Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#201 PostWysłany: 05 Lis 2014 21:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2013
Posty: 576
niebieski
Eryk napisał(a):
...wystarczy wtedy zadzwonić do f4f ...

http://www.fly4free.pl/zapisz-ten-numer ... z-telefon/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Alicante od piątku do niedzieli w idealnych godzinach 😍☀️ Loty + 2 noce w hotelu za 669 PLN 🔥 Alicante od piątku do niedzieli w idealnych godzinach 😍☀️ Loty + 2 noce w hotelu za 669 PLN 🔥
Tajlandia w sezonie za 2705 PLN 🌴🌺 Plażowanie na Ko Chang 🏝️ + zwiedzanie Bangkoku 🛕 Loty Etihad Airways i transfery 🔥 Tajlandia w sezonie za 2705 PLN 🌴🌺 Plażowanie na Ko Chang 🏝️ + zwiedzanie Bangkoku 🛕 Loty Etihad Airways i transfery 🔥
Offline
#202 PostWysłany: 05 Lis 2014 21:27 

Rejestracja: 26 Lip 2012
Posty: 116
tak czytam te wszystkie wpisy i mysle sobie, ze zbyt wiele osob jest maksymalnie "napietych"
i nie wiem czy z powodu ewentualnie straconych pieniedzy na doloty, noclegi itd...czy moze z powodu,ze nie zobaczy Goa

spokojnie Kochani...Goa nie zajac i nie ucieknie....jeszcze bedzie okazja zobaczyc to miejsce...nawet jesli trzeba bedzie nieco mocniej potrzasnac swinka-skarbonka :-)

a redakcja f4f?....no coz jestem pewien, ze nawet gdyby napisala, iz jest to FD to i tak wiele osob by kupilo bilety a pozniej wieszalo psy na redakcji z byle powodu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#203 PostWysłany: 05 Lis 2014 21:50 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 533
niebieski
tutaj przyklad osoby ktora kupila z frontu (z glownej) nie bedac swiadomym FD:

odwolany-lot-ponad-miesiac-po-dokonaniu-rezerwacj,1498,58912

duzaaa wtopa redakcji..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#204 PostWysłany: 05 Lis 2014 21:57 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4277
platynowy
Anonymous napisał(a):
(gosiagosia)Pierwszy z rzędu przypadek z historycznej PROMOJP, gdzie po odbyciu 1 odcinka lotu, przy wylocie z Włoch Aitalia domagała się horrendalnych dopłat, albo nie wpuszczała na pokład.

Jakiś konkretny przykład? Sam latałem na biletach z tej promocji jak i kilkanaście znanych mi osób, nikt nie miał żadnych problemów.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#205 PostWysłany: 05 Lis 2014 22:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2013
Posty: 576
niebieski
tu jest:
odwolany-lot-ponad-miesiac-po-dokonaniu-rezerwacj,183,58913
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#206 PostWysłany: 05 Lis 2014 22:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 88
Kilometry: 152 863
niebieski
Eryk napisał(a):
ktoś usunął ten artykuł z bazy? :mrgreen:

jest w koszu, jak i wiele innych postów w kwestii nieszczęsnej Goa....
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#207 PostWysłany: 05 Lis 2014 22:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
niebieski
I u mnie sytuacja się wyjaśniła, czyli anulacja - całe szczęście teraz a nie na lotnisku podczas podróży powrotnej.
Jeżeli macie wątpliwości co do pochodzenia/nadawcy e-maila, sprawdźcie nagłówek wiadomości.
W moim przypadku:
"Received: from omptrans.my.orbitz.com [12.130.138.38]"
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#208 PostWysłany: 05 Lis 2014 22:26 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 417
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Niestety wygląda na to, że mają straszny bałagan w ebookers i konsultanci nie mają pełnych informacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#209 PostWysłany: 05 Lis 2014 22:39 

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 19
@J29
"Kupiłaś (przypuszczam, że nieświadomie) bilety, których cena była zaniżona w wyniku nieprawidłowej kalkulacji należności za przelot. W takim przypadku, linia lotnicza może się domagać dopłaty brakującej części należności za - nazwijmy to - bilet (na cenę składową biletu składa się kilka czynników). Może się zdarzyć, że linia upomni się w niefajnych, wymienianych wcześniej, momentach. Na przykład na lotnisku początkowym przed odlotem, albo - co gorsza - w Indiach przed powrotem. Takie sytuacje nie są regułą, raczej zdarzają się rzadziej, niż częściej. Ale trzeba pamiętać, że się zdarzają i mieć to na uwadze. Na forum znane są przypadki dopłacania w takiej sytuacji.

