Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5061 PostWysłany: 10 Sie 2021 11:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Ano tutaj:
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt).
Dojazd na miejsce o 20,

Cytuj:
By uniknąć kolejnych problemów prawdopodobnie sam zmieniam rezerwację
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍 Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍
Niezapomniana wycieczka po Tajlandii 🛺 Bangkok, Phuket i Chiang Mai w jednej podróży z Warszawy za 2716 PLN 🌺 Niezapomniana wycieczka po Tajlandii 🛺 Bangkok, Phuket i Chiang Mai w jednej podróży z Warszawy za 2716 PLN 🌺
#5062 PostWysłany: 10 Sie 2021 11:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Truedomel napisał(a):
Gdzie popełniłem błąd, gdzie jest moja wina? Pytam by się dowiedzieć, nie twierdzę że nie

Miałeś w linku alternatywnym od Booking 2 pokoje 2-osobowe. Czy potrzebowałeś czegoś więcej? W przypadku problemu przy meldowaniu obiekt powinien wyjaśnić sobie to bezpośrednio z Bookingiem, bo to konsultant rezerwował alternatywę dla Ciebie. Nie potrzebnie sam zmieniałeś/grzebałeś w alternatywnej rezerwacji otrzymanej od Booking.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#5063 PostWysłany: 10 Sie 2021 12:15 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
-- 10 Sie 2021 12:10 --

boots napisał(a):
Ano tutaj:
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt).
Dojazd na miejsce o 20,

Cytuj:
By uniknąć kolejnych problemów prawdopodobnie sam zmieniam rezerwację


Prośba o zameldowanie o 19 a przybycie o 20 nie ma tu raczej znaczenia, nawet ani booking ani obiekt nie ma takiej informacji o której byłem, właściciel nie odpowiadał na moje próby kontaktu w ciągu dnia jak również booking nie dał rady uzyskać z nim kontaktu.

Być może faktycznie błędem była zmiana rezerwacji z mojej strony, ale 600km za kierownicą, kolejne 700km przede mną, w takiej sytuacji liczy się już dla mnie tylko bezpieczeństwo podróżującej ze mną rodziny czyli każda minuta snu, nie chciałem kolejnych telefonów i dyskusji by zameldować całą trójkę

-- 10 Sie 2021 12:13 --

danziger napisał(a):
Truedomel napisał(a):
Gdzie popełniłem błąd, gdzie jest moja wina? Pytam by się dowiedzieć, nie twierdzę że nie

Miałeś w linku alternatywnym od Booking 2 pokoje 2-osobowe. Czy potrzebowałeś czegoś więcej? W przypadku problemu przy meldowaniu obiekt powinien wyjaśnić sobie to bezpośrednio z Bookingiem, bo to konsultant rezerwował alternatywę dla Ciebie. Nie potrzebnie sam zmieniałeś/grzebałeś w alternatywnej rezerwacji otrzymanej od Booking.


Tak, potrzebowałem, zminimalizować potencjalne problemy w postaci zajadę na miejsce i okaże się że przecież rezerwacja była dla dwójki, teraz dla trzech to już nie mamy wolnych łóżek. Poza tym nie wierzę że hotel zameldowałby trzy osoby w sytuacji gdy rezerwacja i płatność tylko dla dwóch, pewnie i tak musiałbym zapłacić z góry za trzech
Dzięki za odpowiedzi, spróbuję po prostu złożyć reklamację

-- 10 Sie 2021 12:15 --

danziger napisał(a):
Truedomel napisał(a):
Gdzie popełniłem błąd, gdzie jest moja wina? Pytam by się dowiedzieć, nie twierdzę że nie

bo to konsultant rezerwował alternatywę dla CiebieBooking.

To chyba nie do końca tak, konsultant wysłał mi link do rezerwacji alternatywnej, zarezerwować musiałem ja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5064 PostWysłany: 10 Sie 2021 12:40 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Cytuj:
Prośba o zameldowanie o 19 a przybycie o 20 nie ma tu raczej znaczenia, nawet ani booking ani obiekt nie ma takiej informacji o której byłem

Obiekt wie, że nie byłeś do 19.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5065 PostWysłany: 10 Sie 2021 12:52 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
Od ponad tygodnia obiekt nie odpowiada na maile, telefon wyłączony, konsultanci booking nie mogą się skontaktować z obiektem, rezerwacja anulowana przez obiekt, zwrot płatności już na moim koncie, niedostępni na booking od momentu gdy anulowali moją rezerwację (zresztą nie obiekt tylko booking anulował gdy okazało się że właściciel obiektu wyparował) Obiekt widmo na tą chwilę więc jeszcze raz...... Obiekt nie wie że nie byłem do 19 i nie ma w tym momencie żadnego znaczenia że byłem o 20 a nie do 19
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5066 PostWysłany: 10 Sie 2021 12:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Umówiłeś się na meldunek do godziny 19. Nie zjawiłeś się. Koniec, kropka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5067 PostWysłany: 10 Sie 2021 12:57 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
Nie jestem pewien ale deklaracja godziny przyjazdu np. na 19 jest jedynie informacją o przyjeździe. Podczas rezerwacji jest określone okno możliwego check-in (np. 15-21), jeżeli pojawiasz się w tym oknie (np. o 20) to obiekt powinien Cię przyjąć. Deklaracja ma za zadanie jedynie ułatwienie pracy obiektu, a nie jest to warunek uniemożliwiający check-in przy spóżnieniu ale nadal w oknie możliwego check-in.
Góra
 Profil Relacje PM off
potylika lubi ten post.
 
