Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1483 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75  Następna
Autor Wiadomość
#1461 PostWysłany: 20 Gru 2024 14:46 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25201
Qatar Airways złożył wniosek o zgodę na uruchomienie dwówch tygodniowo lotów łączących Dohę i Caracas z międzylądowaniem w Bogocie.

Trasa będzie obsługiwana przez Boeingi 777-300ER i Airbusy A350-1000.

Image

https://x.com/Enrique77W/status/1869791717790192048


Ostatnio edytowany przez Zeus, 20 Gru 2024 17:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN
All incusive na Riwierze Tureckiej za 1680 🌊🍹 Tydzień w 4* hotelu w sercu Alanyi 🌞😎 All incusive na Riwierze Tureckiej za 1680 🌊🍹 Tydzień w 4* hotelu w sercu Alanyi 🌞😎
#1462 PostWysłany: 20 Gru 2024 17:29 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 777
niebieski
Zeus napisał(a):
dwutygodniowych


*dwóch tygodniowo
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#1463 PostWysłany: 05 Sty 2025 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 1218
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Gdzies pod koniec pandemii udało mi się poleciec firstem QR na trasie DOH-LHR, jednak fotki trochę mi zaginęły. Mógłbym opisywać, że było super, ale potem yyy policjanci wpadli o szóstej rano i zabrali mi jedyną kopię zdjęć, ale kto by w to uwierzył?

Zostało polecieć jeszcze raz. Tym razem SYD - DOH.

Po wizycie w salonie - opisz-swoj-pobyt-w-saloniku,15,117643&p=1744150&hilit=syd#p1744150 - wbijamy na początek boardingu i rozsiadamy się w siedzeniach:

Załącznik:
seat1.jpg
seat1.jpg [ 170 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
szampon.jpg
szampon.jpg [ 140.04 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
seat2.jpg
seat2.jpg [ 200.05 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


Jeszcze przed startem czas na serwis z daktylami i kawą i lecimy :)

Załącznik:
coffee.jpg
coffee.jpg [ 167.08 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


Czas na kawior i kolację:

Załącznik:
caviar.jpg
caviar.jpg [ 168.66 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
appetizer.jpg
appetizer.jpg [ 97.87 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
main.jpg
main.jpg [ 136.39 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
dessert.jpg
dessert.jpg [ 135.86 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


Po kolacji udaję się do pokładowego saloniku, większość ludzi już śpi, jestem sam z żoną. Co śmieszne - idę przodem, za mną żona, pochód zamyka pani stewardessa z pierwszoklaśnym szampanem. Parodia :D

Załącznik:
l1.jpg
l1.jpg [ 146.64 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
l2.jpg
l2.jpg [ 157.95 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
l3.jpg
l3.jpg [ 105.84 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


Wypilem dwa driny, jedną lampkę i wracamy triumfalnym pochodem przez biznes na górnym pokładzie.

Oglądam film, zapijam drinem i zamawiam burgera - przyzwoity :)

Załącznik:
seat3.jpg
seat3.jpg [ 157.05 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
bourgaz.jpg
bourgaz.jpg [ 123.46 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


Ostatecznie trochę szkoda, ale idę spać.
Budzę się i jem zamówione śniadanie - kurczak w stylu katarskim, żona wybiera bezpieczną opcję z plackami.

Załącznik:
break2.jpg
break2.jpg [ 130.72 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
break3.jpg
break3.jpg [ 154.46 KiB | Obejrzany 1562 razy ]

Załącznik:
break1.jpg
break1.jpg [ 163.09 KiB | Obejrzany 1562 razy ]


No koniec tradycyjne czekoladki, lądowanie, przejazd busikiem na transfer premium i do saloniku F, który postanowiłem mocno objeść, bo planów na powrót nie było (ależ byłem w błędzie!)

