Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 100, 101, 102, 103, 104  Następna
Autor Wiadomość
#2041 PostWysłany: 20 Kwi 2024 18:35 

Rejestracja: 16 Sie 2015
Posty: 107
Jeżeli tyle razy pytane znaczy FAQ brakuje
Wyszukiwarka mi nie pokazywała.
Może Tapatalk coś blokuje w uproszczonej formie forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
All inclusive na greckiej wyspie Tasos 🏝️🍹 3* hotel z widokiem na Morze Egejskie za 2509 PLN All inclusive na greckiej wyspie Tasos 🏝️🍹 3* hotel z widokiem na Morze Egejskie za 2509 PLN
Zimowe all inclusive na Cyprze 🏝️ Wczasy w 4* hotelu w Pafos za 2169 PLN Zimowe all inclusive na Cyprze 🏝️ Wczasy w 4* hotelu w Pafos za 2169 PLN
#2042 PostWysłany: 14 Cze 2024 14:55 

Rejestracja: 14 Cze 2024
Posty: 4
Cześć, mamy konto firmowe tzn dość często używamy serwisu. Miesiąc temu pracownik zorganizował imprezę i otrzymaliśmy negatywny komentarz. Nagle nie mogę zarezerwować apartamentu ( chociaż przez miesiąc nie było z tym problemów i otrzymaliśmy dużo pozytywnych komentarzy ) a kontakt z obsługą klienta nic nie wyjaśnia. Pytałam co możemy zrobić aby ponownie móc rezerwować ale nie otrzymałam żadnej wskazówki, tylko informację ze podtrzymują swoją decyzję. Czy ktoś może miał podobnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2043 PostWysłany: 14 Cze 2024 14:59 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
Skontaktować się z airbnb?
A w regulaminie noclegu, była zmianka o zakazie imprezowania?
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
 
      
#2044 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:00 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
* Sprawdzić czy to nie wieczór kawalerski, który jest zakazany w większości obiektów.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2045 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:02 

Rejestracja: 14 Cze 2024
Posty: 4
-- 14 Cze 2024 15:01 --

Zeus napisał(a):
Skontaktować się z airbnb?
Tak, kilka razy pisałam, rozmawiałam. Nikt nie udzielił mi odpowiedzi co mamy teraz zrobić.
A w regulaminie noclegu, była zmianka o zakazie imprezowania?

Pewnie tak.

-- 14 Cze 2024 15:02 --

brzemia napisał(a):
* Sprawdzić czy to nie wieczór kawalerski, który jest zakazany w większości obiektów.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka


Nawet jeśli to było przecież miesiac temu.
Mam teraz napisać do właściciela skoro i tak pisałam i sprawę szybko wyjaśniliśmy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2046 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:04 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2047 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:07 

Rejestracja: 14 Cze 2024
Posty: 4
-- 14 Cze 2024 15:06 --

Airbnb pisze:
Zależy nam na zapewnieniu bezpiecznego i odpowiedzialnego podróżowania, a zmniejszenie liczby imprez organizowanych przez gości z Airbnb bez zgody gospodarza jest naszym priorytetem. Ze szczegółów rezerwacji wynika, że w zarezerwowanym przez Ciebie miejscu (....) może zostać zorganizowana niedozwolona impreza.

Ale gdy pytam co mogę zrobić aby anulować tego bana to nie mam odpowiedzi.

-- 14 Cze 2024 15:07 --

Zeus napisał(a):
I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...


Okej. Regulamin został złamany i ja tego nie neguję.
Ja bym chciała wiedzieć czy ktoś miał podobnie i jak to teraz odkręcić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2048 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:34 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
AgaLan napisał(a):
-- 14 Cze 2024 15:06 --

Ale gdy pytam co mogę zrobić aby anulować tego bana to nie mam odpowiedzi.

-- 14 Cze 2024 15:07 --

Zeus napisał(a):
I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...


Okej. Regulamin został złamany i ja tego nie neguję.
Ja bym chciała wiedzieć czy ktoś miał podobnie i jak to teraz odkręcić.


