Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13881 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 695  Następna
Autor Wiadomość
#13661 PostWysłany: 10 Gru 2024 19:53 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 295
niebieski
-- 09 Gru 2024 19:20 --

Bardzo możliwe, pan Daniel z supportu też dostrzegł, że coś nie halo, ale na tym spostrzeżeniu zakończyła się jego pomoc :lol:

-- 10 Gru 2024 18:53 --

Przepraszam, że tak post pod postem.
Tylko z kronikarskiego obowiązku informuję, iż po wielu mailach do supportu punkty powróciły na konto. Dziękuję za wszystkie sugestie i podpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wakacje w USA 🇺🇸😍 Loty do Nowego Jorku z Warszawy od 1693 PLN 🔥✈️ Wakacje w USA 🇺🇸😍 Loty do Nowego Jorku z Warszawy od 1693 PLN 🔥✈️
Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎 Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎
#13662 PostWysłany: 10 Gru 2024 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
@Bulusia

Idź za ciosem i napisz o rekompensatę w punktach za za stracone nerwy i Twój cenny czas!
Góra
 Profil Relacje PM off
Bulusia lubi ten post.
 
      
#13663 PostWysłany: 11 Gru 2024 00:25 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Krzysztof76 napisał(a):
Quidco po raz pierwszy definitywnie odrzuciło możliwość zapłaty cashback za rezerwację. Rezerwacja opłacona punktami. Czyli Accor albo hotel zaczął skrupulatnie sprawdzać tego typu działania.


Od jakiegoś czasu w ogóle nie dostaję zwrotów via tcb us, są widoczne jako $0.00. Na razie złożyłem reklamację, ale jak wiadomo rozpatrywanie trwa miesiącami. Już nawet chciałem przerzucić się na Q a tu taki news.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13664 PostWysłany: 11 Gru 2024 12:42 

Rejestracja: 31 Maj 2022
Posty: 48
Ogolnie byly zmiany z tymi cashbackami i teraz przy wyzszych statusach to juz na prawde "grosiki" wpadaja.
Wczesniej lapalo sie miedzy 8% a 10% zwrotu, aktualnie od jakiegos czasu to juz tylko 3%...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13665 PostWysłany: 11 Gru 2024 13:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12110
HON fly4free
@jotr już pisałem, że teraz refunder jest najlepszy dla statusowców, bo tam jest jeszcze do 6% bez względu na status.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#13666 PostWysłany: 11 Gru 2024 19:12 

Rejestracja: 31 Maj 2022
Posty: 48
skrzat napisał(a):
@jotr już pisałem, że teraz refunder jest najlepszy dla statusowców, bo tam jest jeszcze do 6% bez względu na status.


Musialem przeoczyc Twoj post - ale dzieki za tip z refunderem, bo nie znalem :)
Jeszcze amerykanski i australijski TCB ma nadal 6% bez wzgledu na status
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13667 PostWysłany: 15 Gru 2024 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1533
srebrny
Hej kiedyś była opcja przedłużenia ważności pkt, piwem czy innym wydatkiem w restauracji hotelowej, pamiętam że podpinało się kk w aplikacji i po paru dniach od konsumpcji pkt. były na koncie. Działa to jeszcze ? Bo jakoś nie mogę znaleźć tej opcji na profilu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13668 PostWysłany: 15 Gru 2024 23:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Działa. Paragon z baru kwalifikującego się hotelu pokazujesz w recepcji i prosisz o dopisanie punktów.
Góra
 Profil Relacje PM off
chester0 lubi ten post.
chester0 uważa post za pomocny.
 
      
#13669 PostWysłany: 15 Gru 2024 23:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1533
srebrny
Ok czyli w app już nie trzeba rejestrować karty płatniczej, tylko biorę paragon za coś kosztującego ponad 1 e a w recepcji powinni umieć to ogarnąć? Pytam bo wtedy kojarzę rejestrację karty i automatyczne naliczenie po paru dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13670 PostWysłany: 15 Gru 2024 23:47 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Tylko sprawdź, czy konkretny hotel umożliwia taką opcję.
Góra
 Profil Relacje PM off
chester0 lubi ten post.
chester0 uważa post za pomocny.
 
