Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 06 Lut 2014 18:10 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Mi postanowili dopłacić 425 euro, gdyż zarezerwowany apartament na 2 noce był w innej miejscowości niż podana na portalu booking.com




Szanowny Panie Jerzy,

Dziękujemy za wybór Booking.com.

W związku z Pana pytaniem dotyczącym adresu obiektu informujemy, iż w rzeczywistości obiekt Dar Nour Asilah mieści się w miejscowości Asilah (czyli tak jak w potwierdzeniu rezerwacji) a nie w Tanger.

Biorąc pod uwagę fakt, iż Pana docelowym miejscem pobytu jest Tanger, proponujemy Panu następująca alternatywę znajdująca się w miejscu Pana zainteresowania.

**********************
El Oumnia Puerto 4****

http://www.booking.com/hotel/ma/el-oumn ... ed4;dcid=1

2x Pokój trzyosobowy typu Standard - EUR 514

*********************

Prosimy, aby dokonał Pan rezerwacji online, klikając powyższy link.

Po potwierdzeniu nowej rezerwacji poprzednia rezerwacja w obiekcie Apollo Hotel zostanie anulowana dodatkowych kosztów. Prosimy, aby po dokonaniu nowej rezerwacji przekazał Pan jej numer, odpowiadając na tę wiadomość e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.

Koszt pobytu w obiekcie jest wprawdzie wyższy o EUR 424.80 , Booking.com zwróci jednak Panu różnicę w cenie. Prosimy jedynie o przesłanie do nas faktury po zakończonym pobycie.

Za wszelkie nieścisłości związane z adresem zamawianego obiektu serdecznie przepraszamy.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku

--
Iwona B.
Booking.com Customer Service Team
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
Urlop w tropikach: egzotyka na Zanzibarze za 3999 PLN 🐠🏝️ Tydzień w 4⭐ hotelu z all inclusive soft 🍴 Urlop w tropikach: egzotyka na Zanzibarze za 3999 PLN 🐠🏝️ Tydzień w 4⭐ hotelu z all inclusive soft 🍴
Przywitaj wiosnę na Sardynii 🤩🥰 Loty + 4* hoteu z basenem z i widokiem na morze za 1109 PLN 🌊⛱️ Przywitaj wiosnę na Sardynii 🤩🥰 Loty + 4* hoteu z basenem z i widokiem na morze za 1109 PLN 🌊⛱️
#462 PostWysłany: 08 Lut 2014 20:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Booking.com okazal sie bardzo pozyteczny (jak zawsze) przy rezerwacji w ostatniej chwili.

Domek, ktory zarezerwowalam w Norwegii, przez inna strone, okazal sie ponizej standardu i musialam znalezc cos innego na juz. Wiedzialam o pewnym hotelu stosunkowo niedaleko, zarezerwowalam go przez Booking.com i za 2h bylam na miejscu. Tam okazalo sie, ze nie maja juz standardowych domkow i dostalam upgrade do lepszego nad samym fiordem. Co ciekawe na booking.com ciagle byly dostepne te zwykle domki, ale skoro nie bylo ich juz w osrodku, to nie bede z tym dyskutowac.

W rezultacie z 2 dniowej rezerwacji przez Booking.com zrobilo mi sie 8 dni pobytu w lepszym domku, po nizszej cenie. Ostatnie 4 dni dostalam jeszcze nizsza cene, dzieki negocjacji w recepcji.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 09 Lut 2014 20:42 

Rejestracja: 19 Sty 2012
Posty: 132
Loty: 29
Kilometry: 41 921
Dokonalam rezerwacji przez booking.com, z bezplatnym anulowaniem do 18.00, w dniu przyjazdu w hostelu w Minsku na poczatek maja. Dzis o 5 rano otrzymalam maila z hostelu w Minsku, w ktorym napisali, ze mam zaplacic w ciagu 48 godz cala kwote rezerwacji. O 10.15 napisalam po polsku maila do booking.com, po 15 min odpisala kobitka, ze juz wyslali do Minska maila, zeby przestrzegali zasad. O 11.00 z Minska przyszedl mail, ze zadnej przedplaty nie musze robic. Kontakt, jak na niedziele i wczesna pore zaskakujaco pozytywny. Duzy plus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#464 PostWysłany: 10 Lut 2014 12:33 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 340
niebieski
Zarezerwowałem dzisiaj nocleg w hotelu poprzez booking.com za 9euro za pokój 2os.Normalna cena to ok.100e.Płatność od razu sciągnięta.
W warunkach zmiany lub odwołania rezerwacji czytam:
"1 x "Pokój Dwuosobowy/Pokój typu Twin"
Anulowanie rezerwacji: Uwaga, w przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji lub w razie nie pojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt."
Moje pytanie:
Czy w razie nie pojawienia się przeze mnie w tym hotelu obciążą mnie do kwoty normalnej czyli ok 100e?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 10 Lut 2014 13:00 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 340
niebieski
Jak pisałem wcześniej.Z karty już pobrali owe 9e.To w razie nie pojawienia się tylko przepadnie mi te 9 czy jeszcze coś doliczą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#466 PostWysłany: 11 Lut 2014 14:55 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Roben napisał(a):
Jak pisałem wcześniej.Z karty już pobrali owe 9e.To w razie nie pojawienia się tylko przepadnie mi te 9 czy jeszcze coś doliczą?

