Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Nie wiemy kiedy będzie pula nowych biletów. Posty z pytaniem o nową pulę biletów będą kasowane


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 277  Następna
Autor Wiadomość
#2161 PostWysłany: 21 Sie 2014 11:13 

Rejestracja: 17 Cze 2011
Posty: 103
Kopciuszek napisał(a):
zgadza sie, gwarancji nie posiadam i nie daje.
Ale porownaj sobie national express a megabus na dluzszych trasach: przed miesiacem trasa: londyn - edynburg, megabus: 1/4 siedzen rozwalona zupelnie (nie da sie siasc, siedzenie jest na podlodze, klimy brak, kierowca jedzie jak szalony i zostawia po drodze pasazera na postoju [rzeczy jada dalej]) a national express: klima jest, kierowca czeka, siedzenia o niebo wygodniejsze, nawet gazety mieli...

Jedyne co mnie cieszy, to ze Neobus sie nie poddaje, rozwija, i - co najwazniejsze - jezdzi calkiem pelny. Kultura kierowcow nie powala, ale na spoznionego potrafia poczekac, poczestunek potrafia dac (PB: herbatniczki i 0,2 soczku, gdyby choc lody byly czesciej niz...; neo: ciastko jest wieksze od paczki herbatnikow [niewiele] ale za to wody nikt nie limituje jak w pb...)
Wiecej miejsca na nogi. mniej biletow za 1 zl. Ceny ida... w dol. Przystanki w centrach miast. Nie jest super, ale na moje: troche lepiej niz w PolskimBusie.com i jednak potrafia zrobic przystanek w mniejszym miescie.
Neo powinien w przyslosci zachowac namiastke konkurencji.



Jeździłem 3 razy Neobusem, za każdym razem dojeżdżał spóźniony. Ostatnio poszli po rozum do głowy i wydłużyli rozkładowo podróż o 20 minut (start 20 minut wcześniej, dojazd o tej samej co we wcześniejszym rozkładzie), ale i to nie pomogło, nadal spóźniony. Na przesiadkę na inny Neobus w Rzeszowie nie ma co liczyć. Rozkładowo jest 10 minut na przesiadkę, ale autobus spóźnia się 15 minut, a drugi autobus nie poczeka "bo nie ma obowiązku" jak usłyszałem od opryskliwego kierowcy, nawet jeśli ma się wykupiony wcześniej bilet, "to nie all inclusive" odpowiedział drugi kierowca. Warunki w środku przyzwoite, ale w Polskim Busie lepsze, bo się nie kurzy. Nie polecam Neobusa ze względu na spóźnialstwo i obsługę. Nie ma co na nich liczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
#2162 PostWysłany: 21 Sie 2014 13:36 

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 138
Zbanowany
To ja teraz przedstawie Ci moje, wybrane, 3 razy z PolskimBusem:
1. Trasa Warszawa - Zakopane: kierowca cham, najpierw na sile chce zebym koniecznie nie jechal z nim (nie mamojego nr, nie ma miejsc...), kiedy juz udaje sie poprzez dyspozytora wsiasc, kierowca jedzie jak wariat, w Krakowie sprzedaje bilety (osobiscie, nie via bagazowy) i w Nowym Targu robi 'krotki postoj' podczas ktorego nawet bagaze mozna bylo wypakowac....
2. Wroclaw - Krakow: wieczne opoznienia, raz Stewardessa proponuje sama zatrymanie autobusu przesiadkowego, innym razem po uswiadomieniu jej takiej mozliwosci stanowczo odmawia (chodzi zawsze o mniej niz 15min.). Kierowcy traktuja bagaze jak worki z kartoflami...
3. Warszawa - Gdansk Stewki aroganckie, Kierowca po braku nr na liscie odrazu zaproponowal kupno biletu u bagazowego, nie zadne wyjasnianie na infolinii, w Ostrodzie zostawil pasazera bez chocby pytania czy wszyscy sa, jechal cala droge jak wariat.

