Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Nie wiemy kiedy będzie pula nowych biletów. Posty z pytaniem o nową pulę biletów będą kasowane


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 277  Następna
Autor Wiadomość
#2201 PostWysłany: 23 Wrz 2014 21:46 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 991
niebieski
Nie ma. Chyba, że jest awaria przy wrzucaniu nowej puli jak pół roku temu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów
All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN All inclusive na Fuerteventurze: tygodniowy wypoczynek z Warszawy za 2760 PLN
#2202 PostWysłany: 23 Wrz 2014 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1090
Loty: 51
Kilometry: 29 292
p27 napisał(a):
Nie ma. Chyba, że jest awaria przy wrzucaniu nowej puli jak pół roku temu ;)



Albo ta zimowa bonanza, czy jak to lecialo...
Wtedy jest duzo biletow za zeta na kazdej linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2203 PostWysłany: 24 Wrz 2014 00:18 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 66
Jesień i wiosna wtedy najmniej ludzi jeździ i bilety powinny teoretycznie być najtańsze. Kilka biletów po 1zł można spodziewać się tylko przy promowaniu trasy. Przewoźnik jest już tak popularny, że nie musi przyciągać klientów setkami tysięcy biletów po 1zł :)
_________________
Administrator: https://hotlot.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2204 PostWysłany: 24 Wrz 2014 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2010
Posty: 296
Loty: 107
Kilometry: 199 226
niebieski
arturiano napisał(a):
Jesień i wiosna wtedy najmniej ludzi jeździ i bilety powinny teoretycznie być najtańsze.


Nie dotyczy to weekendow :D Pozatym wydaje mi sie, ze PB ma stale progi cenowe po osiagnieciu danej puli sprzedanych biletow i nie sa one zalezne od por roku ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2205 PostWysłany: 24 Wrz 2014 20:14 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 66
Adrian.jg napisał(a):
arturiano napisał(a):
Jesień i wiosna wtedy najmniej ludzi jeździ i bilety powinny teoretycznie być najtańsze.


Nie dotyczy to weekendow :D Pozatym wydaje mi sie, ze PB ma stale progi cenowe po osiagnieciu danej puli sprzedanych biletow i nie sa one zalezne od por roku ;)


Adrianie ja zauważyłem z moich obserwacji, że co nowa pula to nowe progi. Fajnie to było widać w okolicach maja/czerwca, że przykładowo P12 kupowane w maju miało tańsze bilety na czerwiec niż na nową pulę lipcową. I to nie było zależne od obłożenia autokaru. Ceny na wakacje po prostu były wyższe i miały szybsze skoki.
_________________
Administrator: https://hotlot.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2206 PostWysłany: 24 Wrz 2014 20:18 

Rejestracja: 08 Mar 2014
Posty: 429
Loty: 53
Kilometry: 90 635
niebieski
Polskibus ogólnie podnosi ceny z każdą pulą. Na P7 niedawno była maksymalna 27 zł, teraz 30 zł. No cóż, jego pozycja jest coraz mocniejsza i to normalne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2207 PostWysłany: 24 Wrz 2014 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2010
Posty: 296
Loty: 107
Kilometry: 199 226
niebieski
Hehe to oczywiscie było do przewidzenia. Marka wypromowana, można zatem zacząć zbijać kokosy. W Megabusie UK bilety też ostatnio poszły w górę, czasem nawet już w drugim progu po wykupieniu biletu za 1GBP.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2208 PostWysłany: 25 Wrz 2014 12:16 

Rejestracja: 17 Lut 2014
Posty: 1439
Loty: 8
Kilometry: 22 290
niebieski
chce kupić bratu bilet z Berlina do Szczecina ( nie mam z nim kontaktu teraz). Odjazd z tego co widzę nie jest z Tegel ( tam ląduje) tylko z Berlin ZOB. Ląduje o 19.10 a wyjazd autobusu z dworca ZOB jest o 21.30.
Jest szansa,że na niego zdąży?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2209 PostWysłany: 25 Wrz 2014 12:24 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 833
PB nigdy nie jechał przez Tegel, tylko Schonefeld. Bez problemu, to jest max 30-40 minut jazdy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2210 PostWysłany: 25 Wrz 2014 12:34 

