Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 29 Mar 2014 23:08 

Rejestracja: 29 Mar 2014
Posty: 1
Cześć,
Chciałam się podzielić z Wami uwagą na temat Booking.com, może ktoś uniknie podobnych błędów... korzystałam wielokrotnie ze strony Booking.com rezerwując noclegi, ale właśnie okazało się że nie warto.

Sytuacja jest taka:
- 10 marca br. zarezerwowałam nocleg w UK Londyn, na podstawie powiadomienia Booking.com o cenie promocyjnej w fajnym hotelu w centrum. Faktycznie była to okazja.
- dzisiaj 29 marca dostałam mail'a z Booking.com z przeprosinami, jakoby wystąpił błąd ludzki w wycenie mojej rezerwacji hotelowej i... albo dopłacę 100GBP za dobę w tym hotelu (cena promocyjna specjalnie dla mnie!!!) albo Booking.com automatycznie 31 marca anuluje moją rezerwację.
- odpisałam składając reklamację
- otrzymałam odpowiedź cyt. "Niestety Booking.com jako pośrednik w rezerwacjach nie może zmusić hotelu to honorowania rezerwacji po cenie nierzeczywistej, która jest wynikiem błędu ludzkiego" i następnie automatyczne powiadomienie o anulowaniu rezerwacji

Wystawiono mnie do wiatru, mam "dopieszczony" każdy szczegół pobytu w UK (loty, trasa, plany) poza hotelem... Zero jakiejkolwiek odpowiedzialności za popełnione błędy, zero propozycji rekompensaty. Wszystkim podróżnikom radzę - rezerwujcie noclegi bezpośrednio w hotelach, unikniecie dodatkowych kłopotów i kosztów (nauka na własnych błędach niestety kosztuje ;P).

Pozdrowienia & udanych podróży :)
Lucy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍 Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍
Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨ Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨
#482 PostWysłany: 29 Mar 2014 23:14 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 382
niebieski
Z ciekawości - jaka była regularna cena, a jaka z er?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#483 PostWysłany: 05 Kwi 2014 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2012
Posty: 44
Witam,
Mam pytanie. Zarezerwowałem hotel z płatnością natychmiast na Chorwacji w Podstranie... Rzecz miała miejsce w czwartek, mamy sobotę i do tej pory nie mam blokady środków na koncie. Czy mam się przejmować i pisać do bookinga/hotelu ? w tej sprawie?
Czy może płatność będzie na miejscu a dane mojej kary są potrzebne jedynie w celu zagwarantowania uiszczenia opłaty z apobyt nawet jak się nie pojawię?

Dzięki za odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#484 PostWysłany: 05 Kwi 2014 11:33 

Misiek0828 napisał(a):
Witam,
Mam pytanie. Zarezerwowałem hotel z płatnością natychmiast na Chorwacji w Podstranie... Rzecz miała miejsce w czwartek, mamy sobotę i do tej pory nie mam blokady środków na koncie. Czy mam się przejmować i pisać do bookinga/hotelu ? w tej sprawie?
Czy może płatność będzie na miejscu a dane mojej kary są potrzebne jedynie w celu zagwarantowania uiszczenia opłaty z apobyt nawet jak się nie pojawię?

Dzięki za odpowiedź.


czasami blokują od razu, czasami np. miesiąc przez pobytem (ważne by wystarczająca suma była dostępna na wskazanej karcie kredytowej, debetowej lub przedplacowej), nie zaszkodzi zadzwonić do hotelarza i sprawdzić swoją rezerwację po zalogowaniu na booking
Góra
 PM off
Misiek0828 lubi ten post.
 