Na podstawie 3 razy nie da sie zupelnie obiektywnie ocenic sytuacji. Niemniej to zle ze Cie cos takiego spotkalo. Mnie jeszcze nie. Jak juz jest powyzej: Neo idealny nie jest, jest tylko (wg mnie) troche lepszy od PB (przestrzen na nogi chocby).
Ocen na podstawie 30 jazd, nie 3.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2163 PostWysłany: 21 Sie 2014 14:05 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2350
Loty: 239
Kilometry: 330 534
złoty
Relacja na żywo z przejazdu dziewiczym autokarem Plaxton Elite PB

Właśnie jadę Polskimbusem z Warszawy do Krakowa. Stało się tak, że autobus który miał nas zabrać pierwotnie okazał się na bazie mieć awarię, rezerwowy też miał usterkę i w ten sposób PB został bez autobusu "na chodzie". Przysłali więc po nas Plaxtona Elite, który wczoraj dumnie prezentowany był przez Briana Soutera. Tytułowy autobus ma na liczniku około 1000 km*. I w jego przypadku nie obyło się bez utrudnień, nieczynna jest toaleta, bo autobus w ogóle nie miał w najbliższych dniach ruszać w trasę. Jestem zatem pierwszym (chyba że liczymy moment wejścia na pokład, to trzecim) pasażerem autokarów PB z tej serii. Autobus nie ma nawet zaprogramowanego klasycznego nagrania "przywitania". Wszystkie podane powyżej informacje przekazał kierowca, tłumacząc się z ok. 15-minutowego opóźnienia.

A teraz pora na subiektywne odczucia. Na wstępie dodam, że zawsze byłem raczej pozytywnie nastawiony do PB, głównie ze względu na wychodzenie z założenia, że za złotówkę/pięć/dychę (więcej im jeszcze za kurs nie dałem) nie ma co narzekać. A więc jak widzę nowe autobusy:
- Mam 186 cm wzrostu. Moje nogi nie mieszczą się przed następnym fotelem. Gdyby ktoś obok mnie siedział, to musiałby znosić moją jedną nogę "na swojej połowie".
- Piszę na 15-calowym laptopie. Jest to możliwe (chociaż zarąbiście niewygodne) tylko siedząc bokiem. Jakby był ktoś obok, to ten tekst by nie powstał. Chociaż tu przyznaję, że w większości autobusów którymi jeżdżę jest to konieczność. Ale nie we wszystkich, bo w Neobusie czy Simple Expressie, w niektórych Szwagropolach się mieszczę.
- Ważę 100 kg. Może trochę dużo, ale jeszcze nie ekstremalnie dużo. Mój tyłek nie mieści się w fotelu, wystaje na taką śmieszną ok. 10-centymetrową przestrzeń między fotelami, która nie wiem czemu służy. Gniazdo na pas bezpieczeństwa (czy ma ono jakąś sensowną nazwę?) wbija mi się do tegoż tyłka.
- Oparcie fotela jest fajnie wyprofilowane i wygodne. Zastanawia mnie natomiast fotel przede mną, który z tyłu jest zrobiony z czegoś styropianopodobnego, oczywiście o odpowiedniej twardości. Jako prawieinżynier mam wątpliwości jaką to może mieć żywotność.
- Fotele są pokryte czymś, od czego strasznie się pocę.
- Klima nie działa. Ewentualnie jest wyłączona, ale nie mogę iść kierowcy powiedzieć że jest gorąco, bo piszę tą relację.
- Wydaje mi się, że silnik chodzi głośniej, niż w "starych" pojazdach PB.

Staram się znaleźć jakieś plusy, ale naprawdę jest mi ciężko. Wifi fajnie śmiga bez zarzutu, no i prąd w gniazdku jest. Zobaczymy jak będzie z punktualnością, bo kierowca już zapowiedział, że jak ktoś musi siku to będzie się zatrzymywał. Od razu mi się zachciało :lol:

Pamiętam, że gdzieś ostatnio przewijał się temat PKP czy Polskibus. Akurat do Warszawy przyjechałem pociągiem, więc mogę pokusić się o małe porównanie.

"Sorry, taki mamy klimat" czyli pociąg -> Intercity (TLK)
+ 3h 20min rozkładowo (15 minut spóźniony)
+ dużo miejsca na nogi
+ możliwość korzystania z komputera w normalnej pozycji
+ przyjazd w dogodne miejsca w Warszawie
- 29,40 zł (studencki, TLK)
- brak wifi i gniazdka (chociaż tutaj muszę nadmienić, że w maju jechałem interRegio za 25 zł i gniazdko było i wifi też, działało przez ok. 75% trasy)
- raptem 3-4 kursy dziennie przez CMK, innym bym nie pojechał za żadne skarby

"Wszędzie gdzie są bramki, są korki" czyli autobus -> Polskibus
- 5h rozkładowo (15 minut spóźniony na wyjeździe, ryzyko przerw na siku)
- krytycznie mało miejsca na nogi (brak miejsca na nogi; nóg nie przewidziano)
- możliwość korzystania z komputera w akrobatycznej pozycji
- wyjazd z lekkiego zadupia
+ 10 zł (kupiony na allegro, gość na mnie przyciął, bo dostałem bilet 1-XXXX, ale i tak cena znakomita)
+ wifi i prąd bez zarzutu
+ 10 kursów dziennie. Niestety i tak jest luka, bo od 10:00 do 13:00 nic nie jeździ, a dla mnie optymalnie dziś było koło 10:30 i musiałem czekać. Ale tu i tak lepiej niż PKP

