Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Przeczytaj zanim kupisz!
podejrzanie-niska-cena-za-lot-przeczytaj-zanim-kupisz,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 09 Sie 2016 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1574
Loty: 646
Kilometry: 831 725
niebieski
Wiec wielokrotnie toczone na forum dyskusje na temat dlaczego nie nalezy kontaktowac sie bez waznego powodu z linia/posrednikiem, nawet jesli deal juz nie dziala, z pewnoscia sa Ci znane. Tym bardziej podtrzymuje co wczesniej napisalem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#82 PostWysłany: 09 Sie 2016 17:57 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 237
niebieski
Pozwolę sobie mieć inne zdanie kolego. Moim zdaniem jak deal padł to nie przypadkiem, tylko błąd został załatany. Resend ticketów w tej sytuacji nie ma żadnego negatywnego znaczenia dla ich uznania, a wręcz dobrze rokuje dla tychy co kupili. Możesz mieć inne zdanie, ale używanie sformułowania "beznadziejne" i "głupie" jest dla mnie zbędną oceną i przejawem hejtu. Tyle ode mnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:03 
Site Admin

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 8015
Proponuję bez personalnych dyskusji (z obu stron).
Jednakże.. jeśli piszemy coś na czerwono i w kilku miejscach, to zapewne ma to jakieś znaczenie :roll:
Cytuj:
Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób.

@opcio To że masz e-ticket nie znaczy jeszcze że polecisz. Dla przykładu niedawno kilka osób po kontakcie z pośrednikiem/linią w sprawie okazji z ROR przekonało się że ich bilety zostały anulowane - mimo że mieli je od miesięcy. Owszem, najbardziej karygodny jest kontakt z pośrednikiem/linią w trakcie kiedy okazja cały czas jest dostępna. Natomiast nie znaczy to że po, szczególnie jak minęło niewiele czasu, kontakt jest rzeczą dobrze widzianą. Wiadomo że są sytuacje które mogą nas do niego zmusić, ale nie pisze się w takich błahych sprawach jak dosłanie e-ticketu czy wybór miejsca.
Dlatego by dać jasny komunikat (ten wiszący na górze strony czy przypomnienie moderatora w samym temacie widocznie nie były dość jasne) jesteśmy zmuszeni dać ostrzeżenie użytkownikowi @opcio
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#84 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:13 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Zastanawiam sie jak linia moze anulowac bilety? Czy to sie komukolwiek zdarzylo?? Posrednik to co innego, bo w takim przypadku biletow nigdy nie bylo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:17 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
Tak, zdarzyło się. Np. glitch United Airlines
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6132
HON fly4free
aviel napisał(a):
Zastanawiam sie jak linia moze anulowac bilety? Czy to sie komukolwiek zdarzylo?? Posrednik to co innego, bo w takim przypadku biletow nigdy nie bylo.

Owszem, w sumie wszystkim to pewnie będzie jakieś tysiące razy.


Ostatnio edytowany przez kemot, 09 Sie 2016 21:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:30 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 237
niebieski
Washington napisał(a):
Dlatego by dać jasny komunikat (ten wiszący na górze strony czy przypomnienie moderatora w samym temacie widocznie nie były dość jasne) jesteśmy zmuszeni dać ostrzeżenie użytkownikowi @opcio


Pragnę zwrócić Twą uwagę, że komunikat u góry strony brzmi:

"Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!"

co odnosi się do kontaktu z linią PRZED naprawieniem błędu. Mój kontakt nie odnosi się do tej sytuacji ponieważ był PO naprawieniu błędu. Uważam więc, że ostrzeżenie nie jest zasadne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:37 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
aviel napisał(a):
Zastanawiam sie jak linia moze anulowac bilety? Czy to sie komukolwiek zdarzylo?? Posrednik to co innego, bo w takim przypadku biletow nigdy nie bylo.

Powtórzę refleksję, jaką już tu kilka razy wygłosiłem: Branża lotnicza to nie jest normalny świat. Wygląda na to, że nie obowiązują tu żadne kodeksy cywilne, ochrony konsumentów itd. Dwa razy dwa to nie jest cztery. Są dziwne zasady ustalania taryf, anulowania biletów w przypadku "noshow", a już sam overbooking to w normalnym ujęciu legalny rozbój w biały dzień. I co? I nic, trzeba umieć z tym żyć, a czasem także korzystać, bo dzięki temu możemy tanio latać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#89 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:39 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
Jeżeli jesteś tak długo, to wiesz jak znaleźć rezerwacje/e-tix BEZ wysyłanie maila do przewoźnika

