Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6259 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 09 Sty 2014 01:55 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9667
HON fly4free
Gaszpar napisał(a):
Anonymous napisał(a):
Pozwoliłem sobie dzisiaj zadzwonić do booking.com bo anulowano mi już:

1) Dubaj
2) Berlin

a wisi mi jeszcze Paryż i nie wiedziałem czy już mam otwierać szampana, czy jeszcze się wstrzymać (odpowiedź na to pytanie będzie zawarta w tekście więc czytać uważnie ;)). Oprócz tego, że wyraziłem zdanie na temat tego co się ostatnio dzieje, to jeszcze się kilku rzeczy dowiedziałem. Oto co udało mi się ustalić:

1) zmieniła się polityka firmy względem rezerwacji z błędem i to od mniej więcej XI/XII 2013 r. - aktualnie realokacja następuje przy odchyleniach rzędu 10 - 20% od standardowych stawek. Nie jest to oczywiście takie sztywne, niekiedy może być więcej
2) nowa polityka nie jest wcale taka jasna jakby się mogło wydawać - pamiętacie Sasa Bali Villas 2013? Zgadnijcie ile było wtedy rezerwacji? Z tego co się dowiedziałem to było ich 30. Być może to jest liczba rezerwacji, które przetrwały po pierwszym odsiewie, być może od początku tyle ich było. Wtedy booking.com zaproponował realokację, zwrot kosztów po odbycie noclegów. Sam z tego skorzystałem.
To teraz jak myślicie ile ma Five Continents Dubaj, który dziś mnie elegancko pozbawił złudzeń? Wait for it................... 12................ I co? I nico, rezerwacje anulowane
Berlin - tam możemy sobie pogratulować :) Coś około 400 rezerwacji, aż konsultant nie umiał tego w głowie przemnożyć żeby określić straty hotelu :)
3) potok anulacji i łatwość, z jaka ich dokonują wynika z tego, że prawdopodobnie to nie jest aż taka oczywista wina obiektów jak mogło się wszystkim wydawać. Otóż te obiekty nie zatrudniają praktykantów do wpisywania cen, tylko korzystają z usług firm typu XML Provider i to prawdopodobnie błędy w ich systemach spowodowały całe zamieszanie. Oczywiście booking.com mówi, że odpowiedzialność za te wystawione XML spływa na hotel. My możemy hotele pozwać itd. Zwróćcie uwagę, ze "promocje" dotyczą:
    a) Berlin - 5*
    b) Londyn - 5*
    c) Paryż - 5*
    d) Dubaj - 4*
Booking.com kalkuluje na chłodno co mu się bardziej opłaca. Podobnie robią hotele zakładając raczej słusznie, że nikomu nie będzie się chciało z tym szarpać (mi akurat będzie się chciało z Berlinem)
4) całe to anulowanie/uznawanie ma wiele zmiennych. Konsultant sam się zdziwił, że Dubaj padł przy 12 rezerwacjach, a Bali przetrwało 30. Nie ma zatem jakiegoś wzoru, który uwzględnia procentową skalę promocji, liczbę nocy nią objętych oraz liczbę rezerwacji. Jest to uznaniowe i na ten moment ciężko wyczuć jak działa.
5) to, że Obiektów, dotkniętych błędami jest sporo niestety nam nie pomaga - booking.com by usprawnić procesy wykazuje większą akceptację dla anulowania rezerwacji, kosztem ewentualnych negocjacji i wymiany dziesiątek maili.
6) Booking.com na bieżąco nie weryfikuje cen w serwisie, nie monitorują ruchu na Obiektach.

Co tam jeszcze miałem Wam napisać...... aha Paryż. Nie wymieniałem nazwy hotelu - człowiek na infolinii sam powiedział, że są jeszcze dwa gorące tematy z Paryża i wymienił nazwę hotelu. Co ciekawe - moja rezerwacja wisi bez adnotacji o błędzie, ale to może zostać zmienione. Jeśli hotel o tym zapomni, a odmówi mi kluczy gdy zgłoszę się na recepcję, wtedy obowiązuje mnie realokacja taka jak przy overbookingu. Zdaniem konsultanta, wszystko powinno wyjaśnić się maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. No to czekamy.


Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć.
Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd.

Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych.



W pełni się zgadzam.
Booking o którym miałem do tej pory bardzo dobrą opinię - uważałem go za najlepszego pośrednika - i korzystałem dotąd nieprzerwanie od 2007 roku zaczyna robić się zwyczajnie niewiarygodny. Doskonale rozumiem, że niektóre błędy - jak willa na bali za kilkanaście tys. $ (wg oficjalnego cennika) za 10 zł - są z góry skazane na porażkę. Ale w innych przypadkach booking zawsze rzetelnie odnosił się do sprawy i pomagał w negocjacjach z hotelami i nie chodzi wcale tylko o typowe błędy ale o różne sytuacje, z którymi spotkałem się w praktyce - np. obciążenie karty ponad kwotę potwierdzoną w rezerwacji (dostałem zwrot różnicy od booking - nie musiałem czekać 2 m-c na załatwienie sprawy przez charge back), odmowa zwrotu zaliczki za 1 noc po anulowaniu rezerwacji która była anulowalna bezpłatnie do dnia przyjazdu (hotel mimo nacisków booking odmówił, booking oddał kasę za hotel) itp. itd. Do tego wiele spraw można załatwić z polskimi konsultantami co zawsze przyspiesza cały proces. Do tego wiele świetnych błędów uznanych.

Teraz booking zaczał mówić mniej więcej tak: my za nic nie odpowiadamy, błędne ceny to sprawa hotel-klient, my nic nie gwarantujemy itd. - więc nasuwa mi się pytanie, co w przypadku wystąpienia problemów na miejscu i do jakiego momentu cena, która mam na rezerwacji może się okazać, że jest "błędna". Według takich kryteriów do każda sekretna oferta czy inna dobra cenowo oferta po pewnym czasie może okazać się "błędna" a booking powie: proszę sobie pozwać hotel, jest duża szansa na wygraną, właściwy sąd znajduje się na Madagaskarze, życzymy powodzenia i trzymamy kciuki"

Moim zdaniem na takim podejściu stracą dużo zaufania. Moje już zostało podkopane mimo na prawdę samych dobrych, wieloletnich doświadczeń do tej pory.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Odkryj Andaluzję🇪🇸🍊 Loty do Malagi i 3 noce w 4⭐️ hotelu z krytym basenem za 719 PLN ☀️ Odkryj Andaluzję🇪🇸🍊 Loty do Malagi i 3 noce w 4⭐️ hotelu z krytym basenem za 719 PLN ☀️
Kierunek: rajskie plaże 🏝️ Tanie loty na Filipiny z Warszawy (z dużym bagażem) od 2308 PLN 🌊😍 Kierunek: rajskie plaże 🏝️ Tanie loty na Filipiny z Warszawy (z dużym bagażem) od 2308 PLN 🌊😍
#422 PostWysłany: 10 Sty 2014 21:55 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 101
margarita888 napisał(a):
Parę godzin temu zarezerwowałam na jedną noc apartament za 32 euro - okazyjna oferta, normalne kosztuje 320 http://www.booking.com/hotel/it/suitesi ... 046;dcid=1 mam nadzieję, że to nie był błąd i nie anulują mi go. Z booking nigdy nie miałam problemu, oby i tym razem.


W taki sposób anulowali mi rezerwację:

Booking.com Anulowanie rezerwacji
Szanowni Państwo,
Twoja rezerwacja w obiekcie Suitesistina została odwołana.

Suitesistina
Via Sistina 55 , Spagna
Rome, 00187, Włochy
Telefon: +390620368380
E-mail: info@suitesistina.com
Zameldowanie środa, 15 października 2014 (14:00 – 20:30)
Wymeldowanie czwartek, 16 października 2014 (07:30 – 12:00)
Całkowity koszt anulowania rezerwacji € 0


Dział Obsługi Klienta
Numer krajowy: 00800 121 3175
Z zagranicy lub z: Włochy: +44 20 3320 2613



Ani przepraszam, ani pocałuj mnie w ... szkoda gadać. Korzystałam wiele razy z booking, a to był mój ostatni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#423 PostWysłany: 11 Sty 2014 00:15 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Gaszpar napisał(a):
Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć.
Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd.

Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych.


Od zawsze zastanawiało mnie jak to jest możliwe, że firma pracująca na renomę, uznanie, zaufanie- jednym słowem pozycje lidera kilka/kilkanaście lat potrafi to zepsuć ot tak.
Jednym z głównych powodów dla których zawsze wybierałem booking.com było poczucie bezpieczeństwa.
Świadomość o tym, że jeśli wyląduje w najgorszym zgiełku Afryki i okaże się, że z moją rezerwacją jest coś nie tak, to zawsze mam za plecami kogoś kto jest w stanie mi pomóc, była nieoceniona. W tym momencie byłem w stanie zapłacić wyższą cenę, byleby moim pośrednikiem był booking. Różne bywały sytuacje, ale na pomoc ze strony customer service tego pośrednika zawsze można było liczyć. Niestety to jest już przeszłość. W moim odczuciu, zmierzając w tym kierunku, booking.com pozbawił się swojej najsilniejszej karty przetargowej, którą było zaufanie klienta.
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#424 PostWysłany: 11 Sty 2014 00:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6461
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
scorpion1077 napisał(a):
Gaszpar napisał(a):
Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć.
Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd.

Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych.


Od zawsze zastanawiało mnie jak to jest możliwe, że firma pracująca na renomę, uznanie, zaufanie-jednym słowem pozycje lidera kilka/kilkanaście lat potrafi to zepsuć ot, tak.
Jednym z głównych powodów dla których zawsze wybierałem booking.com było poczucie bezpieczeństwa.
Świadomość o tym, że jeśli wyląduje w najgorszym zgiełku Afryki i okaże się, że z moją rezerwacją jest coś nie tak, to zawsze mam za plecami kogoś kto jest w stanie mi pomóc, była nieoceniona. W tym momencie byłem w stanie zapłacić wyższą cenę, byleby moim pośrednikiem był booking. Różne bywały sytuacje, ale na pomoc ze strony customer service tego pośrednika zawsze można było liczyć. Niestety to jest już przeszłość. W moim odczuciu, zmierzając w tym kierunku, booking.com pozbawił się swojej najsilniejszej karty przetargowej, którą było zaufanie klienta.


całkowicie popieram.
Spałem w ubiegłym roku w hostelu w Madrycie, nigdy mnie tak nie oszukali z noclegiem jak tam... ale nie o tym :) rezerwowałem hostel przez jakiś mniejszy serwis (najniższa cena) już nie pamiętam jaki. Kiedy zaczęły się jaja w recepcji zacząłem szukać na potwierdzeniu jakiegoś kontaktu tel. do BOK, żeby powiedzieć co tam chcieli wykombinować i oszukać. A na potwierdzeniu nie ma żadnego telefonu, na ich stronie podany tylko mail..... W tym momencie pomyślałem sobie: "Trzeba było brać przez Booking drożej ale pewniej i by cię tak nie zrobili bez mydła."
A teraz to już nie wiadomo czy nie będzie z Bookingiem podobnie ... w sensie powiedzą radź se Pan sam.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
margarita888 lubi ten post.
 
      
#425 PostWysłany: 11 Sty 2014 11:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4817
srebrny
scorpion1077 napisał(a):
Gaszpar napisał(a):
Strasznie zagmatwali sobie tą politykę firmy... Zupełnie nie mogę jej zrozumieć.
Idąc tym tropem człowiek nie będzie wiedział, czy mu nie odwołają atrakcyjnie cenowo oferty bo mógłby to być oczywisty błąd.

Jak dla mnie serwis takim tłumaczeniem i taką polityką staje się mocno niewiarygodny... A miał zdecydowanie najmocniejszą pozycję wśród pośredników hotelowych.