      
#485 PostWysłany: 06 Kwi 2014 19:12 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 184
Zarezerwowałem hostele w Portugalii jeszcze w tamtym roku na za miesiąc. Opcja z płatnością na miejscu, bez pobierania jakichkolwiek prowizji. Tak wyszło, że rezerwacje zrobiłem na kartę, której ważność skończyła się dwa miesiące temu. Z ciekawości napisałem do hosteli po tym terminie czy z rezerwacjami wszystko ok, odpisali, że jest w porządku i potwierdzają. Czy jakieś utrudnienia mogą być w związku z tym, że ważność karty już minęła? Czy raczej nie mam się co martwić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#486 PostWysłany: 06 Kwi 2014 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
tomeeek07 napisał(a):
Zarezerwowałem hostele w Portugalii jeszcze w tamtym roku na za miesiąc. Opcja z płatnością na miejscu, bez pobierania jakichkolwiek prowizji. Tak wyszło, że rezerwacje zrobiłem na kartę, której ważność skończyła się dwa miesiące temu. Z ciekawości napisałem do hosteli po tym terminie czy z rezerwacjami wszystko ok, odpisali, że jest w porządku i potwierdzają. Czy jakieś utrudnienia mogą być w związku z tym, że ważność karty już minęła? Czy raczej nie mam się co martwić?

Jeśli hotel nie będzie mógł zrobić np. preautoryzacji to otrzymasz maila od booking z prośbą o zmianę karty.
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#487 PostWysłany: 08 Kwi 2014 07:43 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 142
Loty: 4
Kilometry: 3 562
Witam,

Jeśli było wyżej to przepraszam.

W jakim miejscu na booking.com można wpisać kod rabatowy bo nie mogę tego znaleźć?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#488 PostWysłany: 08 Kwi 2014 08:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Jeśli kod rabatowy to nie ten pośrednik.Booking.com kodów rabatowych raczej nie stosuje .Chyba byłbyś pierwszym właścicielem takowego na tym forum :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#489 PostWysłany: 08 Kwi 2014 15:48 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2487
A ja mam pytanie... Zarezerwowałem nocleg w miejscu, w którym w ogóle nie chcieli danych mojej karty, zupełnie nic. Mam więc tak zarezerwowany nocleg, a bezpłatnie mogę to odwołać do 7 dni przed przyjazdem... Pytanie: co się stanie, jeśli odwołam później/nie przyjadę? Z karty wiadomo, że mi nie pobiorą, ale czy będę mnie ścigać o zapłatę w jakiś sposób? (chyba tylko sądownie wtedy będzie można, ale "przez granicę" to chyba nie będzie im się chciało o 50 złotych... Zresztą i tak nie planuję na siłę unikać konsekwencji) Czy jakieś konsekwencje (zbanowanie konta? Utracenie geniusa?) poniosę? Nie ukrywam, że w przypadku brzydkiej pogody tam nie pojadę, więc jeśli bym odwoływał, to dzień, a nie tydzień przed...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#490 PostWysłany: 08 Kwi 2014 15:56 

Rejestracja: 28 Wrz 2012
Posty: 79
Loty: 229
Kilometry: 412 678
Zbanowany
:shock: Ja preferuje taniehotele.be lub hotel4free.pl bo zawiera kilka systemów rezerwacyjnych, chyba z osiem / w tym i booking.com czy agoda.pl - to ta sama grupa / i nie trzena wertowac innych stron a poza tym widac roznice w cenach tych samych pokojów , poza tym raz w Bombaju booking.com sprzdał mi hotel który był oddalony o .. :!: :!: ...2o km od miejsca na mapie czym naraził mnie na dodatkowe koszty transportu , czasu etc. a na dodatek standart był inny niz w opisie nie mowiac o innych mankamentach - reklamacja nieuznana , dopiero po 11 miesiecznych bojach oddali całosc rezerwacji z przeprosinami / problemy były w polskim poddziale ul Grzybowska a personalnie z pseudo managerem :arrow: Pania DOTOTĄ Z. / pisownia imienia oryginalna z wizytówki / :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#491 PostWysłany: 08 Kwi 2014 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 1168
Loty: 4
Kilometry: 5 374
niebieski
Anonymous napisał(a):
http://www.booking.com/hotel/lv/wellton-terrace-design-hotel.html?checkin_monthday=24&checkin_year_month=2014-2&checkout_monthday=25&checkout_year_month=2014-2#availability_target