Reasumując, pisałem powyższy tekst z nudów i w ramach ciekawostki, absolutnie nikogo nie chcę od PB odwodzić, sam nadal nim będę jeździł, bo jestem "biednym studentem" i przecierpię wszystko żeby zaoszczędzić 20 złotych :shock:
Jeśli ktoś ma jakieś pytania, to chętnie odpowiem. AMA Plaxton Elite ;)

* - gdy kończę pisać ten tekst, to już z 1075 km :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
nevaras lubi ten post.
 
      
#2164 PostWysłany: 21 Sie 2014 18:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2010
Posty: 296
Loty: 107
Kilometry: 199 226
niebieski
J29 napisał(a):

A teraz pora na subiektywne odczucia. Na wstępie dodam, że zawsze byłem raczej pozytywnie nastawiony do PB, głównie ze względu na wychodzenie z założenia, że za złotówkę/pięć/dychę (więcej im jeszcze za kurs nie dałem) nie ma co narzekać. A więc jak widzę nowe autobusy:
- Mam 186 cm wzrostu. Moje nogi nie mieszczą się przed następnym fotelem. Gdyby ktoś obok mnie siedział, to musiałby znosić moją jedną nogę "na swojej połowie".
- Piszę na 15-calowym laptopie. Jest to możliwe (chociaż zarąbiście niewygodne) tylko siedząc bokiem. Jakby był ktoś obok, to ten tekst by nie powstał. Chociaż tu przyznaję, że w większości autobusów którymi jeżdżę jest to konieczność. Ale nie we wszystkich, bo w Neobusie czy Simple Expressie, w niektórych Szwagropolach się mieszczę.
- Ważę 100 kg. Może trochę dużo, ale jeszcze nie ekstremalnie dużo. Mój tyłek nie mieści się w fotelu, wystaje na taką śmieszną ok. 10-centymetrową przestrzeń między fotelami, która nie wiem czemu służy. Gniazdo na pas bezpieczeństwa (czy ma ono jakąś sensowną nazwę?) wbija mi się do tegoż tyłka.
- Oparcie fotela jest fajnie wyprofilowane i wygodne. Zastanawia mnie natomiast fotel przede mną, który z tyłu jest zrobiony z czegoś styropianopodobnego, oczywiście o odpowiedniej twardości. Jako prawieinżynier mam wątpliwości jaką to może mieć żywotność.
- Fotele są pokryte czymś, od czego strasznie się pocę.
- Klima nie działa. Ewentualnie jest wyłączona, ale nie mogę iść kierowcy powiedzieć że jest gorąco, bo piszę tą relację.
- Wydaje mi się, że silnik chodzi głośniej, niż w "starych" pojazdach PB.



Mozna by powiedziec, ze Polakowi nie dogodzisz :P ale jest w tym duzo prawdy o czym piszesz. Relacje znajomych autobusiarzy z wczorajszych wystepow na Placu Defilad potwierdzaja, ze jest ciasniej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2165 PostWysłany: 21 Sie 2014 22:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lip 2013
Posty: 200
Loty: 14
Kilometry: 11 288
niebieski
kalinowski5 napisał(a):
Z cyklu ciekawostek o Polskim Busie - najczęściej wyszukiwane trasy w ostatnich 12 miesiącach:


Nikt nie wyszukuje Łodzi? :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2166 PostWysłany: 22 Sie 2014 14:43 

http://biznes.pl/wiadomosci/raporty/pol ... detal.html

m.in.:
Kod:
Chociaż jest jedna tajemnicza różnica – nie macie numerowanych miejsc. Wielu pasażerów się tego domaga. Planujecie coś z tym zrobić?

