Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 459 62 00
DE +49 69 209 777 777
+49 69 86799555
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 460  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 19 Cze 2013 20:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
kibek napisał(a):
Dzięki bardzo za odpowiedź, tylko ceny z tej tabelki są wyższe z tego co wiem w tej chwili w promocji bilet do USA kosztuje 30 000 mil z WAW ? Czy lepiej korzystać z promocji czy regularnych połączeń ? Czytałem gdzieś, ze przewaga regularnych cen jest taka, ze lecąc np. na Karaiby możemy sobie wybrać dwa postoje po drodze? Czy to jest jakoś regulowane ?


Możesz, np. stopover w Monachium i Miami zrobić. Leciałem za mile WAW-FRA-GRU-SCL i nie było problemu z tygodniowym stopoverem w Sao Paulo. W call center powiedziano mi, że można te stopovery robić tylko przy zakupie biletu - nagrody w obie strony. Jak to jest z promocjami - musisz dopytać. Odchodząc nieco od tematu - mnie by było szkoda 30 000 mil na economy do Stanów. Dozbieraj do 55 tys. i śmignij biznesem albo upoluj promocję i kup normalny bilet. Różnica między tym normalnym biletem a opłatami i podatkami za przelot nagrodę będzie minimalna, a 30 000 mil pozostanie na Twoim koncie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
10 dni w Meksyku za 3805 PLN 🇲🇽 Loty do Cancun, transfery i 10 nocy na wyspie Cozumel ☀️🌴 10 dni w Meksyku za 3805 PLN 🇲🇽 Loty do Cancun, transfery i 10 nocy na wyspie Cozumel ☀️🌴
🚨 WOW 🚨 Tajlandia w sezonie za 1982 PLN 🔥😍 Loty do Krabi z Polski i hotel 🔥 🚨 WOW 🚨 Tajlandia w sezonie za 1982 PLN 🔥😍 Loty do Krabi z Polski i hotel 🔥
#382 PostWysłany: 19 Cze 2013 20:28 

Rejestracja: 29 Mar 2012
Posty: 410
Ja mam więcej mil (90000) ale się głośno zastanawiam co z nim zrobić ?
A ile Ty zapłaciłeś mil i podatków za Twój bilet i co to jest bilet 3 regiony ?

BTW Jaki jest prawidłowy wątek do tej rozmowy ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#383 PostWysłany: 19 Cze 2013 20:35 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
kibek napisał(a):
Ja mam więcej mil (90000) ale się głośno zastanawiam co z nim zrobić ?
A ile Ty zapłaciłeś mil i podatków za Twój bilet i co to jest bilet 3 regiony ?

BTW Jaki jest prawidłowy wątek do tej rozmowy ?


viewtopic.php?f=15&t=5236
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#384 PostWysłany: 19 Cze 2013 22:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
kibek napisał(a):
Ja mam więcej mil (90000) ale się głośno zastanawiam co z nim zrobić ?
A ile Ty zapłaciłeś mil i podatków za Twój bilet i co to jest bilet 3 regiony ?

BTW Jaki jest prawidłowy wątek do tej rozmowy ?


Mój kosztował 135 000 mil i coś ok. 1600 - 1900 podatków. Ale miałem wtedy pół miliona mil więc nie zwracałem uwagi na takie drobiazgi :)

90 000 mil? Np. Japonia w biznesie (70 000), jest jeszcze kilka ciekawych kierunków, w tej cenie widywałem Rio, Bogotę. Obecnie masz też Pekin. za 55 000 Johanesburg (mega dziura ale blisko np na Madagaskar), jest Bombaj, Delhi, Dallas. Obecna promocja trwa do 28 czerwca, potem będą kolejne. Na stronie M&M warto zmienić miejsce odlotu na Niemcy, jest więcej ofert.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#385 PostWysłany: 20 Cze 2013 08:25 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4259
platynowy
BusinessClass napisał(a):
Obecnie masz też Pekin. za 55 000 Johanesburg (mega dziura ale blisko np na Madagaskar), jest Bombaj, Delhi, Dallas. Obecna promocja trwa do 28 czerwca, potem będą kolejne. Na stronie M&M warto zmienić miejsce odlotu na Niemcy, jest więcej ofert.

