Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5001 PostWysłany: 20 Cze 2021 17:37 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Zareklamuję i jedno i drugie. W końcu nic na tym nie tracę, a skarga po prostu w tym przypadku się należy. A czy i jaki efekt w ogóle będzie - zobaczymy.
Pytanie, bo nigdy w Bookingu tego nie robiłem: normalnie przez opcję kontaktu z Bookingiem to wysłać czy jakieś inne kanały są? I czy tą drogą dam radę wysłać zdjęcia czy jakiś link mam utworzyć itp.?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN
Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍 Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍
#5002 PostWysłany: 20 Cze 2021 17:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Natrudzisz się by dostać odpowiedź ( o ile odpiszą) że oni nie odpowiadają za szkody a jeśli już ktoś ,to ew.właściciel obiektu.Możesz co najwyżej wystawić odpowiednią opinię dla następnych klientów. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5003 PostWysłany: 20 Cze 2021 20:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1489
Loty: 119
Kilometry: 225 398
srebrny
@sanchopan
przejrzałem skrzynkę mailową i nie zachował mi się żaden mail wysyłany do Bukinga na jakiś ogólny, "normalny" adres, tylko same będące odpowiedzią na ich maile - ja zwykle albo dzwoniłem na infolinię, albo klikałem za pośrednictwem formularza powiązanego z daną rezerwację ("Skontaktuj się z obsługą klienta" i przy danej rezerwacji pojawia się okno do wysłania wiadomości)
_________________
Moje relacje: Korea 2024Lobos 2024
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#5004 PostWysłany: 21 Cze 2021 17:43 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Wysłałem do Bookinga przez chat dzisiaj przed wylotem wcześnie rano oraz w tym samym momencie do obiektu - ta sama treść: zły standard oraz kwestia laptopa.
Z Bookinga odpisał automat, że "skontaktujemy się w ciągu 24 godzin" (jakoś nie sądzę...?) a obiekt odpisał około południa, że "będziemy się kontaktować z Booking w celu rozwiązania problemu". Teraz wysłałem monit do obiekt z pytaniem "jak długo będę czekał na odpowiedź", to odpisali, że "nie wiedzą, ale jak będzie, to przekażą".
Wygląda na spychologię, ale może się mylę i na razie czekam. Opinii jeszcze nie wystawiłem, choć korci mnie coraz bardziej... Obiekt nie ma opinii i przyszedł mail, że "potrzebuje jeszcze 2 opinii, aby otrzymać ocenę".
Chodzi mi po głowie, że może mi zablokują w ogóle wystawienie opinii (na Kubie jakiś czas temu byłem w takim hotelu, nie mogłem wystawić żadnej opinii, choć żadnej skargi nie wysłałem) - no ale na wszystko też nie mam wpływu.
Na razie czekam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5005 PostWysłany: 22 Cze 2021 12:52 

Rejestracja: 19 Lip 2017
Posty: 43
Może jestem ślepy, ale jak mogę zadać pytanie obiektowi przed rezerwacją?
Widzę "Więcej informacji znajdziesz, czytając odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. Nadal nie możesz znaleźć potrzebnych informacji? Wyślij swoje pytanie do obiektu poniżej." ale nie widzę żadnego formularza czy przycisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5006 PostWysłany: 22 Cze 2021 13:06 

Rejestracja: 20 Maj 2016
Posty: 74
Loty: 230
Kilometry: 530 032
Przed rezerwacją za pośrednictwem Booking.com nie możesz. Możesz spróbować wyguglać po nazwie/miejscu i zadać im pytanie bezpośrednio.
Góra
 Profil Relacje PM off
piwili lubi ten post.
 
      
#5007 PostWysłany: 22 Cze 2021 13:14 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
No i to właśnie w Booking jest do niczego. Szczególnie jak rezerwacja jest bezzwrotna, a żadnego pytania zadać nie można.
W AirBnb można pytać bez problemów.
Ale z kolei w tym drugim nie ma adresu obiektu i raz się zdarzyło, że z mapy wynikało, że jest w Jerozolimie, a obiekt był w Betlejem... No i tak to jest czasami. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5008 PostWysłany: 22 Cze 2021 15:25 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
yoahim napisał(a):
Może jestem ślepy, ale jak mogę zadać pytanie obiektowi przed rezerwacją?
Widzę "Więcej informacji znajdziesz, czytając odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. Nadal nie możesz znaleźć potrzebnych informacji? Wyślij swoje pytanie do obiektu poniżej." ale nie widzę żadnego formularza czy przycisku.