jak-znalezc-informacje-o-swojej-rezerwacji-v0-3,225,76112
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#90 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:45 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3198
srebrny
To może raczej - wracając do tematu - spróbujmy ustalić, czy to promocja czy błąd. Kilka osób pisało tu, że była to wyraźna promocja, opisana na stronie Thai; kto inny sugerował, że tak, ale tylko na odcinek Europa - BKK. Jak porównałem mój bilet z jego obecną ceną, to wyszło, że uzyskałem zniżkę 45%, co wprawdzie stanowi sporą sumkę, ale jak na promocję wcale nie brzmi jakoś oszałamiająco.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6132
HON fly4free
Użytkownik z 1754 postami na prawdę nie potrafi odróżnić promocji od error fare...?
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
      
#92 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:52 

Rejestracja: 06 Mar 2014
Posty: 374
u amerykancow na forum od soboty rano podawali warunki taryfy gdzie bylo powiedziane ze to promocja ale miala wg warunkow trwac do konca wrzesnia (zwroccie uwage na niestandardowy kod taryfy na eticketach o by sie zgadzalo) ; na tym samym forum pisal tez ze ktores OTA odpisalo ze przez trzy dni jest "bardziej" promocja i skonczy sie w niedziele- to by tez sie zgadzalo;

z drugiej strony nie umiem wytluamczyc dlaczego nie ma w taryfie oplaty paliwowej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
opcio napisał(a):
co odnosi się do kontaktu z linią PRZED naprawieniem błędu. Mój kontakt nie odnosi się do tej sytuacji ponieważ był PO naprawieniu błędu. Uważam więc, że ostrzeżenie nie jest zasadne.

Zasadniczo linie lotnicze robią anulacje PO załataniu dziury. Jak wspomniał @Washington kilka osób straciło bilety z błędu China Airlines długo po naprawieniu błędu. Na szczęście zaszkodzili tylko samym sobie, nie innym.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 09 Sie 2016 21:56 
Site Admin

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 8015
@opcio
Jest w komunikacie wyszczególniony jeden z powodów dlaczego nie dzwonimy do linii ("Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!"), natomiast nie znaczy to że tylko tego dotyczy prośba o nie dzwonienie. Wydawało nam się (i chyba większość użytkownikom forum) to dostatecznie jasne, natomiast by było jeszcze jaśniejsze komunikat zmodyfikowałem, teraz jest tam to napisane wprost
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:00 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Moze zadam pytanie wyrazniej, czy komukolwiek linia lotnicza anulowala bilety kupione BEZPOSRENIO na stronie przewoznika, NIE u posrednikow? czy China air anulowala bilety kupione u siebie na stronie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:03 

Rejestracja: 26 Cze 2012
Posty: 1182
Loty: 155
Kilometry: 370 915
srebrny
Cytuj:
u amerykancow na forum od soboty rano podawali warunki taryfy gdzie bylo powiedziane ze to promocja ale miala wg warunkow trwac do konca wrzesnia (zwroccie uwage na niestandardowy kod taryfy na eticketach o by sie zgadzalo) ; na tym samym forum pisal tez ze ktores OTA odpisalo ze przez trzy dni jest "bardziej" promocja i skonczy sie w niedziele- to by tez sie zgadzalo;


Tak dokładnie to na amerykańskim forum napisali, że jedno z OTA reklamowało tę konkretną taryfę, ale nie wiadomo czy mieli jakieś oficjalne info, czy po prostu korzystali z okazji aby się zareklamować. Za tym samym forum napisano również, że trik polegał na tym,że była to promocja na pewnych trasach area 2 do area 3, ale wyjątkowo na trasie LHR-SYD/AKL-LHR gubiło się YQ/YR. Tyle.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:04 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
aviel napisał(a):
Moze zadam pytanie wyrazniej, czy komukolwiek linia lotnicza anulowala bilety kupione BEZPOSRENIO na stronie przewoznika, NIE u posrednikow? czy China air anulowala bilety kupione u siebie na stronie?



Tak jak napisałem. Rok czy dwa lata temu np. glitch United Airlines.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Służę linkiem do @Zeus: https://www.united.com/web/en-US/conten ... error.aspx
EDIT: zmiana linku
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:08 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
ok, a z tych bledow taryfowych z F4F?? Ktos kupil na stronie linii i linia mu anulowala? Lecialam dzieki Wam juz cztery razy z bledow plus dwa razy z bledow ktore wyszukalam sama (gdy nie bylo F4F) i nigdy nie mialam czarnych mysli a teraz, uhh
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:10 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Wizzair ciągle anuluje mi jakieś bilety... :lol:
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: alborz, raffonzo, Tom Stedd oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group