Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 05 Wrz 2023 10:39 

Rejestracja: 12 Mar 2023
Posty: 171
konkwisotr napisał(a):
CUN-YUL-MUC-BER był wylot z CUN 14.40, zmienili na 10.40. nie pasuje mi to kompletnie, bo w zasadzie trace cały dzien pobytu w hotelu. chciałem zmienić na podróż CUN-BER w tym samym dniu tylko w godzinach wieczornych.

Z tego co czytałem na stronie AC: If your flight is delayed by more than three hours or cancelled due to a situation that is within our control or


Z tego by wynikało, że powinienien móc zmienić na dowolny lot w ramach star alliance w bo w regulaminie jest alternatywa, a nie pierwszeństwo linii AC. OTA jak pisałem w innym wątku, odesłało mnie do linii lotniczych bo nie widzą tego dnia żadnego samolotu z wolnymi miejscami a w szczególności tego co im wysłałem TAP CUN-LIS-BER o 20.40.


dużo podpowiedzieliście, wiec czuję sie w obowiązku na mały update:

Po 2 tygodniach przepychanek z OTA i air canada, dzwoniłem ponownie kilka razy do air canada, za każdym razem zbywali, w tym nurcie co pisaliście, że bilet kupiony przez ota i prosze iść do ota (na marginesie ota za każdym razem mówiła, że musi mieć autoryzacje z air canada, a air canada odpowiadała, że nikt nie wystepował o autoryzacje i taka autoryzacja nie jest potrzebna) .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#222 PostWysłany: 10 Lis 2023 14:54 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
zadal̥es to pytanie
bagaz-rejestrowany,228,65826&p=1655349#p1655349
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#223 PostWysłany: 10 Lis 2023 16:42 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 49
ZuS racja. Przepraszam. Postanowilam przenieść pytanie bo wydaje mi się że moze tu bedzie bardziej odpowiednie.

ale może w takim razie zapytał jeszcze o coś innego.

czy kupując lot na strone przewoźnika air canada i jak pisze, że lot częściowy realizowany przez innego przewonika np autaria airlines, albo lufthansa to czy idąć do okienka odprawy na początkowym odcinku, zostanę odprawiona na wszystkie etapy podróży i bagaż też zostanie nadany docelowo? gdzie można doczytać dokładnie, jak to się odbywa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 12 Lis 2023 10:42 

Rejestracja: 12 Mar 2023
Posty: 171
Witam bilet na stocku air canada fra-yyz-cun trasa fra-yyz operated by LH w yyz stopover nocny 20 godzin. Bagaz nadawany jest do cun czy musze oddbrac w yyz? I rano nadac ponownie na lot yyz-cun
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 17 Lis 2023 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1377
Loty: 144
Kilometry: 194 250
Zbanowany
niebieski
@konkwisotr Odebrać w YYZ i nadać ponownie do CUN.
Góra
 Profil Relacje PM off
konkwisotr lubi ten post.
konkwisotr uważa post za pomocny.
 
      
#226 PostWysłany: 07 Lut 2024 16:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9619
HON fly4free
Kilka uwag o klasie ekonomicznej premium w AC na TPAC (NRT-YVR) i transkontynencie YVR-YYZ.

Na lotnisku pasażerowie premium nie mają wstępu do poczekalni; oczywiście o ile ktoś nie jest *G.

Odcinki robione odpowiednio 773 i 772: w klasie premium fotele bardzo podobne, choć nie dokładnie takie same. Są one IMO generalnie średnio wygodne na dłuższy lot, zaś dobrze sprawdzają się na kilkugodzinnym odcinku. Przede wszystkim brakuje podnoszonej dolnej części fotela do podparcia nóg co uniemożliwia przyjęcie wygodnej pozycji "jak na leżaku". IFE dość przestarzały w obu samolotach, z jego zawartości nie korzystałem poza podglądaniem co jakiś czas mapy. Porównując do foteli premium np. w LO, SK czy NH te w AC są zdecydowanie w mojej ocenie najmniej wygodne. Na longu rozdawana torba-kosmetyczka z podstawowymi elementami (zatyczka na oczy, szczoteczka, skarpety). Na obu lotach butelka wody.

W 773 jest internet - darmowe komunikatory dla członków programu AC, pozostałe opcje płatne - 10+CAD za godzinę lub 30+CAD za cały lot. Wykupiłem opcję godzinną i działał bardzo dobrze - można spokojnie praktycznie wszystko zrobić, przyglądać strony, socialmedia, wstawiać foty itp.

Jeśli chodzi o serwis zasadniczo AC oferuje coś pomiędzy eko a biznesem : na longu pierwszy posiłek był podany w formule biznesowej funkcjonującej na trasach regionalnych: więc porcelana zamiast plastiku, dwa dania główne do wyboru, napoje alko i nie-alko w szkle (ale tylko raz), potem już plastik. Drugi serwis z Japonii już w wersji typowo ekonomicznej. Śniadanie na trans kontynencie w formule biznesowej. Jakość jedzenie jednak jak to w AC dość przeciętna - podobnie z resztą jak u nich w biznesie - zjeść się da, ale na żadne uniesienia smakowo-jakościowe nie ma co liczyć.

