Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:33 

Rejestracja: 30 Sie 2010
Posty: 9
Loty: 2
Kilometry: 2 689
Ja dostałem swój bilet następnego dnia po dniu zamawiania w godzinach wieczornych. Więc dla tych, którzy juz nie mają nadziei, to jakieś światełko w tunelu jest. Szczerze mówiąc też spodziewałem się, że pewnie będzie tylko zwrot kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w cieniu Etny 🌋😍 Wycieczka na Sycylię za 639 PLN (loty + noclegi ze śniadaniami 🌞🍊 City break w cieniu Etny 🌋😍 Wycieczka na Sycylię za 639 PLN (loty + noclegi ze śniadaniami 🌞🍊
💙 First minute: piękna grecka wyspa Tasos od 2550 PLN🏝️🌞 Tydzień w 4* hotelu przy plaży (z 🍴) 💙 First minute: piękna grecka wyspa Tasos od 2550 PLN🏝️🌞 Tydzień w 4* hotelu przy plaży (z 🍴)
#102 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:33 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25246
PolskiBus napisał(a):
Szanowni Pasażerowie,



Pragniemy poinformować, że cały czas bardzo intensywnie pracujemy nad dosłaniem do Was wszystkich zarezerwowanych biletów oraz udzieleniu odpowiedzi na wszystkie zapytania skierowane do nas drogą mailową.



Prosimy o wyrozumiałość. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Was otrzymał odpowiedź w jak najkrótszym czasie.



Zespół Polskibus.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:35 

teliszon napisał(a):
Nigdy nie sprawdzałam w zakładce "zarzadzanie biletami" czy moje bilety tam figurują i zawsze kierowca odnajdywal mnie na liscie pasazerow.
Ale był tu podany przypadek chłopaka,ktory pomimo posiadanego biletu nie został wpuszczony do PB,bo nie było go na liscie.
Sprawdzilam w zakładce "swoje" bilety zakupione 13 lutego.
Na 12 biletow odnalazłam dwa,reszta nie figuruje.
e-bilety jak najbardziej wystawione i przysłane.
Jak jest u Was,ktos weryfikowal w ten sposób swój stan posiadania?


Nie weryfikowałem, wystarczyły mi otrzymane na e-mail e-bilety. Z ciekawości przed chwilą sprawdziłem, wszystkie moje bilety w "zarządzaj rezerwacjami" są, do tego bardzo łatwa i czytelna zmiana biletów za opłatą oczywiście
Góra
 PM off  
      
#104 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:39 

Rejestracja: 17 Lut 2012
Posty: 181
Loty: 1
Kilometry: 1 599
Faktycznie, teraz sprawdziłem i obydwie rezerwacje nie figurują w systemie... chyba pozostaje ponowny kontakt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:53 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Napisałem w tej sprawie, zobaczymy co odpisza. Żeby tylko nie skasowali mi moich etixow :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 253
Loty: 159
Kilometry: 213 043
niebieski
Też nie mam dosłanych biletów w zarządzaniu rezerwacją :(
Poczekam, aż się ogarną i wtedy zacznę spamować skrzynkę :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 18 Lut 2014 11:59 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 4
jacek69 napisał(a):
bellamy napisał(a):
Wasze posty trochę podnoszą mnie na duchu, bo u mnie też cisza od czwartku, nadal :evil: Jak jutro nic nie będzie na mailu, to do nich piszę już! W dodatku w piątek na facebooku zamieścili notkę, że w ciągu 3 dni wszyscy dostaną odpowiedź, której teraz wcale nie widzę - usunęli? :evil: Chyba, że już mi się coś śniło z tych nerwów :D W dodatku numer 2: mieli dzisiaj czas wysłać dwa maile informujące o zmianach godzin odjazdów na moich trasach, szkoda tylko, że na połowę tych tras nie dostałam jeszcze biletów :evil:

Ktorych kursow zmieniono godziny odjazdow?


,,Państwa kurs z:

Krakowa do Kielc (Warszawy) z 10:30 zostaje przeniesiony na 10:25
Kielc do Warszawy z 12:35 zostaje przeniesiony na 12:30
Krakowa do Kielc (Warszawy) z 14:00 zostaje przeniesiony na 14:10
Kielc do Warszawy z 16:05 zostaje przeniesiony na 16:15
Krakowa do Kielc (Warszawy) z 17:00 zostaje przeniesiony na 17:15
Kielc do Warszawy z 19:05 zostaje przeniesiony na 19:20"

Od 1 marca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 18 Lut 2014 12:03 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 32
ja też nie mam swoich biletów w zarządzaniu rezerwacją ale z tym poczekam na pewno z 2-3 tygodnie aż się ogarną ze wszystkimi innymi sprawami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 18 Lut 2014 12:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1297
Loty: 357
Kilometry: 492 607
srebrny
Dziwna sytuacja. W dniu wypuszczenia nowej puli biletów na kwiecień udało mi się szybko kupić 2 bilety, potwierdzenie przyszło na e-maila po kilku minutach. Po pięciu dniach przyszedł mi drugi e-mail z biletami na te same dni i godziny, ale innymi numerami rezerwacji.

Żadna z tych rezerwacji (ani z 13.02, ani z 18.02) nie widnieje w systemie. Co robić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 18 Lut 2014 12:48 

Szyn3k napisał(a):
Dziwna sytuacja. W dniu wypuszczenia nowej puli biletów na kwiecień udało mi się szybko kupić 2 bilety, potwierdzenie przyszło na e-maila po kilku minutach. Po pięciu dniach przyszedł mi drugi e-mail z biletami na te same dni i godziny, ale innymi numerami rezerwacji.