Podsumowując - ten first to po prostu przesada. Siedzenia są większe, ale znacznie mniej prywatne niż w Q-suiteach. Jedzenie w C jest już wspaniałe, salonik w DOH genialny, a koszt niższy.
No ale dzięki F dwa saloniki w SYD i DOH zaliczone. Następnym razem obadam biznes w a380 i nagram Wam pochody z flaszką :)

I to już tyle. Historia z początku wpisu nie była do końca prawdziwa. Przyjść o szóstej, przyszli, ale po południu :D
_________________
Zawsze odkupię zbędne JPY.
Góra
 Profil Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
puhacz uważa post za pomocny.
 
      
#1464 PostWysłany: 18 Mar 2025 09:55 

Rejestracja: 18 Paź 2010
Posty: 31
Cześć. Czy ktoś spotkał się ostatnio z taką sytuacją ?
Mam kolejną zmianę rozkładową w swojej rezerwacji i chciałem w związku z tym zmienić terminy podróży i na infolinii otrzymałem informację na temat polityki zmian która na dzień dzisiejszy pozwala zmienić rezerwację jedynie w przedziale +-21 dni ?
Pozdrawiam
Maciej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1465 PostWysłany: 11 Kwi 2025 15:42 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Mam odczucia po kolejnym locie z qatarem, że to już nie ta sama linia co jeszcze kilka lat temu. Ostatni odcinek doh-waw Airbusem a330. Mocno wysłużona jednostka.

Brak prądu na pokładzie. Ani jednej gierki w systemie rozrywki.. Obsługa na każdym z 4 lotów nie była jakaś mega. Jednak na ostatnim odcinku stewardesa nie rozumiała prostych sformułowań po angielsku. Teraz planuję wstępnie kolejny urlop i zauważyłem, że na każdym rejsie z waw qatar wymienił dobre boeingi na wysłużonego a330.
Miałem pecha czy faktycznie qatar tak mocno podupadł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1466 PostWysłany: 13 Kwi 2025 17:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3449
HON fly4free
Z mailingu QR:
"Tomasz, whether you're flying to or from Australia with Qatar Airways or Virgin Australia, you will receive a complimentary USD 20 dining voucher* starting 12 June 2025. The voucher can be used at over 50 food and beverage outlets at Hamad International Airport."
Góra
 Profil Relacje PM off
czarodziejka_bj lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#1467 PostWysłany: 13 Kwi 2025 17:59 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 7136
Loty: 570
Kilometry: 1 186 935
scorpion1077 napisał(a):
Mam odczucia po kolejnym locie z qatarem, że to już nie ta sama linia co jeszcze kilka lat temu. Ostatni odcinek doh-waw Airbusem a330. Mocno wysłużona jednostka.

Brak prądu na pokładzie. Ani jednej gierki w systemie rozrywki.. Obsługa na każdym z 4 lotów nie była jakaś mega. Jednak na ostatnim odcinku stewardesa nie rozumiała prostych sformułowań po angielsku. Teraz planuję wstępnie kolejny urlop i zauważyłem, że na każdym rejsie z waw qatar wymienił dobre boeingi na wysłużonego a330.
Miałem pecha czy faktycznie qatar tak mocno podupadł?
W sensie mówisz,że wolałeś A320 od A330?
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1468 PostWysłany: 13 Kwi 2025 18:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2014
Posty: 541
niebieski
Pewnie chodzi o to, że od lipca QR podmienia 787 na 330 w WAW. Jakby co, to z BER cały czas są 787.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1469 PostWysłany: 13 Kwi 2025 20:43 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 751
Loty: 203
Kilometry: 691 388
niebieski
scorpion1077 napisał(a):
Mam odczucia po kolejnym locie z qatarem, że to już nie ta sama linia co jeszcze kilka lat temu. Ostatni odcinek doh-waw Airbusem a330. Mocno wysłużona jednostka.

Brak prądu na pokładzie.