Załogi na obu lotach bardzo różne - na longu obsługa, bardzo słaba, bezpłciowa, dlatego że robi ją młoda załoga w eco - więc potem trzeba czekać na posprzątanie tac aż skończą cały samolot do tyłu obsługiwać w ramach danej sekwencji. Z kolei na trasie krajowej do YYZ sekcję premium obsługuje załoga z biznesu i tu widać ogromną różnicę: doświadczeni, bardzo sympatyczni ludzie, zwracają uwagę na drobiazgi, wielokrotnie oferują napoje, koszyk z przekąskami z biznesu w trakcie lotu itd. Ogólnie drugi lot pod tym względem sprawił bardzo pozytywne wrażenie.

Reasumując: produkt premium w AC jest taki jak cała Air Canada - przeciętny - nie jest zły, ale nie jest też zasadniczo dobry; główną wadą pozostaje dla mnie osobiście niezbyt wygodny - w porównaniu do innych linii w tej klasie - fotel.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#227 PostWysłany: 08 Lut 2024 06:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5230
złoty
Zgadzam się z tym w zupełności, fotele nie są wygodne, gorzej niż sq czy nh, ale posiłki lepsze, to dla premium economy,
W economy na trasie yvr-lax serwis płatny, bezpłatne tylko napoje bezalkoholowe
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#228 PostWysłany: 08 Lut 2024 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3439
HON fly4free
Leciałem w PE na trasie z NRT do YVR kilka dni temu i powiem jedno: w życiu bym nie zapłacił nawet 100 PLN więcej za upgrade z Y.
Spodziewałem się czegoś w stylu niektórych europejskich przewoźników: bardziej rozkładanego fotela, lepszego jedzenia, większego zainteresowania ze strony załogi.
Nic takiego nie było.
Dopłacanie do Y+ w tym samolocie jest nieopłacalne.ImageImageImageImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#229 PostWysłany: 08 Lut 2024 16:11 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9619
HON fly4free
@Garmond: nie no to IMO mimo wszystko przesada, jednak fotel w porównaniu do ciasnoty panującej w Y jest wygodniejszy i bardziej się rozkłada, serwis też mimo mankamentów, które opisałem, ogólnie lepszy. Za 100 zeta na longu za odcinek wziąłbym z zamkniętymi oczami, za 300 pewnie też :)
Góra
 Profil Relacje PM off
kostek966 lubi ten post.
 
      
#230 PostWysłany: 08 Lut 2024 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 2155
Loty: 370
Kilometry: 645 917
HON fly4free
Też bym dał 300 PLN więcej (na szczęście nie musiałem). ;) Dla mnie było ok, lepiej niż w ANA.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 08 Lut 2024 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3439
HON fly4free
@marek2011 opisałem swoje odczucia.
Miejsca nie miałem więcej - siedząc przed ścianką pewnie jest tyle samo co w podobnym układzie w Y.
Nie zasnąłem przez chwilę, mimo że byłem mocno zmęczony - na tych miejscu nie było jak się ułożyć.
Lepsze wrażenia miałem na lotach w Y w Etihad lub Cathay.

Jednym plusem tej podróży było siedzenie obok trenera curlingu olimpijskiej drużyny Japonii (Kanadyjczyka), który pomógł mi przetrwać podróż.
Super sympatyczny człowiek!
Dużo się dowiedziałem o sporcie i p jego pracy w Kanadyjskiej Konnej Policji.
Góra
 Profil Relacje PM off
Gadekk lubi ten post.
Gadekk uważa post za pomocny.
 
      
#232 PostWysłany: 08 Lut 2024 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5230
złoty
@Garmond, co do siedzeń to się zgodzę w 100% też żona i ja nie mogliśmy zasnąć, natomiast reszta była ok, szczególnie w porównaniu do Singapur Airlines, oni te nagrody dostali chyba w taki sam sposób jak Lufthansa :lol:,
W ANA salonik ratuje sytuację,
W AC na plus wybór piw, jest ipa, przeniczne i lokalne
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#233 PostWysłany: 23 Maj 2024 09:27 

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 146
niebieski
Mam dziwną sytuację przy próbie rezerwacji lotów z przesiadkami w AirCanada, np z Krakowa do Meksyku czy Kostaryki. Rezerwacja w obie strony, lot TAM np KRK -> Wieden -> Toronto -> San Jose - wybieram podróż do Kostaryki która łącznie z przesiadkami trwa 19hr35m - 2 stopy. Jednak kiedy przejdę do kolejnego kroku rezerwacji pokazuje mi te same loty, te same daty, taki sam krótki czas przesiadek (2h i 2h 10 min) ALE w łącznym czasie trwania lotu dzieją się cuda - pokazuje 2 Stops - 62hr55m . Z 19h robi się 62h a czasy przesiadek takie same.

