Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#6061 PostWysłany: 29 Sie 2024 21:18 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3375
złoty
Dzwonić, na infolinie inne niż PL.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#6062 PostWysłany: 30 Sie 2024 09:20 

Rejestracja: 07 Lut 2024
Posty: 35
jabollus napisał(a):
Moni_ka napisał(a):
właściciel pisze do mnie na whatsup, że włamaliśmy się do zamkniętego na klucz schowka w kuchni (przechowuje tam środki czystości)

Czy właściciel domaga się od Was pieniędzy?

Nie, a od ostatniej wiadomości w której napisał, że zgłosi to do Bookingu nic już nie napisał.
Z tego co gdzieś doczytałam, ma czas 7 dni od naszego wymeldowania, więc zobaczymy.

kek napisał(a):
@Moni_ka teraz już nie pomoże, ale na przyszłość: rezerwując jakieś domki lub ogólnie apartamenty poza hotelami z AirBnB/Booking, warto zrobić zdjęcia/filmik przy check-inie i po check-out, aby mieć dowody w razie problemów. Mi we Francji właściciel domu, który widać było, że już niejednych gości obsłużył, przesłał po pobycie zdjęcia szkód, które rzekomo wyrządziłem, na łączną kwotę 1500 zł. Sęk w tym, że żadnej z nich nie zrobiłem. Napisałem do właściciela i platformy (akurat AirBnB), że mam filmik udowadniający, że wszystkie uszkodzenia już były i od razu nagle odpuścili 8-) , więc skończyło się na odpowiedniej ocenie 1*

Teraz to już wiem i jestem mądrzejsza

Yaneck napisał(a):
@Moni_ka napisz za jakiś czas jak się sytuacja rozwija. Może wspólnie coś jeszcze wymyślimy.
Staraj się korespondować z właścicielem obiektu przez portal Booking, a nie WhatsApp i inne komunikatory. Dla Bookingu to będzie to lepsza dokumentacja

Akurat przed i w trakcie pobytu przerzuciliśmy się na rozmowy przez WhatsApp i dlatego po naszym wymeldowaniu on tak już pisał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6063 PostWysłany: 04 Wrz 2024 09:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
Skanowanie dowodu osobistego, paszportu a nawet kart płatniczych w recepcji.
Być może ktoś wcześniej już ten temat poruszył, ale ja nic nie znalazłem. W Polsce takie przypadki już się raczej nie zdarzają, ale zagranicą już tak. Czasami w warunkach pobytu ta praktyka jest opisana, wówczas można zrezygnować z takiego obiektu. Można też napisać do obiektu przed dokonaniem rezerwacji zapytanie, ale kto o tym pamięta. Na miejscu recepcjonista poprosi nas o dokument i czasami bez pytania go skanuje/robi zdjęcie. Odmowa z naszej strony będzie oznaczać rezygnację i obciążenie kosztami. Jakie macie doświadczenia (pomysły) w tym zakresie?
_________________
Kącik wspomnień:
Żelazna kurtyna w czasach PRL
Podróże zagraniczne w czasach PRL
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6064 PostWysłany: 04 Wrz 2024 09:29 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
skanowanie-dowodow-osobistych-w-ue,135,136997

kserowanie-dokumentu-tozsamosci-we-wloszech,1362,170158
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck uważa post za pomocny.
 
