Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 309, 310, 311, 312, 313  Następna
Autor Wiadomość
#6221 PostWysłany: 20 Sie 2025 08:31 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 500
niebieski
Czy ktoś dostał (poza kilkoma osobami z ub tygodnia) te 40 zł rekompensaty na konto booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥 Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥
#6222 PostWysłany: 20 Sie 2025 08:44 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 565
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Ja nie dostałem 40zł, ale dosłownie przed chwilą dostałem taką odpowiedź:
Cytuj:
Rozumiem, że kwestia rekompensaty jest dla Pana ważna. Chciałbym zapewnić, że traktujemy tę sprawę bardzo poważnie.
Decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uprawomocni się w dniu 12 września 2025 roku.
Do tego momentu nie mamy możliwości rozpoczęcia procesu wypłaty odszkodowań. Obecnie czekamy również na oficjalne wytyczne określające dokładne zasady oraz sposób realizacji wypłat dla gości.
Bardzo proszę o ponowne złożenie reklamacji, kiedy decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) się uprawomocni.
W międzyczasie zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej UOKiK, gdzie można znaleźć aktualne informacje na temat postępowania.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6223 PostWysłany: 21 Sie 2025 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2680
HON fly4free
A ja po tygodniu taką:
Cytuj:
Pozdrawiamy w imieniu zespołu obsługi klienta Booking.com.

Rozumiemy, że w związku z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chciałby Pan złożyć skargę dotyczącą faktu, że Booking.com nie podawało informacji, czy usługodawca świadczący usługi noclegowe jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną.

Przede wszystkim dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na tę sprawę!

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Pana, że program nie jest jeszcze gotowy do użytku, ale spodziewamy się, że zostanie uruchomiony w październiku 2025 roku. Jednakże, w późniejszym terminie i w wyznaczonym terminie, udostępnimy Panu więcej szczegółów. Serdecznie przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności i zapewniamy, że do końca wspomnianego miesiąca znajdziemy rozwiązanie.

W pełni szanujemy i honorujemy decyzję Office of Competition oraz Ochrony Konsumenta i nie możemy się doczekać, aby znaleźć lepsze rozwiązanie dla naszych gości.

Prosimy o cierpliwość i zaufanie do Booking.com jako swojego partnera podróży, tak jak to zawsze robi Pan/Pani.

Jesteśmy do dyspozycji w celu udzielenia dalszej pomocy.


Na drugim koncie, innej osoby, od tygodnia cisza mino że Booking obiecuje odpowiedzi w 24-48 godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
#6224 PostWysłany: 21 Sie 2025 22:18 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Powiedzieć, że obsługa Bookingu zeszła na psy, to obraźliwe dla czworonogów - i to... NIC nie powiedzieć.
Pisałem jakiś czas temu, że obiekt zasypuje mnie - poprzez wiadomości Booking - linkami do kliknięcia. Ewidentne przejęcie konta.
...odpisali po 2 tygodniach! :oops: :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6225 PostWysłany: 27 Sie 2025 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2342
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
Kod:
Szanowni Państwo!

Dziękujemy za kontakt w związku z niedawnym komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Program jeszcze nie działa. Przejrzymy Państwa zapytanie i udostępnimy więcej informacji w wymaganym czasie ustalonym przez urząd.

W międzyczasie w celu uzyskania dalszych informacji mogą Państwo odwiedzić oficjalną stronę UOKiK: https://uokik.gov.pl

Dziękujemy za cierpliwość. To jest automatyczna wiadomość e-mail. Prosimy na nią nie odpowiadać.

W razie dalszych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Zespół Obsługi Klienta Booking.com
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6226 PostWysłany: 29 Sie 2025 19:22 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 469
niebieski
Dostałem dziś bardzo tajemniczą wiadomosc przez Whatsapp:

"Hello dear, xxx
I am the administrator of easyHotel Marseille Euromed, my name is xxx

My assistant tried to contact you today regarding your reservation from 2025-09-20 to 2025-09-22.

We noticed an issue
During the security check, the system was unable to verify your card details.

As part of Booking new policy to improve booking security, some guests are now required to confirm that they are the legitimate cardholders and that their booking is valid.

Please complete the verification process to prevent your reservation from being cancelled.

(Link)

You need to fill in the details and complete the process via push notification or code . This is not a payment, you do not need to pay twice.

After verification, you will receive a verification code."

Oczywiscie wygląda to na toporną próbę oszustwa: numer zaczyna się od +91 (Indie 😂), rezerwacja jest opłacona dawno.
Zastanawiające jest tylko skąd mieli moje imię i nazwisko i inne szczegóły rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz101 lubi ten post.
 