W styczniu 2020 leciałem Qatar Airways i na trasie z Warszawy do Doha pierwotnie miał być A350, potem zmieniono na B787 i długo ten typ samolotu widniał w rozkładzie. A kilka dni przed wylotem zaczęły latać A330 i taki też był w moim locie. Tak więc czy ta linia ostatnio się tak popsuła? Ponad 5 lat temu było tak samo. Co jasne też wole rozrywkę w A350 czy B787 a nie mniejsze ekrany w starszych A330 aczkolwiek podwójne miejsce, gdy leci się we dwoje, jest korzystniejsze - zwłaszcza przy pełnym samolocie. Ale zgadzam się w pełni, że braki w podstawowym angielskim personelu jest poniżej akceptowalnego minimum.

A na czym polegał brak prądu na pokładzie? Ciemno było w kabinie, czy coś innego? Skoro działała rozrywka (brak gierek oznacza, że zostało to stwierdzone, a zatem musiała działać, aby to stwierdzić) to nie mogło brakować prądu.

Przy okazji, niedziałający jakiś system nie musi oznaczać braku prądu ale ale awarię systemu. Nie znam się na A330 ale znanym mi samolocie podobnej klasy, przy deficycie energii elektrycznej (jeden sprawny generator elektr. na trzy ogółem) odłączane jest prądożerne wyposażenie bufetów. A zatem nie będzie wówczas ciepłego jedzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1470 PostWysłany: 13 Kwi 2025 21:18 

Rejestracja: 01 Sty 2023
Posty: 197
Garmond napisał(a):
Z mailingu QR:
"Tomasz, whether you're flying to or from Australia with Qatar Airways or Virgin Australia, you will receive a complimentary USD 20 dining voucher* starting 12 June 2025. The voucher can be used at over 50 food and beverage outlets at Hamad International Airport."


Też dostałam tego maila. Dopiszę, że wg warunków, oferta ważna do 11 czerwca 2026 r., dotyczy jedzenia i napojów, z wyłączeniem alkoholu; kilka podanych miejsc jest wyłączonych; ważna na podstawie boarding passa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1471 PostWysłany: 13 Kwi 2025 21:36 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
grondo napisał(a):
Pewnie chodzi o to, że od lipca QR podmienia 787 na 330 w WAW. Jakby co, to z BER cały czas są 787.


W rozkładzie wszystkie albo większość rotacji jest maszynami Oman Air, co akurat dla paxów premium oznacza lepszy produkt niż w A320 lub starszych kabinach 787 - Apex Suites są bardzo fajne i prywatne mimo formalnie układu 2-2. W Y pewnie nie będzie zasadniczej różnicy.

@scorpion1077
Załoga informowała o "braku prądu" czy jakiś problemach?
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1472 PostWysłany: 13 Kwi 2025 22:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7907
platynowy
@marek2011: po czym można rozpoznać, z jakim A330 ma się do czynienia?
Mam lot QR w C (dopiero w grudniu, więc trudno powiedzieć, czy nie będzie jakiejś zmiany) i aktualnie mam infornację, że to będzie A330-300, a w aplikacji rozkład jest 2-2-2:

Image

Na razie wziąłem sobie fotel w środkowej cześci, żeby mieć do niego swobodne dojście, ale jeśli to są maszyny Oman Air, to może układ jest taki, że każdy fotel ma dojście bez skakania przez sąsiada?
Próbowałem się zorientować przez seatguru, ale coś mi tam nie gra.

Edit: chyba znalazłem odpowiedź tu:
https://onemileatatime.com/news/qatar-a ... -air-a330/

U mnie też brakuje rzędu 13-ego, więc to może być jeden z tych A330 od WY.
Wygląda całkiem miło (choć opinie pod tym artykułem są raczej fatalne).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1473 PostWysłany: 13 Kwi 2025 22:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9621
HON fly4free
@tropikey: po konfiguracji / numeracji. Oczywiście wiadomo, może to ulegać zmianą / podmianką, jak to w QR, ale te samoloty na teraz są przypisane do warszawskich rotacji.

