Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 269  Następna
Autor Wiadomość
#3541 PostWysłany: 22 Lip 2020 10:42 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 972
niebieski
Kupiliśmy bilety za punkty wizz.
Czy jest możliwość zmiany rezerwacji, by lecieć gdzie indziej bez opłat?
Ponieważ lecimy do Czarnogóry a tam się dzieją cuda ostatnio - gwałtowny przyrost covid 19.
Lub ile kosztuje zwrot na konto wizz, jeśli lot jest w wrześniu.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 22 Lip 2020 11:38, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Czerwcowy tydzień na Krecie 🏝️ 4⭐ hotel z wyżywieniem i widokiem na morze za 2339 PLN Czerwcowy tydzień na Krecie 🏝️ 4⭐ hotel z wyżywieniem i widokiem na morze za 2339 PLN
Wycieczka na Sycylię za 849 PLN 🌋🍝 Loty + noclegi ze śniadaniami w centrum Katanii ☀️🍊 Wycieczka na Sycylię za 849 PLN 🌋🍝 Loty + noclegi ze śniadaniami w centrum Katanii ☀️🍊
#3542 PostWysłany: 22 Lip 2020 10:46 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25197
1. Jak anulują to zmienisz
2. 60 eur za bilet i pax
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3543 PostWysłany: 24 Lip 2020 10:51 

Rejestracja: 26 Cze 2018
Posty: 30
odzyskałem pieniądze od Wizz
dla potomnych spisuję kalendarium
loty miały się odbyć 19 lipca (tam) i 26 lipca (z powrotem)

19 czerwca rano - możliwość odprawy
19 czerwca popołudniu - e-mail od Wizz z propozycją zmiany terminu lotu
20 czerwca - odmówiłem, wypełniłem wniosek o zwrot środków; e-mail od Wizz z FV ujemną
20 lipca - termin wypłaty, brak zwrotu
21 lipca - telefon pod 22 128 49 05; info od konsultanta, że przekazał zgłoszenie do działu finansowego i zwrot nastąpi w ciągu 7 dni
22 lipca - wiadomość reklamacyjna przez formularz na www Wizz, żeby poza telefonem zostawić ślad reklamacyjny na "papierze"
23 lipca - środki na koncie (z datą 22 lipca)

wniosek: nie dotrzymali terminu, ale po jego przekroczeniu i monicie zareagowali niemal natychmiast
powodzenia Wszystkim w odzyskiwaniu pieniędzy
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#3544 PostWysłany: 24 Lip 2020 17:19 

Jak dać się wykręcić przy anulacji rezerwacji to chyba sam Wizz wie. Bilety kupowałem w złotówkach i wiem ile zapłaciłem. Dostałem za nie 120% ceny,niby,bo kruczek polegał na tym że oddali mi w środkach w eur. Po przeliczeniu wyszło ,że kupiłem od nich euro po 4,6 zł. i już 3 dychy w plecy.
To nie wszystko,teraz chcąc kupić inne nowe w PLN bilety muszę zapłacić tymi środkami w euro i przelicza euro po 3,97. Jednym słowem na niecałych 600 zł zapłaconych podczas pierwotnej rezerwacji jestem już w plecy ponad 90 zł. czyli tracę na 1 eur ponad 60 gr. Super
Konsultant nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego moje konto jest w eur, skoro założyłem je kiedyś przy zakupie biletów w PLN
Jak to można ogarnąć aby odkręcić całą procedurę zwrotu i mieć na koncie PLN.
Góra
 PM off
Mio uważa post za pomocny.
 
      
#3545 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:18 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 53
Loty: 24
Kilometry: 62 985
Mam dziwny problem, zaakceptowałem zmiany w locie, przeszedłem do odprawy online, wybrałem miejsca i pojawił się komunikat widoczny poniżej. Miał już ktoś taką sytuację? co robić?

Załączniki:
wizzplan.png
wizzplan.png [ 63.19 KiB | Obejrzany 2055 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3546 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:22 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4063
platynowy
Ja bym się skontaktował z Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3547 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5512
złoty
Spróbuj odprawić się przez aplikację Wizzair, ale zapewne i tak trzeba będzie dzwonić do nich

Jak dogadasz się po angielsku to choćby zaraz tanio dzwoniąc na nr 22 128-49-05
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3548 PostWysłany: 25 Lip 2020 18:56 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 53
Loty: 24
Kilometry: 62 985
Dzwoniłem na numer alarmowy, po pytaniach o rezerwację, usłyszałem, że za 5 minut będzie wszystko w porządku. Komunikat znikł, ale na stronie nie ma możliwości odprawy, za to odprawiłem się w aplikacji, gdzie jest też komunikat, że mam nadpłatę za wybór miejsca - co jest chyba przyczyną błędu, bo pokazały mi się miejsca tylko w rzędach 1-3, wybrałem miejsce w rzędzie 1, a później w 3 (w taryfie wizzgo bez opłat) i system naliczył różnicę pomiędzy ceną miejsca w pierwszym rzędzie i trzecim. Kompletnie nie rozumiem za to pozycji "inne opłaty", za co, skąd i po co...

