Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 269  Następna
Autor Wiadomość
#3321 PostWysłany: 19 Cze 2020 14:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 519
srebrny
Punkt 3 załączonej instrukcji

https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-przeksztalcenie-kredytu-wizz
_________________
Ніночка
Góra
 Profil Relacje PM off
bo76 lubi ten post.
bo76 uważa post za pomocny.
 
      
Od drapaczy chmur po rajskie plaże 🏙️🏖️ Hongkong + Filipiny za 2674 PLN 🌴 💛 Loty w sezonie ✨ Od drapaczy chmur po rajskie plaże 🏙️🏖️ Hongkong + Filipiny za 2674 PLN 🌴 💛 Loty w sezonie ✨
❗SUPERCENA ❗Przedłużony weekend w Hiszpanii od 225 PLN 🥘 🌴 Loty do Barcelony, Walencji lub Madrytu 🏰🇪🇸 ❗SUPERCENA ❗Przedłużony weekend w Hiszpanii od 225 PLN 🥘 🌴 Loty do Barcelony, Walencji lub Madrytu 🏰🇪🇸
#3322 PostWysłany: 19 Cze 2020 17:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
lukaszeq napisał(a):
Dokładnie tak samo u mnie to wygląda, też LTN, rezerwacja wisi, a punktów nie ma. Jakby coś się zmieniło to dam znać, jak coś się u ciebie ruszy, tez daj znać. Najwyżej będzie trzeba pisać do nich albo dzwonić.

Dziś jednak pojawiły się środki na koncie,bez 20% bonusu :(
Góra
 Profil Relacje PM off
lukaszeq uważa post za pomocny.
 
      
#3323 PostWysłany: 19 Cze 2020 17:56 

Rejestracja: 26 Lis 2011
Posty: 27
miriam napisał(a):
lukaszeq napisał(a):
Dokładnie tak samo u mnie to wygląda, też LTN, rezerwacja wisi, a punktów nie ma. Jakby coś się zmieniło to dam znać, jak coś się u ciebie ruszy, tez daj znać. Najwyżej będzie trzeba pisać do nich albo dzwonić.

Dziś jednak pojawiły się środki na koncie :)


Ja dzisiaj dzwoniłem na infolinię i nie chcieli nic robić, powiedzieli, że muszę poczekać 72 godziny. Więc liczę, że wkrótce też się pieniądze pojawią, a jeśli nie to jeszcze raz zadzwonię. Dziękuję za info w każdym razie :)

Bez bonusu? To niezbyt dobra wiadomość. Może na infolinii źle kliknęli :? Same problemy z tą rezerwacją


Ostatnio edytowany przez lukaszeq, 19 Cze 2020 17:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3324 PostWysłany: 19 Cze 2020 17:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Może dzięki temu ty dostaniesz 120%
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3325 PostWysłany: 19 Cze 2020 20:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 667
niebieski
A tak przy okazji to od kiedy środki po zwrocie 120% mają termin ważności? Niedawno miałem bezterminowe, teraz już do 2021. :<
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3326 PostWysłany: 19 Cze 2020 20:37 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Sprawdź, powinny być do 2022 r czyli 2 lata od terminu zwrotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3327 PostWysłany: 19 Cze 2020 21:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 667
niebieski
Nope. 17 kwietnia był zwrot, ważne do listopada 2021.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3328 PostWysłany: 19 Cze 2020 21:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1199
srebrny
ferges napisał(a):
Na infolinii można zawnioskować o zwrot albo o zmianę terminu ze względu na stan wyjątkowy trwający w Hiszpanii do 21 czerwca. Mnie udało się zmienić lot z soboty 20 na Teneryfę na inny termin.


@ferges Twój lot na Teneryfę miał chyba zmianę godzin wylotu (jeżeli dobrze pamiętam to z szóstej rano na ósmą rano) co dało możliwość anulacji lub zmiany terminu wylotu. Sprawdź proszę czy tak przypadkiem nie było, bo coś mi się wydaje, że podpieranie się stanem wyjątkowym to nie powód do anulacji/zmiany terminu, a anulację/zmianę terminu dostałeś z uwagi na w/w zmiany godziny wylotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3329 PostWysłany: 19 Cze 2020 21:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@Krupier to jakiś specjalny wyjątek dla ciebie zrobili ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3330 PostWysłany: 19 Cze 2020 22:24 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4063
platynowy
Jeżeli mam rezerwacje dla 20 osób. Poleci połowa. Czy po odbytym locie w aplikacji lub na stronie będzie informacja kto odbył lot, a kto go nie odbył? Czy linia takich faktów nie rejestruje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3331 PostWysłany: 19 Cze 2020 22:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3647
Loty: 545
Kilometry: 946 504
złoty
Czy rejestruje to nie wiem, ale w apce/www nie sprawdzisz


Ostatnio edytowany przez marcin.krakow, 19 Cze 2020 22:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3332 PostWysłany: 19 Cze 2020 22:49 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4063
platynowy
Przez www też nie ma śladu kto odbył lot, a kto się nie stawił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3333 PostWysłany: 19 Cze 2020 23:01 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 444
niebieski
ofer napisał(a):
ferges napisał(a):
Na infolinii można zawnioskować o zwrot albo o zmianę terminu ze względu na stan wyjątkowy trwający w Hiszpanii do 21 czerwca. Mnie udało się zmienić lot z soboty 20 na Teneryfę na inny termin.