Żadna z tych rezerwacji (ani z 13.02, ani z 18.02) nie widnieje w systemie. Co robić?


jak masz e-bilet/y to NIC
Góra
 PM off  
      
#111 PostWysłany: 18 Lut 2014 12:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 1297
Loty: 357
Kilometry: 492 607
srebrny
jacek69 napisał(a):
Tylko sie cieszyc.
Jesli trasa berlinska to chetnie przyjme jeden ;)

Niestety nie berlińska ;)

Anonymous napisał(a):
jak masz e-bilet/y to NIC

Czyli mogę wykorzystać te bilety dla dwóch osób?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 18 Lut 2014 12:59 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 134
Chyba już się odblokowali - niecałą godzinę temu przypomniałem się, że nie dostałem jeszcze biletów i już je dosłali :]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 18 Lut 2014 13:29 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 15
Mialem podobna sytuacje w listopadzie zeszlego roku - po miesiacu anulowano mi ~6 biletow, zwrot kasy. Tym razem zapisalem numery transakcji eCard i zrobilem screena biletow w koszyku. Dla pewnosci za bilety zaplacilem trzy razy, sprawdzajac czy uda sie wygenerowac bilety - nie udalo sie. Maila z biletami dostalem po dwoch dniach, wszystkie numery byly przebite (w koszyku mialem bilety nr 1 za 1 PLN, wygenerowane numery biletow zaczynaly sie od 6-9). Kasa za pozostale dwie nieudane platnosci zostala zwrocona. Nie wiem na ile pomogly screeny i numery eCard, w kazdym razie polecam na przyszlosc zapisywac takie informacje, moga sie przydac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 18 Lut 2014 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1691
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Cytuj:
Dla pewnosci za bilety zaplacilem trzy razy

Trzeba było 10 razy dla pewności zapłacić, na pewno byś krócej czekał za załatwieniem Twojej sprawy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 18 Lut 2014 13:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 3011
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
ja kupilem o 18 przez telefon,
zaplacilem przelewem,
napisalem reklamacja dzien pozniej,
dzis zapytalem o jej status
i jedno z dwoch zamówień przyszło,
na drugie tez licze,
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 18 Lut 2014 13:46 

Rejestracja: 17 Cze 2011
Posty: 103
FTR napisał(a):
Mialem podobna sytuacje w listopadzie zeszlego roku - po miesiacu anulowano mi ~6 biletow, zwrot kasy. Tym razem zapisalem numery transakcji eCard i zrobilem screena biletow w koszyku. Dla pewnosci za bilety zaplacilem trzy razy, sprawdzajac czy uda sie wygenerowac bilety - nie udalo sie. Maila z biletami dostalem po dwoch dniach, wszystkie numery byly przebite (w koszyku mialem bilety nr 1 za 1 PLN, wygenerowane numery biletow zaczynaly sie od 6-9). Kasa za pozostale dwie nieudane platnosci zostala zwrocona. Nie wiem na ile pomogly screeny i numery eCard, w kazdym razie polecam na przyszlosc zapisywac takie informacje, moga sie przydac.



Zrobiłem tak jak Ty. Wysłałem numery eCard, screeny koszyka i nie pomogło. Za wszystkie bilety zwrot. Nawet gdybym chciał kupić je jeszcze raz po komunikacie z błędem to ich cena była już wyższa ponieważ chwilę wcześniej ja sam kupiłem te najtańsze zmieniając pułap na wyższy. Krótko mówiąc: Bilety wrzucone do koszyka, zakupione i zapłacone błyskawicznie (system nie zamulał), zeszły z systemu czego dowodem jest podwyższenie ceny biletu do następnego pułapu we wszystkich przypadkach. Mimo wszystko problem zbyt "długiego" księgowania (które u mnie trwało 0,3 sekundy) załatwił sprawę.
Wszystko zależy więc od ich humorów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 18 Lut 2014 13:55 

Rejestracja: 18 Cze 2013
Posty: 35
U mnie masakra tylko 1/5 przeszło, reszta zwrot kasy.
Obmyśliłem misterny plan zemsty za moje krzywdy.
1. Ładuje do koszyka wszystkie bilety na dany kurs (powiedzmy 40 biletów, aż do wyczerpania biletów)
2.Anuluje zamówienie dzień przed danym terminem
3 Ja tracę na tym 5zł , a przewoźnik trochę więcej bo w dzień nie sprzeda za dużo biletów :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 18 Lut 2014 14:01 

Rejestracja: 21 Sty 2013
Posty: 261
Loty: 118
Kilometry: 218 127
niebieski
To chyba nie za mądry ten plan "zemsty" bo z tego co wiem to wydasz na niego 40x5zl czyli 200zl.
To nie jest anulacja rezerwacji hotelu gdzie mozna utrzec nosa nie płacac ani centa. Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 18 Lut 2014 14:04 

Rejestracja: 18 Cze 2013
Posty: 35
Janek napisał(a):
To chyba nie za mądry ten plan "zemsty" bo z tego co wiem to wydasz na niego 40x5zl czyli 200zl.
To nie jest anulacja rezerwacji hotelu gdzie mozna utrzec nosa nie płacac ani centa. Pozdrawiam


Mylisz się, koszt będzie 5zł od rezerwacji, a nie od biletu.

Wiem to z doświadczenia
Tylko jest jeden mankament można w jednej rezerwacji tylko 9 biletów kupić. Także rezerwacji będzie kilka (powiedzmy 8, więc koszt mojego działania wyniesie 40zł)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 18 Lut 2014 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 1175
Zbanowany
niebieski
Dzwonilem przed chwila do PB i dzisiaj maja ostatecznie zakonczyc temat albo zwrot kasy albo bilety

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group