      
#5068 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt

Oznacza to, że ta godzina nie była w możliwych normalnie do zameldowania widełkach czasowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5069 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:02 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5502
złoty
Są obiekty zastrzegające maksymalną godzinę przybycia, ale też nie to jest istotą tego wątku

Forumowiczowi Booking zwróci to na co się umówili, a może i tą resztę o ile grzecznie poprosi wskazując dlaczego zmienił warunki umowy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5070 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
@Truedomel który to obiekt?
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5071 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:06 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2110
srebrny
boots napisał(a):
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt

Oznacza to, że ta godzina nie była w możliwych normalnie do zameldowania widełkach czasowych.

Niekoniecznie. Wysyłajać informację z godziną check-in ZAWSZE jest ona potwierdzana/odrzucana/płatnie itp. przez obiekt, bez względu na okienko możliwego check-in. Tak po prostu działa ten mechanizm w booking (jest to całkiem prosty mechanizm)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5072 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:07 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
boots napisał(a):
Umówiłeś się na meldunek do godziny 19. Nie zjawiłeś się. Koniec, kropka.


Dajmy już spokój z tym anulowanym noclegiem, sam booking przysłał info o overbookingu ze strony obiektu i oddał kasę. Koniec, kropka.
Sprawa dotyczy zwrotu różnicy kosztów pomiędzy anulowanym a alternatywnym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5073 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Cytuj:
sam booking przysłał info o overbookingu ze strony obiektu

O, zaczynasz podawać jakieś nieznane do tej pory informacje...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5074 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:10 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
boots napisał(a):
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt

Oznacza to, że ta godzina nie była w możliwych normalnie do zameldowania widełkach czasowych.

Widełki czasowe obiektu 14-22, proszę daj już spokój z tym wątkiem bo w ogóle nie o to chodzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5075 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Daj link do obiektu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5076 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:11 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
boots napisał(a):
Umówiłeś się na meldunek do godziny 19. Nie zjawiłeś się. Koniec, kropka.

Boots, nie bądź upierdliwy. Doskonale wiesz, że ta deklaracja nic nie znaczy. A gdyby samolot się spóźnił? Ma zadzwonić z pokładu? Wiążące są godziny zameldowania (od - do) podane w potwierdzeniu rezerwacji. Ja wielokrotnie nie podawałem w ogóle godziny przyjazdu i nic się nie stało. Poza tym, czy to zezwala obiektowi na unikanie kontaktu? No nie.
Daj już spokój, przerabialiśmy to zbyt wiele razy.

boots napisał(a):
Cytuj:
moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt

Oznacza to, że ta godzina nie była w możliwych normalnie do zameldowania widełkach czasowych.


A to już kompletna bzdura. Na booking.com ZAWSZE przychodzi info o zaakceptowaniu prośby przez obiekt.


Ostatnio edytowany przez d-t-x, 10 Sie 2021 13:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#5077 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:12 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Cytuj:
Wiążące są godziny zameldowania (od - do) podane w potwierdzeniu rezerwacji.

No to zobaczmy je.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5078 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:14 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
cypel napisał(a):
@Truedomel który to obiekt?

https://www.booking.com/hotel/hr/royal-tirkiz.pl.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5079 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:18 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Czyli próbuj tak:
dg72 napisał(a):

Forumowiczowi Booking zwróci to na co się umówili, a może i tą resztę o ile grzecznie poprosi wskazując dlaczego zmienił warunki umowy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5080 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:30 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
dg72 napisał(a):
Są obiekty zastrzegające maksymalną godzinę przybycia, ale też nie to jest istotą tego wątku

Forumowiczowi Booking zwróci to na co się umówili, a może i tą resztę o ile grzecznie poprosi wskazując dlaczego zmienił warunki umowy

Tak prawdę mówiąc to ja wykupiłem usługę noclegu od 15:00 do 10:00, a nie od 1:00 do 10:00, ale zdaję sobie sprawę z tego że booking jest tylko pośrednikiem więc o ewentualne roszczenia musiałbym się zwrócić do obiektu czego nie zrobię bo czas nie wart kosztów.
Mnie chodzi o zwrot różnicy kosztów co już jest umową z booking i do czego się zobowiązują, dokonałem rezerwacji dokładnie tych pokoi w takiej opcji, jaką w mailu wysłał mi booking, zmieniłem ilość osób, czy potrzebnie? Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób, uważam że zrobiłem to co musiałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group