Od zawsze zastanawiało mnie jak to jest możliwe, że firma pracująca na renomę, uznanie, zaufanie-jednym słowem pozycje lidera kilka/kilkanaście lat potrafi to zepsuć od tak.
Jednym z głównych powodów dla których zawsze wybierałem booking.com było poczucie bezpieczeństwa.
Świadomość o tym, że jeśli wyląduje w najgorszym zgiełku Afryki i okaże się, że z moją rezerwacją jest coś nie tak, to zawsze mam za plecami kogoś kto jest w stanie mi pomóc, była nieoceniona. W tym momencie byłem w stanie zapłacić wyższą cenę, byleby moim pośrednikiem był booking. Różne bywały sytuacje, ale na pomoc ze strony customer service tego pośrednika zawsze można było liczyć. Niestety to jest już przeszłość. W moim odczuciu, zmierzając w tym kierunku, booking.com pozbawił się swojej najsilniejszej karty przetargowej, którą było zaufanie klienta.

Trzeba propagować w necie na prawo i lewo. Może ktoś z decydentów u nich się "biznesowo" skonfunduje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#426 PostWysłany: 11 Sty 2014 12:37 

Rejestracja: 04 Sty 2014
Posty: 5
A oto moje ostatnie doświadczenie:
Policzyłem sobie i rezerwowałem dotychczas 11 razy noclegi na booking, tylko w Polsce i Europie, i nigdy nie było żadnych problemów. Jednak ostatnio zarezerwowałem nocleg w Mińsku Białoruskim, w hostelu, w którym były dostępne tylko 3 miejsca i właśnie te trzy zabukowałem. Jedzie nas czwórka, więc wysłałem do hostelu maila z pytaniem, czy nie znajdzie się jeszcze czwarte wolne miejsce. W mailu wyjaśniłem, że z booking mam już 3 miejsca i szukam czwartego. Oni mi na to odpisują, ze hostel w tym terminie już dawno został wyprzedany i nie ma żadnych wolnych miejsc, również tych które zarezerwowałem na booking. Dodam, ze to była jedna z tych rezerwacji do których nie jest wymagana karta kredytowa. Do chwili obecne (upłynęły 3 tygodnie) rezerwacji nie anulowałem, ani nikt inny (hostel, booking) jej nie zmienił. Wszedłem w inne wyszukiwarki noclegów i co ciekawe na kilku udało mi się zarezerwować miejsce w tym samym hostelu na ten sam okres. Wynika z tego, ze to raczej wina hostelu, a nie booking.
Wyjazd dopiero przede mną, na szczęście zarezerwowałem już nocleg w innym hostelu i dostałem z niego potwierdzenie rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#427 PostWysłany: 11 Sty 2014 16:36 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 101
Zastanawia mnie jedna rzecz: booking tłumaczy się w każdym przypadku, że oni za te błędy nie odpowiadają tylko hotele. Jak to jest, ze do niedawna można było rezerwować w ciemno i wszystko było w najlepszym porządku, a teraz nagle w hotelach na całym świecie pozatrudniali głupków, którzy się nagminnie mylą?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#428 PostWysłany: 11 Sty 2014 16:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1224
srebrny
Błędy były wcześniej, tylko teraz więcej osób się tym tematem zainteresowało :).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#429 PostWysłany: 11 Sty 2014 17:29 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 957
niebieski
Bazując na tym co się ostatnio dzieje i podejściu bookinga to nie ma żadnej gwarancji, że jakakolwiek cena jest poprawna. Kazdą rezerwację mogą anulować i wypiąć się na klienta!
Góra
 Profil Relacje PM off
margarita888 lubi ten post.
 
      
#430 PostWysłany: 11 Sty 2014 20:37 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 832
niebieski
No cóż, do niedawna były tu prawie same laurki.

Kilka lat temu nie uznali mi gwarancji najniższej ceny i postanowiłem wtedy zrezygnować z ich usług przez dwa lata.
"Kara" minęła na początku 2013 i od tej pory zrobiłem u nich kilka rezerwacji głównie z powodu większej ilości obiektów w niektórych lokalizacjach. W międzyczasie radziłem sobie świetnie bez nich: często byli drożsi, czasem cena była minimalnie wyższa gdzie indziej, ale z kodem rabatowym już niższa, kiedy indziej zbliżona, ale bez przewalutowania.
Booking jest najlepiej rozpoznawalny wśród znajomych okazjonalnie coś rezerwujących, więc przy wspólnych wyjazdach z przyjemnością demonstrowałem im oszczędności. Zresztą jest globalnym liderem oglądalności, co jest dużym osiągnięciem dla firmy europejskiej:
skift-ciekawa-strona-o-przemysle-turystycznym,18,37155
Uczciwie powiem, że cały czas oglądałem obiekty i opinie na ich stronach.
Uważam, że sekretne oferty są coraz bardziej śmieciowe (najczęściej pojedyncze dni last minute), Geniusa na razie nie mam, ale na cudzym interesujące mnie obiekty się zwykle nie załapywały.