Moim zdaniem nie ma sensu wydawać mil na powyższe kierunki, gdzie dolecimy w promocji za ok. 2000zł - czyli niewiele więcej niż wynoszą podatki do biletu nagrody. A do Indii polecimy już za 1000zl - jak we wczorajszej promocji).

Mile trzeba wydawac tam gdzie podatki są niskie. Np. bilety krajowe w USA. Idealna opcja to polecieć do USA z Europy na tanim bilecie albo milowym-promocyjnym z LO i tam na miejscu Hawaje za 35000 mil + grosze podatków.

No chyba że kogoś kręci latanie w biznesie/pierwszej to za mile jak najbardziej warto wziąć taki bilet gdyż normalnie jest on b.drogi. Ja jednak nie widzę sensu w wydawaniu sporej ilości mil aby posiedzieć kilka godzin w wygodniejszym fotelu i zjeść lepszej jakości jedzenie (które równie dobrze mogę zjeść w restauracji po przylocie...).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#386 PostWysłany: 20 Cze 2013 08:54 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
mucha napisał(a):
Moim zdaniem nie ma sensu wydawać mil na powyższe kierunki, gdzie dolecimy w promocji za ok. 2000zł - czyli niewiele więcej niż wynoszą podatki do biletu nagrody. A do Indii polecimy już za 1000zl - jak we wczorajszej promocji).

Ale on właśnie pisze wyłącznie o biznesie. W tym przypadku akurat się opłaca. Nie każdy chce się meczyć w podróży. Jak ktoś ma mile to zdecydowanie nie jest to szastanie milami. Wydałem jakiś czas temu 60tys mil i 1180zł za bilet w biznesie do Tanzanii i nie uważam tego za marnowanie mil. Przy dalszych trasach po takim locie nie czujesz praktycznie żadnego zmęczenia. To ewidentna oszczędność dni urlopu, a każdy różnie je ceni. Dla niektórych są na wagę złota.

mucha napisał(a):
Mile trzeba wydawac tam gdzie podatki są niskie. Np. bilety krajowe w USA. Idealna opcja to polecieć do USA z Europy na tanim bilecie albo milowym-promocyjnym z LO i tam na miejscu Hawaje za 35000 mil + grosze podatków.

A co jest idealnego w tej opcji? Przecież na Hawaje sa regularne promocje za 2500zł. Szkoda 35000mil na zyskany max 1000zł. A Hawaje to żaden raj i miejsce zdecydowanie drogie.
Dla mnie np promocje milowe wcale nie są okazją, bo traci się przy tym możliwość stopoverów. By za mile dokupić dodatkowe loty wychodzi jeszcze drożej niż bez promocji.

Wydaje mi się, że stopovery są już dozwolone przy podróży w jedną stronę.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 20 Cze 2013 09:07 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Chile1 napisał(a):
czy jeżeli kupie bilet na LOT lubfuthanse lub inny z sojuszu u jakiegoś pośrednika lub agenta - ORBITZ , EXPEDIE itd i zapłacę citibank LOT to dostane dodatkowe mile z tytułu płatności właśnie ta kartą czy to tylko działa jak się kupuje bezpośrednio na stronie lotu lub w biurze LOTU ?

Karta Citi nie daje dodatkowych mil za loty LO.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#388 PostWysłany: 20 Cze 2013 09:13 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
rob_sad napisał(a):
Wydaje mi się, że stopovery są już dozwolone przy podróży w jedną stronę.


Nie, stopovery są możliwe tylko przy podróży w obie strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 20 Cze 2013 09:27 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4259
platynowy
rob_sad napisał(a):
Przecież na Hawaje sa regularne promocje za 2500zł.

Szalenie rzadko.

rob_sad napisał(a):
To ewidentna oszczędność dni urlopu, a każdy różnie je ceni. Dla niektórych są na wagę złota.