@ferges Twój lot na Teneryfę miał chyba zmianę godzin wylotu (jeżeli dobrze pamiętam to z szóstej rano na ósmą rano) co dało możliwość anulacji lub zmiany terminu wylotu. Sprawdź proszę czy tak przypadkiem nie było, bo coś mi się wydaje, że podpieranie się stanem wyjątkowym to nie powód do anulacji/zmiany terminu, a anulację/zmianę terminu dostałeś z uwagi na w/w zmiany godziny wylotu.



Potwierdzam, też miałem rezerwację na ten jutrzejszy rejs. Na szczęście wczoraj po południu zmienili godzinę wylotu, więc lecimy w lipcu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3334 PostWysłany: 20 Cze 2020 07:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
miriam napisał(a):
lukaszeq napisał(a):
Dokładnie tak samo u mnie to wygląda, też LTN, rezerwacja wisi, a punktów nie ma. Jakby coś się zmieniło to dam znać, jak coś się u ciebie ruszy, tez daj znać. Najwyżej będzie trzeba pisać do nich albo dzwonić.

Dziś jednak pojawiły się środki na koncie,bez 20% bonusu :(

Tak sie od jakiegos dluzszego czasu dzieje gdy recznie zlecaja zwrot rezerwacji oplaconej punktami. Mowia ze przyjdzie 120 %, a przychodzi bez bonusu. Plus jest taki ze w ogole punkty przychodza gdy automat zwrotowy nie zadzialal. Podobno czasami potem uwzgledniali reklamacje ale to juz wedle uznania, czy ktos chce koniecznie tego probowac. Dlatego lepiej poczekac pare dni, a dopiero potem dzwonic jak juz nie ma szansy, ze przyjda punkty z opoznionego automatu.


Ostatnio edytowany przez maczala1, 20 Cze 2020 07:46, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3335 PostWysłany: 20 Cze 2020 07:44 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 417
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Racja, ale w momencie zmiany przez infolinię, nie było to jeszcze widoczne na stronie. Tak mi się przynajmniej wydaje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3336 PostWysłany: 20 Cze 2020 08:32 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 495
niebieski
W wielu terminach na kilku trasach z Islandii (w końcu, po wielu dniach) pojawiła się taryfa Basic.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3337 PostWysłany: 20 Cze 2020 10:19 

Rejestracja: 26 Cze 2018
Posty: 30
mam kilka pytań dot. Wizz
uprzejmie proszę o pomoc

1) mam wykupione bilety na tygodniowe wakacje (wylot w niedzielę i powrót w niedzielę)
WizzAir przesunął datę wylotu o kilka dni, tj. wylot w środę, a powrót nadal w niedzielę, a zatem tygodniowe wakacje skróciły się do 4-dniowych
oba loty były na 1 kodzie rezerwacji
jeśli w związku z tym chcę się wycofać i w ogóle nie lecieć to czy zwrot pieniędzy przysługuje mi za całą rezerwację, czy tylko za 1 lot (ten zmieniony), a powrotny już nie (bo ten jest bez zmian?)

2) jak dokonać zwrotu środków na kartę, którą płaciłem za rezerwację?
mam do wyboru 3 opcje
- zatwierdź zmianę lotu (nie chcę skracać wakacji 7-dniowych o 3 dni)
- zmień rezerwację (nie chcę zmieniać terminu wylotu)
- wniosek 120% na konto Wizz (nie chcę - chcę zwrot pieniędzy na kartę)
czy w tym przypadku po prostu nie należy mi się zwrot 'gotówki' na moją kartę płatniczą?

bardzo proszę o pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3338 PostWysłany: 20 Cze 2020 10:26 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3386
złoty
@marcinekm
Jeśli masz jeden kod rezerwacji to dostaniesz pełen zwrot. Wyjaśnienie jak dokonać zwrotu pieniędzy jest parę postów wyżej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3339 PostWysłany: 20 Cze 2020 10:29 

Rejestracja: 26 Cze 2018
Posty: 30
Chupacabra napisał(a):
@marcinekm
Jeśli masz jeden kod rezerwacji to dostaniesz pełen zwrot. Wyjaśnienie jak dokonać zwrotu pieniędzy jest parę postów wyżej.


po prostu nie chcę schrzanić sprawy i np. zamienić na 120%, a później zostać z kasą na koncie Wizz, której nie da się wyjąć, bo zaakceptowałem otrzymanie środków na konto Wizz, które muszę wykorzystać w ciągu 2 lat i nie mogę ich w żaden sposób odzyskać

dlatego poprosiłem o info czy na pewno dobrze przeczytałem, że najpierw muszę zaakceptować 120% na konto Wizz, a dopiero w kolejnym kroku mogę wnioskować o wypłatę 100% na moje konto (tą samą formą, którą zapłaciłem)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3340 PostWysłany: 20 Cze 2020 10:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Masz prawo do zwrotu za całość najpierw opcja 3 zwrot na konto wizz ,potem wniosek o konwersję środków na konto z którego płaciłeś.Cierpliwość będzie potrzebna bo zwrot gotówki nie jest szybki czasem nawet 1-2 miesiące czekania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 269  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: jar188 oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group