Opcja "zadaj pytanie" pod opiniami gości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5009 PostWysłany: 22 Cze 2021 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5224
złoty
Wg mnie to jest bicie piany i strata czasu, też kiedyś składałem reklamację bo obiekt na miejscu zażyczył sobie 50% więcej niż na stronie i nawet dzwonili potem do mnie z wyjaśnieniami tłumacząc różnicami kursowymi, pusty śmiech, obiekt swoje i nic z tym nie zrobili, jeszcze raz, strata czasu i nerwów, opinie można wystawić kulturalnie i jednocześnie miażdżącą, raz napisałem że w obiekcie snują się jacyś młodzi lndusi, którzy przyjechali do pracy, a nie na wypoczynek, to napisali że takiej nie mogą wystawić bo jest sprzeczna z ich polityką


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Cze 2021 09:19, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5010 PostWysłany: 23 Cze 2021 17:21 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Dziękuję za wszystkie rady.

Otrzymałem zwrot około 12% całości kwoty rezerwacji - opłacało się zająć tym przez chwilę i mimo iż przez cały czas obiekt udawał głupka, to ja też nie odpuściłem. Ani Bookingowi ani obiektowi.
A opinię i tak wystawiłem (całość ocena 4), bo tak kłamał obiekt, że w końcu mnie zdenerwowali tymi kłamstwami, że wziąłem się za pisanie recenzji. A potem ich Booking zdaje się troszkę docisnął i zlecono zwrot. :lol:

Natomiast jakby od razu zrobili to samo, bez kłamstw i ściemy, to opinię dostaliby jednak trochę lepszą - ale chytry dwa razy traci, jak wiadomo.

Da się? Da.
Tylko trzeba na to poświęcić trochę czasu :)


P.S. Z tego powodu, że nie reklamujemy szajsownych produktów i usług, to takie są nam sprzedawane. Bo "szkoda czasu", bo "nie chce mi się" - a gdyby wszyscy/większość poświęciła trochę czasu na reklamację, to produkty/usługi o niskiej jakości zniknęłyby z rynku. Bo nie opłacałoby się ich oferować.
Póki co się jednak opłaca, bo procent reklamacji jest znikomy, a każdy/rzadki reklamujący jest obśmiewany pieniaczem. Głównie przez takich, co nie rozumieją znaczenia tego słowa. :lol:


Ostatnio edytowany przez sanchopan, 23 Cze 2021 17:58, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#5011 PostWysłany: 23 Cze 2021 17:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
A co z laptopem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5012 PostWysłany: 23 Cze 2021 17:59 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Rozebrałem właśnie przed chwilą. Szybka reakcja dała swoje rezultaty - poza klawiaturą nic się nie stało. Nie wiem jeszcze czy klawiatura będzie do wymiany, "zanurzyłem" ją w środku czyszczącym i zobaczymy jutro czy to wystarczy. :)
Problemem w razie konieczności zakupu może być to, że jest podświetlana (czytaj: droższa), ale w najgorszym razie wyjdę na przysłowiowe zero. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5013 PostWysłany: 03 Lip 2021 22:04 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 503
Booking podwójnie pobrał płatność, infolinia nie odbiera tel. Ktoś podpowie co robić w takim przypadku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5014 PostWysłany: 03 Lip 2021 22:06 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5502
złoty
Kontakt jutro, pojutrze z Booking.
Jak nie pomoże chargeback, ale zapewne nie będzie potrzeby.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5015 PostWysłany: 03 Lip 2021 22:16 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 503
Oby. Dziś od rana infolinia milczy, rozłączają mnie po kilku minutach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5016 PostWysłany: 04 Lip 2021 14:26 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 829
niebieski
Jak stracić prawie 30 PLN?