Ale co mają doliczyć, skoro jak piszesz pełna kwota rezerwacji to 9eur???
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#467 PostWysłany: 11 Lut 2014 15:05 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 340
niebieski
Wczoraj rezerwacja i wczoraj odwołali:

zanowni Państwo,

W nawiązaniu do naszej rozmowy, w której poinformowaliśmy Państwa o oczywistej literówce w cenie zarezerwowanego przez Państwa noclegu w hotelu Le Camere Della Principessa B&B, chcielibyśmy ponownie przeprosić za zaistniałą sytuację.

Pobyt w hotelu Le Camere Della Principessa B&B nie może być sprzedany za 9EURza dwie osoby za noc ze śniadaniem wliczonym w cenę w wybranych przez Państwa datach, gdyż poprawna cena to 90EUR. Nawet w przypadku promocji, jest to cena dość nierealistyczna, która jest oczywistym błędem ludzkim - literówką.

W trosce o dobro naszych klientów, wynegocjowaliśmy z hotelem atrakcyjną cenę 80EUR za noc/ dwie osoby/ ze śniadaniem wliczonym w cenę. Serdecznie Państwa prosimy o przesłanie nam informacji, czy zgadzają się Państwo na tę ofertę.

W przypadku braku Państwa odpowiedzi lub w przypadku braku Państwa zgody na utrzymanie tej rezerwacji z proponowaną ceną (80EUR), z przykrością będziemy zmuszeni do anulowania Państwa rezerwacji. Oczywiście będzie to bezpłatne anulowanie rezerwacji.

Serdecznie Państwa poprosimy o przesłanie nam odpowiedzi do czwartku (tj. 13/02/2014) do godziny 17.00.

Jeszcze raz serdecznie Państwa przepraszamy za zaistniałą sytuację i z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 22 Lut 2014 14:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2116
srebrny
Andi napisał(a):
klayton napisał(a):
Cytuj:
OK dostałem info z booking (po interwencji telefonicznej) że hotel ma problem z pobraniem pieniędzy z karty, (pomimo, że jest to zaznaczone w rezerwacji) 

Jesli Twoja karta funkcjonuje normalnie, to nie ma takiej mozliwosci.

Twierdzą że nie moja wina tylko problem jest po ich stronie.


OK już po sprawie. Pani w recepcji trochę zdziwiła się że pieniądze nie zostały pobrane - po moich wyjaśnieniach że ponoć był problem z pobraniem online pieniędzy w chwili rezerwacji (oferta bezzwrotna) stwierdziła że mogło tak być. Zapłaciłem na miejscu dokładnie tyle ile na rezerwacji, żadnych dodatkowych kosztów (nie mówiąc o wspominanych tutaj próbach naciągactwa) - hotel należał do sieci Diamond Resorts :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#469 PostWysłany: 22 Lut 2014 14:18 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Wziąłeś potwierdzenie płątności gotówką wraz z wpisanym numerem rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 22 Lut 2014 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2116
srebrny
Płatność kartą, w historii transakcji karty napisane że płatność za pobyt - nr rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#471 PostWysłany: 22 Lut 2014 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2013
Posty: 53
Ja ostatanio trafiłam na błąd na booking ;) hostel w centrum mediolanu był dostępny za 3euro za noc, zamiast za 30. nie musze chyba mówić, że się opłacało? :D
_________________
www.brighthearted.blogspot.com - rok w usa/tanie podróżowanie/autostop
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#472 PostWysłany: 22 Lut 2014 17:05 

Negocjuj, ja ostatnio zarezerwowalem w Brukseli za 19 eur trzypokojowy ze sniadaniem i bezplatnym anulowaniem. Wyszlo, ze standardowa cena to 119 eur. Skonczylo sie na 39 eur,reszta warunkow bez zmian tylko zamiana na twin room.

