Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Opinie] - lucky2go
#1 PostWysłany: 30 Sie 2017 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Jakoś strasznie mało w sieci info o lucky2go.
Bezpiecznie kupować bilet?
Korzystaliście?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#2 PostWysłany: 30 Sie 2017 15:54 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
To jest hybryda Esky. Tak, bezpiecznie. Ale często pokazują połączenia których i tak nie mogą wystawić (np. krajówki w Iranie).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 24 Lut 2018 08:20 

Rejestracja: 01 Sie 2017
Posty: 5
Korzystałem z usług lucky2go trzykrotnie. Za każdym razem bez problemów. Rezerwacje można odnaleźć na stronie esky
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Lut 2018 09:26 

Rejestracja: 03 Mar 2013
Posty: 24
Loty: 373
Kilometry: 780 201
Rezerwowane przez nich lot na Uzbekistan airlines, rezerwacje widzi linia lotnicza wiec powinno być. Sprawdzę w czerwcu. Etixy przyszły jeszcze tego samego dnia. Sa w porządku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 24 Lut 2018 09:38 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
Korzystałam i nie było problemów
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 18 Kwi 2018 07:16 

Rejestracja: 28 Wrz 2017
Posty: 16
Doświadczenie negatywne.
Kupiłem 3 loty Ryanairem po Europie. Zalezało mi, żeby wykupić opcję wyboru miejsca na pokładzie, więc za każdym razem to zaznaczałem. Zdziwiło mnie trochę, że cena za wybór miejsca była nieco niższa niż najniższa na stronie Ryanaira, ale uznałem to sposób na zdobycie nowego klienta.
W mailowym potwierdzeniu rezerwacji nie było żadnej informacji o zakupie wyboru miejsca. Sądziłem, że taka możliwość pojawi się podczas odprawy. Niestety, nie pojawiła się i miejsca dla moich współpasażerów zostały porozrzucane po całym samolocie.
Zadzwoniłem na infolinię lucky2go.com i konsultantka powiedziała, że nie widzi, żebym miał wykupiony wybór miejsca(!!!) i czy mogę udowodnić, że jest inaczej. Czyli coś na zasadzie "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Lip 2018 07:43 

Rejestracja: 17 Lip 2018
Posty: 1
Ja również dam wielki negatyw! Zakupiłam 4 bilety powrotne z rzym-warszawa raynair - przy wyborze możliwości płatności wybrałam opcję przelew bankowy, następnie dostałam na maila potwierdzenie(godz. 12:04) lotu z danymi lecz w rubryce kwota do zapłaty pojawiły się zera. Wzbudziło to moje zainteresowanie wiec postanowiłam zadzwonić na infolinię. Od godz 12 do 15 siedziałam łącznie 2 godziny oczekując na wolnego konsultanta. I nic. Nie dostałam również kolejnego maila, z informacja o dokananiu płatności. Przyszedł on dopiero o godz 15.32 z informacją, kliknij w link i opłać rezerwację - masz na to całe 10 minut! Pech chciał że nie zauważyłam maila i link wygasł. Do wieczora próbowałam dodzwonić się na infolinię spędzając łącznie 3,5h w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem! ! Absurd za absurdem! Na tą chwilę (dzień kolejny) nie mam rozwiązane sytuacji i będę dalej próbować połączyć się z infolinia. Dodam źe w potwierdzeniu rezerwacji również nie mam wskazanych miejsc siedzących jak kolega wiec kto wie czy nie będzie podobnej stacji. ..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 17 Lip 2018 23:20 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
A wystarczyło zapłacić kartą...
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 29 Lip 2018 22:59 

Rejestracja: 09 Sty 2014
Posty: 147
Loty: 2
Kilometry: 3 770
tam się zwyczajnie, nie da dodzwonić :)

ja kupiłem lot ryanaira i nie przesyłają numeru PNR, czyli brak możliwości dodania rezerwacji do aplikacji.
odprawa również musi się odbyć z poziomu ich portalu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 15 Sie 2018 15:52 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 5
Dzień dobry, przez większy ruch na naszej infolinii, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Aby pomóc jak najlepiej, prosimy o kontakt na maila info@lucky2go.com z podaniem numeru telefonu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 25 Sie 2018 14:37 

Rejestracja: 25 Sie 2018
Posty: 1
Nie polecam. Omijać szerokim łukiem. Najgorsze doświadczenie z kupowaniem biletów miałem właśnie z Lucky2Go.
Chciałem kupić bilet, jednak po podaniu karty kredytowej moja transakcja została odrzucona. Nie dostałem żadnego potwierdzenia, numer rezerwacji, nic. Jednak jak się później okazało pomimo tego karta została obciążona czterokrotnie. I to może niekoniecznie jest wina Lucky2Go, ponieważ pomiędzy ich systemem transakcyjnym a moim bankiem jest mnóstwo innych elementów, które mogły zawinić.
Problem w tym, że obsługa klienta nie istnieje i nie jest możliwe wyjaśnienie czegokolwiek. Informacja o godzinach pracy infolinii jest fikcją. Na maile nikt nie odpisuje.
Obejście problemu: Należy dzwonić na infolinię eSky. Również spędzi się pół dnia wisząc na telefonie, ale w końcu ktoś odbierze. To jest ta sama firma, mają te same systemy. Pani na infolinii chyba nawet nie wiedziała, że bilety chciałem kupić na stronie Lucky2Go.
Obejście problemu w krytycznych sytuacjach, gdy ktoś na przykład próbował kupić drogie bilety bez skutku i środki na jego karcie zostały zablokowane na wiele dni – pisać bezpośrednio na LinkedIn do prezesa zarządu eSky i Lucky2Go (https://www.linkedin.com/in/lukaszneska/). Może w końcu ogarnie się, że pół Internetu narzeka na brak obsługi klienta i coś z tym zrobi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 25 Wrz 2018 02:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Nadal same negatywy? :) Myśle nad kupnem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 01 Paź 2018 15:36 

