Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 219 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
Offline
#201 PostWysłany: 17 Wrz 2022 10:34 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 134
Loty: 158
Kilometry: 117 483
Mam problem, i trochę dziwną sytuację. Zrobiłem rezerwację auta + pełne ubezpieczenie przez stronę ryanair, usługodawcą jest Rental Cars.

Początkowo pobrało pieniądze za auto + pełne ubezpieczenie (karta kredytowa). Przy rozliczeniu transakcji otrzymałem zwrot za pełne ubezpieczenie. Na stronie rentalcars/ryanair widnieje tylko rezerwacja auta (bez pełnego ubezpieczenia). Teoretycznie na stronie mogę dokupić pełne ubezpieczenie ale przy kilkunastu próbach transakcja nie przechodzi (dla innych płatności karta działa normalnie).

Spotkał się ktoś z Was z takim problemem? I czy za pełne ubezpieczenie mogą zapłacić inna kartą niż ta która została wykorzystana do rezerwacji? Jest weekend nic nie załatwię z tymi firmami. Ryanair odsyła do rentalcars, a w środę odbieram auto.
_________________
https://my.flightmemory.com/cmmwdf
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowa wycieczka do Aten za 689 PLN🏛️🇬🇷 Loty (piątek-poniedziałek) + noclegi ze śniadaniami 😍 Zimowa wycieczka do Aten za 689 PLN🏛️🇬🇷 Loty (piątek-poniedziałek) + noclegi ze śniadaniami 😍
Wycieczka do Algarve za 939 PLN 🌞🌊 Zimą poszukaj słońca w Portugalii ☀️😎 Wycieczka do Algarve za 939 PLN 🌞🌊 Zimą poszukaj słońca w Portugalii ☀️😎
Offline
#202 PostWysłany: 17 Wrz 2022 10:48 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 2903
złoty
alfa napisał(a):
Co zrobić w sytuacji, gdy dwa razy miałem rezerwację przez rentalcars w Meksyku i dwa razy samochodu nie było na miejscu i mogłem jedynie dopłacić do lepszego? ...


To mówisz, że moja rezerwacja na grudzień w Rentalcars może być nic nie warta?
Ktoś ma lepsze doświadczenia, bo będę (jak się nic nie zmieni) w okresie świątecznym 10-24.12 , więc z autami może być krucho na miejscu (lub będą 3 x droższe)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#203 PostWysłany: 17 Wrz 2022 12:05 

Rejestracja: 02 Lis 2018
Posty: 69
Tego nie wiem, ale jeśli miałbym ponownie wybierać to na pewno omijałbym ich szerokim łukiem. W Tampico wypożyczyłem w Keddy (Europcar) także przez rental cars i wszystko przebiegło błyskawicznie i nikt mi nie wciskał ubezpieczenia itp. Z mojego doświadczenia to szkoda nerwów i teraz dopłaciłbym do lepszej wypożyczalni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#204 PostWysłany: 01 Mar 2023 15:25 

Rejestracja: 01 Mar 2023
Posty: 6
Cześć.
Szukam samochodu w Narvik (Norwegia) i rentalcars pokazuje mi w danym terminie kilka samochodów od Hertza w klasie, która wg oficjalnej strony (Hertz) jest niedostępna w tym terminie.
Czy powinna mi się już zapalić lampka, że będą chcieli mnie przerzucić do innej wypożyczalni/anulować po jakimś czasie rezerwację czy nie ma się czym przejmować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#205 PostWysłany: 10 Paź 2023 09:49 

Rejestracja: 10 Paź 2023
Posty: 2
Dzień dobry,

Rental Cars razem z AVIS oszukali mnie na ponad 2000 zł.
Wynająłem samochód klasy SUV na lotnisku w Kutaisi. Słyszałem, że wypożyczalnie w Gruzji potrafią zastrzegać sobie, że wybrane miejsca nie można jechać ze względu na stan dróg.
Po wynajęciu dzwoniłem na wszystkie możliwe infolinie Rental Cars i AVIS z pytaniem czy są zakazane trasy. Mówili, że nie mają pojęcia o czym mówię i takich nie ma.

Na lotnisku okazało się że nie mogę pojechać we wszystkie planowane przeze mnie miejscowości, bo nie. O czym poinformowano mnie PO PODPISANIU UMOWY. Następnie Pan jak dowiedział się gdzie chcę jechać to na umowie napisał CANCELED, podpisał się obok i oddał mi kaucję na kartę. Samochodu nie dostałem.
Wynająłem inny samochód a pieniędzy za wynajem odzyskać się nie da bo kontakt na infolinię nie działa w praktyce a maile nie dochodzą.

Nie istnieje forma złożenia reklamacji.

Jeżeli ktoś ma ma jakiś pomysł w jaki sposób się z nimi kontaktować to proszę o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#206 PostWysłany: 10 Paź 2023 11:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9370
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Fragment warunków najmu:
Cytuj:
Ważne informacje
Dokonując tej rezerwacji, potwierdzasz, że przeczytałeś i akceptujesz warunki wynajmu.

Przy stanowisku wypożyczalni podpiszesz również umowę najmu, zanim otrzymasz kluczyki. Ważne jest, aby uważnie przeczytać umowę – a jeśli coś nie jest jasne, należy omówić to z personelem przed podpisaniem umowy.

Wypożyczalnia samochodów zastrzega sobie prawo do odmowy wydania samochodu, jeśli, zdaniem personelu, kierowca nie jest w stanie prowadzić pojazdu lub ktokolwiek w grupie zagraża zdrowiu i bezpieczeństwu innych osób lub zachowuje się agresywnie. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot kosztów ani rekompensata.