      
#13671 PostWysłany: 16 Gru 2024 22:32 

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 90
Loty: 60
Kilometry: 122 279
Czy ktoś może miał podobny przypadek jak ja? A więc w skrócie:

1. Rezerwacja kilku hoteli w Azji na marzec 2025. Noclegi z bezpłatnym odwolaniem do 18 w dniu przyjazdu.
2. Karta którą wpisywałem w celu gwarancji noclegu zostaje ograbiona, bank ja blokuje i wysyła nowa.
3. Co z rezerwacjami? Czy mozliwe, że obiekt będzie chciał mnie preautoryzować i wyskoczy mu że karta nie działa i anuluje mi rezerwacje?
4. Nigdzie nie mogę znaleźć opcji zmiany karty w istniejących rezerwacjach (byłoby najprościej)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13672 PostWysłany: 17 Gru 2024 10:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
Czy z Was ktoś kupował karty podarunkowe w akcji na Black Friday z rabatem 15% w walucie EUR?
Ja kupiłem 2 w PLN i wszystko ok, przyszły maile potwierdzające zakup i maile gdzie karty są w postaci pdf (wartość karty, numer karty, data ważności od i data ważności do)
Kumpel natomiast twierdzi, że dostał tylko mail potwierdzający zakup, natomiast nie otrzymał tego 2 maila z kartą w postaci pdfa. (przerzuca się teraz mailami z supportem)
Czy może ktoś z Was też miał/ma taki problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13673 PostWysłany: 17 Gru 2024 11:44 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 453
niebieski
Przyszły dwa maile, zarówno przy zakupie w PLN jak i w EUR.
Ten drugi wyszukuje się przy „Your ALL Gift Card is here - you deserve it!” i zawiera odnośniki do pobrania kart.
Image
_________________
Patron Radio WNET
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
cekace lubi ten post.
cekace uważa post za pomocny.
 
      
#13674 PostWysłany: 18 Gru 2024 03:58 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5487
srebrny
kurde dziwna sytuacja, bylem w hotelach accora w lipcu w UK i we wrzesniu w Niemczech,
topcashback.com zarejestrowal transakcje, w oczekujacych transakcjach wisialo kilkanascie dolcow za
kazda z transakcji i dzisiaj widze ze 13.12 system je zmienial na potwierdzone i wartosc 0 usd.

co jest ?
mial ktos tak ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13675 PostWysłany: 18 Gru 2024 12:57 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 738
srebrny
Ja ostatnio z reguły mam "zera" a po złożeniu i claima i odczekaniu coraz dłuższego ostatnio czasu, informację, że sprzedawca nie uznał transakcji i zero wypłaty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13676 PostWysłany: 20 Gru 2024 22:54 

Rejestracja: 04 Maj 2018
Posty: 22
Loty: 57
Kilometry: 181 558
maciey napisał(a):
Czy ktoś może miał podobny przypadek jak ja? A więc w skrócie:

1. Rezerwacja kilku hoteli w Azji na marzec 2025. Noclegi z bezpłatnym odwolaniem do 18 w dniu przyjazdu.
2. Karta którą wpisywałem w celu gwarancji noclegu zostaje ograbiona, bank ja blokuje i wysyła nowa.
3. Co z rezerwacjami? Czy mozliwe, że obiekt będzie chciał mnie preautoryzować i wyskoczy mu że karta nie działa i anuluje mi rezerwacje?
4. Nigdzie nie mogę znaleźć opcji zmiany karty w istniejących rezerwacjach (byłoby najprościej)



Wg mnie możesz spać spokojnie. Nie wiem czy status ma znaczenie, ale w żadnym w hotelu w Azji nie preautoryzowali mojej karty w ofercie elastycznej. A śmiało mogę powiedzieć, że używałem wielu hoteli Accora w Korei, Tajlandii, Laosie, Malezji, Singapurze i Indonezji.
Dodatkowo, jeśli hotel nie może preautoryzowac karty (co zdarzyło mi się w Krakowie czy Wiedniu, to hotel wysłał do mnie maila z prośbą o kontakt lub podanie danych innej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
maciey lubi ten post.
maciey uważa post za pomocny.
 