      
#6065 PostWysłany: 04 Wrz 2024 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
Dzięki @Zeus
@moderator wg. uznania temat można usunąć / zostawić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6066 PostWysłany: 20 Wrz 2024 12:22 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 565
Loty: 16
Kilometry: 26 175
marrak napisał(a):
photolucas84 napisał(a):
Dodam że jak anuluje nocleg to stracę kod na 10% zwrotu od booking

Konsultant na infolinii powiedział mi że po wymeldowaniu należy skontaktować się z nimi i przepiszą kod manualnie. Czy to prawda powiem we wrześniu :P

Obiecałem że napiszę jak skończyła się prośba o przepisanie kodu, więc piszę.
Ostatecznie się udało, tydzień zajęło pisanie, walka przez chat (możliwe że telefonicznie udało by się szybciej, ale mi na czasie nie zależało w tym przypadku bo czym później środki dają tym dłużej można je wykorzystać :D)
Średnio raz dziennie ktoś się odzywał, pierwsze 2 odpowiedzi od czapy byle zmyć:P, następnie żeby podać nr odwołanej rezerwacji i pin, później o kwotę nagrody i dziś w końcu odpowiedź że "środki zostały przypisane do odwołanej rezerwacji więc się nie należą" więc ja ponownie że to oni odwołali i zapewniali o przepisaniu itp itd. Już myślałem że jak jeszcze raz mnie oleją to będę dzwonił a tu niespodzianka - najpierw próba tel z uk którą nie odebrałem bo byłem zajęty i szybko oni zakończyli też. A po kilku minutach info że środki przyznane i od razu są dostępne na koncie booking (+ nawet nie tylko na podróże ale można wypłacić na kartę)
Także podsumowując jak was wywalają drzwiami to trzeba wchodzić oknem, do skutku. Inaczej się z nimi nie da :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kri$ lubi ten post.
 
      
#6067 PostWysłany: 25 Wrz 2024 19:16 

Rejestracja: 25 Wrz 2024
Posty: 2
Hej,
mam problem z infolinią booking.com.

Automat prosi mnie o podanie nr rezerwacji, jednak ani wpisanie ani wymówienie ciągu cyfr nie skutkuje.
Sprawdzane na polskiej i zagranicznych infoliniach.

Ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6068 PostWysłany: 25 Wrz 2024 19:19 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2082
złoty
Po wpisaniu numeru kliknij na #
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6069 PostWysłany: 26 Wrz 2024 04:31 

Rejestracja: 25 Wrz 2024
Posty: 2
Dzięki,.spróbuję! :D


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 26 Wrz 2024 10:20, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6070 PostWysłany: 29 Wrz 2024 14:50 

Rejestracja: 19 Lut 2019
Posty: 81
Hej, właściciel obiektu nie chce wystawić faktury, a jest mi potrzebna do zwrotu u wizza. Booking nie wystawia faktur, jest możliwość, że wymusi na właścicielu obiektu wystawienie faktury?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6071 PostWysłany: 29 Wrz 2024 14:52 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 578
Loty: 149
Kilometry: 275 365
złoty
@chlodnik229 miałem taki przypadek, że hotel ignorował zapytania o fakturę, po interwencji Booking wysłali.
Góra
 Profil Relacje PM off
chlodnik229 lubi ten post.
chlodnik229 uważa post za pomocny.
 
      
#6072 PostWysłany: 29 Wrz 2024 15:13 

Rejestracja: 19 Lut 2019
Posty: 81
Na razie mam taki problem, że booking nie odpisuje, tyle co właściciel odpisał, że on faktur nie wystawia. Myślałem do nich zadzwonić, bo mieli się odezwać do 24h, a już minęło 72. Dzięki za odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6073 PostWysłany: 06 Paź 2024 12:10 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
Jak mam zrobioną rezerwację 1 pokoju z kodem na 10% zwrotu do portfela, to czy po modyfikacji rezerwacji przez konsultanta (telefonicznie) na dwa pokoje (dodanie jednego pokoju więcej) w tej samej rezerwacji, kod będzie nadal działał? Pytam ponieważ konsultant nawet nie wie czy dostanę później zwrot 10% do portfela po takiej modyfikacji...