Rejestracja: 17 Lut 2014
Posty: 1439
Loty: 8
Kilometry: 22 290
niebieski
ok czyli pewnie w tamtą stronę robił tak samo. Dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2211 PostWysłany: 28 Wrz 2014 23:36 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Moi znajomi mieli właśnie niemiłe spotkanie z PB, kupili sobie przejazd War - Wie na ten weekend, przy czym przy wejściu do autobusu na droge powrotną okazało się, że ich rezerwacji fizycznie nie mają na żadnej liście (w mailu wszystko ok jest, nie dostali żadnej informacji o odwołaniu ich biletu), przez co ostatecznie kierowca nie mógł ich zabrać i zostali na lodzie. Wracają jutro pociągiem, wzięli fakture za bilety oczywiście. I pytanie, jak odwołać się o zwrot kasy za bilet, którego nie mieli (a to bilety nie za 1 zł, tylko znacznie drożej :p) i czy widzi ktoś możliwość zwrotu pieniędzy za wykupiony pociąg (jutro muszą być w Warszawie).

Od razu zaznaczam, żeby rozmowa nie zeszła na złe tory, pytam się co teraz mogą zrobić w związku ze zwrotem pieniędzy, a nie co mogli zrobić przy wsiadaniu do autobusu i rozmowy z kierowcą...

Ma ktoś pomysł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2212 PostWysłany: 28 Wrz 2014 23:42 

Wielkiej opcji nie ma, poza pisemną reklamacją:
Kod:
§9 Reklamacje, skargi i odpowiedzialność przewoźnika

9.1  Wszelkie skargi i reklamacje związane z realizacją Umowy Przewozu należy kierować:

a) pocztą elektroniczną na adres: info@polskibus.com, lub

b) listownie na adres: Souter Holdings Poland Sp. z o.o., BTD Office Centre, al. Niepodległości 18, 7 piętro, 02-653 Warszawa.

9.2  Przewoźnik rozpatrzy reklamacje/skargi w terminie 15 dni roboczych od dnia ich otrzymania, z zastrzeżeniem sytuacji, w których zaistnieje potrzeba uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Pasażera.


z załączeniem przesłanego im przez PB e-biletu i potwierdzenia rezerwacji (swoją drogą sprawdzenie czy rezerwacja figuruje w ich systemie zajmuje kilkanaście sekund)

http://www.polskibus.com/terms-and-conditions

http://www.polskibus.com/manage-reservation
Góra
 PM off
michzak lubi ten post.
 
      
#2213 PostWysłany: 28 Wrz 2014 23:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Dla mnie dziwne że kupuje ktoś bilet i nie sprawdzi nawet dla własnego spokoju jak to widnieje na stronie przewoźnika. Potem są nieprzyjemne sytuacje zamiast zareagować odpowiednio wcześniej. A wszystko przez ......
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2214 PostWysłany: 28 Wrz 2014 23:55 

Rejestracja: 11 Cze 2011
Posty: 288
michzak napisał(a):
Moi znajomi mieli właśnie niemiłe spotkanie z PB, kupili sobie przejazd War - Wie na ten weekend, przy czym przy wejściu do autobusu na droge powrotną okazało się, że ich rezerwacji fizycznie nie mają na żadnej liście (w mailu wszystko ok jest, nie dostali żadnej informacji o odwołaniu ich biletu), przez co ostatecznie kierowca nie mógł ich zabrać i zostali na lodzie. Wracają jutro pociągiem, wzięli fakture za bilety oczywiście. I pytanie, jak odwołać się o zwrot kasy za bilet, którego nie mieli (a to bilety nie za 1 zł, tylko znacznie drożej :p) i czy widzi ktoś możliwość zwrotu pieniędzy za wykupiony pociąg (jutro muszą być w Warszawie).

Od razu zaznaczam, żeby rozmowa nie zeszła na złe tory, pytam się co teraz mogą zrobić w związku ze zwrotem pieniędzy, a nie co mogli zrobić przy wsiadaniu do autobusu i rozmowy z kierowcą...

