking powie, że nie ma na kursy i przewalutowania żadnego wpływu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1594 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Gru 2014
Posty: 200
Loty: 58
Kilometry: 111 854
niebieski
ane.wald napisał(a):
Sytuacja z bankiem i przewalutowaniem.
Znajomi rezerwowali noclegi z bezpłatnym anulowaniem oraz płatnością na miejscu gotówką, hotel jednak w momencie rezerwacji pobrał 212e. Zmieniły im się jednak plany i musieli to anulować.
Booking poinformował, że zwróci pieniądze w ciągu kilku dni.
Tak też się stało ale zamiast zaksięgowanych 1033 pln, po przewalutowaniu wróciło 926 pln.
Czy można coś w takim wypadku zrobić? Czy booking powie, że nie ma na kursy i przewalutowania żadnego wpływu?


U mnie było tak, że hotel skasował moją rezerwację i skończył współpracę z bookingiem. Na drugi dzień pobrał mi z konta ponad 100 Eur... Zareklamowałam to przesyłając w załączeniu Bookingowi potwierdzenie transakcji + potwierdzenie za przewalutowanie i otrzymałam zwrot obu kwot.
_________________
Poradnik: Rzym atrakcje & Gdzie na wakacje do Grecji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1595 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
@ane.wald
Hotel pobrał i oddał 212 e, booking.com nic nie ma do tego.
A to, że banki zarabiają na spredach to oczywiste, dlatego warto mieć na bookingu, albo kartę walutową, albo prepaid z zerowym kontem.
W banku też zero szans na reklamację.
Nie podałeś też szczegółów, żeby coś więcej napisać jaki bank, jaka karta.


Ostatnio edytowany przez cekace 06 Wrz 2016 13:59, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1596 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:57 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Prepaid nie przechodził, podali więc polską kartę bo myśleli, że co najwyżej będą mieli blokadę, która zwolni się po kilku dniach. Jedynie co, to ze strony hotelu nie bardzo, jeśli warunki rezerwacji jedno a rzeczywistość to drugie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1597 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1062
Loty: 283
Kilometry: 579 248
niebieski
@cekace Przykłady z innych wątków wskazują, że jednak banki w większości przypadków oddają taką różnicę po reklamacji.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1598 PostWysłany: 06 Wrz 2016 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
ane.wald napisał(a):
Prepaid nie przechodził, podali więc polską kartę bo myśleli, że co najwyżej będą mieli blokadę, która zwolni się po kilku dniach. Jedynie co, to ze strony hotelu nie bardzo, jeśli warunki rezerwacji jedno a rzeczywistość to drugie ;)


@ane.wald
Co to za bank co ma kurs Euro 4,87 ? :shock:

-- 06 Wrz 2016 14:05 --

olus napisał(a):
@cekace Przykłady z innych wątków wskazują, że jednak banki w większości przypadków oddają taką różnicę po reklamacji.


Najważniejsze pytanie, co to za bank?
Góra
 Profil Relacje PM off
ciacho_majonez uważa post za pomocny.
 
      
#1599 PostWysłany: 06 Wrz 2016 14:10 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Nie chcę rozbijać wątku, żeby nie było za dużo offu ale:
Visa Debit SKOK.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1600 PostWysłany: 06 Wrz 2016 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 276
Loty: 61
Kilometry: 88 065
niebieski
Ja mam podobnie. Hotel przyznał się do błędu swojego pracownika, na infolinii też powiedzieli, że z warunków rezerwacji nie powinni mi pobierać kasy tylko co najwyżej blokada. Kasę obiekt zwrócił i teraz czekam ile będę na kursie stratny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group