Przyglądamy się temu rozwiązaniu. W jednej z naszych spółek w USA wprowadziliśmy opcję wykupu numerowanych miejsc. Jednak uważamy, że to zmniejszyłoby elastyczność naszej działalności w Polsce. A to dlatego że czasami dodajemy dodatkowy autobus albo zmieniamy rodzaj pojazdu. Póki co zaangażowaliśmy więcej pracowników, którzy nadzorują kolejki. Usługa numerowania miejsc wiązałaby się z dodatkowymi kosztami, którymi nie chcemy obciążać naszych pasażerów. W przeciwieństwie do linii lotniczych, które lecą z jednego punktu do drugiego, my świadczymy usługi na trasach przecinających cały obszar Polski. Więc działamy na zasadzie tzw. gorącego miejsca. Na przykład na jednym siedzeniu w autokarze, który jedzie z Gdańska do Rzeszowa, w czasie jednej podróży mogą siedzieć trzy różne osoby. Dlatego wprowadzenie numerowanych miejsc nie jest takie łatwe.
Góra
 PM off  
      
#2167 PostWysłany: 22 Sie 2014 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
jak nie jest łatwe? czyżby stosowali overbooking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2168 PostWysłany: 22 Sie 2014 15:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 992
Loty: 29
Kilometry: 37 728
niebieski
A jak wykupisz sobie miejsce i zamiast powiedzmy Altano 921 przyjedzie Ci nowy Plaxton to co zrobisz - załóżmy, że chciałeś siedzieć w środku przy oknie, a tam może być zupełnie inne numerowanie i np wylądujesz na samym tyle po środku...
_________________
Pytania o Gdańsk/trójmiasto? Śmiało, spróbuję pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2169 PostWysłany: 22 Sie 2014 15:15 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
lukas63 napisał(a):
jak nie jest łatwe? czyżby stosowali overbooking?

możliwe, jednak tutaj bardziej chodzi o to, że np na trasie Waw-Ber ma stacje po drodze, w Łodzi i Poznaniu. Osoba kupująca bilet z Warszawy do Łodzi też zobaczy autobus jadący do Berlina jako zatrzymujący się, więc może tam wysiąść (i kupić na niego bilet). Jednak gdyby obowiązywała numeracja miejsc jak np w FR oznaczałoby, że te miejsce musiałoby jechać puste do końca (bo system przydzielił i sprzedał te miejsce), a tak może ktoś kupić później miejsce z Poznania do Berlina dodatkowo.

System prawdopodobnie ma ilość wsiadających i wysiadających na danym przystanku (np 5 wychodzi, to może sprzedać 5 biletów dodatkowo), dlatego może sprzedawać miejsca, które się zwalniają innym ludziom. Gdyby jednak dołączyć do tego przydzielanie miejsc to zwiększyłoby się zatrudnienia programistów w PB, żeby system się nie wykrzaczał i nie było problemów (2 osoby na te samo miejsce, bo system się pomylił z trasą Waw-Poz i Łdz - Ber) :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2170 PostWysłany: 23 Sie 2014 01:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2010
Posty: 296
Loty: 107
Kilometry: 199 226
niebieski
Macieqx napisał(a):
A jak wykupisz sobie miejsce i zamiast powiedzmy Altano 921 przyjedzie Ci nowy Plaxton to co zrobisz - załóżmy, że chciałeś siedzieć w środku przy oknie, a tam może być zupełnie inne numerowanie i np wylądujesz na samym tyle po środku...


Zgadzam sie :) . Moim zdaniem nie chodzi o problemy natury informatycznej, a wlasnie o roznorodnosc taboru, ktory czesto dostosowywany jest do zapotrzebowania na danym kursie. Stad mieli by problemy. Ktos rezerwuje sobie miejsca zalozmy w podstawowym VanHoolu, gdyz taki pojazd jest planowany na danym kursie a nagle bookingi przekraczaja ilosc miejsc i podstawiana jest np Astromega. I klops, bo wtedy caly schemat miejsc diabli biora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2171 PostWysłany: 26 Sie 2014 22:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2827
Loty: 157
Kilometry: 403 841
niebieski
Nie wiem, może ta informacja mi gdzieś umknęła, ale czy PB ograniczył liczbę połączeń z Wrocławia do Krakowa do 3 dziennie ? Ostatnia wielka wrzutka biletów była 31 lipca. Już wtedy chciałem kupić bilet na październik, połączenie o godzinie 14:00, ale biletów na taką godzinę nie było. Pomyślałem, może wrzucają stopniowo, ale nic z tego. Ostatnio dodali kilka tras, w tym Wrocław-Opole-Kraków, ale połączeń na tej trasie jak było 3, tak cały czas jest 3. Czy jest coś na rzeczy, czy cały czas czekamy na bilety ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2172 PostWysłany: 26 Sie 2014 22:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
nowa pula biletów na tej trasie ma być w sierpniu
Góra
 Profil Relacje PM off
piotrek_ lubi ten post.
 