To jest przyklad hotelu, ktory leci w kulki z cenami. 145 pln za dobe w twin room to jest absolutny standard bo ten hotel badam od trzech miesiecy i mam w nim rezerwacje za 110 pln chyba. Tymczasem nagle przecena z kosmosu wzietego 1018 pln! Niech ktos zrobi screena i wysle do booking pytanie czy ta "okazja" to blad cenowy :)


Sent from my iPad using Tapatalk


to ktoś się walnął w drugą stronę. Byłem w tym hotelu. Bardzo fajny, nowy, otworzony pół roku temu na Starówce. Miałem rezerwację z HRSDeals za ok. 30 euro pokój standard ze śniad.
Jedyny minus to za drogie wejście do strefy SPA.
z.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#492 PostWysłany: 25 Kwi 2014 23:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
Przeglądając swoje zdjęcia zauważyłem dopiero teraz, że zupełnie przez przypadek byłem pod siedzibą główną booking.com w Amsterdamie na ulicy Herengracht 597. Żebym wiedział wcześniej, to bym ich obrzucił jajami za wszystkie anulowane rezerwacje ludzi z forum :)

Image

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#493 PostWysłany: 26 Kwi 2014 00:17 

Rejestracja: 01 Lip 2012
Posty: 365
Kto jest bez winy niech rzuci ...jajem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#494 PostWysłany: 09 Maj 2014 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Dostałem potwierdzenie rezerwacji z booking.com ale hotel nic nie przysłał. Czy to normalne dla tego serwisu ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#495 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:00 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
zulu napisał(a):
Dostałem potwierdzenie rezerwacji z booking.com ale hotel nic nie przysłał. Czy to normalne dla tego serwisu ?



tak

hotel nie musi nic przysyłać ba... w zasadzie oprócz stanów to z hoteli nie przysyłają... bynajmniej mi ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#496 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:00 

Potwierdzam oczywiście, że TAK
Po zalogowaniu na koncie w booking możesz wydrukować sobie potwierdzenie w języku używanym w hotelu, masz też dane kontaktowe do hotelu, jak chcesz kontaktuj się
Góra
 PM off  
      
#497 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Ok dzięki za info.

W zeszłym roku gdzieś (nie pamiętam już gdzie) rezerwowałem hotel na Węgrzech i dostałem maila i z portalu i z hotelu dlatego powstała taka wątpliwość.

Oczywiście potwierdzenia wydrukowałem już wcześniej w 3 językach na wszelki wypadek (ang, pol, lokalny)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#498 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2014
Posty: 503
Loty: 250
Kilometry: 590 205
niebieski
Booking wydaje sie być ok. Szkoda, ze nie ma programu lojalnościowego tj np Expedia
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#499 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:22 

Rejestracja: 24 Kwi 2013
Posty: 13
ZFR napisał(a):
Booking wydaje sie być ok. Szkoda, ze nie ma programu lojalnościowego tj np Expedia


Powyżej 20 rezerwacji na booking.com dostaje się status "Genius", który to skutkuje dodatkowymi zniżkami.
Z tego co patrzyłem, całkiem dużo hoteli ma zniżkę dla stałych klientów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#500 PostWysłany: 09 Maj 2014 22:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Jeszcze nie doswiadczylam tych znizek, moze dlatego ze ja zawsze biore to co mi pasuje, a nie to co jest w promocji. Mam ponad 30 rezerwacji na koncie.

Expedia zmienila chyba swoj system jakis czas temu. Wszystkie stare rezerwacje zniknely i logowanie jest przy uzyciu emaila, a nie uzytkownika jak kiedys. Kazalam skasowac swoje konto tam, bo opcja skasuj konto jakos nie chce dzialac.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group