Mam nadzieję, że nie napisałem za dużo, w razie czego proszę o informację."

Dziękuję bardzo. Wytłumacz / wytłumaczcie mi proszę na jakiej podstawie mam dopłacać np. przy gate lub przy np pierwszym odcinku lotu powrotnego?

Czy jest jakaś maksymalna wysokość dopłaty?

Anulację rozumiem i z tym liczyłam się w momencie zakupu, ale kupując bilet nie miałam świadomości, że potencjalnie będę musiała uiścić dopłatę ad hoc nie wiadomo kiedy i w jakiej wysokości i mając dzisiejszą wiedzę, że tak może się zdarzyć nie kupiłabym biletów.

Proszę o odpowiedź. Dziękuję bardzo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#210 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:12 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2066
Loty: 4
Kilometry: 17 154
niebieski
Przez dwadzieścia lat leciałem ok. 100 razy. Nigdy przez myśl by mi nie przeszło ,że na odprawie tego samego lotu,pani w okienku na napisane w dokumentach ,iż pan Nowak leci za 1000 zł , pan Smith za 1496 , a pan Klaus za 700zł...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#211 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Pani z okienka nie ma takiej informacji ;) dostaje tylko informacje, że klient nie opłacił części biletu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#212 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:16 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2066
Loty: 4
Kilometry: 17 154
niebieski
Ok..a skąd wie , której części nie spłacił? I skąd mam to wiedzieć ja , jak jestem tego nieświadomy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#213 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:16 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4105
Loty: 534
Kilometry: 1 278 601
Beata jako klient dokonalas transakcji po ustalonej przez oferenta cenie. Zakupilas usluge, dokonalas oplaty otrzymalas potwierdzenie zawarcia umowy. I tu sie historia konczy. Ciag dalszy to samowola posrednika, ktory ustalil cene (przypadkiem) ponizej ceny w jakiej usluge kupuje. Pierwsza rzecz ktora doradzam to nie wyrazenie zgody na jednostronne zerwanie umowy - czyli napisanie maila do ebookers.

Ebookers ma w regulaminie jednak przytoczony tu zapis, o tym ze moga zerwac umowe, jesli cena ofertowa byla spowodowana ich blednym ceny ustaleniem.

Z duzym prawdopodobienstwem moge uznac, ze jest to albo klauzula abuzywna, lub w przypadku miesiecznej zwloki - nie ma zastosowania. To juz jednak sprawa dywagacji. Aby dotrzec do tego punktu trzeba by duzej determinacji i drogi sadowej.

Do tego nie zachecam, ale samo napisanie maila - uwazam za sensowne.

To o czym piszej wyzej osoby, ktore pisza o doplatach, uznaj za mitologie. Piszą one o dzialaniach polegajacych na takim budowaniu rezerwacji by poprzez dodawanie dodatkowych odcinkow podrozy, zbic cene odcinkow ktore chcemy poleciec. Wbrew pozorom jest to mozliwe. Jest to Fuel Dumping w skrocie FD i o takich przypadkach pisze osoba, ktora mowi wczesniej o doplatach.

W mojej definicji z FD mamy do czynienia wtedy, gdy celowo wykonujemy jakas akcje majaca na celu zbicie ceny.

Juz predzej za FD mozemy uznac przylot do innego miejsca i wylot z innego - co regularnie opisujemy na fly4free ;).

Aczkolwiek prawda jest, ze w tej rezerwacji ktora masz, FD nastapilo automatycznie, bo posrednik tak dobral linie, ze zniosl czesc podatkow - ktore sa skladowa kosztu biletu.

Ale dla ciebie to tak istotne, jak to, ze ktos kto w sklepie przykleil do telewizora cene 500 zl zapomnial naliczyc swoja marze i vat i ci telewizor za 500 zl sprzedal.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
gosiagosia uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#214 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1575
Loty: 654
Kilometry: 841 839
niebieski
lukas63 napisał(a):
Pani z okienka nie ma takiej informacji ;) dostaje tylko informacje, że klient nie opłacił części biletu
Ale jeśli rezerwacja była robiona przez pośrednika to czy Pani nie powinna się zwrócić właśnie do niego? Przecież linii lotniczej w takiej sytuacji płaci pośrednik, a nie klient...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#215 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:33 