Ja się na razie odobraziłem i sporadycznie będę używał, a ludziom z anulacjami pozostawiam to do własnej decyzji.
Góra
 Profil Relacje PM off
cypel lubi ten post.
 
      
#431 PostWysłany: 12 Sty 2014 20:21 

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 571
Loty: 471
Kilometry: 803 889
niebieski
Mam pytanie odnośnie rezerwacji przez booking.com:

Zarezerwowałem 2 noclegi w hotelu w Rydze z płatnością z góry i bez możliwości bezpłatnego odwołania rezerwacji. Hotel obciążył moją kartę kredytową na prawidłową kwotę, wszystko ok.
Niestety jednak z przyczyn osobistych nie mogłem do Rygi w tym terminie wyjechać, a z rezerwacją hotelu nic nie robiłem ponieważ wiedziałem, że kasy mi nie zwrócą, z czym się pogodziłem.
Dzisiaj dostałem z hotelu takiego maila:

Cytuj:
Dear Tomasz,

You have made a reservation in our Guesthouse for Twin room from 11th
till 13th January, 2014 (2 night).

We are really sorry, that You couldn't arrive!

The cancellation policy is, that You can cancel Your reservation not
later than 2 days (48 hours) before Your arrival. If You do it later
or just no-show, hotel can charge the credit card for the first night.
So we have charged Your credit card for 37.40 EUR.

We hope to Your understanding and we will be happy to welcome You in
our Guesthouse some other time!

Have a nice day!


Czy hotel może mi pobrać z karty drugi raz pieniądze, skoro raz już to zrobili?
Dodam jeszcze, że na rezerwacji na stronie booking.com nic nie było wspomniane o możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji do 48 godzin przed datą przybycia.
Natomiast kwota 37,40 euro nie jest kwotą za jedną dobę tak jak jest napisane w tym mailu, tylko pokrywa się z kwotą za całą rezerwację (2 doby).

Może mi ktoś obeznany doradzić co mogę zrobić w tej sprawie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#432 PostWysłany: 12 Sty 2014 20:27 
Site Admin

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 8024
Po prostu napisz do hotelu że cena za jeden nocleg to tyle a tyle, i że zostały pobrane pieniądze już za dwa, dlatego prosisz o zwrot - nie powinni robić problemu. Jak będą - kontakt z booking
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 12 Sty 2014 21:02 

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 571
Loty: 471
Kilometry: 803 889
niebieski
Napisałem od razu do BOK booking.com. W wiadomości dosyć dokładnie opisałem całą sytuację i mam nadzieję, że hotel odstąpi od obciążania mnie jakąkolwiek kwotą.

Booking.com jest pomocny w rozwiązywaniu takich problemów, czy raczej mają to gdzieś? :-)

Jest też możliwość, że hotel wysłał mi tego maila omyłkowo - wszystko byłoby ok, gdyby rezerwacja była z płatnością na miejscu. Wtedy hotel miałby prawo obciążyć moją kartę kredytową...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#434 PostWysłany: 12 Sty 2014 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Kwestia zasadnicza - czy hotel po raz drugi obciążył (zablokował) kartę. Użyli czasu przeszłego, więc może chodzi o wcześniejsze księgowanie.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#435 PostWysłany: 13 Sty 2014 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
sranda napisał(a):
A ja się dziwię tym wszystkim pozytywnym opiniom dot. Booking, bo jest tam po prostu ... drogo.
Owszem zdarzają się okazje w sekretnych ofertach, ale najczęściej noclegi tańsze o 10-20% można znaleźć w innych serwisach (np. alpharooms), bądź bezpośrednio na stronie hotelu. Zawsze warto sprawdzić ceny w porównywarkach, typu skyscanner, trivago.

A jeśli chodzi o lepsze opcje wyżywienia (HB, FB, AI), to inne serwisy zdecydowanie pokonują booking, jeśli chodzi o cenę pokojów.