Robimy rezerwację z powodu posiadania środków w portfelu, które wyświetlają się w PLN. Info, że w hotelu płacimy w walucie kraju oczywiste, ale my musimy płacić przez Booking. Chwila zawahania, czy użyć karty walutowej, czy złotówkowej, ale przecież przed akceptacją wyświetli się w jakiej walucie będzie obciążenie. Wybieramy kredytową w PLN, nie zapamiętaną w profilu, z banku, który oprócz pinów z SMS chce także nazwiska panieńskiego matki.

No i już, poszło w walucie bez żadnych dodatkowych interakcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5017 PostWysłany: 04 Lip 2021 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3163
Loty: 505
Kilometry: 971 885
złoty
Płatność przez booking, zawsze kartą walutową. Ale to żadna tajna wiedza.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5018 PostWysłany: 05 Lip 2021 09:28 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Zawsze przed zapłatą można wyświetlić opcję: Waluta Obiektu i wszystko jasne w jakiej walucie płacisz :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5019 PostWysłany: 12 Lip 2021 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 247
niebieski
Ale się wkopałem... może ktoś z Was będzie mi w stanie cokolwiek doradzić.

Wynająłem apartamanet w Czarnogórze przez Booking jako pośrednika.

Kiedy przyjechałem na miejsce z córką w ogóle nie działała klimatyzacja, co było dość kłopotliwe przy 35 stopniach temperatury, słońcu i lokalu na ostatnim piętrze budynku. Zgłosiłem do właściciela, po kilku godzinach przyszedł jakiś technik, ale był w stanie zrobić tylko tyle, że zaczęło nieco dmuchać. Powiedzili nam, że może znajdą inny lokal, żeby nas przenieść, więc zmaiast zwiedzać, albo chociaż pójść na kolację, siedzieliśmy w apartamencie ze spakowanymi rzeczami. Ostatnie z przenosin nic nie wyszło. Noc bez klimy była ciekawym doświadczeniem, szczególnie odklejanie się od pościeli rano :lol:

Drugiego dnia inny technik miał przyjść o 14.00, w końcu przyszedł chwilę przed 16.00, oczywiście trzeba było czekać i nie wychodzić z apartamanetu. Ten na szczęście zreperował co trzeba było, na odchodnym sprawdzając temperaturę wewnątrz: 28,5 stopnia.

Trzeciego dnia rano wyszedłem sobie na spacer, zostawiłem w środku córkę z włączoną klimą. Kiedy wróciłem, z klimy lała się woda, szafka na TV pod nią była zalana, spory kawałek podłogi i ściana z tyłu też. Okazało się, że woda byłą odprowadzana do butli (takiej jak w biurowych dystrybutorach), o której nikt mi nie powiedział, a która po prostu się zapełniła. W efekcie musiałem wycierać wszystko i znowu marnować czas na powiadamianie właściciela.

Dostałem informację, że to moja wina, bo zostawiłęm włączoną klimę przez cały dzień, jak wychodziłem... Próbowałem tłumaczyć, ale grochem o ścianę. Właściciel na otarcie łez zaproponował mi 8 euro rabatu na rezerwacji wartej ponad 300 euro, kiedy napisałem, że mnie to nie bardzo satysfakcjonuje, odpisał mi, że on nie mieszka w Czarnogórze, a ja mam zapłacić w gotówce jego pracownicy i już. A jak mi się nie podoba, to mogę pójść na policję.

Booking olał sprawę, twierdząc, że dysputa jest między mną a właścicielem, a oni oczywiście mają "związane ręce".
Nie za bardzo wiem, co teraz mogę zrobić. Gdybym był bez dziecka, to bym z przyjemnością ostro się wykłócał, ale chcę żeby córka miała udane wakacje, bez zbędnych nerwów. Z drugiej strony nie mam też ochoty płacić całość za umowę z której właściciel się nie do końca wywiązał. Sprawdzałem, ale tutaj nie ma policji turystycznej i nawet nie wiem, gdzie mógłbym zgłaszać reklamację.

Czy coś się da w tej sytuacji jeszcze zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5020 PostWysłany: 12 Lip 2021 18:27 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3682
złoty
Planować kolejny wyjazd.
A tak na serio to ciężko będzie coś zrobić. Napisz negatywna opinie na booking i googlu i olej sprawę. Szkoda życia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Złoty lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group