      
#13677 PostWysłany: 21 Gru 2024 12:45 

Rejestracja: 21 Gru 2024
Posty: 1
Cześć :) :)

na początku wątku jest namiar na infolinie accor
niestety te adresy są nieaktualne, dostaję taką zwrotkę

<accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com>: connect to
bpoaccor-mxa.mail.eds.net[199.228.142.73]:25: Connection timed out

<Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor-customercare.com>: connect to
bpoaccor-mxa.mail.eds.net[192.85.154.74]:25: Connection timed out

<accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com>: connect to
bpoaccor-mxa.mail.eds.net[199.228.142.73]:25: Connection timed out

macie może jakieś działające/aktualne adresy gdzie mogę do nich napisać w sprawie statusu karty?
dzięki za odpowiedzi

POZDRAWIAM SERDECZNIE





Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13678 PostWysłany: 21 Gru 2024 13:52 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 873
Loty: 182
Kilometry: 408 475
niebieski
KubaPP napisał(a):
maciey napisał(a):
Czy ktoś może miał podobny przypadek jak ja? A więc w skrócie:

1. Rezerwacja kilku hoteli w Azji na marzec 2025. Noclegi z bezpłatnym odwolaniem do 18 w dniu przyjazdu.
2. Karta którą wpisywałem w celu gwarancji noclegu zostaje ograbiona, bank ja blokuje i wysyła nowa.
3. Co z rezerwacjami? Czy mozliwe, że obiekt będzie chciał mnie preautoryzować i wyskoczy mu że karta nie działa i anuluje mi rezerwacje?
4. Nigdzie nie mogę znaleźć opcji zmiany karty w istniejących rezerwacjach (byłoby najprościej)



Wg mnie możesz spać spokojnie. Nie wiem czy status ma znaczenie, ale w żadnym w hotelu w Azji nie preautoryzowali mojej karty w ofercie elastycznej. A śmiało mogę powiedzieć, że używałem wielu hoteli Accora w Korei, Tajlandii, Laosie, Malezji, Singapurze i Indonezji.
Dodatkowo, jeśli hotel nie może preautoryzowac karty (co zdarzyło mi się w Krakowie czy Wiedniu, to hotel wysłał do mnie maila z prośbą o kontakt lub podanie danych innej karty.

Ostatnio miałem podobną sytuację. Karta zablokowana, dostaję z Banku nową.
Hotel Novotel (rezerwacja bezzwrotna) na Phuket (Tajlandia) pisze mi maila (2 dni przed przyjazdem - przełom listopada i grudnia 2024 r,), że mają problem z moją kartą (starą) - błąd autoryzacji, brak środków. Odpisuję im na maila, że karta został zablokowana i posiadam nową. Po chwili dostaję maila, abym zaktualizował VCC w aplikacji, bo inaczej (bez gwarancji karty płatniczej) anulują mi rezerwację.

... In regards of your booking made at our hotel, kindly be advised that we have not been able to
proceed to the payment on the credit card used during the booking for the following reason:
‘Insufficient Fund’
So, please update your VCC and advise us back once it complete for our reference on next process again as soon as possible. Your booking will be automatically release from system if no any guarantee...

Odpisuję im, że zapłacę po przyjeździe do hotelu, chyba że prześlą mi link do płatności kartą. Na tym korespondencja się urwała. Nadmienię, że w aplikacja dane karty zostały zaktualizowane kilka miesięcy wcześniej. Posiadam status platynowy. Może to miało znaczenie.
Zapłaciłem nową kartą w hotelu. Nikt nie wracał do tematu.
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off
maciey lubi ten post.
maciey uważa post za pomocny.
 
      
#13679 PostWysłany: 30 Gru 2024 12:12 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 69
W związku z tym, że w końcu udało mi się zdobyć status Diamond to będę miał do przekazania Golda chętnej osobie. Nie wiem ile to realnie może być warte dlatego rozważę każdą propozycję na priv.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13680 PostWysłany: 30 Gru 2024 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1387
Loty: 444
Kilometry: 478 015
niebieski
@Pawel_EPWR żeby zdobyć Golda trzeba "wyspać" 30 nocy. Karta Ibis Plus dająca +10 nocy kosztuje 99€, a Voyageur dająca +20 nocy kosztuje 199€ (obydwie dodatkowo dające zniżki), więc jest to jakaś podpowiedź, jaki taki podarunek wypoziomować cenowo :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Pawel_EPWR lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13881 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 695  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group