      
#6227 PostWysłany: 29 Sie 2025 20:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Problem chyba nie jest sporadyczny bo wysyłają do klientów ostrzeżenia "Drogi podróżniku,

Otrzymaliśmy zgłoszenia od niektórych klientów, którzy natknęli się na potencjalnie oszukańcze zachowania za pośrednictwem systemów i narzędzi stron trzecich. Często chodzi o osoby podszywające się pod przedstawicieli Booking.com lub partnerów obiektu noclegowego. Mogą one kontaktować się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatów (np. WhatsApp) ze złośliwymi linkami, prosząc o zabezpieczenie rezerwacji poprzez dokonanie płatności (przedpłaty). Kliknięcie w te linki może naruszyć bezpieczeństwo Twojego urządzenia i/lub umożliwić tym nieautoryzowanym podmiotom dostęp do Twoich danych osobowych. Wysyłanie płatności za pośrednictwem niezabezpieczonej platformy może również doprowadzić do tego, że Twoje pieniądze trafią w ręce oszustów.

Należy pamiętać, że Booking.com nigdy nie będzie żądał płatności (przedpłaty) za pośrednictwem WhatsApp ani żadnej innej platformy do przesyłania wiadomości błyskawicznych.

Co robi Booking.com?

Aktywnie monitorujemy nasze systemy pod kątem prób oszustw i potencjalnych naruszeń bezpieczeństwa. Niezwłocznie analizujemy alerty i zgłoszenia, podejmując niezbędne kroki w celu ochrony Ciebie, innych podróżnych oraz hoteli wymienionych na naszej platformie.

Co możesz zrobić?

Aby chronić swoje dane osobowe i zapobiec płatnościom na rzecz podmiotów oszukańczych, możesz podjąć następujące środki ostrożności:

Zachowaj czujność w przypadku podejrzanych adresów nadawców, pilnych lub nieoczekiwanych, niechcianych próśb, dziwnych linków i błędów gramatycznych.
Zawsze sprawdzaj wszelkie prośby najpierw z obiektem i/lub naszym działem obsługi klienta przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych lub przetworzeniem płatności.
Jeśli trafisz na stronę internetową, która wygląda jak strona Booking.com, zawsze sprawdź adres URL w pasku adresu. Typowa strona Booking.com zaczyna się od https://www.booking.com/ lub https://secure.booking.com/ . Jeśli domena nie jest booking.com , zachowaj ostrożność i nie podawaj danych płatności, dopóki nie zweryfikujesz tego z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli link w wiadomości e-mail lub SMS przekieruje Cię na stronę internetową, która wygląda jak Booking.com, ale nie ma bezpiecznego połączenia, natychmiast ją opuść. Nie podawaj żadnych danych logowania ani nie klikaj innych linków. Dodaj oficjalną stronę Booking.com do zakładek w przeglądarce, aby uzyskać szybki i bezpieczny dostęp.
Aby dowiedzieć się więcej o bezpieczeństwie i świadomości online, zapoznaj się z Centrum zasobów dotyczących bezpieczeństwa naszej witryny internetowej, które znajduje się na dole strony głównej."
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6228 PostWysłany: 30 Sie 2025 06:35 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Booking nie robi nic: kłamie, że coś robi, oszukuje, mataczy - i nawet (jakiejkolwiek) wiadomości po obiecywanych 24h nie ma. Odpowiadają np. po tygodniu, ale też ogólnikiem, że "sam se uważaj kliencie". :(
Wygląda to tak, jak TP SA w latach 90-tych idąca ku przepaści - i to na własne życzenie. :shock:

Ja też dostałem taką wiadomość - jedynie obiekt się tym przejął. Tajowie odpisali, żeby nic nie płacić (płatność przez Booking). Ale nie dziwię się, że oszustwo działa: jak ktoś ma pobyt za kilka dni i nagle widzi info, że kwaterę odwołają, jak natychmiast nie zapłaci, to... część osób płaci.
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#6229 PostWysłany: 30 Sie 2025 10:19 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 469
niebieski
@sanchopan

Ale to jest przecież jakiś poważny wyciek danych!
Zwracają się do mnie imieniem i nazwiskiem, mają mój numer telefonu, znają hotel i daty pobytu!!!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6230 PostWysłany: 30 Sie 2025 12:27 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
U mnie identycznie.
Ale jeśli Booking ma to głęboko, to pozostaje tylko zgłaszanie do UOKiK, który zapewne... za mało tam umieją i mało chcą. Niestety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6231 PostWysłany: 30 Sie 2025 12:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
@Jac
Booking nie musi być za to odpowiedzialny, ktoś z obiektów może przekazywać oszustom takie dane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6232 PostWysłany: 30 Sie 2025 13:46 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 619
niebieski
To będzie wyciek od bookingu. Dokładnie taką samą wiadomość jaką ktoś wstawił u góry rzekomo od hotelu w Marsylii ja przez whatsup dostałem od rzekomo hotelu w Bangkoku w którym mam rezerwację.