Ma ktoś pomysł?
To chyba będzie to:
odpowiedzialność kontraktowa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2215 PostWysłany: 29 Wrz 2014 00:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
zulu napisał(a):
Dla mnie dziwne że kupuje ktoś bilet i nie sprawdzi nawet dla własnego spokoju jak to widnieje na stronie przewoźnika. Potem są nieprzyjemne sytuacje zamiast zareagować odpowiednio wcześniej. A wszystko przez ......
Bez przesady żeby mając eBilet, potwierdzenie rezerwacji i kasę ściągniętą z karty sprawdzać jeszcze każdorazowo jak to wygląda na stronie przewoźnika i czy się aby przypadkiem nie zmieniło w międzyczasie :p
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2216 PostWysłany: 29 Wrz 2014 00:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2010
Posty: 296
Loty: 107
Kilometry: 199 226
niebieski
Współczuję Twoim znajomym. Moim zdaniem sprawa jest z pozoru prosta i reklamacja powinna zakończyć problem. Nie sądzę aby PB chciał się sądzić w tej sprawie. Oczywiście w reklamacji domagałbym się i to bardzo stanowczo pokrycia wszelkich kosztów związanych z powrotem do Polski.

Swoją drogą pytanie, czy kierowca zrobił wszystko aby na tyle na ile pozwalały jego możliwości zakończyć problem pomyślnie. Tel do biura czy coś w tym stylu.

Może przykład nie najlepszy, sytuacja troche inna ale w końcu ten sam właściciel. Kiedyś w UK jadąc bodajże z Leeds do Newcastle nasz Megabus zaginął gdzies w trasie i po 2h czekania poszliśmy na dworzec i kupiliśmy sobie National Express na tej samej trasie za 20f. Po kilku dniach napisałem do nich complain, okazało się, że autobus stanął gdzies w korkach i stąd to spóźnienie. Potem przeprosiny i takie tam i po kilku dniach na moim koncie wylądowało łącznie prawie 30f zwrotu (bilet Megabusa + koszty przejazdu National Expr).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2217 PostWysłany: 29 Wrz 2014 01:22 

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 138
Zbanowany
To ja podobnie porównam:
kilka miesięcy temu Megabus przesiadkowy mi uciekł, przez co posypał mi się cały trip: kilka telefonów do Megabusa i bez problemu jechałem 'bez biletu' następnym, w dodatku z odebraniem z poza przystanku (prawie jak TAXI... :D ). Na ostatnim odcinku trafił się niedoinformowany kierowca: natychmiastowa pomoc (swoją drogą po polsku... :P ) w postaci machnięcia ręką do kierowcy przez Dyspozytora oraz wcześnejsze całkowicie dobrowolne zmobilizowanie się połowy obsługi Dworca w celu znalezienia owego Dyspozytora. (jeszcze raz: SZACUN!!)

I tydzień po tym powrót PB: informuję kierwców grzecznie że mam przesiadkę: "spokojnie, zgłosiliśmy opóźnienie, jak nie zdążymy pojedziesz następnym bez problemu".
A takiego. "Nie ma takiej opcji" To piszę maila reklamację. Ekspresowo dostaję odp. że nie widzą podstaw do uznania, bo powinienem wziać sobie min 2! (słownie: DWIE ) godziny przerwy... Oficjalna wersja mówiła o 1 h. I weź z takimi dyskutuj... :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2218 PostWysłany: 30 Wrz 2014 07:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
Kurcze, jest 30 września a biletów do Wilna brak. Ciekawe kiedy nastąpi te "wkrótce" widoczne w rozkładzie jazdy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2219 PostWysłany: 30 Wrz 2014 08:03 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 577
Loty: 70
Kilometry: 83 301
iwan-82 napisał(a):
Kurcze, jest 30 września a biletów do Wilna brak. Ciekawe kiedy nastąpi te "wkrótce" widoczne w rozkładzie jazdy.



Wkrótce nie oznacza, że od 1 października :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2220 PostWysłany: 30 Wrz 2014 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 810
niebieski
Na stronie PB jest napisane ze ruszają od 1.10, a biletów dalej brak.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 277  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group