Załączniki:
wizzplan1.png
wizzplan1.png [ 39.41 KiB | Obejrzany 2017 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3549 PostWysłany: 28 Lip 2020 18:07 

Rejestracja: 20 Cze 2020
Posty: 3
Zeus napisał(a):
[ciach odpowiedź do nieistniejącego postu]


w jakich godzinach tam można po polsku coś zgłosić ?
Nadal nie dostałem zwrotu środków za lot majowy.. :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3550 PostWysłany: 31 Lip 2020 08:29 

Rejestracja: 05 Paź 2016
Posty: 215
Loty: 163
Kilometry: 270 462
Potrzebuję pomocy, a temat jest bardzo obszerny.
Wizz odwołał mi wczoraj lot z KRK do BCN z 14 sierpnia automatycznie zamieniając wylot na 12 sierpnia, powrotny lot 17 sierpnia dalej jest w rozkładzie. Była to już któraś zmiana w rezerwacji, wcześniejsze akceptowałem, ale ta uniemożliwia mi podróż w tym terminie. Nie chce już zwrotu środków na konto wizz bo powoli tracę nadzieję, że gdziekolwiek z nimi w tym roku polecę, a dwie poprzednie anulację i tak już zawnioskowałem o 120%. Czy jest możliwość uzyskania zwrotu środków? Podany w temacie przykład wnioskowania o WIZZ CREDIT CONVERSION REQUEST nie działa, po wpisaniu kodu rezerwacji komunikat- Booking not eligible for refund.
Nie wiem czy odwołane lotu z 14 sierpnia jest związane z COVIDem, wszystkie pozostałe piątkowe loty z KRK wiszą nadal w rozkładzie.
edit: Doczytałem, że mogę wnioskować o zwrot pieniędzy po otrzymaniu środków na konto wizz, także będę próbował.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3551 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 971
Loty: 339
Kilometry: 535 320
niebieski
Jeżeli rezerwowałeś ze środków wizz to taki zwrot dostaniesz.
Z tego co piszesz o gotówce zapomij.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3552 PostWysłany: 02 Sie 2020 21:26 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 5
podpowiedzcie co w takiej sytuacji. lot odwołany, zawnioskowałam o zwrot 120% na konto, kupiłam nowe bilety za te środki i dopłaciłam różnicę w cenie. wizzair zmienił mi daty nowego lotu. jeśli dobrze rozumiem to nie mogę wnioskować o zwrot kasy na konto jeśli bilety były kupione z tych 120%, a co z tą częścią dokupioną za gotówkę. powoli tracę nadzieję, że gdzieś polecę a kupiłam bilety dla 5 osób i ciężko będzie się zgrać w ciągu 2 lat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3553 PostWysłany: 02 Sie 2020 22:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@michaaa To co dopłacałaś w gotówce może być zwrócone na konto z którego zrobiłaś dopłatę,ale sporo czasu upływa zanim zwrócą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3554 PostWysłany: 04 Sie 2020 07:09 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 495
niebieski
3 sierpnia Wizz Air pokasował kolejne loty. Wypadło m.in. wtorkowe Wrocław-Bari, w tym także i mój lot na 11 sierpnia. Czy przysługuje mi odszkodowanie? Nie kojarzę, aby we Wrocławiu czy Bari zapanowała nagle jakaś sytuacja nadzwyczajna, to zwykłe korekta rozkładu ze względu na słabe zainteresowanie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3555 PostWysłany: 04 Sie 2020 11:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@bawarka Wniosek możesz złożyć choć odp. pozytywna zdziwiłaby wielu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3556 PostWysłany: 04 Sie 2020 11:19 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
bawarka napisał(a):
3 sierpnia Wizz Air pokasował kolejne loty. Wypadło m.in. wtorkowe Wrocław-Bari,
Ja mam dwa razy zarezerwowany wtorkowy lot z Bari ale jeden na koniec września a drugi początek października... Póki co, nie dostałem żadnej informacji...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3557 PostWysłany: 04 Sie 2020 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2010
Posty: 291
Loty: 269
Kilometry: 576 283
niebieski
Witam,
02.07. zrobiłem zwrot za lot w postaci punktów Wizz - które po chwili pojawiły mi się na koncie.
Zaraz po tym zrobiłem żądanie konwersji kredytu wizz z punktów na pieniądze.
Podałem nr konta i inne dane. Wszystko poszło dobrze.
23.07 punkty zniknęły mi z konta: saldo konta wizz historia maja status wypłata.
Do dnia dzisiejszego nie mam pieniędzy - nic nie wpłynęło - miał ktoś podobnie, długo się czeka od "zniknięcia"/wypłaty środków w postaci punktów? Można to jakoś sprawdzić - czy pozostaje kontakt z wizz?
Jak to wygląda w praktyce po konwersji?
pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3558 PostWysłany: 04 Sie 2020 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 618
Loty: 203
Kilometry: 278 325
niebieski
mają na zwrot 30 dni, chociaż ostatnio zwrot był w ciągu 6 dni
kupowałem znajomym (zamknięta już KK wizz) bilety, lot odwołany (Maroko),
23 lipca zrobili konwersję 120%>gotówka i 29 lipca kasa była już na rachunku technicznym KK
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3559 PostWysłany: 05 Sie 2020 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 202
Loty: 157
Kilometry: 255 912
niebieski
Dzisiaj dwa razy dostałem na maila taki komunikat. Są tu jakieś pułapki? Może ktoś biegły w angielskim rzucić okiem.
https://wizzair.com/static/docs/default ... ee2fe6.pdf

Załączniki:
komunikat wizz.jpg
komunikat wizz.jpg [ 110.33 KiB | Obejrzany 1155 razy ]
_________________
moje podróże: https://acotamjest.blogspot.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3560 PostWysłany: 05 Sie 2020 10:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12402
Loty: 562
Kilometry: 858 234
Ciekawostką jest to, że:
- istnieją nowe warunki również w języku polskim https://wizzair.com/static/docs/default ... fe80eb.pdf
- z daty dokumentu wynika, że niby obowiązują od 1 lipca, ale Wizzair "zapomniał" poinformować klientów i teraz pisze, że "niedawno" zaktualizował
- logowanie na konto oznacza automatycznie zgodę na nowe warunki :roll:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 269  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group