Rejestracja: 01 Paź 2018
Posty: 1
Nie polecam! Przy próbie zapłacenia za bilet kartą kredytową płatność
odrzucono mimo wystarczającej ilości pieniędzy na koncie. Przy czym nie
przyszło żadne powiadomienie ani na skrzynkę e-mail, ani też na podany
numer telefonu. Dodzwonienie się na infolinię zajęło jakieś 15 minut.
Owszem, podobał mi się system podający oczekującym na połączenie
różne ciekawostki związane z podróżami, zdecydowanie nie podobało
mi się natomiast tak długie pozostawanie na linii.

W końcu odebrała miła, ładnie mówiąca po polsku konsultantka
i poinformowała mnie, że system przyjmowania rezerwacji i płatności
zarejestrował próbę zarezerwowania i opłacenia biletu, natomiast sama
płatność została odrzucona, skutkiem czego bilet nie został kupiony.
Konsultantka poinformowała mnie następnie, że w międzyczasie cena biletu
wzrosła o dwadzieściakilka złotych tudzież, że może dokonać rezerwacji
z poziomu swojego dostępu do systemu, zamiast mnie. Okazało się, że aby
mogła to zrobić, konieczne byłoby (o zgrozo!) podanie jej otwartym tekstem
przez telefon.... danych karty kredytowej.

Nieco mnie przytkało, ale chyba nie było tego bardzo słychać. Zapytana
o obciążenie konta po nieudanej próbie zapłacenia za bilet kartą przez Sieć,
konsultantka zapewniła mnie, kilka razy nawet, że moje konto nie zostało
obciążone. W rzeczywistości, było jednak inaczej. Lucky2go, najzwyczajniej
w świecie, pobrało sobie po prostu ode mnie pełną kwotę za bilet, jaki mnie
interesował, w żaden sposób nie informując mnie o tym. Sprawdzam stan konta,
a tu, nie wiedzieć czemu, na koncie nagle o kilkaset jednostek waluty mniej.
Zwrot nastąpił dopiero po kilkudziesięciu godzinach.

Nie lubię takich numerów. Nie wiem, czy prędko spóbuję kupić od Lucky2go
jakiekolwiek bilety lotnicze.

Załączniki:
lucky2go-przepraszamy.jpg
lucky2go-przepraszamy.jpg [ 47.16 KiB | Obejrzany 20064 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 01 Paź 2018 18:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2595
Loty: 240
Kilometry: 293 130
Raz kupowałem u nich jakąś krajówkę w LO, u mnie wszystko okej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 01 Paź 2018 21:35 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7790
@AngryTicketBuyer sprawdź różnicę między blokadą na karcie a zaksięgowaniem transakcji - oszczędzi Ci to nerwów na przyszłość ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 01 Paź 2018 21:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
@Washington - to jest jednopostowiec, jakaś konkurencja czy cuś. Generalnie takie posty chyba powinny iść do kosza, bo jeszcze przypadkiem będą opiniogenne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 02 Paź 2018 18:59 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 5
@AngryTicketBuyer

Dzień dobry.
Serdeczna prośba, aby Pani zaistniałą sytuację opisała w mailowej wiadomości, w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Wiadomość proszę skierować na adres info@lucky2go.com. Z chęcią wyjaśnimy wszystko jeszcze raz.
Pozdrawiamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 14 Lut 2019 13:57 

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 1
Hej,

czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 14 Lut 2019 14:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2019
Posty: 145
Zbanowany
Kupowaliśmy raz bilet Air Astany, bo nie przechodziła nam płatność bezpośrednio na stronie - "po zakupie" informacja, że bilet zostanie wystawiony w ciągu 24 godzin (spodziewałem się, że takie biura jak eSky już mają automaty), oczywiście po 2-3 godzinach informacja, że podwyżka ceny o 30 PLN i że różnicę trzeba dokonać przelewem tradycyjnym i księgowanie do następnego dnia i dopiero wtedy wystawią bilet.

To już lepiej korzystać Gotogate i podobne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 15 Lut 2019 15:23 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 5
margola90 napisał(a):
Hej,

czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni....


Dzień dobry,
czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Chcemy pomóc w rozwiązaniu problemu i w tym celu bardzo prosimy napisać do nas na adres info@lucky2go.com w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Za niedogodności przepraszamy.
Pozdrawiamy,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group