Fajnie, że się przyznajesz. Szkoda, że nie pomyślisz o hoście, który pewnie miał przez to problem.
Jasno napisali, że airbnb nie chce takich klientów, więc co chcesz odkręcać? Przecież pożegnaliście się na Twój wniosek.
To tak jakbyś powiedziała dla jaj na pokładzie samolotu, że masz bombę, wyprowadzili Cię z pokładu i wrzucili na czarną listę danej linii lotniczej. Jak to odkręcić, że dana firma nie chce Ci sprzedać usługi z uwagi na wcześniejsze złamanie regulaminu?
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2049 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:37 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
Możesz zadzwonić do Airbnb i poprosić o informację czy da się to odkręcić, ale pewnie już to zrobiłaś ?
Polska: +48 22 307 82 22
USA: +1-855-424-7262
Wielka Brytania: +44 203 318 1111
Góra
 Profil Relacje PM off
AgaLan lubi ten post.
 
      
#2050 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:39 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
Odkręcić? Nauczyć pracowników czytanie regulaminu i stosowanie go. Rzadko, prawie nigdy airbnb nie odbanuje, więc pora korzystać z hotelów.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2051 PostWysłany: 14 Cze 2024 15:48 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
Oczywiście masz rację, ale rozumiem sytuację pracodawcy który mimo tłumaczeń nie ma wpływu na to co zrobi pracownik "pod wpływem" chwili. A co fo wyboru airbnb vs hotel to kwestia indywidualna? Byc moze kwestie finansowe lub podatkowe miały tu znaczenie. Winę w pierwszej kolejnosci powinien ponieść pracownik co oczywiście nie zwalnia z odpowiedzialności zlecającego wynajem.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2052 PostWysłany: 14 Cze 2024 16:07 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
Nie wszędzie są hotele, w niektórych miejscach łatwiej i wygodniej znaleźć "kwaterę" niż hotel.
Wcale mi nie jest żal pracodawcy - na tym właśnie polega ryzyko działalności, odpowiada się za błędy swoich pracowników, których przecież sam dobiera i szkoli.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2053 PostWysłany: 14 Cze 2024 16:17 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1505
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
Nie zgadzam się z Tobą. Ja jednak współczuję pracodawcy.
Pracownik nie może mieć poczucia bezkarności, że za wszystkie jego błędy odpowiada pracodawca.
Owszem pracowników sam dobierał i szkolił a więc odpowiada za ich merytoryczne błędy dotyczące stricte prowadzonej działalności - i na tym polega jego ryzyko działalności gosp. Ale nie za zachowania wykraczające poza powszechnie przyjęte normy czyli mówiąc dosłownie za głupotę i chamstwo.
Góra
 Profil Relacje PM off
AgaLan lubi ten post.
 
      
#2054 PostWysłany: 14 Cze 2024 16:45 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
Jeżeli budowlaniec uchleje się na budowie i spowoduje wypadek to pracodawca nie jest winny? Czy nie jest to rażący przykład głupoty? W ten sposób wszystko można by było zrzucić na winę pracownika, bo przecież prezes nie zrobił fizycznie X, Y, Z. Takie jest ryzyko pracodawcy, odpowiada za błędy pracowników i niech sobie teraz pracodawca dalej dochodzi od pracownika naprawy utraconych dóbr. Ale wchodzimy w gruby OT.
Ja popieram blokadę takiego konta, bo skoro poszła skarga to pewnie nie było spotkanie dwóch osób przy piffku tylko gruba balanga. Zgadzam się, że trzeba takich ludzi tępić ze społeczności abnb, bo później pojawiają się pomysły, aby zakazać najmu krótkoterminowego, bo np. sąsiedzi się skarżą, a to ma już negatywny wpływ na wszystkich normalnie, uczciwie podróżujących. Jaką inną możliwość ma abnb niż blokada takiego konta? Ma poprosić o pesel pracownika i zablokować mu proaktywnie możliwość przyszłych rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2055 PostWysłany: 17 Cze 2024 07:18 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2902
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@AgaLan zapomnij o AirBnb i zacznij korzystać z konkurencji, np. Wimdu.
Ewentualnie na Bookingu też można rezerwować mieszkania i prywatne obiekty, podobnie jak na AirBnb.

Do czasu bana w następnym serwisie :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2056 PostWysłany: 17 Cze 2024 07:56 