Ja rezerwuje hotele, ktore mozna odwolac do ostatniej chwili, bo jak napisalam wczesniej czasami zmieniam zdanie lub plany, nawet jak juz jestem na miejscu. Dlatego korzystam z Booking.com i szukam tam hoteli, ktora daja taka mozliwosc. Na stronach hoteli zwykle trzeba placic z gory, jesli maja swoj system rezerwacji. Owszem, zdarzaja sie male hotele, w ktorym mozna zarezerwowac pokoj mailem i nie dokonuje sie zadnej przedplaty. Nauczylam sie juz, ze jak na booking.com nie ma wolnych pokoi, a zalezy nam na konkretnym hotelu, to najlepiej skontaktowac sie z nim bezposrednio, bo moze maja jednak wolne pokoje.

Hotele Accor i Marriott rezerwuje bezposrednio, bo korzystam z kart lojalnosciowych i znizek.

Co do tych zmian planow: jestem w takim miejscu, ze w 4-5h moge dojechac do wielu interesujacych lokalizacji i czesto uzalezniam wybor miejsca na weekend od pogody. Dlatego rezerwuje hotele w kilku miejscach, a potem anuluje. Anulowanie nic nie kosztuje, a w razie czego mam zapewniony nocleg tam gdzie chcialam, a nie tam, gdzie zostaly wolne pokoje.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 13 Sty 2014 12:27 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 926
niebieski
Ja nie robię tak jak Aga_Podrozniczka, ale również ZAWSZE rezerwuję z możliwością bezpłatnego anulowania, dlatego booking.com jest dla mnie dość dobry (obecnie najczęściej korzystam przez ryanairhotels, bo voucherki wpadają).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#437 PostWysłany: 14 Sty 2014 17:28 

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 331
niebieski
Komunikat dostępny po zalogowaniu:

W ostatnim roku liczba dokonanych przez Ciebie rezerwacji za pośrednictwem Booking.com wyniosła 5 – dlatego właśnie bierzesz udział w programie Genius! W ramach podziękowania otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki na rezerwację pobytu w najlepszych hotelach w ponad 3000 miejscach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#438 PostWysłany: 16 Sty 2014 13:45 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Oto moja przygoda z booking.com. Cytuję swojego e-maila
wysłanego do tej firmy, na którego nie dostałem jeszcze odpowiedzi.

"Na waszej stronie internetowej zarezerwowałem nocleg w Tangerze, nr rezerwacji 893129852.
Ponieważ jednak Wasz portal "słynie" z licznych błędów, których sam też byłem ofiarą, moja rezerwacja w Marakeszu w poprzednim roku, dokładnie sprawdziłem zarezerwowany hotel. Znam Tanger więc lokalizacja tak dużego apartamentu niedaleko Kazby od razu wydała mi się dziwna. Na portalu hostelworld znalazłem
identyczny apartament lecz ... położony w Asilah tj. 40 km od Tangeru.
Dar Nour Asilah
4, rue Maarakat Al Arake, Assilah, Maroko.
Widzę, że nawet na formularzu na którym piszę pod nr rezerwacji jest: Miasto: Asilah
Wiem, że zgodnie z regulaminem , który zaakceptowałem, za nic nie ponosicie odpowiedzialności ,więc i tak jadę do Tangeru czy może do miejsca położonego kilkadziesiąt
kilometrów dalej, na własne ryzyko, jednakże mimo to proszę o informację w którym miej więcej mieście mam szukać zarezerwowanego w Tangerze noclegu.
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#439 PostWysłany: 27 Sty 2014 13:07 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 59
Czyżby booking zaczął rozdawać Gienka jako rekompensatę dla tych którzy składali reklamacje? W tym roku poprzez booking nocowałem w 2 hotelach a obie rezerwacje wykonałem jeszcze w grudniu a dostałem Geniusa ^^ Chyba, że się kryteria obniżyły.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#440 PostWysłany: 27 Sty 2014 13:44 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Dziwne :D ale po tych akcjach wole i tak rezerwować np. przez HRS. W porównaniu do booking.com HRS się na mnie nie wypiął
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6259 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group