Możesz spokojnie wybrać miejsca przy oknach - są bardzo prywatne i mają swobodne dojście do korytarza.
Leciałem w tej konfiguracji QR i jest bardzo ok - oczywiście to nie jest poziom QS ale na bank lepiej niż klasyczna konfiguracja nie-QS QR 787, które teraz robią WAW.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#1474 PostWysłany: 14 Kwi 2025 22:43 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
oskiboski napisał(a):
scorpion1077 napisał(a):
W sensie mówisz,że wolałeś A320 od A330?


Wydaje mi się, że jeszcze rok temu zrobiłem tę trasę b787.

grondo napisał(a):
Pewnie chodzi o to, że od lipca QR podmienia 787 na 330 w WAW. Jakby co, to z BER cały czas są 787.


Tak to widziałem. Do Berlina mam 2h autem, ale taki ze mnie patriota, że postanowiłem latać z waw. Gdyby ktoś był zainteresowany sprawdziłem, że z Frankfurtu nad Menem można zrobić tę trasę na pokładzie A380


Przemm napisał(a):
Co jasne też wole rozrywkę w A350 czy B787 a nie mniejsze ekrany w starszych A330 aczkolwiek podwójne miejsce, gdy leci się we dwoje, jest korzystniejsze...


No powiem szczerze, że ilość miejsca na nogi w a330 jest odczuwalnie mniejsza. Jak klient przedemną opuścił fotel to miałem do ekranu może jakieś 15cm. Bardziej czepiam się obsługi. Są niemili i sprawiają wrażenie jakby pracowali z łaski. A no i stewardesa obudziła mnie żebym zgasił światło nad fotelem. To było zagranie rodem z lotowskiego lotu repartiacyjnego.
Żadnej gierki w systemie to trochę przegięcie, a i w a380 mocno okroili system rozrywki. (Gdzie się podziały moje ulubione statki w które można było pograć z dowolną osobą na pokładzie?)

Przemm napisał(a):
A na czym polegał brak prądu na pokładzie? Ciemno było w kabinie, czy coś innego?


Nie było kontaktów pod standardowe wejście na 220v. Wejść na usb też nie znalazłem w siedzeniu. A na pytanie o to gdzie podłączyć ładowarke do telefonu steward odpowiedział "Sir sorry no power".


Ostatnio edytowany przez scorpion1077 14 Kwi 2025 23:19, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1475 PostWysłany: 14 Kwi 2025 22:47 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25201
No jest to zasadnicza różnica brak prądu i braku gniazdek do ładowania.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1476 PostWysłany: 15 Kwi 2025 02:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5330
platynowy
Jak widac umiejetnosc klarownego wyslawiania sie, nawet w XXI w. ma przyszlosc...i to nie tylko ze strony crew...
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1477 PostWysłany: 20 Cze 2025 09:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3449
HON fly4free
Do 10% dodatkowej zniżki przy użyciu kodu SKYTRAX25.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#1478 PostWysłany: 23 Cze 2025 17:26 

Rejestracja: 11 Cze 2023
Posty: 68
Jakim szlakiem lata Qatar z Warszawy do Dohy? W obliczu tego co się dzieje na Bliskim Wschodzie mam obawy czy czasem linia nie zacznie odwoływać lotów a mam wykupiony lot do Wietnamu na sierpień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1479 PostWysłany: 23 Cze 2025 17:29 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4065
platynowy
Sprawdź sobie na FR24. A do sierpnia to sytuacja zmienić się może 5 razy na lepsze i na gorsze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1480 PostWysłany: 23 Cze 2025 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3449
HON fly4free
Minuta sprawdzania.
A do sierpnia jeszcze się może dużo zmienić (na lepsze i tfu... na gorsze).
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
markar uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1483 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group