Aha, najpierw oferowali za 79 eur


Sent from my iPad using Tapatalk
Góra
 PM off  
      
#473 PostWysłany: 22 Lut 2014 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2959
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
Najpierw ogólnie - do tej pory doświadczenia z booking.com - same pozytywne. Wszystkie rezerwacje zarówno w Europie jak i świecie bezproblemowe.

Co do rezerwacji z błędów. Tutaj miałem tylko jedną taką sytuację ale rozwiązaną dla mnie w zasadzie idealnie. Chodzi o dość powszechny na forum deal z Sasa Bali Villas. Miałem wtedy zarezerwowane 2x po tygodniowym pobycie. Koszt 3,50zł, wartość rezerwacji około 2700zł. Oczywiście procedura standardowa - maile i telefony, że błąd, potem oferowanie zniżek itd. W końcu po długich targach udało się - zaakceptowali cenę i mieli zwrócić po powrocie. Oczywiście wtedy nie miałem planów odnośnie Bali, już nie mówiąc o dwukrotnym pobycie w odstępie pół roku. Miałem natomiast pewną podróż do innego azjatyckiego kraju - Tajlandii.
Wtedy postanowiłem zagrać wszystko, albo nic. Złożyłem im ofertę żeby zamiast zwracać mi niemal 2700zł za Bali, zwrócili 1300zł za pobyty w zarezerwowanych przez ich stronę obiektach w Tajlandii. Myśleli nad tym ze 3 dni ale udało się. Ofertę zaakceptowali. Po odbyciu podróży oczywiście zwrócili to na co byliśmy umówieni.

Błąd na Bali miał miejsce w zeszłym roku. W tym, jak pokazują przypadki z przełomu roku, podobna akcja by pewnie nie przeszła.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 23 Lut 2014 19:44 

http://www.booking.com/hotel/lv/wellton ... ity_target

To jest przyklad hotelu, ktory leci w kulki z cenami. 145 pln za dobe w twin room to jest absolutny standard bo ten hotel badam od trzech miesiecy i mam w nim rezerwacje za 110 pln chyba. Tymczasem nagle przecena z kosmosu wzietego 1018 pln! Niech ktos zrobi screena i wysle do booking pytanie czy ta "okazja" to blad cenowy :)


Sent from my iPad using Tapatalk
Góra
 PM off  
      
#475 PostWysłany: 23 Lut 2014 23:41 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Mam pytanie, zarezerwowalem nocleg na booking na maj i na lipiec, użyłem karty ważnej do kwietnia (innej nie mam), a w warunkach rezerwacji tam widzę, że muszę pokazać kartę, której użyłem do rezerwacji. Czy przejdzie pokazanie im nieważnej karty? :F
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 24 Lut 2014 07:44 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Eh, a chciałem zrezygnować właśnie z tego konta :/ trudno, dzięki za odp
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#477 PostWysłany: 26 Lut 2014 09:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3168
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
michzak napisał(a):
Eh, a chciałem zrezygnować właśnie z tego konta :/ trudno, dzięki za odp


Oczywiście, że przejdzie pokazanie nieważnej karty. A nawet innej ważnej;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 27 Mar 2014 00:00 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 1
Czy wiecie , czy odwolana rezerwacje mozna przywrocic? Odwolalam rezerwacje a okazalo sie że odwolanie to 100% platności, wiec chce to przywrocic mysicie ze to jest mozliwe ? Ogolnie wykonywalam transakcje karta debetowa, ale przyszlo mi potwierdzenie i w ogole.... co radzicie???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 27 Mar 2014 00:36 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
DominikaS napisał(a):
Czy wiecie , czy odwolana rezerwacje mozna przywrocic? Odwolalam rezerwacje a okazalo sie że odwolanie to 100% platności, wiec chce to przywrocic mysicie ze to jest mozliwe ? Ogolnie wykonywalam transakcje karta debetowa, ale przyszlo mi potwierdzenie i w ogole.... co radzicie???

Na przyszłość radzimy czytać warunki każdej oferty.
Jeśli przyszło Ci potwierdzenie odwołania rezerwacji to chyba już nic nie da się z tym zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#480 PostWysłany: 27 Mar 2014 00:48 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 137
Loty: 387
Kilometry: 1 052 861
ewentualnie można jeszcze napisac e maila bezpośrednio do hotelu, może uznają rezerwację za nadal ważną
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group