      
#2173 PostWysłany: 26 Sie 2014 22:11 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22321
piotrek_ napisał(a):
Nie wiem, może ta informacja mi gdzieś umknęła, ale czy PB ograniczył liczbę połączeń z Wrocławia do Krakowa do 3 dziennie ? Ostatnia wielka wrzutka biletów była 31 lipca. Już wtedy chciałem kupić bilet na październik, połączenie o godzinie 14:00, ale biletów na taką godzinę nie było. Pomyślałem, może wrzucają stopniowo, ale nic z tego. Ostatnio dodali kilka tras, w tym Wrocław-Opole-Kraków, ale połączeń na tej trasie jak było 3, tak cały czas jest 3. Czy jest coś na rzeczy, czy cały czas czekamy na bilety ?



PolskiBus Facebook napisał(a):
Sprzedaż biletów na linie P8, P14 i P15 na październik i listopad będzie dostępna już w sierpniu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się o nowościach, jakie dla Was szykujemy zapraszamy na naszą imprezę do Warszawy 20 sierpnia na Plac Defilad.
Góra
 Profil Relacje PM off
piotrek_ lubi ten post.
 
      
#2174 PostWysłany: 27 Sie 2014 09:45 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 46
Czy jest jakas regula wrzucania biletow na kolejne miesiace? Ostatnia wrzutka (pomijajac te zwiazane z ogloszeniem nowych tras) byla 31.07. na pazdziernik i listopad. Kiedy moge spodziewac sie biletow na grudzien? Ostatniego dnia sierpnia, ostatniego dnia wrzesnia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2175 PostWysłany: 27 Sie 2014 09:49 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
charlie_obannon napisał(a):
Czy jest jakas regula wrzucania biletow na kolejne miesiace? Ostatnia wrzutka (pomijajac te zwiazane z ogloszeniem nowych tras) byla 31.07. na pazdziernik i listopad. Kiedy moge spodziewac sie biletow na grudzien? Ostatniego dnia sierpnia, ostatniego dnia wrzesnia?

Nie ma reguly,poza ta, ze wrzuty sa robione w dni robocze i godzinach przedpoludniowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2176 PostWysłany: 27 Sie 2014 10:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2827
Loty: 157
Kilometry: 403 841
niebieski
Ostatnie 2 były w godzinach porannych, w okolicach godziny 7 rano.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2177 PostWysłany: 28 Sie 2014 19:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2014
Posty: 162
Loty: 106
Kilometry: 194 017
Też chciałem zapytać co z biletami na październik. Interesuje mnie kurs Katowice-Wrocław i w wyszukiwarce są tylko "berlińskie ekspresy". Skoro mają być pod koniec sierpnia to jeszcze poczekam te 3 dni. Swoją drogą ździwiło mnie, że nie można kupić biletu z wyprzedzeniem niecałych 2 miesięcy, na chyba dość popularnej linii P15.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2178 PostWysłany: 01 Wrz 2014 21:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2014
Posty: 61
Loty: 2
Kilometry: 2 056
Dzisiaj wrzucili pulę biletów po 1 zł na trasę Warszawa-Białystok, więc z miłą chęcią to wykorzystałam. Kupiłam mamie bilety na przyjazd do studenciaków w studenckim stylu do Łodzi za 23 zł w obie strony z opcją na wcześniejszy i późniejszy autobus :D Ostatnie pieniądze wydam na promocje w PB.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2179 PostWysłany: 03 Wrz 2014 09:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
A ja do nich napisałem maila, kiedy wrzucą nowe bilety na P15 i dostałem taką odpowiedz:
polskibus.com napisał(a):
"Witamy,
Informujemy, że połączenia na liniach P8 (Warszawa – Białystok), P14 (Wrocław–Kraków-Rzeszów) oraz P15 (Wrocław-Katowice) nie zostały jeszcze udostępnione w wyszukiwarce połączeń na terminy październik-listopad. Jest to spowodowane dostosowaniem rozkładu jazdy do potrzeb naszych Pasażerów. W momencie pojawienia się wskazanych kursów na stronie przewoźnika (http://www.polskibus.com) zostaną Państwo o tym poinformowani drogą elektroniczną.

Pozdrawiamy,
Zespół Polskibus.com"


Haha widać ze z jakiegoś schematu odpowiedzi jadą bo na Białystok juz wrzucone. Chyba że obsługa niedoinformowana ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2180 PostWysłany: 03 Wrz 2014 19:52 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Mógłby ktoś podzielić się informacją, czy zdarzył się ostatnio na trasie Warszawa - Wiedeń, jakiś postój już po przekroczeniu granicy? Chodzi o kurs z godziny 18:00. :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 277  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group