Właśnie, nie ma złotej zasady co do sposobu spalania mil. Każdy ma inne priorytety, wymagania. Niektórzy są flexible ale budżet mają ograniczony a inni z racji krótkiego urlopu chcą szybko i wygodnie przelecieć z miejsca na miejsce nawet kosztem wyższej ceny czy ilości mil. Ja podałem co dla mnie jest istotne - latanie biznesem ani trochę mnie nie kręci (no chyba że darmowy upgrade albo dobry cpm). Pieniądze zaoszczędzone wolę wydać na lepszy hotel na miejscu, dobre jedzenie w restauracji i inne atrakcje a ewentualną oszczędność w milach na inny ticket w economy.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#390 PostWysłany: 21 Cze 2013 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
mucha napisał(a):
Ja podałem co dla mnie jest istotne - latanie biznesem ani trochę mnie nie kręci (no chyba że darmowy upgrade albo dobry cpm). Pieniądze zaoszczędzone wolę wydać na lepszy hotel na miejscu, dobre jedzenie w restauracji i inne atrakcje a ewentualną oszczędność w milach na inny ticket w economy.


To napisz jeszcze, ile masz wzrostu... Ja mam 195cm i dla mnie 12 h w economy to koszmar i potem 2 dni dochodzę do siebie. Z biznesu wysiadam wyspany i wypoczęty. Uczucie bycia na wakacjach mam od momentu, gdy dostaję powitalną lampkę szampana. Jak kiedyś miałem mniej mil to potrafiłem dopłacić kilka tysięcy złotych, żeby lecieć w biznesie. Do tego brak kolejek do check in, więcej bagażu, lounge i bycie traktowanym jak biały człowiek... Economy jest do przeżycia na krótkich trasach. Oczywiście jak ktoś ma 150cm i małe wymagania to i do Honolulu doleci zadowolony. Ja podziękuję. Mam tylko wielką nadzieję, że wcześniej czy później zacznę firstem latać...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#391 PostWysłany: 21 Cze 2013 16:59 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
Tak czy inaczej w większości przypadków spalenie mil na upgrade (lub bilet w wyższej klasie) daje najlepszy współczynnik wydanych mil do niewydanej kasy, którą by trzeba na dany bilet przeznaczyć.
Pod tym względem warto i prawdę mówiąc jeszcze nie wydałem nigdy mil na coś innego niż podwyższenie klasy.
Aczkolwiek lotów po Europie bym na pewno nie podwyższał do klasy biznes, ale międzykontynentalne jak najbardziej.

W sumie nie mam nic przeciwko długim lotom w ekonomicznej (raz 14h łyknąłem łatwo i żałowałem że muszę już wysiadać - mam 178cm) jednak lot w biznesie...owszem, ma swoje zalety....:)
(zakładając, ze to prawdziwy biznes czyli fotele rozkładane w łóżka prawie płaskie a najlepiej płaskie itd)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 21 Cze 2013 17:13 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2089
złoty
Jak wygląda w praktyce podwyższenie klasy podróży?
Czy trzeba pierw zakupić bilety w klasie ekonomicznej a dopiero później w Biznes?
Czy może jest jakiś inny sposób?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#393 PostWysłany: 21 Cze 2013 17:14 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9682
HON fly4free
Tak na prawdę nie ma jednego sposobu na "powszechnie opłacalne" pozbywanie się mil (w M&M, inne programy dają inne możliwości często). Natomiast jednak większość ludzi woli wydawać na biznes/first niż loty w klasie ekonomicznej, z resztą to ostatnie biorąc pod uwagę dość sporą ilość promocji i kwoty podatków rzadko kiedy jest uzasadnione. Może jednak zyskać sens jeśli maksymalnie wykorzysta się stopovery i ilość segmentów (6 lub 8, w zal. od biletu).

Czy biznes czy eko? No cóż, "z wiekiem" jakoś tak się robi, że człowieka coraz bardziej różne rzeczy męczą, w tym wielogodzinne loty w Y. Więc w przypadku lotów długodystansowych odpowiedź jest jednak dla mnie jasna ;) Po Europie biznes sensu większego nie ma.