Rejestracja: 05 Lis 2014
Posty: 17
Nie rozumiem dlaczego mój post został usunięty - uważam, że informacja, że zarezerwowałem przelot do Goa na kwiecień, dostałem maila, a firma ebookers.ie powiedziała, że mail nie pochodzi od nich może być bardzo istotna.
Zaraz masa ludzi zacznie dzwonić na numer, który jest nikomu nieznany i zaczną płacić niewiadomo komu. A wystarczy skonsultować się z ebookers.ie (pod nr telefonu, który znajduje się na ich stronie!!!) i mieć spokój!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#216 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:43 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
tomasz_p napisał(a):
Nie rozumiem dlaczego mój post został usunięty - uważam, że informacja, że zarezerwowałem przelot do Goa na kwiecień, dostałem maila, a firma ebookers.ie powiedziała, że mail nie pochodzi od nich może być bardzo istotna.
Zaraz masa ludzi zacznie dzwonić na numer, który jest nikomu nieznany i zaczną płacić niewiadomo komu. A wystarczy skonsultować się z ebookers.ie (pod nr telefonu, który znajduje się na ich stronie!!!) i mieć spokój!

Możesz coś więcej powiedzieć? jaki numer? kiedy dzwoniłeś? co dokładnie powiedzieli?

Potwierdzam słowa Kamila po mojej rozmowie ze znajomym agentem lotnicznym - jak tak się stanie to jest to samowola pośrednika, ale jak on miał takie sytuacje to zrobili anulacje w kilka godzin i nie wystawili e-ticketu; tzn. poważna firma, która widzi skale takich rezerwacji anuluje je w ciągu kilku godzin, ok. kilku dni. Jeżeli oni to zrobią to po 6 tygodniach to mają mojego claima do IATA jak w banku, ale jeszcze naiwnie liczę, że się opamiętają. We will see;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#217 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:44 

Rejestracja: 03 Lut 2014
Posty: 184
Loty: 127
Kilometry: 271 716
"Zaraz masa ludzi zacznie dzwonić na numer, który jest nikomu nieznany i zaczną płacić niewiadomo komu."
Już widzę tą masę ludzi dopłacającą do biletów. :lol:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#218 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:48 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 795
niebieski
podaliście ciekawy link:
https://www.9wagents.com/EN/IN/Uploads/ ... 8Jan14.pdf

czy jest Wam znane podobne pismo dotyczące linii argentyńskich?
Dotyczy to podobnego tematu związanego z ostatnią promocją na lot z Pragi do Buenos za 400 EUR. W biletach tych jeden odcinek (Buenos-Rio) "na siłę" jest wciśnięty na Aerolineas Argentinas, a reszta leci po Lufthansie. Bilety są wydane ze stocku argentyńskiego, a nie LH.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#219 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:49 

Rejestracja: 05 Lis 2014
Posty: 17
@jacekwoj16 Nie trzeba zapłacić 467 euro, żeby zapłacić dużo za połączenie z zagranicznym numerem (może premium!)

@beetle dzwoniłem pod numer podany na stronie ebookers.ie (np. tu: https://faq.ebookers.ie/app/answers/detail/a_id/6274#) Miły pan potwierdził, że bilety mam wystawione i wszystko działa.

Jeśli przejrzycie nagłówek wiadomości email (tj. z jakiego serwera została wysłana itd.), to można zauważyć, że coś tam jest odrobinę niespójne ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#220 PostWysłany: 05 Lis 2014 23:49 

Rejestracja: 01 Sie 2013
Posty: 4
Wiadomości o anulacji pochodzą z ebookers, ale angielski branch. Wystarczy zadzwonić na numer z ie i przekazać treść meila i dane kontaktowe z rozsyłanego meila - przekierują na infolinię, gdzie wiedzą o co chodzi. Oczywiście call center jest pewnie w okolicach GOA albo Bangladesz :), więc z pierwszej infolinii twierdzą, że wszystko z rezerwacją jest ok, ale jak się chwilkę pomęczy temat to hindus na infolinii wchodzi na drugi bieg intelektualny i doznaje olśnienia i przekieruje do bardziej kumatego hindusa. Niestety pośrednik jest niepoważny, pewnie z innych krajów gdzie podobne zachowania mają miejsca, pójdą pozwy - powód że przez ponad miesiąc czasu pośrednik sprzedaje bilety z błędami systemu sprzedażowego jest trochę "słaby", bo takie wnioski można wyciągnąć z tego meila- po miesiącu byli w stanie dojść do tego, że system leży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group