Cytuj:
Kiedy wynajmujesz samochód, zgadzasz się go używać w sposób odpowiedzialny. Nie wolno:
(...)
jeździć po nieutwardzonych drogach lub drogach, gdzie powierzchnia lub stan może uszkodzić samochód
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#207 PostWysłany: 10 Paź 2023 15:11 

Rejestracja: 10 Paź 2023
Posty: 2
Czyli na podstawie "zdania personelu" nie wydano mi samochodu za który zapłaciłem i mógłbym nim pojechać np. do końca drogi asfaltowej i dalej iść pieszo i nikt nie odda mi pieniędzy. Brzmi bardzo uczciwie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#208 PostWysłany: 10 Paź 2023 16:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9370
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Mogłeś wybrać pośrednika/wypożyczalnię bez takiego zapisu w umowie. Wybrałeś, co wybrałeś....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#209 PostWysłany: 10 Paź 2023 17:57 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1801
niebieski
@Kacper99912
To może napisz jeszcze jakie planowałeś trasy tym autem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#210 PostWysłany: 27 Lis 2023 17:54 

Rejestracja: 23 Lis 2023
Posty: 2
-- 24 Lis 2023 00:54 --

Dobry wieczór/dzień dobry!
Mam pytanie odnośnie do rezerwacji samochodu przez Booking.com - a więc w praktyce przez Rental Cars. Czy po anulowaniu zamówienia zwracana jest też kwota, którą zapłaciło się za dodatkowe ubezpieczenie (to w Zurich Insurance), czy tylko koszt samego wynajmu?
Z góry dziękuję za pomoc.

-- 27 Lis 2023 17:54 --

Ponieważ nikt nie odpowiedział na moje pytanie, sama sobie odpowiem ;-) - tak, deklarują zwrot pełnej sumy ubezpieczenia przy rezygnacji z rezerwacji w odpowiednim terminie (czyli te 3 dni przed datą wypożyczenia).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#211 PostWysłany: 15 Lut 2024 18:33 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 363
niebieski
A ja mam pytanie bardziej prozaiczne. Próbuję złożyć reklamację przez formularz rentalcars.com, bo wypożyczalnia nie zwróciła mi pobranego depozytu. Nie mogę jednak... dołączyć jakichkolwiek załączników :roll:
Jakiś pomysł? Raczej nie chodzi o wielkość pliku... Nie ma zresztą żadnego komunikatu negatywnego, ale załączone pliki nie wyświetlają się :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#212 PostWysłany: 15 Lut 2024 18:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9370
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Z jakiego powodu nie zwrócili? Kaucji zażądał rentalcars i to jemu wpłaciłeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#213 PostWysłany: 15 Lut 2024 19:12 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 953
niebieski
@Chris Peen
rentalcars.com raczej za to nie odpowiada. Jak wypożyczalnia nie chce zwrócić to charge back.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#214 PostWysłany: 18 Lut 2024 19:35 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 363
niebieski
Generalnie sytuacja wyglądała tak. Wynająłem samochód przez stronę RentalCars z odbiorem na lotnisku w Johannesburgu (sieć Budget/Avis). Kaucja była określoną umową, wiedziałem o niej i uiściłem ją przy odbiorze samochodu kartą revolut (ok. 600 zł). Od dnia zwrotu samochodu - ponad 3 miesiące temu - do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani zwrotu kaucji, ani żadnego rozliczenia. Wiem, że z kaucji miały być pobrane opłaty za przejazd autostradą, ale z moich wyliczeń wynika, że wypożyczalnia powinna mi zwrócić ok. 100 - 200 zł. Wypożyczalnia nie odpowiada na moje maile, więc napisałem do Rental Cars, ale oni żądają jakich niestworzonych dokumentów (np. pisma z banku, że wypożyczalnia nie zwróciła kaucji). Na dodatek, tak jak pisałem, nie mogę załączyć żadnych załączników. Czy da się przeprowadzić operację charge backu z revoluta :roll: ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#215 PostWysłany: 18 Lut 2024 19:39 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2494
Oczywiście, już dawno powinieneś zrobić chargeback
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#216 PostWysłany: 26 Cze 2024 22:11 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2433
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Odwołali mi lot i przylatuje dwie godziny później czy ktoś miał podobny przypadek i wie ile rentalcars budget trzyma taką rezerwację?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#217 PostWysłany: 26 Cze 2024 23:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5278
złoty
To się zdarza, (opóźnienia ), więc najlepiej podać numer lotu, wtedy będą na bieżąco wiedzieć dlaczego ktoś nie pojawia się po auto i czekają, a dobrze jeszcze ich o tym dodatkowo poinformować najlepiej telefonicznie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#218 PostWysłany: 26 Cze 2024 23:48 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 953
niebieski
@ansbach1 zasady mogą być różne dla różnych biur. Poszukaj w necie, a jak się da to dzwoń.
Jak poczekają i będzie po godzinach to raczej będziesz musiał zapłacić za tą usługę, np. 40 euro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#219 PostWysłany: 02 Wrz 2024 09:42 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Czy rentalcars ma jakies problemy finansowe? Od wielu miesiący nie działają zniżki na karty santander, wygląda na to, że po prostu je wyłączyli. Za ostatnią anulowację rezerwacji nie dostałem zwrotu i rentalcar upiera się, że pieniądze zwrócił, na kartę jednak nie wróciły. Wątpie, że to problem techniczny.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 219 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Piotr Modrzewski oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group