Czy upgrade? Moim zdaniem kompletnie nieopłacalny sposób spalania mil, ale jest ogromna rzesza podróżnych, którzy tylko w ten sposób zużywają punkty, bo np. pracodawca im daje tylko Y, a chcą latać wygodniej. W przypadku turystów to się mija z celem gdyż do upa trzeba mieć zazwyczaj wysoką klasę rezerwacyjną w Y, a w promocjach (o ile nie ma błędu) raczej ich nie rozdają.

Loty-nagrody po Europie? Absolutny bezsens chyba, że to pojedyncze, drogie trasy albo bilet na nagłą podróż w ścisłych datach, który kosztuje na wolnym rynku 2000 zł. i za który nikt nam nie zapłaci / nie zwróci a lecieć z jakiś względów musimy.

Inne loty regionalne? Jak najbardziej, przykład juz podany: krajówki w USA albo np. loty regionalne w Ameryce Południowej, które bywają horendalnie drogie nawet w Y, zależy oczywiście od kraju i trasy.

A i tak jest całkiem sporo ludzi, którzy mile wydaja na odkurzacz albo aparat fotograficzny w MM shopie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 21 Cze 2013 17:40 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
marek2011 napisał(a):
Czy upgrade? Moim zdaniem kompletnie nieopłacalny sposób spalania mil, ale jest ogromna rzesza podróżnych, którzy tylko w ten sposób zużywają punkty, bo np. pracodawca im daje tylko Y, a chcą latać wygodniej. W przypadku turystów to się mija z celem gdyż do upa trzeba mieć zazwyczaj wysoką klasę rezerwacyjną w Y, a w promocjach (o ile nie ma błędu) raczej ich nie rozdają.


Są linie gdzie można zrobić upgrade każdego biletu, choć czasem trzeba za to ok 25% więcej mil zapłacić i część najtańszych biletów tylko przy okazji check-in jeśli są wolne miejsca (np. Emirates) ale jednak można (no ale czy są takie linie w M&M to nie wiem).
Część osób robi też upgrady biznes -> pierwsza ale to...nie dla nas zazwyczaj...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#395 PostWysłany: 21 Cze 2013 17:44 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
walerek napisał(a):
Jak wygląda w praktyce podwyższenie klasy podróży?
Czy trzeba pierw zakupić bilety w klasie ekonomicznej a dopiero później w Biznes?
Czy może jest jakiś inny sposób?


To chyba jedyny sposób i niestety nie zawsze da się potem podwyższyć klasę - musi być dostępna pula biletów przeznaczona na upgrady.
Czasem da się to sprawdzić przed zakupem np. znając potrzebne kody ofert na EkspertFlyer (ale to płatny system) ew. wiedząc czego szukać w systemie (każda linia lotnicza ma tu swoją inną specyfikę).

Niektóre linie pozwalają też na upgrade za mile w czasie check-in albo nawet już na pokładzie (to ostatnie może być tylko dla osób mających wysoki poziom w programie lojalnościowym)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#396 PostWysłany: 21 Cze 2013 17:52 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Krz napisał(a):
walerek napisał(a):
Jak wygląda w praktyce podwyższenie klasy podróży?
Czy trzeba pierw zakupić bilety w klasie ekonomicznej a dopiero później w Biznes?
Czy może jest jakiś inny sposób?


To chyba jedyny sposób i niestety nie zawsze da się potem podwyższyć klasę - musi być dostępna pula biletów przeznaczona na upgrady.
Czasem da się to sprawdzić przed zakupem np. znając potrzebne kody ofert na EkspertFlyer (ale to płatny system) ew. wiedząc czego szukać w systemie (każda linia lotnicza ma tu swoją inną specyfikę).