Sprawdziłem i na wielu połączeniach tak jest. Dołączam screenshoty. Spotkaliście się z czymś takim? Nie chcę bookować poza air canada bo lubią zmieniać loty a kupuję odległy termin, ale obawiam się tego, że przy samej rezerwacji zadzieją się faktycznie jakieś cuda i każą mi np 2 dni czekać w Toronto. Macie jakiś pomysł jak to obejść, jakiś alternatywna wyszukiwarka lotów w air canada? Przekopałem stronę i jest tak samo , sprawdziłem też loty wylotowe przez inne lotnisko niż Wieden i nadal zawsze pokazuje m podroz ponad 60h, analogiczna sytuacja dla wylotów z Warszawy. Kombinowałem, że to może błąd i to łączny czas w obie strony ale też się nie zgadza.
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 23 Maj 2024 11:09 

Rejestracja: 25 Gru 2021
Posty: 171
niebieski
Możliwe, że coś kombinują w rozkładzie lotów i numery/daty lotów na stronie (z pierwszego kroku) nie są zsynchronizowane z tym co jest faktycznie w systemie rezerwacyjnym i dopiero po wybraniu lotow i przejściu dalej system „styka” i pokazuje to co jest faktycznie. W takiej sytuacji najlepiej po prostu poczekać kilka godzin, może 1-2 dni i powinno być okej.

Natomiast jeżeli to nie to, to nie mam innego pomysłu. @Harvi Jakie daty wybierasz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 23 Maj 2024 12:38 

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 146
niebieski
@Architekt2001
Przeróżne daty, np teraz sprawdzilem Waw cancun 7-21 czerwca 2024. To samo, dla wylotu z Polski zmienia kilkanaście godzin w 57. Mozesz sprawdzić pierwsze loty na liście po wyszukaniu. Więc to raczej nie kwestia zmian w rozkładzie chyba że zmieniają wszystko od teraz do nast roku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 31 Maj 2024 12:57 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 172
niebieski
Leciałem w marcu na Jamajkę przez FRA i YYZ.
Czasy finalnej podróży były też dziwne. Ale wszystko odbyło się normalnie.
To jakiś chyba błąd na stronie i raczej nie ma co się nim martwić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 03 Lip 2024 11:34 

Rejestracja: 29 Sie 2021
Posty: 1
Kupiłem bilety na KAYAK do Cancun z Berlina. Na KAYAK miałem 1 szt. bagażu rejestrowanego. Aktualnie sprawdzając bilety na stronie Air Canada mam puste pole w bagażu rejestrowanym.
Sprawdzając na https://www.aircanada.com/ca/en/aco/hom ... ked.html#/ (Economy Class) wyskakuje, że 1 sztuka bagażu rejestrowanego na pasażera jest darmowa.
Ktoś wie jak to jest w Air Canada? Czy w zakładce 'Baggage allowance' powinienem mieć wyszczególniony bagaż rejestrowany?
Pisałem do Air Canada maile ale nic nie odpisali.

Załączniki:
2024-07-03_112914.png
2024-07-03_112914.png [ 48.3 KiB | Obejrzany 1264 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 10 Paź 2024 14:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Sty 2022
Posty: 127
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym ile kg może mieć bagaż podręczny. Są tylko wymiary.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 10 Paź 2024 14:47 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
Although no weight limit applies to carry-on baggage, your bag must be light enough that you can store it in the overhead bin unassisted.


https://www.aircanada.com/ca/en/aco/hom ... ry-on.html
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
      
#240 PostWysłany: 15 Paź 2024 03:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
LHR - YYZ, B787. Po Waszych opiniach o PE nie fatygowalam sie z upgradem. Kosztowal 230 funtow. Poza tym nie mozna podejrzec dostepnych siedzen przed upgrade, a nie chcialabym zaplacic ekstra i siedziec w srodku. Mialam miejsce przy oknie i moze i bylo ciasnawo, ale fotele byly wygodne i miekkie. Po deskach w niektorych liniach (vide Norwegian), nie bylo zle. Po 8h lotu nie bylam polamana i jakos przetrwalam bez krecenia sie.

Jedzenie bylo przecietne, ani dobre, ani niedobre. Dalo sie zjesc i mozna o nim zapomniec. Mieli duzo wina na pokladzie i inne drinki, ja pilam herbate, bo wypozyczalam samochod na lotnisku.

W systemie rozrywki sporo filmow i seriali. Przejrzalam co jest, ale nie ogladalam nic.

Bagazu podrecznego nikt nie sprawdzal i widzialam, ze niektorzy lekko przegieli z 3-4 torbami. Samolot wyladowal pol godziny przed czasem, ale bramka byla zajeta, potem przekierowano nas do innej bramki i drzwi otworzyly sie 5 minut po rozkladowym czasie przylotu.

Nie mialam zadnych oczekiwan, po za tym, ze dolece, wiec nie bylo rozczarowan. Mozna powiedziec, ze bylam nawet pozytywnie zaskoczona.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group