Przerabiał kiedyś ktoś coś takiego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6074 PostWysłany: 12 Paź 2024 16:46 

Rejestracja: 23 Wrz 2017
Posty: 8
Po pobycie w mieszkaniu dostalem wiadomosc od gospodarza ze zdjęciami plamy pościeli zalane kawą. Właściciel żąda pieniędzy twierdzi że już pościel jest do śmieci lub chce przekazac sprawe bookingowi
Pierwszy raz mam taką sytuację mieliście podobną sytuację czy lepiej poczekać co na to booking jak chce zglosic sprawe?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6075 PostWysłany: 12 Paź 2024 17:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
A zabrudziłeś?
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#6076 PostWysłany: 12 Paź 2024 17:29 

Rejestracja: 23 Wrz 2017
Posty: 8
Tak


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 12 Paź 2024 17:39, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6077 PostWysłany: 12 Paź 2024 17:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
No to zapłać, w czym problem?
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#6078 PostWysłany: 14 Paź 2024 14:18 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 334
niebieski
Pozytywne, krótkie info o gospodarzach/wynajmujących.

W kwietniu zarezerwowałem 4 noclegi ze śniadaniami w Casa di Marco, w Lecce na pażdziernik.
We wrześniu napisał do mnie manager prośbę, abym odwołał nocleg, gdyż w październiku będzie tam remont.
W skrócie odpisałem, że niech on odwoła, bo ja już nic nie znajdę w dobrej cenie.
On podał mi dwie propozycje w podobnej cenie/standardzie/okolicy.
Napisałem, że są one bez śniadań.
Odpisał, że da nam śniadania na nasz pobyt. Mieszkańcy Casa di Marco mieli śniadania pełne w pobliskim hotelu.
Zgodziłem się i znaleźliśmy sobie mieszkanko Freddy's Flat.

Na dzień przed przyjazdem skontaktowałem się z tym managerem, który powiedział jak mamy skorzystać ze śniadań.

BRAWO On, bo przez 4 dni dwie osoby rano jadły śniadania w hotelu jak umówiliśmy się przez whatsapp.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6079 PostWysłany: 08 Gru 2024 09:17 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Proszę o poradę - zarezerwowałem kwaterę w Bangkoku, obiekt ma dobre opinie:
https://www.booking.com/hotel/th/grand-diamond-condominium.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIHlgEaLYBiAEBmAEeuAEXyAEM2AEB6AEB-AECiAIBqAIDuALPjNW6BsACAdICJGM4NmE5ZjA0LTkyMjktNGVjMS05ZmIyLTY5YzA3NmMyZmIyNtgCBeACAQ&sid=d89c3e26e2bba342f72425af58f49324&aid=304142

Dostałem info, że:
Lub jeśli chcesz zabezpieczyć rezerwację, przenieś nam 1000 baht przez paypal.me / yoshinimit w ciągu 3 dni po dokonaniu rezerwacji.
Jeśli nie przeleję tej kwoty w ciągu 3 dni (rezerwacja dopiero na końcówkę lata 2025), to rezerwację mi odwołają. :shock:

1) Czy to normalna praktyka?
2) Rozumiem, że mimo bezpłatnego odwołania rezerwacji przez Booking, to jak im przeleję tę kwotę, to to już "było, minęło" (jak w piosence) - niezależnie od tego czy odwołam czy przyjadę?
3) ...no i - jeśli już - to jak im przelać, skoro swoje paypal już dawno skasowałem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6080 PostWysłany: 08 Gru 2024 09:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7901
platynowy
Zastanawiam się, co w takim przypadku:

mam zrobioną rezerwację w obiekcie, w którym wg. bookingu mogę anulować rezerwację bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem, a wg samego obiektu (w wiadomości powitalnej otrzymanej po dokonaniu rezerwacji) jest to 45 dni.

Zgłosić do bookingu tą rozbieżność, czy zrobić printscreen z danych rezerwacji na bookingu i w razie czego niech się oni martwią?

Edit: z resztą screen nie jest potrzebny, bo przecież mam te zasady anulacji w mailu od bookingu (gdyby jakimś cudem coś się u nich na stronie zmieniło).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group