No i skąd ktoś w hotelu w Bangkoku miałby mój numer telefonu jaki mam dodany do konta w bookingu właśnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6233 PostWysłany: 30 Sie 2025 13:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Hotel nie dostaje danych kontaktowych klienta?
Góra
 Profil Relacje PM off
Mar77 lubi ten post.
 
      
#6234 PostWysłany: 30 Sie 2025 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2073
złoty
Jac napisał(a):
Ale to jest przecież jakiś poważny wyciek danych!

Informacje o tym, że z bookingu wyciekają informacje o rezerwacjach pojawiają się od ponad 2 lat:
https://www.citizensadvicelancashirewest.org.uk/calw-blog/warning-for-bookingcom-users-fraudsters-targeting-hotel-accounts
Najwyraźniej takie coś
Jac napisał(a):
Zwracają się do mnie imieniem i nazwiskiem, mają mój numer telefonu, znają hotel i daty pobytu!!!!

Nie jest dla bookingu na tyle problematyczne, by poświęcić troszkę czasu na naprawienie tego. Skomentować można to tylko tak:
Załącznik:
a4lm99.jpg
a4lm99.jpg [ 105.65 KiB | Obejrzany 817 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz101 lubi ten post.
 
      
#6235 PostWysłany: 31 Sie 2025 11:41 

Rejestracja: 08 Cze 2024
Posty: 1
Niestety Booking jest bardzo wygodny przy szukaniu noclegów. Ale można też próbować za granicą Expedia albo Hotels.com , a w Polsce Nocowanie.pl.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6236 PostWysłany: 31 Sie 2025 11:53 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 619
niebieski
boots napisał(a):
Hotel nie dostaje danych kontaktowych klienta?
Raczej nie, bo ile razy przechodziłem na kontakt z gospodarzem przez whatsup w sprawie zameldowania, to zawsze dzieje się to tak, że pisze mi wiadomość przez booking żebym to ja napisał do niego na whatsupie - więc nie ma mojego telefonu dodanego do konta do bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6237 PostWysłany: 31 Sie 2025 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2342
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
Bzdura, mam podpięte apartamenty na bookingu i normalnie mam numer telefonu do gościa
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6238 PostWysłany: 31 Sie 2025 12:02 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2445
złoty
Oczywiście że tak. Ileż to razy host wysyłał mi instrukcje dot. zameldowania na WhatsAppa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6239 PostWysłany: 31 Sie 2025 17:58 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Powiem Wam, że odzwyczaiłem się. I zapomniałem... I to, i to.
Dla tych, co to straszą, że UE to "samo zło"... - ja tak nie uważam. Owszem, idealnie nigdy nie będzie - ale każdy kij ma 2 końce.
Do rzeczy:
Ostatnimi czasy rezerwowałem wszystko z domu, z wyprzedzeniem (mniejszym lub większym), ale dzisiaj jak siedziałem w kwaterze w Bangkoku (skąd wciąż pozdrawiam), wpadły mi w ręce klawiatury nienajgorsze ceny z HKT (tam będziemy pojutrze) na KUL. Kupiłem na krótki wypad. A co! :lol:
No i szukam kwater na Bookingu, a tutaj jakiś ogromny b.rdel widzę: klikam na rezerwację, a jedna cena skacze po 50 a inna o 100% w ostatnim kroku! :shock:
...dopiero jak włączyłem sprzętowego VPN-a przez router w PL, to z powrotem zacząłem od razu widzieć PEŁNE ceny.

Pozdrawiam, ...tak jakby ktoś zapomniał, jak czasem (dzisiaj) ja. :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6240 PostWysłany: 01 Wrz 2025 10:54 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 694
niebieski
Jescze w temacie rekompesanty po decyzji UOKiK

https://podroze.wprost.pl/turystyka/121 ... -blad.html

"Okazuje się, że posiadacze programu Genius 1 otrzymają awans do poziomu Genius 2, a osoby z Genius 2 do poziomu Genius 3. Osoby, które są już na poziomie trzecim, będą z kolei miały doładowane konto na booking lub otrzymają voucher o wartości 40 zł."

A także
"Na rozpatrzenie zgłoszenia Booking.com ma do 2 miesięcy."

Trzeba się samemu upomnieć składając reklamację, jak opisano wcześniej i w artykule.
Ja złożyłam reklamację przez czat bo w samej decyzji jest o tym mowa - czat lub infolinia. Na razie zapadła cisza. ale mają 24 h na odpowiedź
Edit: to jednak dopiero od 12 wrzesnia, wygląda na to


Ostatnio edytowany przez kate1974, 01 Wrz 2025 14:14, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 309, 310, 311, 312, 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group