Niektóre linie pozwalają też na upgrade za mile w czasie check-in albo nawet już na pokładzie (to ostatnie może być tylko dla osób mających wysoki poziom w programie lojalnościowym)


Expertflyer ma damowego triala 5-dniowego. Zakładasz 6 różnych kont i masz miesiąc za darmo, a jak komuś zależy na 'seat alertach' to można je założyć podczas triala i będziesz dostawać powiadomienia nawet jak nie masz subskrypcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#397 PostWysłany: 21 Cze 2013 21:30 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4259
platynowy
BusinessClass napisał(a):
To napisz jeszcze, ile masz wzrostu... Ja mam 195cm i dla mnie 12 h w economy to koszmar i potem 2 dni dochodzę do siebie. Z biznesu wysiadam wyspany i wypoczęty.

Dlatego napisałem że każdy ma inną teorię na spalanie mil i sposób podróży. Nie neguję przecież Twojej. Ja z racji wzrostu i sylwetki czuję się komfortowo nawet w FR/W6. A na kilka lotów long-haul z ostatnich miesięcy tylko raz byłem w Y z LF 100% (beznadziejna Alitalia) i tam rzeczywiście lot był udręką. Na pozostałych albo miałem 3 siedzenia dla siebie i mogłem się rozłożyć i spać niczym w biznesie albo lot był dzienny i oglądałem filmy czy też przegadałem cały lot ze współpasażerami stojąc w przejściu.

marek2011 napisał(a):
Inne loty regionalne? Jak najbardziej, przykład juz podany: krajówki w USA albo np. loty regionalne w Ameryce Południowej, które bywają horendalnie drogie nawet w Y, zależy oczywiście od kraju i trasy.

Idealny przykład sprzed kilku tygodni. Potrzebowałem kupić 2 loty krajowe w Chile dokąd lecę w sierpniu. Ceny tych lotów są koszmarne, LAN śpiewa ponad 200€ za odcinek, trochę tańszy jest inny lokalny przewoźnik za ok. 160€. Z pomocą przyszły punkty Avios z BA, za 7500 pkt plus 32zł taxów zakupiłem lot warty właśnie te 200€. Dla porównania za lot do Nowej Zelandii w najtańszej klasie O w BA i QF dostałem w sumie ok. 12000 aviosów więc widać po tym jak dobry był to interes.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#398 PostWysłany: 21 Cze 2013 22:56 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2471
HON fly4free
BusinessClass napisał(a):
To napisz jeszcze, ile masz wzrostu...


Hehe, nie mogę się powstrzymać, że tu raczej chodzi o napisanie "ile masz w kieszeni". Bo jak nie masz w kieszeni, to możes sobie mieć nawet 250 cm. Swoją drogą ciekawym jakiego rodzaju okazji szukasz na forum, na którym większość jara się lotami za 50 zł :lol: a okazji dotyczących BC można by naliczyć w promilach...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#399 PostWysłany: 22 Cze 2013 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
man4business napisał(a):
BusinessClass napisał(a):
To napisz jeszcze, ile masz wzrostu...


Hehe, nie mogę się powstrzymać, że tu raczej chodzi o napisanie "ile masz w kieszeni". Bo jak nie masz w kieszeni, to możes sobie mieć nawet 250 cm. Swoją drogą ciekawym jakiego rodzaju okazji szukasz na forum, na którym większość jara się lotami za 50 zł :lol: a okazji dotyczących BC można by naliczyć w promilach...


opłaca się tu zaglądać z 3 powodów:

- po Europie mogę latać w ekonomicznej i chętnie poczytam o okazjach.
- niedawno dzięki tej stronie za 2900zł kupiłem przelot w klasie biznes do Kuala Lumpur (błąd Turkish).
- lubię też dobre hotele i poluję na takie okazje jak niedawno tu opisywane Bali

To nie jest tak, że jak ktoś przyzwoicie zarabia to od razu lubi przepłacać :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#400 PostWysłany: 27 Cze 2013 12:20 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 1
Witam,
Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie:
Jakie są możliwości opłacania podatków rezerwując bilet nagrodę?
Na pewno karta kredytowa ale czy coś jeszcze ?
Nie mam karty kredytowej i zależało by mi na płatności przelewem.
A może próbował ktoś opłacać podatki czyjaś karta kredytowa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 460  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group