Rejestracja: 14 Cze 2024
Posty: 4
Bardzo dziękuję tym, którym chciało się podejść do tematu merytorycznie.
Opiszę może jeszcze raz szczegółowo.
Firma na Airbnb istniej około 3 lat. Od stycznia mamy około 80 pozytywnych komentarzy. Na początku maja pracownik zrobił imprezę ( tak, złamał regulamin ). W czerwcu Airbnb nagle zaczyna blokować rezerwację apartamentów. Dodam, że od negatywnego komentarza minął ponad miesiąc podczas którego dalej mogliśmy rezerwować i otrzymaliśmy około 20 pozytywnych komentarzy.
Kontaktowałam się z Airbnb telefonicznie oraz mejlowo. Póki co przeprowadziłam 3 rozmowy z konsultantami, z czego żaden nie umiał mi powiedzieć:
- dlaczego mamy bana (sama się domyśliłam)
- jak długo to będzie trwało
- czy w ogóle będzie można jeszcze rezerwować apartamenty
- co możemy zrobić aby to cofnąć
Każda z tych rozmów kończyła się tym, ze pracownik kierował sprawę dalej, miałam czekać na kontakt, po czym przychodził email, ze niestety podtrzymują swoją decyzję.
Nie dostaję od serwisu żadnej konkretnej informacji, mam wrażenie, ze walę głową w mur. Jeśli nie odbiorę telefonu od Airbnb to sprawa z automatu staje się "zamknięta" i musze od nowa do nich pisać.
Czy ktoś miał taką sytuację i może coś podpowiedzieć nie oceniając zachowania pracownika.
Czy po prostu mamy dać sobie spokój i założyć nowe konto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2057 PostWysłany: 17 Cze 2024 08:40 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
vincenz napisał(a):
zacznij korzystać z konkurencji, np. Wimdu.

Od dawna Wimdu już nie jest konkurencją tylko jest teraz agregatorem, multiwyszukiwarką, pokazującą głównie booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
vincenz uważa post za pomocny.
 
      
#2058 PostWysłany: 17 Cze 2024 09:28 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2902
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@opo a, to nawet nie wiedziałem. Szkoda, bo to chyba była jedyna sensowna konkurencja dla AirBnb.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2059 PostWysłany: 17 Cze 2024 09:35 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
@vincenz skoro przez ostatnie kilka lat nie skorzystałeś z ich oferty to tylko pokazuje, że nie mieli szans w starciu z airbnb. ;)
Obecnie realna konkurencja to chyba tylko booking i może jeszcze vrbo na amerykańskim rynku.
Góra
 Profil Relacje PM off
vincenz lubi ten post.
 
      
#2060 PostWysłany: 24 Lip 2024 14:29 

Rejestracja: 30 Mar 2012
Posty: 50
Pytanie do starych wyjadaczy :) Czy da się coś z tym fantem zrobić czy pozostało mi jedynie się pogodzić z zaistniała sytuacją?

- Na początku stycznia zarezerwowałem apartament nad morzem u gospodarza "Sun & Snow" na 3 sierpnia (czyli za 10 dni).
- Pod koniec stycznia "gospodarz" poinformował mnie że jednak nie wynajmie mi tego apartamentu. Ostatecznie po dłuższej wymianie informacji z bólem serca zgodziłem się na zamianę na inny apartament zaproponowany przez tę psuedo firmę (ta sama lokalizacja ale brzydszy apartament i z jedną łazienką (w pierwotnej rezerwacji były 2).
- 3 dni temu airbnb ściągnął mi z karty drugą część płatności.
- dziś telefon od firmy "Sun & Snow" - "przepraszamy ale niestety nie jesteśmy w stanie wynająć panu tego apartamentu, nie jesteśmy też w stanie zaproponować nic innego ponieważ wszystko mamy zarezerwowane". Firma anulowała rezerwację na Airbnb.
- po szybkim ponownym przeglądnięciu ofert noclegów na airbnb - znalazłem swój apartament jako dostępny ale 2000zł drożej. Czyli oczywiście zostałem okłamany.
- Airbnb wysłało mi jakiegoś śmiesznego maila z jakimiś zastępczymi ofertami które nie mają nic wspólnego z moją rezerwacją. Przeglądnąłem na szybko regulamin i wygląda chyba na to, że poza zwrotem wpłaty na nic z ich strony nie mogę liczyć.
- Dzwoniłem na podany kilka postów wcześniej numer do AIRBNB +48 22 307 82 22 ale niestety nie potrafię się dodzwonić. Jeszcze będę próbować.

A teraz pytania do Was:
1. Czy da się coś zrobić aby uzyskać jakąś konkretną pomoc od Airbnb, aby nie przepadły mi te wakacje? Czy na pewno dobrze zrozumiałem ten ich regulamin, że w zasadzie w ogóle nie jestem chroniony?
2. Chciałbym dołożyć swoją cegiełkę do tego aby ta firma zaprzestała swoich złodziejskich praktyk i żeby innych nie oszukali tak jak mnie. Co proponujecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 100, 101, 102, 103, 104  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group